die vmbo-opmerking.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh wat was niet naar mij bedoeld?
Inderdaad. Het is niet alleen de misselijkheid maar die buikpijn in combinatie met de misselijkheid, echt een kut gevoel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat komt goed uit.Wij zijn soms echt kinderachtig tegen elkaar. Elkaar klieren enzo.
![]()
[..]
Ja die buikpijn is nieteens het ergste vind ik, maar die misselijkheid..
Moet je eerder opstaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is nog veel te vroeg. Ik kan pas slapen na twaalf uur.
Ik ben een nachtmens pur sang. Mij krijg je niet voor twaalf uur in bed, echt niet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je eerder opstaan.
Een dag in bed liggen is voor mij een wondermiddel om z.s.m. weer beter te zijn.
hou jij ook zo van eten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is niet alleen de misselijkheid maar die buikpijn in combinatie met de misselijkheid, echt een kut gevoel.![]()
Ik hou van eten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef maartjeh het volgende:
[..]
hou jij ook zo van eten?![]()
ik heb gewoon al dagen nergens zin in.
Ongelooflijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens pur sang. Mij krijg je niet voor twaalf uur in bed, echt niet!
Welke vrouw nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
brrr,
ik wil afvallen.
niet erg maar gewoon een beetje.
Same here. Ik moet echt afvallen. Maar gelukkig is het zomer. Ik val automatisch zo'n 5 kilo af in de zomer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
brrr,
ik wil afvallen.
niet erg maar gewoon een beetje.
Ze lijken zelfgemaakt, goed genoeg voor mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alleen de zelfgemaakte zijn lekker.
Maak ze gewoon een keer zelf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze lijken zelfgemaakt, goed genoeg voor mij
Ik had buikgriep opgelopen door salmonella ofzo. Een tijdje 1 beschuit per dag en heel weinig gedronken. Wakker liggen van de honger en 10x je bed uit per nacht.quote:
dat ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte kindertjes in Afrika-opmerking?
Oh dat klinkt wel ernstig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had buikgriep opgelopen door salmonella ofzo. Een tijdje 1 beschuit per dag en heel weinig gedronken. Wakker liggen van de honger en 10x je bed uit per nacht.En toen ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |