quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar tis nog niet helemaal zeker..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Pff, niet.![]()
(oké, genoeg zielig gedaan
![]()
![]()
)
[..]
Dat is dan raar geregeld. Maar jij gaat toch wel gewoon door
? Waarom wil je van school gaan
?
Pffquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar tis nog niet helemaal zeker..
Morgen nog een herkansing.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Pff. Dit duurt wel lang. Waarom is dat niet helemaal zeker dan? Waarom doen ze zo moeilijk met het zeggen of je over bent?
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie ik voel me kut terwijl ik me goed hoor te voelen.
Veel succes (?)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:
Vrijdag eerste werkdag. Van 8 tot 18.00.
Helpen bij de Tour.
Jij hebt de baan! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:
Helpen bij de Tour.
Omdat we niet naar Turkije gaan. En als ik dan ook nog Turkse muziek luister, uuuff icim gidiyor Wil je me meenemen in je koffer?quote:
Aahw, dat gevoelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat we niet naar Turkije gaan. En als ik dan ook nog Turkse muziek luister, uuuff icim gidiyor Wil je me meenemen in je koffer?
Ja het is zo een bedrijf dat jongeren overal inzet. Het is zeg maar van alles. Ook vaak horeca en catering en soms zelfs RET.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel succes (?)Dit is een tijdelijk baantje toch?
Ik ben nog nooit met de auto naar Turkije geweest. Maar zal me vast wel bevallen, kan goed tegen lang reizen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Aahw, dat gevoel. Vind je reizen met de auto leuk
?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:
Helpen bij de Tour.
WAnneer ben ik oud genoeg om als jongere ingezet te worden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het is zo een bedrijf dat jongeren overal inzet. Het is zeg maar van alles. Ook vaak horeca en catering en soms zelfs RET.
Wij gaan elk jaar met de auto. Tien jaar achterelkaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met de auto naar Turkije geweest. Maar zal me vast wel bevallen, kan goed tegen lang reizen.
Dan gaan we onderweg spelletjes spelenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij gaan elk jaar met de auto. Tien jaar achterelkaar! Maar je moet wel in de kofferbak. Daar is het heet
.
Haha, reizen met de auto kan gezellig zijn, maar ik heb liever het niet lange reizen.
Ook komen we die gezellige Balkanlanden tegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan gaan we onderweg spelletjes spelen![]()
DA HOEF NIE MEER KEN JE OOK AANVINKEquote:
keske... ikz it in dit stomme landquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ook komen we die gezellige Balkanlanden tegen! We krijgen boetes van de Bulgaarse politie die beweert dat we te snel hebben gereden terwijl dat niet zo is. Dan gaan we Bulgar kasar peyniri kopen onderweg
! Ook delen we Marlboro's uit aan de politie en we geven ze corba parasi
! Etc.
Dit heb ik ieder jaar.quote:
Link naar de website?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet je er ook werken Wik. Het is bij Blaak in de buurt.
ik dacht dat je tegen de stereotypering van Turken was, maar nu doe je er zelf aan meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef IHVK het volgende:
Ik heb zo vaak boeken niet ingeleverd
Ze keken toch nooit.
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
ik dacht dat je tegen de stereotypering van Turken was, maar nu doe je er zelf aan mee
Ja ik snap echt niet waarom mensen zo doen? Serieus, doe normaal ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat is best wel hatelijk.![]()
Borte, ga jij op vakantie?
Wat een bitchquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens een ''cool story bro'' verhaaltje.
Ik zag net in de supermarkt een oud collega aan de kassa zitten. Dus ik ga speciaal naar die kasse en groet haar heel spontaan: Hallo!![]()
En zij vet droog: 'Hoi'. Echt alsof ze mij totaal niet kende.
Sommige mensen.
Wel droog jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens een ''cool story bro'' verhaaltje.
Ik zag net in de supermarkt een oud collega aan de kassa zitten. Dus ik ga speciaal aan die kassa staan en groet haar heel spontaan: Hallo!![]()
En zij vet droog: 'Hoi'. Echt alsof ze mij totaal niet kende.
Sommige mensen.
Ja of gewoon normaal groeten en niet doen alsof we elkaar haten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een bitch
Ze kan ook doen alsof ze je blij is te zien
Wanneer is de Tour in Roffa btw?
Goed dat je dan van het bier kan afblijvenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.
Daarom gingen ze vanaf toen wij in de zesde waren toch maar het lijstje af.
#coolstory
Wik: je krijgt zo PM.
Ja, nee. Ik heb nooit ruzie met haar gehad, ook nooit een meningsverschil ofzo. Het kwam echt uit het niets.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel droog ja
Misschien was ze boos ergens over? Of gewoon arrogant..
Thanks, ga ik misschien nog wel checken dan, wanneer is het D-Day?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:02 schreef IHVK het volgende:
1 tot 4 juli dacht ik. @Rookert
Waarom pmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.
Daarom gingen ze vanaf toen wij in de zesde waren toch maar het lijstje af.
#coolstory
Wik: je krijgt zo PM.
Moordenaar.quote:
Wat een kutwijven ken jij, zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik had een tijd terug ook zoiets meegemaakt. Ik en een ex-vriendin () spreken elkaar al ongeveer een jaar niet meer. We hebben geen echte ruzie of zo, maar vriendinnen zijn we zeker niet meer. Anyways, op msn deed ze nog altijd heel normaal maar als ze mij irl zag (we wonen maar paar huizen van elkaar af) groete ze mij niet eens.
En die collega en die vriendin gaan veel met elkaar om. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Vage mensen.
Nee, ik denk dat het gewoon rare mensen zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik had een tijd terug ook zoiets meegemaakt. Ik en een ex-vriendin () spreken elkaar al ongeveer een jaar niet meer. We hebben geen echte ruzie of zo, maar vriendinnen zijn we zeker niet meer. Anyways, op msn deed ze nog altijd heel normaal maar als ze mij irl zag (we wonen maar paar huizen van elkaar af) groete ze mij niet eens.
En die collega en die vriendin gaan veel met elkaar om. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Vage mensen.
Ja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het gewoon rare mensen zijn.
De mensen hier zijn sowieso vaag Alim.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een kutwijven ken jij, zeg.Maar goed, ik ook. HA HA.
![]()
![]()
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Vage mensen.
Nee, het is geen vriendin. Als het een vriendin zou zijn dan zou het helemaal vaag zijn. Het was gewoon een oude collega.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen! Of je vriendin was moe van het werken. Als ze het vaker flikt dan zou ik haar ook niet meer groeten, denk ik. Naja, wat is vaak
?
Ah, oké. Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is geen vriendin. Als het een vriendin zou zijn dan zou het helemaal vaag zijn. Het was gewoon een oude collega.
Tsja, Limburg, hèquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De mensen hier zijn sowieso vaag Alim.
Whehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laatst op stage, hadden ze een bord van Algida daar hangen.![]()
![]()
![]()
incl Turkse tekst (werken allemaal Nederlanders)
Vind ik ook. En niet omdat het in Turkije wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maakt niks.
@Bilmi
Algida klinkt sowieso veel beter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Algidaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laatst op stage, hadden ze een bord van Algida daar hangen.![]()
![]()
![]()
incl Turkse tekst (werken allemaal Nederlanders)
Nee, het is een kinderboerderij waar maar 1 werknemer wordt uitbetaald, kinderboerderij bestaat vooral door vrijwilligers, dacht ik. Waarschijnlijk hebben ze dat bord dan van een Turk ofzo gekregen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe, en niemand daar vroeg zich af wat erop stond
?
Waarom heeft Ola overal een andere naam?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Algida
Ola en in Turkije en wat andere landen Algida..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Algida
Maar het gebeurt mij ook wel eens hoor. Als ik een studiegenoot herken of tegenkom dan zeg ik wel even hoi, of knik ik. De meeste groeten wel terug, maar er zijn van die sneuaards die je dan straal voorbij lopen, maar in de klas wel gewoon tegen je praten of zoquote:
Inderdaad. Zulke mensen kom ik ook wel tegen hoor. Maar het is toch wel extra dom als je ziet dat een oud collega extra aan jouw kassa komt staan en jou heel spontaan groet en jij dan heel vijandig gaat kijken en gaat doen alsof je die collega nog nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het gebeurt mij ook wel eens hoor. Als ik een studiegenoot herken of tegenkom dan zeg ik wel even hoi, of knik ik. De meeste groeten wel terug, maar er zijn van die sneuaards die je dan straal voorbij lopen, maar in de klas wel gewoon tegen je praten of zo.... Dan mag je van mij wel opdonderen
.
Misschien keek je boos.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mensen kom ik ook wel tegen hoor. Maar het is toch wel extra dom als je ziet dat een oud collega extra aan jouw kassa komt staan en jou heel spontaan groet en jij dan heel vijandig gaat kijken en gaat doen alsof je die collega nog nooit hebt gezien.
Ik was vroeger gek op dat liedjequote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien keek je boos.
Of had je dit shirt niet aan moeten trekken:
[ afbeelding ]
(ze ergerde zich misschien aan de spelfout)
Ik ooook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was vroeger gek op dat liedje! Wat is er gebeurd met haar dan
?
Ik heb haar nieuwe liedjes niet beluisterd daarvanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ooook.
Gewoon, haar oude liedjes waren veel leuker
Dit lied bijvoorbeeld:
Zijn jullie bij elkaar ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:30 schreef Julis het volgende:
Ayça zegt: Emel, jij moet leren! Ga weg van FOK!.
Lol, dat lied hebben ik en twee klasgenoten nog bij een concert op school gecovered. De goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ooook.
Gewoon, haar oude liedjes waren veel leuker
Dit lied bijvoorbeeld:
Met nieuwe liedjes bedoel ik de liedjes die ze heeft gemaakt met Timbaland. Die zijn onderhand ook al heel oud dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb haar nieuwe liedjes niet beluisterd daarvan.
Jaaa. Ik vind haar ook wel een mooi meisje
!
Echt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, dat lied hebben ik en twee klasgenoten nog bij een concert op school gecovered. De goeie ouwe tijd.
Maar ik heb ook wel paar keer gehad dat ik mensen niet heb gezien (en dus daardoor ook niet gegroet). Niet dat ik ze haat ofzo, maar puur omdat ik ze niet heb gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mensen kom ik ook wel tegen hoor. Maar het is toch wel extra dom als je ziet dat een oud collega extra aan jouw kassa komt staan en jou heel spontaan groet en jij dan heel vijandig gaat kijken en gaat doen alsof je die collega nog nooit hebt gezien.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, nee we hebben geen date. Ze gaat niet vreemd. Ze zei dat op MSN
.
Ja, en het scheen nog redelijk te klinken ook. Het meisje dat zong klonk echt precies hetzelfde als Nelly.quote:
Moet je een zwembril-bril kopen, zodat je ook langs het montuur gewoon scherp kan zien. (je had toch een bril?)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel paar keer gehad dat ik mensen niet heb gezien (en dus daardoor ook niet gegroet). Niet dat ik ze haat ofzo, maar puur omdat ik ze niet heb gezien.
Ja maar dat is anders dan iemand recht in de ogen aankijken en diegene duidelijk herkennen maar toch doen alsof je 'm totaal niet kent.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel paar keer gehad dat ik mensen niet heb gezien (en dus daardoor ook niet gegroet). Niet dat ik ze haat ofzo, maar puur omdat ik ze niet heb gezien.
Cool.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en het scheen nog redelijk te klinken ook. Het meisje dat zong klonk echt precies hetzelfde als Nelly.
Heb ik nooit te pakken kunnen krijgen. Iemand zou het filmen, maar daar is nooit meer iets van gehoordquote:
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je een zwembril-bril kopen, zodat je ook langs het montuur gewoon scherp kan zien. (je had toch een bril?)
Dat is waar. Ik had er laatst nog over met mijn tante. Ze zei: "waarom groette jij mij nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders dan iemand recht in de ogen aankijken en diegene duidelijk herkennen maar toch doen alsof je 'm totaal niet kent.
Stom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik nooit te pakken kunnen krijgen. Iemand zou het filmen, maar daar is nooit meer iets van gehoord.
Haha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha. Of ik moet lenzen nemen.
[..]
Dat is waar. Ik had er laatst nog over met mijn tante. Ze zei: "waarom groette jij mij niet?" Ik: "Huh, ik zag je echt niet
!" Normaal gesproken groet ik haar dan wel
.
Eens. We hadden een paar jaar terug Portugese uitwisselingsstudenten op onze school en ze leken allemaal op Turken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:45 schreef Julis het volgende:
Aha, Nelly Furtado heeft Portugeese achtergrond. Daarvan dat ze een beetje op een Turk lijkt. Portugezen lijken best veel op Turken, vind ik
.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eens. We hadden een paar jaar terug Portugese uitwisselingsstudenten op onze school en ze leken allemaal op Turken.
Portugal, Spanje, Italie, Griekenland & Turkije. Die landen lijken veel op elkaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Fernando Meira (oude voetballer van Galatasaray) zei dat de mensen in Portugal qua karakter ook best veel op Turken leken
.
Ja, die Zuid-Amerikaanse landen ook wel, vind ik. Een groot deel komt dan weer van de landen die jij hebt opgenoemd, logisch dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, Italie, Griekenland & Turkije. Die landen lijken veel op elkaar.
Het is ook grappig om te zien hoe bijvoorbeeld het Noorden van Italie ook echt veel lijkt op het Noorden van Turkije (qua natuur, mensen & eten) en het Zuiden juist weer op het Zuiden van Turkije.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, die zuid-Amerikaanse landen ook wel, vind ik. Een groot deel komt dan weer van die landen die jij hebt opgenoemd, logisch dus.
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oke, vanaf nu kom ik niet meer online. Ik kan m'n laatste kans om over te gaan gewoon echt niet verspillen. Dat zou triest en zonde zijn.
Hey, dat is grappigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is ook grappig om te zien bij bijvoorbeeld Italie dat het Noorden ook echt veel lijkt op het Noorden van Turkije (qua natuur, mensen & eten) en het Zuiden juist weer op het Zuiden van Turkije.
quote:
Hahaha, gekkerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet laten om deze video niet minstens een keer per dag te bekijken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Julis het volgende:
Vandaag gaat Spanje tegen Portugal spelen, nu we het toch over Portugal hebben.
[..]
Hahaha, gekkerd![]()
. Ik lig telkens in een deuk als ik dit luister
. Mijn humor, wat doe je?
Nee, hèquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met het origineel doet hij het zo slecht nog niet.
Dat hoofd HAHAHAHA. Nee borte NEE dinlemequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet laten om deze video minstens een keer per dag te bekijken.
Ja dat zag ik, maar dat ben ik snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef Julis het volgende:
Hij heet Sinan. Bekijk het begin van het filmpje, links boven.
Uahahahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat hoofd HAHAHAHA. Nee borte NEE dinleme![]()
![]()
Waarom kun je geen filmpjes bekijken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
Nee ik ben gehandicapt.
Ik bedoel: wat doet hij precies? Zingt hij een lied?
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
Ik vind dat dit filmpje in het OP moet komen. Dan kunnen we er elke dag naar luisteren .
Laten we het plaatsen in het Turks-Koerdisch conflict topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
Ik vind dat dit filmpje in het OP moet komen. Dan kunnen we er elke dag naar luisteren .
En eindigen met Tanri Turku Korusun ve Yuceltsin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.
Doe maar zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom kun je geen filmpjes bekijken?
En iedere ruzie kunnen we sussen met: turkun turkten baska dostu yokturquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En eindigen met Tanri Turku Korusun ve Yuceltsin.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En iedere ruzie kunnen we sussen met: turkun turkten baska dostu yoktur
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.
lolquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laten we het plaatsen in het Turks-Koerdisch conflict topic.
Grapje.
Ohja, dit zeker een andere kant van jou die we nog niet kenden. Een tijdje terug altijd die waarschuwingen omdat je een mod was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef IHVK het volgende:
We kunnen ook Türkçe konus çok konus op de muur schrijven net als in de gevangenis in Diyarbakir in de jaren '80z
Wij hebben een nieuwe Turkse (of Koerdische, daar ben ik nog niet uit) leraar op onze school. Hij heeft ook zo'n soort snorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik stuur dat filmpje van Borte naar een Indonees, zijn reactie: coole snor, is hij wel echt?En is zijn neus zo omdat ie koerd is
![]()
Whahaha, Turkse leraren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe Turkse (of Koerdische, daar ben ik nog niet uit) leraar op onze school. Hij heeft ook zo'n soort snor!
Dit was cynisch hè.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ohja, dit zeker een andere kant van jou die we nog niet kenden. Een tijdje terug altijd die waarschuwingen omdat je een mod was.
Deze leraar werd een beetje gepestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Whahaha, Turkse leraren.Ik heb er twee gehad. Allebei voor wiskunde. En waren meteen ook m'n mooiste wiskundelessen.
Die van mij kwam tijdens ramazan. Je raadt het al.. leerlingen vragen of hij vast. Hij wrijft over z'n buikje en zegt dat ie eten daar te lekker voor vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Deze leraar werd een beetje gepesttoen in de bus naar Wageningen. Een paar vervelende leerlingen vroegen telkens aan hem hoe je iets in het Turks zegt en zo. Maar hij gaf telkens geen antwoord. Dus heb ik ze maar beantwoord
. Hij leek opgelucht dat ik ingreep
. Maar ik heb geen les van hem ofzo. Maar ik geloof best dat Turke leraren '
' zijn, haha
.
Ja, dat lijkt mij echt een dijenkletser.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef IHVK het volgende:
We kunnen ook Türkçe konus çok konus op de muur schrijven net als in de gevangenis in Diyarbakir in de jaren '80z
Mensen die geen voorzetsels, lidwoorden of voornaamwoorden gebruiken "quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
dfsggadsf zegt:
*maja als school niet lukt wordik fulltime iphon verkoper
emel - mad tik fi tawahid, hta ana zegt:
*:')
*steel je ze van je medenegeerss?
adfsadsfadsfadsf zegt:
*nee
*niet iphones
*maar iphon
*zonder e
*dats de baas
*die kun je toch ook stelen
adsfadsfadsfads zegt:
*made in chili
*dus kweet niet wat je lult:P
adsfasdfasdfadsf zegt:
*nee
*koop ze in
*15 eu epr stuk
*jaja
adsfadsfadsfadsf zegt:
*verkoop voor 100
*XD
*(A)
*jonge
*je wilde laatst nog telefoon stelen
adsfsdfadsfads zegt:
*ik gaf tog terug?
*ja als je niet had geweten dat het van haar was.....
Je kunt het heus wel lezen, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die geen voorzetsels, lidwoorden of voornaamwoorden gebruiken "". Onleesbaarheid ten top.
Ja. Eigenlijk is het meer 3/4 van het jaar niksen en 1/4 proberen over te gaan. De kans van morgen is ook nog eens een SE. Ja ik weet dat ik raar overkom nu.. ik dacht zelf dat ik keihard zou werken omdat het m'n laatste kans was, niemand geloofde het en ik maar zeggen tegen ze dat het raar is om niets te doen als je een laatste kans hebt................... ik ben zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem, dit is je enige mogelijkheid om over te gaan na 1 jaar hard werken. En jij zit op Fok!?
Nee ben gewoon fucking lui als het op school aankomt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Je wilt dus graag een jaartje langer naar school gaan, of een niveau omlaag gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken sletquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk is het meer 3/4 van het jaar niksen en 1/4 proberen over te gaan. De kans van morgen is ook nog eens een SE. Ja ik weet dat ik raar overkom nu.. ik dacht zelf dat ik keihard zou werken omdat het m'n laatste kans was, niemand geloofde het en ik maar zeggen tegen ze dat het raar is om niets te doen als je een laatste kans hebt................... ik ben zo voorspelbaar.
Niet te zien op de foto, maar het zout staat ernaast.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:51 schreef Rookert het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij hoe geweldig How I Met Your Mother is![]()
![]()
Tijd voor een cli...wait for it.. chéNet ontdekt, of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen suiker bij de aardbeien! Die zijn hier al zoet genoeg. Maar wel zout bij erik, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet te zien op de foto, maar het zout staat ernaast.
Jij hebt smaak!.
Zout bij de can eriği, suiker bij de aardbeien!.
Ik loop 5 jaar achter ja, dankje, heb 5 seizoenen gedownload en heb er sinds eergisteren 25 gezienquote:
Werken meisje dat heel het jaar loopt te zeuren op school en klasgenoten en vooral op FOK! zit en het op het laatste moment misschien toch laat afweten.quote:
Gewoon van die grote zoete aardbeien met extra kunstmestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:01 schreef zarGon het volgende:
Wuuut?! Er zijn mensen die aardbeien zonder suiker verorberen! Noh.
Rookert.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Werken meisje dat heel het jaar loopt te zeuren op school en klasgenoten en vooral op FOK! zit en het op het laatste moment misschien toch laat afweten.
Puur constructief dit hoor
Veel plezier met inhalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik loop 5 jaar achter ja, dankje, heb 5 seizoenen gedownload en heb er sinds eergisteren 25 gezien
Waarom? Hypochondrisch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik was fruit trouwens altijd minutenlang. Ook op school. Kreeg keer de vraag: doe je dat thuis ook (van de concierge) en moest de kraan dichtdraaien.![]()
Ik was fruit met heet water en spoel het daarna af met koud water.
Dit is echt het meest nutteloze verhaal van deze week en daarbij reken ik morgen, overmorgen, vrijdag, zaterdag én zondag mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik was fruit trouwens altijd minutenlang. Ook op school. Kreeg keer de vraag: doe je dat thuis ook (van de concierge) en moest de kraan dichtdraaien.![]()
Maar dat gaat toch ook om lichamelijke symptomen? Nee. Ik ben gewoon bang voor die bestrijdingsmiddelen, terwijl die eigenlijk ook in het fruit ingetrokken zijn.quote:
Hypochonder en parttime paranoia dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook om lichamelijke symptomen? Nee. Ik ben gewoon bang voor die bestrijdingsmiddelen, terwijl die eigenlijk ook in het fruit ingetrokken zijn.
Nee hoor. Zie je de rest van FOK! wel als nuttig? En jouw verhalen over how I met your mother, alsof iedereen het nu opnieuw door jou gaat kijken of wat dan ook. Zoek een andere reden om te bitchen. Debiel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is echt het meest nutteloze verhaal van deze week en daarbij reken ik morgen, overmorgen, vrijdag, zaterdag én zondag mee.
Zelfs na deze posts van mij is je mening nog hetzelfde als gisterenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee hoor. Zie je de rest van FOK! wel als nuttig? En jouw verhalen over how I met your mother, alsof iedereen het nu opnieuw door jou gaat kijken of wat dan ook. Zoek een andere reden om te bitchen. Debiel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook om lichamelijke symptomen? Nee. Ik ben gewoon bang voor die bestrijdingsmiddelen, terwijl die eigenlijk ook in het fruit ingetrokken zijn.
Heb jij dat?quote:hy·po·chon·drie [hipoχɔndr<u>i</u>] (dev; afleiding: hypochondrisch, hypochondrist/hypochonder)
1 ziekelijke neiging om voortdurend ten onrechte te denken dat men allerlei ziektes heeft
Ja, zeker. Dat mijn negatieve gevoelens voor jou zo groot zijn dat ik niet verder kom dan "debiel" op het internet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelfs na deze posts van mij is je mening nog hetzelfde als gisterenJe vergevingsgezindheid kent geen grenzen, misschien moet ik er meer achter zoeken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dat mijn negatieve gevoelens voor jou zo groot zijn dat ik niet verder kom dan "debiel" op het internet.
Je bent bang voor bestrijdingsmiddelen, waardoor je met ziekelijk veel water het fruit probeert schoon te maken. Je eet het niet voordat het volgens jou 'schoon' is.quote:
Eeh wat>?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je hulp nodig hebt
Meiden van Halal en andere mensen die normaal en nonchalant over hun geloof willen doen, maar onder tussen wel alle confrontaties opzoekenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5511109
Meiden van Halal in Bulgarije. Spoel door naar 12:20, daar komen ze een Turkse zanger tegen die zegt dat hij ook beroemd is in Turkije. Ik heb nog nooit van hem gehoord.
Hij blijft hele tijd op 5% staan. Wie is die zanger?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5511109
Meiden van Halal in Bulgarije. Spoel door naar 12:20, daar komen ze een Turkse zanger tegen die zegt dat hij ook beroemd is in Turkije. Ik heb nog nooit van hem gehoord.
Meiden van Halal zijn sowiesoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meiden van Halal en andere mensen die normaal en nonchalant over hun geloof willen doen, maar onder tussen wel alle confrontaties opzoeken
Ja tenzij ik bij iemand anders ben ofzo.. het is niet dat ik het niet eet, maar als ik de mogelijkheid heb, zorg ik er wel voor dat het "schoon" is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent bang voor bestrijdingsmiddelen, waardoor je met ziekelijk veel water het fruit probeert schoon te maken. Je eet het niet voordat het volgens jou 'schoon' is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij blijft hele tijd op 5% staan. Wie is die zanger?
Ja weet ik, maar als ik zeg dat ik hen ook niet ken is het zo.. naja je snapt het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meiden van Halal zijn sowieso![]()
![]()
.
Het ging mij puur om die Turkse zanger.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als ik zeg dat ik hen ook niet ken is het zo.. naja je snapt het wel
Nummer ken k wel maar die gast??? Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij dus. Je moet trouwens vanaf 11:30 kijken.
Gevalletje aanstellerij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heb je het filmpje al gezien dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nummer ken k wel maar die gast??? Nee.
Jij dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar toen dacht ik; nee.
Je bedoelde toch die tweede die je postte, omdat die andere het bij mij niet doet? Je zei vanaf 1:30.. nee ik ken hem niet.quote:
Minutenlang fruit wassen is niet normaal. Vergeleken met het gemiddelde. Het voegt niks toe, het fruit wordt er echt niet schoner van of je het nou 15 seconden was of een kwartier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wanneer is iets aanstellerij? Voor mij is het normaal.
Ik zei vanaf 11:30quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bedoelde toch die tweede die je postte, omdat die andere het bij mij niet doet? Je zei vanaf 1:30.. nee ik ken hem niet.
Hoe was de Turkse TV vandaag, hoe hard is Nederland overtroffen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja maar dat is algemeen bekend, dus niet wat ik wilde zeggen.
Omdat het vergeleken met het gemiddelde niet normaal is, stel ik me aan? Jij zei toch dat je je huis 1x per week stofzuigt, als jij in een omgeving komt waar mensen iedere dag stofzuigen, stellen zij zich dan aan of ben jij gewoon raar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Minutenlang fruit wassen is niet normaal. Vergeleken met het gemiddelde. Het voegt niks toe, het fruit wordt er echt niet schoner van of je het nou 15 seconden was of een kwartier.
Vandaag geen TRT gekeken. We moesten keiharde doekoes verdienen allebei.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe was de Turkse TV vandaag, hoe hard is Nederland overtroffen?
Ik ben raar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat het vergeleken met het gemiddelde niet normaal is, stel ik me aan? Jij zei toch dat je je huis 1x per week stofzuigt, als jij in een omgeving komt waar mensen iedere dag stofzuigen, stellen zij zich dan aan of ben jij gewoon raar?
Ik bedoelde dus dat eerste filmpjeeeequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foutje maakte, want dat filmpje is 4:48![]()
Oohh, maar die doet het bij mij niet. Waarom heb je deze dan gepost, ik dacht het is dezelfde man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat eerste filmpjeeee
Ja is ook zelfde man. Maar dat filmpje is grappig. Die Marokkaan gaat Ali babanin ciftligi zingen voor Sunay.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oohh, maar die doet het bij mij niet. Waarom heb je deze dan gepost, ik dacht het is dezelfde man.
"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are. "quote:
Ik ga morgen wel op andere computer proberen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja is ook zelfde man. Maar dat filmpje is grappig. Die Marokkaan gaat Ali babanin ciftligi zingen voor Sunay.
Tan2spang smaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Vandaag geen TRT gekeken. We moesten keiharde doekoes verdienen allebei.
Mag je als vrouw ook doen, hoor. Het mag alleen niet andersom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik een man was en ik kende Rookert in het echt, ik zou hem zo hard klappen. :
Ik weet niet of Rookert mans genoeg is om zich aan die regel te houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag je als vrouw ook doen, hoor. Het mag alleen niet andersom.
Gelukkig zijn we allemaal internethelden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik een man was en ik kende Rookert in het echt, ik zou hem zo hard klappen. :
Spreek voor jezelf Rookert, please.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal internethelden.
wij zijn een voorbeeld, jewaitz.quote:
Geslaagd voor watquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
wij zijn een voorbeeld, jewaitz.
maar eh.. ik mag wel even pronken hiermee hè? mijn lief is gister GESLAAGD!ik ben zo trots op hem hiii.
Waar slaat die laatste opmerking op? Hij is daar sowieso iets te oud voor. Of deed je het om opmerkingen van Rookert te voorkomen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
examen, duh. en nee, geen vmbo-examen ofzo.
grappig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
Zat hij in je klas en heb je een stomend leerling-lerares relatie?![]()
Een 20+-jarige Turk in een klas van vijfjarigen. Ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
Zat hij in je klas en heb je een stomend leerling-lerares relatie?![]()
ja. dat laatste. ik heb ook gewoon VMBO gedaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar slaat die laatste opmerking op? Hij is daar sowieso iets te oud voor. Of deed je het om opmerkingen van Rookert te voorkomen?
Waarom denk je dat die verwijzing maak?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
grappig. ik ben juf in real life weetje.
Oh hij zou zich er prima vermaken hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een 20+-jarige Turk in een klas van vijfjarigen. Ik zie het al voor me.
Serieus rookert doe normaal. Anders kunnen we wel een internetheldendate regelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je fruit niet 2 minuten wast
Geen flauw idee eigenlijk. Volgens mij verspreiden die bacteriën zich ook via de lucht, maar het kan ook als je bijv. water drinkt wat al een paar uur in de zon staat o.i.d.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Dank je iedereen. En Maartje, beterschap! Hoe loop je eigenlijk buikgriep op? Dit is volgens mij de eerste keer dat ik dit heb.
Anders. Ik ga dit niet uitleggen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
Ik ben echt lullig vandaag Emel. sorry![]()
Maar je vind het zelf ook leuk om te trollen, dus
Echte mannen zijn nog een beetje kind van binnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh hij zou zich er prima vermaken hoor
Hmm.. wel kut. Ik ben echt misselijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Volgens mij verspreiden die bacteriën zich ook via de lucht, maar het kan ook als je bijv. water drinkt wat al een paar uur in de zon staat o.i.d.
Ik wil best (serieus)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus rookert doe normaal. Anders kunnen we wel een internetheldendate regelen.
Huh wat was niet naar mij bedoeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef maartjeh het volgende:
maar Bilmi dat was dus echt niet naar jou bedoeld hoor.
Weet je wat het beste geneesmiddel is? Slaap! Naar bed toe dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. wel kut. Ik ben echt misselijk.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echte mannen zijn nog een beetje kind van binnen.
Ja die buikpijn is nieteens het ergste vind ik, maar die misselijkheid..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. wel kut. Ik ben echt misselijk.
Het is nog veel te vroeg. Ik kan pas slapen na twaalf uur.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je wat het beste geneesmiddel is? Slaap! Naar bed toe dus.
die vmbo-opmerking.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh wat was niet naar mij bedoeld?
Inderdaad. Het is niet alleen de misselijkheid maar die buikpijn in combinatie met de misselijkheid, echt een kut gevoel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat komt goed uit.Wij zijn soms echt kinderachtig tegen elkaar. Elkaar klieren enzo.
![]()
[..]
Ja die buikpijn is nieteens het ergste vind ik, maar die misselijkheid..
Moet je eerder opstaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is nog veel te vroeg. Ik kan pas slapen na twaalf uur.
Ik ben een nachtmens pur sang. Mij krijg je niet voor twaalf uur in bed, echt niet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je eerder opstaan.
Een dag in bed liggen is voor mij een wondermiddel om z.s.m. weer beter te zijn.
hou jij ook zo van eten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is niet alleen de misselijkheid maar die buikpijn in combinatie met de misselijkheid, echt een kut gevoel.![]()
Ik hou van eten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
hou jij ook zo van eten?![]()
ik heb gewoon al dagen nergens zin in.
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens pur sang. Mij krijg je niet voor twaalf uur in bed, echt niet!
Welke vrouw nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
brrr,
ik wil afvallen.
niet erg maar gewoon een beetje.
Same here. Ik moet echt afvallen. Maar gelukkig is het zomer. Ik val automatisch zo'n 5 kilo af in de zomer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
brrr,
ik wil afvallen.
niet erg maar gewoon een beetje.
Ze lijken zelfgemaakt, goed genoeg voor mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen de zelfgemaakte zijn lekker.
Maak ze gewoon een keer zelf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze lijken zelfgemaakt, goed genoeg voor mij
Ik had buikgriep opgelopen door salmonella ofzo. Een tijdje 1 beschuit per dag en heel weinig gedronken. Wakker liggen van de honger en 10x je bed uit per nacht.quote:
dat ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte kindertjes in Afrika-opmerking?
Oh dat klinkt wel ernstig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had buikgriep opgelopen door salmonella ofzo. Een tijdje 1 beschuit per dag en heel weinig gedronken. Wakker liggen van de honger en 10x je bed uit per nacht.En toen ziekenhuis
Blijf voor de zekerheid goed drinken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel ernstig.Gelukkig is het bij mij niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |