Zelfs na deze posts van mij is je mening nog hetzelfde als gisterenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee hoor. Zie je de rest van FOK! wel als nuttig? En jouw verhalen over how I met your mother, alsof iedereen het nu opnieuw door jou gaat kijken of wat dan ook. Zoek een andere reden om te bitchen. Debiel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch ook om lichamelijke symptomen? Nee. Ik ben gewoon bang voor die bestrijdingsmiddelen, terwijl die eigenlijk ook in het fruit ingetrokken zijn.
Heb jij dat?quote:hy·po·chon·drie [hipoχɔndr<u>i</u>] (dev; afleiding: hypochondrisch, hypochondrist/hypochonder)
1 ziekelijke neiging om voortdurend ten onrechte te denken dat men allerlei ziektes heeft
Ja, zeker. Dat mijn negatieve gevoelens voor jou zo groot zijn dat ik niet verder kom dan "debiel" op het internet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelfs na deze posts van mij is je mening nog hetzelfde als gisterenJe vergevingsgezindheid kent geen grenzen, misschien moet ik er meer achter zoeken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dat mijn negatieve gevoelens voor jou zo groot zijn dat ik niet verder kom dan "debiel" op het internet.
Je bent bang voor bestrijdingsmiddelen, waardoor je met ziekelijk veel water het fruit probeert schoon te maken. Je eet het niet voordat het volgens jou 'schoon' is.quote:
Eeh wat>?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je hulp nodig hebt
Meiden van Halal en andere mensen die normaal en nonchalant over hun geloof willen doen, maar onder tussen wel alle confrontaties opzoekenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5511109
Meiden van Halal in Bulgarije. Spoel door naar 12:20, daar komen ze een Turkse zanger tegen die zegt dat hij ook beroemd is in Turkije. Ik heb nog nooit van hem gehoord.
Hij blijft hele tijd op 5% staan. Wie is die zanger?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=5511109
Meiden van Halal in Bulgarije. Spoel door naar 12:20, daar komen ze een Turkse zanger tegen die zegt dat hij ook beroemd is in Turkije. Ik heb nog nooit van hem gehoord.
Meiden van Halal zijn sowiesoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meiden van Halal en andere mensen die normaal en nonchalant over hun geloof willen doen, maar onder tussen wel alle confrontaties opzoeken
Ja tenzij ik bij iemand anders ben ofzo.. het is niet dat ik het niet eet, maar als ik de mogelijkheid heb, zorg ik er wel voor dat het "schoon" is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent bang voor bestrijdingsmiddelen, waardoor je met ziekelijk veel water het fruit probeert schoon te maken. Je eet het niet voordat het volgens jou 'schoon' is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij blijft hele tijd op 5% staan. Wie is die zanger?
Ja weet ik, maar als ik zeg dat ik hen ook niet ken is het zo.. naja je snapt het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meiden van Halal zijn sowieso![]()
![]()
.
Het ging mij puur om die Turkse zanger.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als ik zeg dat ik hen ook niet ken is het zo.. naja je snapt het wel
Nummer ken k wel maar die gast??? Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij dus. Je moet trouwens vanaf 11:30 kijken.
Gevalletje aanstellerij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik was fruit trouwens altijd minutenlang. Ook op school. Kreeg keer de vraag: doe je dat thuis ook (van de concierge) en moest de kraan dichtdraaien.![]()
Ik was fruit met heet water en spoel het daarna af met koud water.
Heb je het filmpje al gezien dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nummer ken k wel maar die gast??? Nee.
Jij dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar toen dacht ik; nee.
Je bedoelde toch die tweede die je postte, omdat die andere het bij mij niet doet? Je zei vanaf 1:30.. nee ik ken hem niet.quote:
Minutenlang fruit wassen is niet normaal. Vergeleken met het gemiddelde. Het voegt niks toe, het fruit wordt er echt niet schoner van of je het nou 15 seconden was of een kwartier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wanneer is iets aanstellerij? Voor mij is het normaal.
Ik zei vanaf 11:30quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bedoelde toch die tweede die je postte, omdat die andere het bij mij niet doet? Je zei vanaf 1:30.. nee ik ken hem niet.
Hoe was de Turkse TV vandaag, hoe hard is Nederland overtroffen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja maar dat is algemeen bekend, dus niet wat ik wilde zeggen.
Omdat het vergeleken met het gemiddelde niet normaal is, stel ik me aan? Jij zei toch dat je je huis 1x per week stofzuigt, als jij in een omgeving komt waar mensen iedere dag stofzuigen, stellen zij zich dan aan of ben jij gewoon raar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Minutenlang fruit wassen is niet normaal. Vergeleken met het gemiddelde. Het voegt niks toe, het fruit wordt er echt niet schoner van of je het nou 15 seconden was of een kwartier.
Vandaag geen TRT gekeken. We moesten keiharde doekoes verdienen allebei.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe was de Turkse TV vandaag, hoe hard is Nederland overtroffen?
Ik ben raar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat het vergeleken met het gemiddelde niet normaal is, stel ik me aan? Jij zei toch dat je je huis 1x per week stofzuigt, als jij in een omgeving komt waar mensen iedere dag stofzuigen, stellen zij zich dan aan of ben jij gewoon raar?
Ik bedoelde dus dat eerste filmpjeeeequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foutje maakte, want dat filmpje is 4:48![]()
Oohh, maar die doet het bij mij niet. Waarom heb je deze dan gepost, ik dacht het is dezelfde man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat eerste filmpjeeee
Ja is ook zelfde man. Maar dat filmpje is grappig. Die Marokkaan gaat Ali babanin ciftligi zingen voor Sunay.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oohh, maar die doet het bij mij niet. Waarom heb je deze dan gepost, ik dacht het is dezelfde man.
"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are. "quote:
Ik ga morgen wel op andere computer proberen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja is ook zelfde man. Maar dat filmpje is grappig. Die Marokkaan gaat Ali babanin ciftligi zingen voor Sunay.
Tan2spang smaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Vandaag geen TRT gekeken. We moesten keiharde doekoes verdienen allebei.
Mag je als vrouw ook doen, hoor. Het mag alleen niet andersom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik een man was en ik kende Rookert in het echt, ik zou hem zo hard klappen. :
Ik weet niet of Rookert mans genoeg is om zich aan die regel te houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag je als vrouw ook doen, hoor. Het mag alleen niet andersom.
Gelukkig zijn we allemaal internethelden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik een man was en ik kende Rookert in het echt, ik zou hem zo hard klappen. :
Spreek voor jezelf Rookert, please.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal internethelden.
wij zijn een voorbeeld, jewaitz.quote:
Geslaagd voor watquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
wij zijn een voorbeeld, jewaitz.
maar eh.. ik mag wel even pronken hiermee hè? mijn lief is gister GESLAAGD!ik ben zo trots op hem hiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |