Nee, was in strijd met haar gegevensquote:Op zondag 27 juni 2010 23:17 schreef Isabeau het volgende:
Konden ze niet gewoon een nieuw iemand aanmaken in de computer?
Danku! Wist ik niet!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef Evenveel het volgende:
Misschien een kleine topicwending?
Adresgegevens zijn dan wel onleesbaar gemaakt, maar barcode daaronder niet.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe goed topic en +10 voor de ingescande brief, screenshots en ander aanvullend beeldmateriaal.
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe goed topic en +10 voor de ingescande brief, screenshots en ander aanvullend beeldmateriaal.
[x] In levenquote:Op maandag 28 juni 2010 08:04 schreef DrDarwin het volgende:
Wees gerust, op een dag voldoe je weer aan de juiste kenmerken.
Ofquote:Op maandag 28 juni 2010 09:33 schreef Barachem het volgende:
Moet ik uit je verhaal opmaken dat de levende doden geen ANWBlidmaatschap kunnen krijgen?
Trouwens, wat eet/drink je?
Heb je last van zon of volle maan?
Ben je bleek, word je eens in de maand heel harig, heb je veel dorst, heb je veel honger naar rauw vlees of lik je graag stopcontacten?
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 08:56 schreef ukga het volgende:
Jammer dat ANWB niet metteen de gemeente heeft doorgebelt en je officeel bijna EGTTT dood was
en je bank rekening afgesloten had en je volledig uit het systeem der nederlanden heeft laten wissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:54 schreef Ps2K het volgende:
briljant topic! Alleen... ik schrijf altijd bewoner overleden als ik post krijg van vorige bewoners thuis... ben benieuwd hoeveel problemen dat heeft opgeleverd.
Dan ga ik me blauw lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:34 schreef Fes1-2 het volgende:
TS wordt straks ineens gemaand een resterend bedrag incl. rente gaan betalen!
TS, succes!quote:'Overleden' man heeft het moeilijk
Uitgegeven: 30 juni 2010 13:47
Laatst gewijzigd: 30 juni 2010 13:47
JOHANNESBURG - Een man in Zuid-Afrika, die bij de autoriteiten te boek staat als 'overleden', probeert al sinds 2006 duidelijk te maken dat hij springlevend is.
© ANP
Het is voor hem nu onmogelijk om zijn auto te laten registreren. Ook het veranderen van de 'weduwestatus' van zijn vrouw blijkt moeilijk.
Claude Pretorius ontdekte het probleem bij het aanvragen van een paspoort. Hij kreeg het niet, omdat hij was 'overleden'.
Van de politie ontving hij uiteindelijk een beëdigde verklaring waarin vermeld stond dat Pretorius inderdaad nog in leven was.
Vorig jaar dook het probleem echter opnieuw op, toen hij zijn auto wilde laten registreren. Sindsdien is hij weer hard bezig om te bewijzen dat hij bestaat.
Bron
quote:
Je reden stond er wel bij: te duur!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:06 schreef Wootism het volgende:
Omdat ik vorig jaar op vakantie ging met een auto van iemand anders leek het mij wel verstandig een eigen verzekering af te sluiten voor dekking in het buitenland. Dus ben ik netjes lid geworden van de ANWB.
Toen de vakantie eenmaal voorbij was, had het geen zin meer om te betalen voor mijn lidmaatschap, dus ging ik naar de ANWB website waar ik vrolijk begon aan mijn opzeggingsformulier. (dit speelt zich nog steeds af in 2009)
Kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Omdat mijn reden er niet bij zat liet ik de vraag open en probeerde ik het formulier te versturen.
Ik ben ooit echt op de allerlaatste vervaldatum in België mijn elektronische ID gaan aanvragen op het gemeentehuis. (Reden: ik was daarvoor verhuisd, en had geen zin om tweemaal of misschien zelfs driemaal bij verschillende gemeentes te komen aankloppen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef Kees22 het volgende:
Tijdje geleden hoorde ik van een mevrouw in België die om een of andere reden uit de lokale BasisAdministratie was gehaald als zijnde overleden. Beschreven werd een discussie met een ambtenaar.
"Sorry mevrouw, U bestaat niet. Ik kan U geen formulier A geven."
"Maar ik sta toch voor U! U ziet toch dat ik besta!"
"Toch bestaat U niet. En Uw indentiteitskaart is niet meer geldig, want U bent overleden!"
Kafka!
Ik voel opeens een minder sterke band met mijn biologische ouders!quote:
Heldquote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef Wootism het volgende:
Volgens de ANWB-mevrouw zijn de opzeggingsopties op de website aangepast!
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef Wootism het volgende:
YAAAY!!!![]()
![]()
De vlag kan uit! Namens de ANWB ben ik weer levend verklaart!
Beschuit met muisjes voor Wootism!
[ afbeelding ]
Volgens de ANWB-mevrouw zijn de opzeggingsopties op de website aangepast!
Ik lees het zelfs nu pas.quote:
Ja, dan moet je meteen ook een kerk beginnen! Moet je maar net zin in hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef linpunt het volgende:
zeg dan dat je uit de dood bent herrezen om ze een nieuwe kans te geven.
Haha dankuquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Wing het volgende:
Net weer deze briljante topic gelezen en kan er nog steeds om lachen. Ik vind het wel een schopje waard.
Why so serious?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
rare humor...moeder in paniek
ts lacht zich dood...alweer!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:26 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Hahaha overleden,
"Hier staat dat u bent overleden"
"huh?. Oja ben weet tot leven gekomen"
quote:
Goede kickquote:Op zondag 7 november 2010 11:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]lees dit tipoc nu pas maar idd om je te bescheuren.
valt me nog mee dat de anwb 'm niet alsnog aanslaat voor de kosten van de rest van z'n abo's en de kosten van het ongedaan maken van z'n overlijdensstatus zeg maarquote:Op zondag 7 november 2010 11:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goede kickElke keer dat ik dit topic lees moet ik lachen
die hebben toegang tot de GBA, dus dat heeft weinig zinquote:Op zondag 7 november 2010 11:26 schreef RVP67 het volgende:
Leuk dit !
Ik ga mij direct dood verklaren bij de Belastingdienst, tnx voor de tip.
Nou ja, het werkt misschien wel, maar wellicht iets té grondigquote:Op zondag 7 november 2010 11:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die hebben toegang tot de GBA, dus dat heeft weinig zin
Je leeft nogquote:Op zondag 7 november 2010 14:18 schreef Wootism het volgende:
Wat leuk om mijn topic weer eens te zien! :p
Grappig man.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:06 schreef Wootism het volgende:
...met het gevolg dat mijn moeder mij in paniek opbelde en enorm blij was mijn stem te horen. Ik had natuurlijk de grootste lol.![]()
Tja, hij is het lezen waard. Echt een pareltje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
Deze is nou al voor de zoveelste keer gekickt.
Heh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:25 schreef Wing het volgende:
Even een link plaatsen in de legendarische topics thread.
Zegt natuurlijk wel een hoop over jouw gevoel voor humorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
Ik heb serieus vanmiddag alleen op m'n werk kei en keihard zitten lachen om dit topic. Volgens mij is dit, en het topic over de pasta basta in CUL de leukste ooit gelezen
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk wel een hoop over jouw gevoel voor humor
Link?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
Ik heb serieus vanmiddag alleen op m'n werk kei en keihard zitten lachen om dit topic. Volgens mij is dit, en het topic over de pasta basta in CUL de leukste ooit gelezen
Thanks voor de moeite, ga het even lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb even moeten zoeken, maar deze is het:
Weet iemand wat dit is ? Ding voor in de oven
Inderdaad!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Wel een prachtige brief van de ANWB, dat moet gezegd worden. 9 van de 10 bedrijven sturen een standaard "op uw verzoek is bij dezen het lidmaatschap opgezegd"-briefje, of zelfs helemaal niets. Hulde voor de ANWB.
Dankuquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:57 schreef Selyn het volgende:
haha.. episch!!
heb me stuk gelachen om de OP, echt een geniale zet
dat was idd het bestequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen![]()
Vooral om die brief naar je ouders
bedanktquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb even moeten zoeken, maar deze is het:
Weet iemand wat dit is ? Ding voor in de oven
Nog één strike en Pizza is niet meer. Scheelt een bak ellende.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe eens niet slowchatten met jezelf en tevens combobreaker
Dus na vandaag is ie er niet meer want hij kan zich nooit inhouden en normaal doenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nog één strike en Pizza is niet meer. Scheelt een bak ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |