Niet ongezien, hij mag het best weten maar wil hem wel een nieuwe geven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef Mirjam het volgende:![]()
wat erg lijkt me dat, en wat suf van die vriend om zoiets in de oven op te bergen
ik vind het er meer uitzien als onderdeel van een keukenmachine.
vraag het anders aan die vriend? of wil je 'm ongezien vervangen?
maak eens een foto van de binnenkant van de pastabasta als dat kan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Niet ongezien, hij mag het best weten maar wil hem wel een nieuwe geven.
Onderop zit zo'n dinges die ook onderop de ronde glazen draaischijf zit die je vaak in magnetrons ziet.
Vandaar mijn idee dat het een magnetronapparaat is. Hij past precies op dat draaiend asje onder in de oven
Misschien wou hij de oven voorverwarmen en had hij er niet aan gedacht dat de oven ook gebruikt kan worden als opbergkastje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:34 schreef Deetch het volgende:
Waarom zet je de oven aan zonder er in gekeken te hebben?
Ik neem nl. aan dat als je iets in de oven wilde zetten je dat plastic geval er wel uit had gehaald?
Verder lijkt het op een mixer oid.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maak eens een foto van de binnenkant van de pastabasta als dat kan?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:21 schreef smegmanus het volgende:
Even 10minuten op 250 graden, kun je hem zo weer rechtbarbapapaboetseren.
Merk is Ariston, niks van te vinden op het www. Mail gestuurd, ze verwijzen me door naar onderdelenshops. Ik kan ze misschien nog even bellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is het merk van de oven? Wellicht is het een product dat ook echt bij de oven hoort. Dan kun je al beter zoeken.
Het is een multifunctionele oven. Op de donkergekleurde ring staat Pasta.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef opgebaarde het volgende:
Als dit in de oven hoort, dan gaat er ergens iets fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |