Minutenlang fruit wassen is niet normaal. Vergeleken met het gemiddelde. Het voegt niks toe, het fruit wordt er echt niet schoner van of je het nou 15 seconden was of een kwartier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wanneer is iets aanstellerij? Voor mij is het normaal.
Ik zei vanaf 11:30quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bedoelde toch die tweede die je postte, omdat die andere het bij mij niet doet? Je zei vanaf 1:30.. nee ik ken hem niet.
Hoe was de Turkse TV vandaag, hoe hard is Nederland overtroffen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja maar dat is algemeen bekend, dus niet wat ik wilde zeggen.
Omdat het vergeleken met het gemiddelde niet normaal is, stel ik me aan? Jij zei toch dat je je huis 1x per week stofzuigt, als jij in een omgeving komt waar mensen iedere dag stofzuigen, stellen zij zich dan aan of ben jij gewoon raar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Minutenlang fruit wassen is niet normaal. Vergeleken met het gemiddelde. Het voegt niks toe, het fruit wordt er echt niet schoner van of je het nou 15 seconden was of een kwartier.
Vandaag geen TRT gekeken. We moesten keiharde doekoes verdienen allebei.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe was de Turkse TV vandaag, hoe hard is Nederland overtroffen?
Ik ben raar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat het vergeleken met het gemiddelde niet normaal is, stel ik me aan? Jij zei toch dat je je huis 1x per week stofzuigt, als jij in een omgeving komt waar mensen iedere dag stofzuigen, stellen zij zich dan aan of ben jij gewoon raar?
Ik bedoelde dus dat eerste filmpjeeeequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foutje maakte, want dat filmpje is 4:48![]()
Oohh, maar die doet het bij mij niet. Waarom heb je deze dan gepost, ik dacht het is dezelfde man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat eerste filmpjeeee
Ja is ook zelfde man. Maar dat filmpje is grappig. Die Marokkaan gaat Ali babanin ciftligi zingen voor Sunay.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oohh, maar die doet het bij mij niet. Waarom heb je deze dan gepost, ik dacht het is dezelfde man.
"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are. "quote:
Ik ga morgen wel op andere computer proberen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja is ook zelfde man. Maar dat filmpje is grappig. Die Marokkaan gaat Ali babanin ciftligi zingen voor Sunay.
Tan2spang smaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Vandaag geen TRT gekeken. We moesten keiharde doekoes verdienen allebei.
Mag je als vrouw ook doen, hoor. Het mag alleen niet andersom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik een man was en ik kende Rookert in het echt, ik zou hem zo hard klappen. :
Ik weet niet of Rookert mans genoeg is om zich aan die regel te houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag je als vrouw ook doen, hoor. Het mag alleen niet andersom.
Gelukkig zijn we allemaal internethelden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik een man was en ik kende Rookert in het echt, ik zou hem zo hard klappen. :
Spreek voor jezelf Rookert, please.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal internethelden.
wij zijn een voorbeeld, jewaitz.quote:
Geslaagd voor watquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
wij zijn een voorbeeld, jewaitz.
maar eh.. ik mag wel even pronken hiermee hè? mijn lief is gister GESLAAGD!ik ben zo trots op hem hiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |