Grappig man.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:06 schreef Wootism het volgende:
...met het gevolg dat mijn moeder mij in paniek opbelde en enorm blij was mijn stem te horen. Ik had natuurlijk de grootste lol.![]()
Tja, hij is het lezen waard. Echt een pareltje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
Deze is nou al voor de zoveelste keer gekickt.
Heh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:25 schreef Wing het volgende:
Even een link plaatsen in de legendarische topics thread.
Zegt natuurlijk wel een hoop over jouw gevoel voor humorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
Ik heb serieus vanmiddag alleen op m'n werk kei en keihard zitten lachen om dit topic. Volgens mij is dit, en het topic over de pasta basta in CUL de leukste ooit gelezen
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk wel een hoop over jouw gevoel voor humor
Link?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
Ik heb serieus vanmiddag alleen op m'n werk kei en keihard zitten lachen om dit topic. Volgens mij is dit, en het topic over de pasta basta in CUL de leukste ooit gelezen
Thanks voor de moeite, ga het even lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb even moeten zoeken, maar deze is het:
Weet iemand wat dit is ? Ding voor in de oven
Inderdaad!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Wel een prachtige brief van de ANWB, dat moet gezegd worden. 9 van de 10 bedrijven sturen een standaard "op uw verzoek is bij dezen het lidmaatschap opgezegd"-briefje, of zelfs helemaal niets. Hulde voor de ANWB.
Dankuquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 14:57 schreef Selyn het volgende:
haha.. episch!!
heb me stuk gelachen om de OP, echt een geniale zet
dat was idd het bestequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen![]()
Vooral om die brief naar je ouders
bedanktquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb even moeten zoeken, maar deze is het:
Weet iemand wat dit is ? Ding voor in de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |