Ohja, dit zeker een andere kant van jou die we nog niet kenden. Een tijdje terug altijd die waarschuwingen omdat je een mod was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef IHVK het volgende:
We kunnen ook Türkçe konus çok konus op de muur schrijven net als in de gevangenis in Diyarbakir in de jaren '80z
Wij hebben een nieuwe Turkse (of Koerdische, daar ben ik nog niet uit) leraar op onze school. Hij heeft ook zo'n soort snorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik stuur dat filmpje van Borte naar een Indonees, zijn reactie: coole snor, is hij wel echt?En is zijn neus zo omdat ie koerd is
![]()
Whahaha, Turkse leraren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe Turkse (of Koerdische, daar ben ik nog niet uit) leraar op onze school. Hij heeft ook zo'n soort snor!
Dit was cynisch hè.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ohja, dit zeker een andere kant van jou die we nog niet kenden. Een tijdje terug altijd die waarschuwingen omdat je een mod was.
Deze leraar werd een beetje gepestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Whahaha, Turkse leraren.Ik heb er twee gehad. Allebei voor wiskunde. En waren meteen ook m'n mooiste wiskundelessen.
Die van mij kwam tijdens ramazan. Je raadt het al.. leerlingen vragen of hij vast. Hij wrijft over z'n buikje en zegt dat ie eten daar te lekker voor vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Deze leraar werd een beetje gepesttoen in de bus naar Wageningen. Een paar vervelende leerlingen vroegen telkens aan hem hoe je iets in het Turks zegt en zo. Maar hij gaf telkens geen antwoord. Dus heb ik ze maar beantwoord
. Hij leek opgelucht dat ik ingreep
. Maar ik heb geen les van hem ofzo. Maar ik geloof best dat Turke leraren '
' zijn, haha
.
Ja, dat lijkt mij echt een dijenkletser.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:15 schreef IHVK het volgende:
We kunnen ook Türkçe konus çok konus op de muur schrijven net als in de gevangenis in Diyarbakir in de jaren '80z
Mensen die geen voorzetsels, lidwoorden of voornaamwoorden gebruiken "quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
dfsggadsf zegt:
*maja als school niet lukt wordik fulltime iphon verkoper
emel - mad tik fi tawahid, hta ana zegt:
*:')
*steel je ze van je medenegeerss?
adfsadsfadsfadsf zegt:
*nee
*niet iphones
*maar iphon
*zonder e
*dats de baas
*die kun je toch ook stelen
adsfadsfadsfads zegt:
*made in chili
*dus kweet niet wat je lult:P
adsfasdfasdfadsf zegt:
*nee
*koop ze in
*15 eu epr stuk
*jaja
adsfadsfadsfadsf zegt:
*verkoop voor 100
*XD
*(A)
*jonge
*je wilde laatst nog telefoon stelen
adsfsdfadsfads zegt:
*ik gaf tog terug?
*ja als je niet had geweten dat het van haar was.....
Je kunt het heus wel lezen, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die geen voorzetsels, lidwoorden of voornaamwoorden gebruiken "". Onleesbaarheid ten top.
Ja. Eigenlijk is het meer 3/4 van het jaar niksen en 1/4 proberen over te gaan. De kans van morgen is ook nog eens een SE. Ja ik weet dat ik raar overkom nu.. ik dacht zelf dat ik keihard zou werken omdat het m'n laatste kans was, niemand geloofde het en ik maar zeggen tegen ze dat het raar is om niets te doen als je een laatste kans hebt................... ik ben zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem, dit is je enige mogelijkheid om over te gaan na 1 jaar hard werken. En jij zit op Fok!?
Nee ben gewoon fucking lui als het op school aankomt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Je wilt dus graag een jaartje langer naar school gaan, of een niveau omlaag gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken sletquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk is het meer 3/4 van het jaar niksen en 1/4 proberen over te gaan. De kans van morgen is ook nog eens een SE. Ja ik weet dat ik raar overkom nu.. ik dacht zelf dat ik keihard zou werken omdat het m'n laatste kans was, niemand geloofde het en ik maar zeggen tegen ze dat het raar is om niets te doen als je een laatste kans hebt................... ik ben zo voorspelbaar.
Niet te zien op de foto, maar het zout staat ernaast.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:51 schreef Rookert het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij hoe geweldig How I Met Your Mother is![]()
![]()
Tijd voor een cli...wait for it.. chéNet ontdekt, of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen suiker bij de aardbeien! Die zijn hier al zoet genoeg. Maar wel zout bij erik, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet te zien op de foto, maar het zout staat ernaast.
Jij hebt smaak!.
Zout bij de can eriği, suiker bij de aardbeien!.
Ik loop 5 jaar achter ja, dankje, heb 5 seizoenen gedownload en heb er sinds eergisteren 25 gezienquote:
Werken meisje dat heel het jaar loopt te zeuren op school en klasgenoten en vooral op FOK! zit en het op het laatste moment misschien toch laat afweten.quote:
Gewoon van die grote zoete aardbeien met extra kunstmestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:01 schreef zarGon het volgende:
Wuuut?! Er zijn mensen die aardbeien zonder suiker verorberen! Noh.
Rookert.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Werken meisje dat heel het jaar loopt te zeuren op school en klasgenoten en vooral op FOK! zit en het op het laatste moment misschien toch laat afweten.
Puur constructief dit hoor
Veel plezier met inhalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik loop 5 jaar achter ja, dankje, heb 5 seizoenen gedownload en heb er sinds eergisteren 25 gezien
Waarom? Hypochondrisch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik was fruit trouwens altijd minutenlang. Ook op school. Kreeg keer de vraag: doe je dat thuis ook (van de concierge) en moest de kraan dichtdraaien.![]()
Ik was fruit met heet water en spoel het daarna af met koud water.
Dit is echt het meest nutteloze verhaal van deze week en daarbij reken ik morgen, overmorgen, vrijdag, zaterdag én zondag mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik was fruit trouwens altijd minutenlang. Ook op school. Kreeg keer de vraag: doe je dat thuis ook (van de concierge) en moest de kraan dichtdraaien.![]()
Ik was fruit met heet water en spoel het daarna af met koud water.
Maar dat gaat toch ook om lichamelijke symptomen? Nee. Ik ben gewoon bang voor die bestrijdingsmiddelen, terwijl die eigenlijk ook in het fruit ingetrokken zijn.quote:
Hypochonder en parttime paranoia dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook om lichamelijke symptomen? Nee. Ik ben gewoon bang voor die bestrijdingsmiddelen, terwijl die eigenlijk ook in het fruit ingetrokken zijn.
Nee hoor. Zie je de rest van FOK! wel als nuttig? En jouw verhalen over how I met your mother, alsof iedereen het nu opnieuw door jou gaat kijken of wat dan ook. Zoek een andere reden om te bitchen. Debiel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is echt het meest nutteloze verhaal van deze week en daarbij reken ik morgen, overmorgen, vrijdag, zaterdag én zondag mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |