Zelfs na deze posts van mij is je mening nog hetzelfde als gisterenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee hoor. Zie je de rest van FOK! wel als nuttig? En jouw verhalen over how I met your mother, alsof iedereen het nu opnieuw door jou gaat kijken of wat dan ook. Zoek een andere reden om te bitchen. Debiel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook om lichamelijke symptomen? Nee. Ik ben gewoon bang voor die bestrijdingsmiddelen, terwijl die eigenlijk ook in het fruit ingetrokken zijn.
Heb jij dat?quote:hy·po·chon·drie [hipoχɔndr<u>i</u>] (dev; afleiding: hypochondrisch, hypochondrist/hypochonder)
1 ziekelijke neiging om voortdurend ten onrechte te denken dat men allerlei ziektes heeft
Ja, zeker. Dat mijn negatieve gevoelens voor jou zo groot zijn dat ik niet verder kom dan "debiel" op het internet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelfs na deze posts van mij is je mening nog hetzelfde als gisterenJe vergevingsgezindheid kent geen grenzen, misschien moet ik er meer achter zoeken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dat mijn negatieve gevoelens voor jou zo groot zijn dat ik niet verder kom dan "debiel" op het internet.
Je bent bang voor bestrijdingsmiddelen, waardoor je met ziekelijk veel water het fruit probeert schoon te maken. Je eet het niet voordat het volgens jou 'schoon' is.quote:
Eeh wat>?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je hulp nodig hebt
Meiden van Halal en andere mensen die normaal en nonchalant over hun geloof willen doen, maar onder tussen wel alle confrontaties opzoekenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5511109
Meiden van Halal in Bulgarije. Spoel door naar 12:20, daar komen ze een Turkse zanger tegen die zegt dat hij ook beroemd is in Turkije. Ik heb nog nooit van hem gehoord.
Hij blijft hele tijd op 5% staan. Wie is die zanger?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5511109
Meiden van Halal in Bulgarije. Spoel door naar 12:20, daar komen ze een Turkse zanger tegen die zegt dat hij ook beroemd is in Turkije. Ik heb nog nooit van hem gehoord.
Meiden van Halal zijn sowiesoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meiden van Halal en andere mensen die normaal en nonchalant over hun geloof willen doen, maar onder tussen wel alle confrontaties opzoeken
Ja tenzij ik bij iemand anders ben ofzo.. het is niet dat ik het niet eet, maar als ik de mogelijkheid heb, zorg ik er wel voor dat het "schoon" is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent bang voor bestrijdingsmiddelen, waardoor je met ziekelijk veel water het fruit probeert schoon te maken. Je eet het niet voordat het volgens jou 'schoon' is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij blijft hele tijd op 5% staan. Wie is die zanger?
Ja weet ik, maar als ik zeg dat ik hen ook niet ken is het zo.. naja je snapt het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meiden van Halal zijn sowieso![]()
![]()
.
Het ging mij puur om die Turkse zanger.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als ik zeg dat ik hen ook niet ken is het zo.. naja je snapt het wel
Nummer ken k wel maar die gast??? Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij dus. Je moet trouwens vanaf 11:30 kijken.
Gevalletje aanstellerij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik was fruit trouwens altijd minutenlang. Ook op school. Kreeg keer de vraag: doe je dat thuis ook (van de concierge) en moest de kraan dichtdraaien.![]()
Ik was fruit met heet water en spoel het daarna af met koud water.
Heb je het filmpje al gezien dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nummer ken k wel maar die gast??? Nee.
Jij dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar toen dacht ik; nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |