Waar slaat die laatste opmerking op? Hij is daar sowieso iets te oud voor. Of deed je het om opmerkingen van Rookert te voorkomen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
examen, duh. en nee, geen vmbo-examen ofzo.
grappig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
Zat hij in je klas en heb je een stomend leerling-lerares relatie?![]()
Een 20+-jarige Turk in een klas van vijfjarigen. Ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
Zat hij in je klas en heb je een stomend leerling-lerares relatie?![]()
ja. dat laatste. ik heb ook gewoon VMBO gedaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar slaat die laatste opmerking op? Hij is daar sowieso iets te oud voor. Of deed je het om opmerkingen van Rookert te voorkomen?
Waarom denk je dat die verwijzing maak?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
grappig. ik ben juf in real life weetje.
Oh hij zou zich er prima vermaken hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een 20+-jarige Turk in een klas van vijfjarigen. Ik zie het al voor me.
Serieus rookert doe normaal. Anders kunnen we wel een internetheldendate regelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je fruit niet 2 minuten wast
Geen flauw idee eigenlijk. Volgens mij verspreiden die bacteriën zich ook via de lucht, maar het kan ook als je bijv. water drinkt wat al een paar uur in de zon staat o.i.d.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Dank je iedereen. En Maartje, beterschap! Hoe loop je eigenlijk buikgriep op? Dit is volgens mij de eerste keer dat ik dit heb.
Anders. Ik ga dit niet uitleggen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
Ik ben echt lullig vandaag Emel. sorry![]()
Maar je vind het zelf ook leuk om te trollen, dus
Echte mannen zijn nog een beetje kind van binnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh hij zou zich er prima vermaken hoor
Hmm.. wel kut. Ik ben echt misselijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Volgens mij verspreiden die bacteriën zich ook via de lucht, maar het kan ook als je bijv. water drinkt wat al een paar uur in de zon staat o.i.d.
Ik wil best (serieus)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus rookert doe normaal. Anders kunnen we wel een internetheldendate regelen.
Huh wat was niet naar mij bedoeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef maartjeh het volgende:
maar Bilmi dat was dus echt niet naar jou bedoeld hoor.
Weet je wat het beste geneesmiddel is? Slaap! Naar bed toe dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. wel kut. Ik ben echt misselijk.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echte mannen zijn nog een beetje kind van binnen.
Ja die buikpijn is nieteens het ergste vind ik, maar die misselijkheid..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. wel kut. Ik ben echt misselijk.
Het is nog veel te vroeg. Ik kan pas slapen na twaalf uur.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet je wat het beste geneesmiddel is? Slaap! Naar bed toe dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |