SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:54 schreef Ps2K het volgende:
briljant topic! Alleen... ik schrijf altijd bewoner overleden als ik post krijg van vorige bewoners thuis... ben benieuwd hoeveel problemen dat heeft opgeleverd.
Dan ga ik me blauw lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:34 schreef Fes1-2 het volgende:
TS wordt straks ineens gemaand een resterend bedrag incl. rente gaan betalen!
TS, succes!quote:'Overleden' man heeft het moeilijk
Uitgegeven: 30 juni 2010 13:47
Laatst gewijzigd: 30 juni 2010 13:47
JOHANNESBURG - Een man in Zuid-Afrika, die bij de autoriteiten te boek staat als 'overleden', probeert al sinds 2006 duidelijk te maken dat hij springlevend is.
© ANP
Het is voor hem nu onmogelijk om zijn auto te laten registreren. Ook het veranderen van de 'weduwestatus' van zijn vrouw blijkt moeilijk.
Claude Pretorius ontdekte het probleem bij het aanvragen van een paspoort. Hij kreeg het niet, omdat hij was 'overleden'.
Van de politie ontving hij uiteindelijk een beëdigde verklaring waarin vermeld stond dat Pretorius inderdaad nog in leven was.
Vorig jaar dook het probleem echter opnieuw op, toen hij zijn auto wilde laten registreren. Sindsdien is hij weer hard bezig om te bewijzen dat hij bestaat.
Bron
quote:
Je reden stond er wel bij: te duur!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:06 schreef Wootism het volgende:
Omdat ik vorig jaar op vakantie ging met een auto van iemand anders leek het mij wel verstandig een eigen verzekering af te sluiten voor dekking in het buitenland. Dus ben ik netjes lid geworden van de ANWB.
Toen de vakantie eenmaal voorbij was, had het geen zin meer om te betalen voor mijn lidmaatschap, dus ging ik naar de ANWB website waar ik vrolijk begon aan mijn opzeggingsformulier. (dit speelt zich nog steeds af in 2009)
Kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Omdat mijn reden er niet bij zat liet ik de vraag open en probeerde ik het formulier te versturen.
Ik ben ooit echt op de allerlaatste vervaldatum in België mijn elektronische ID gaan aanvragen op het gemeentehuis. (Reden: ik was daarvoor verhuisd, en had geen zin om tweemaal of misschien zelfs driemaal bij verschillende gemeentes te komen aankloppen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef Kees22 het volgende:
Tijdje geleden hoorde ik van een mevrouw in België die om een of andere reden uit de lokale BasisAdministratie was gehaald als zijnde overleden. Beschreven werd een discussie met een ambtenaar.
"Sorry mevrouw, U bestaat niet. Ik kan U geen formulier A geven."
"Maar ik sta toch voor U! U ziet toch dat ik besta!"
"Toch bestaat U niet. En Uw indentiteitskaart is niet meer geldig, want U bent overleden!"
Kafka!
Ik voel opeens een minder sterke band met mijn biologische ouders!quote:
Heldquote:Op maandag 5 juli 2010 14:39 schreef Wootism het volgende:
Volgens de ANWB-mevrouw zijn de opzeggingsopties op de website aangepast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |