Maakt het manipuleren van wedstrijden lastiger.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Hoe kan je nou tégen een camera op de lijn zijn?
Ik hoop met je mee. Hoop serieus dat hij sterft.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Dood moet die Blatter, en heel snel. Alles wat maar een beetje vooruitgang heeft houdt die mongool tegen
Dit. Neee vooral geen videobeelden want dan verliest voetbal charme.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Beavis het volgende:
Hoe kan iemand voetbal nu nog serieus nemen?
Oh ja? Met NOG een bizarre blunder zeker?quote:
quote:Hey. If any of you are looking for any last-minute gift ideas for me, I have one. I'd like Sepp Blatter, boss of the FIFA, right here tonight. I want him brought from his happy holiday slumber over here with all the other rich people and I want him brought right here...with a big ribbon on his head! And I want to look him straight in the eye, and I want to tell him what a cheap, lying, no-good, rotten, four-flushing, low-life, snake-licking, dirt-eating, inbred, overstuffed, ignorant, blood-sucking, dog-kissing, brainless, dickless, hopeless, heartless, fat-ass, bug-eyed, stiff-legged, spotty-lipped, worm-headed sack of monkey shit he is! Hallelujah! Holy shit! Where's the Tylenol?
Waarom (alleen) de Europese landen?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef Wilskracht het volgende:
De europese landen moeten het WK 2014 boycote nals er geen camera´s op de doellijn komen.
"Maar dat is nou precies de romantiek van voetbal", aldus Blatter.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n stuk over de achterlijn!
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat en niks meerquote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik snap niet waarom bijvoorbeeld de 4e man niet op zijn monitor mag kijken en aangeven of ie zat of niet. Kost je wel geteld 5 sec.
Eigenlijk alle landen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef Wilskracht het volgende:
De europese landen moeten het WK 2014 boycote nals er geen camera´s op de doellijn komen.
Je kan de schuld niet bij de grensrechter leggen. Hij was rond de 16 meter lijn toen er geschoten werd. Dan kan hij niet plotseling op de doellijn staan om te zien of het een doelpunt is. De scheids kan hier ook vrij weinig aan doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
Stelletje klootzakken
Duitsland moet gewoon winnnen ofzoEngeland word gewoon genaaid! KUT GRENSRECHTER
Droom lekker verderquote:Op zondag 27 juni 2010 16:49 schreef Brerius het volgende:
Hey Deze baas kan straks weer een Topic over onze favo Mannschaft in Zuid Afrika openen. Inderdaad Die Deutsche Mannschaft![]()
![]()
![]()
![]()
. gewint der Welt Meisterschaft
Idd, iets anders kan ik serieus gewoon niet bedenken.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Maakt het manipuleren van wedstrijden lastiger.
Helemaal mee eens, te belachelijk voor woorden, het is eigenlijk gewoon 100% 2 - 2 !!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Dood moet die Blatter, en heel snel. Alles wat maar een beetje vooruitgang heeft houdt die mongool tegen
Eigenlijk moeten ze die rat liquiderenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef Speedski het volgende:
Mocht Duitsland winnen zal heel het verenigd koninkrijk over Blatter heen vallen. Eerst Frankrijk door ten koste van Ierland en dan Duitsland nog ...
Hij koopt zelfs zijn belagers om.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat Sepp Blatter nog zonder politiebewaking rondloopt...
Inderdaad. Eigenlijk moet je met zijn allen de FIFA gewoon boycotten. Opflikkeren met internationale wedstrijden en toernooien. De FIFA is gewoon de kanker van het voetbal.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Waarom kijkt die hele wereld naar zo'n incompetente zak stront als Blatter? Waarom boycotten bonden de fifa niet?
Reglementair 3-0 verloren en doorgaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef SpamNinja het volgende:
Als Engeland en de FA nou echt gewoon ballen heeft blijven ze gewoon lekker in de kleedkamer en weigeren ze te spelen. Wat wil Blatter dan nog gaan doen?
Dat kan ik 'm nou niet echt kwalijk nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Dragonetti het volgende:
die keeper snel ff balletje terugpakken....
Het is nou eenmaal een Duitser hequote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat kan ik 'm nou niet echt kwalijk nemen.
Schiet niets op, worden ze het toernooi uitgegooid.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef SpamNinja het volgende:
Als Engeland en de FA nou echt gewoon ballen heeft blijven ze gewoon lekker in de kleedkamer en weigeren ze te spelen. Wat wil Blatter dan nog gaan doen?
Jou pa heeft ze niet allemaal op een rijtje. Duitsland gaat deze shit winnenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Godver ik kan hier zo kwaad om worden
Volgens mij gaat de scheids het straks goedmaken met een penalty zegt me pa
Is over een week weer weg, kijk maar naar Ierland - Frankrijk.....quote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef F.M.D. het volgende:
Goed dat dit gebeurd, bij zo een grote wedstrijd. Heel de voetbalwereld valt over blatter heen nu, heerlijk! Zijn verdiende loon!
En het was geen tryquote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
Op het WK-rugby werd de laatste keer de finale beslist door het kijken naar een video-fragment om te zien of het een try was of niet.
Hier kijken honderden miljoenen mensen live naar, wel even een verschil.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Is over een week weer weg, kijk maar naar Ierland - Frankrijk.....
Het verschil is dat er nu een miljard mensen naar deze wedstrijd kijken omdat dit het WK zelf is, en niet een of andere gare play-off-wedstrijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Is over een week weer weg, kijk maar naar Ierland - Frankrijk.....
Ah, jij bent ook zo'n dinosaurus die in de tijd stil blijft staanquote:Op zondag 27 juni 2010 17:00 schreef gerladina het volgende:
1966 engeland - duitsland finale...
kijk maar ff vanaf 1.40
en terecht dat engeland dit overkomt!
dit!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk moet je met zijn allen de FIFA gewoon boycotten. Opflikkeren met internationale wedstrijden en toernooien. De FIFA is gewoon de kanker van het voetbal.
nee voor video maar engeland verdiende dit wel laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook zo'n dinosaurus die in de tijd stil blijft staan
Ja idd, hopelijk maakt dat het anders!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het verschil is dat er nu een miljard mensen naar deze wedstrijd kijken omdat dit het WK zelf is, en niet een of andere gare play-off-wedstrijd.
Bachramov heeft eindelijk zijn opvolger.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:00 schreef gerladina het volgende:
kijk maar ff vanaf 1.40
Precies. Laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef gerladina het volgende:
[..]
nee voor video maar engeland verdiende dit wel laten we eerlijk zijn.
Daarna scoorde Engeland nog een keer hè.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:00 schreef gerladina het volgende:
kijk maar ff vanaf 1.40
"Ja, maar in die sporten heb je geen emotie meer op het veld"quote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
Op het WK-rugby werd de laatste keer de finale beslist door het kijken naar een video-fragment om te zien of het een try was of niet.
Paar weken geleden in de finale van de CL hockey werd het spel op het eind ook een minuut stilgelegd of het een strafbal was of niet.
Wat Popolon zei in het ijshocey doen ze dat al tien jaar. Net als in het American Football.
Gecensureerd!!quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk "Over the line! England's goal against Germany not counted June 27 2010" op YouTube
quote:Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk "Over the line! England's goal against Germany not counted June 27 2010" op YouTube
'I think it's over...it's all over now.'quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Daarna scoorde Engeland nog een keer hè.
Grappige is, bij het ijshockey is er geen camera maar zit er iemand achter de goal 60 minuten lang naar de lijn te staren.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
Wat Popolon zei in het ijshocey doen ze dat al tien jaar. Net als in het American Football.
in amerika een honkbal/football/ijshockey wedstrijd is zoveel mooier dan voetbal.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja, maar in die sporten heb je geen emotie meer op het veld"
Of Suarez die met een schwalbe een penalty krijgtquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, het is de charme van het voetbal he. Net als dat op een doodschop dit toernooi geen rood staatHet wordt steeds beter zo
Uh, welke schwalbe?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of Suarez die met een schwalbe een penalty krijgt
Alles kan op dit toernooi
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenquote:
Op dit WK is dat ook gewoon zo hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:07 schreef gerladina het volgende:
[..]
in amerika een honkbal/football/ijshockey wedstrijd is zoveel mooier dan voetbal.
en het mooie is dat de supporters door elkaar heen zitten en gewoon broederlijk met een biertje en hoddog de wedstrijd kijken
Er zal bij de spelers misschien ook lichte twijfel zijn geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenDat lijkt me mooie tv.
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.quote:
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Beetje beter kijken!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
En nog steeds geen camera's op de doellijn.
Seniele ouwe gek.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik wel begrijpen, dit is een spelletje en dit hoort er ook gewoon bij. De volgende keer overkomt het jou dat de scheidsrechter zo'n enorme blunder maakt.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
!!! Die zijn er snel bij!
Niet echt goed te zien maar zijn enorme pijn na de enorme overtreding geven wel aan hoe erg het allemaal was:quote:Op zondag 27 juni 2010 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijk
quote:It's players like Suarez that piss me off, they taint the beautiful game. He was diving all over the pitch, the announcers at one point were wondering how the ref did not card him on 2 seperate occasions where he dove. I hope somebody legitimately fouls him and tears the guys ACL. What a disgrace. Pitiful.
Ze moeten m zowiezo aanpakken al wint Engeland nogquote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.
Eigenlijk moet je hopen dat Duitsland met één doelpunt verschil wint. Dan breekt pas goed de pleuris uit voor Blatter. Om het seniele oud lijf te redden zal hij dan eindelijk overstag moeten gaan in de discussie over hulpmiddelen.
dan is het 3-2quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Goed. En nog een tweede in de 92e minuut dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Heeft Argentinië al gewonnen? Zet dat dan verdomme in een spoiler. Nu hoef ik vanavond niet meer te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef ramoncajal het volgende:
Jep de volgende keer overkomt het jezelf, maar nou en? Er is nog nooit zo'n duidelijk doelpunt geweest dat niet heeft geteld. Feit dat de Duitsers gewoon doorspelen alsof er niets gebeurd is, ik zou serieus niet meer voor het Nederlands elftal zijn. Duitsland verdient een afstraffing van Argentinie.
Had Engeland doorgedrukt als het 2-2 stond? Ik doel dan meer op de wedstrijd verloop als het 2-2 zou zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 3 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
DADELIJK KAN IK MIJN TOPIC OPENEN![]()
![]()
Bedankt voor de info mafkees.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 4 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Wie wordt wereld kampioen euhm,wie zou dat toch kunnen zijn
DEUTSCHLAND NATUURLIJK![]()
![]()
![]()
caps... idiotquote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
NEEEEquote:Op zondag 27 juni 2010 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan in: WELT MEISTER 2010
Donderstraal op achterlijke bosgladioolquote:
Nou ja, ook dan zullen ze toch wat moeten doen om te winnen. Als Engeland laat je het niet op penalties aankomen lijkt mequote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Ach, Blatter. En je kan wel hopen dat ie snel doodgaat, maar wat dan? Platini. Van de regen in de drup.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.
RIep je dat ook bij Nederland- Denemarken? Just curious.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhalingquote:
Wat een sitequote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef Verburg_K het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)T_ALS_IN_1966__.html
quote:Geoff Hurst schot de bal tegen de onderkant van de lat geschoten
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef Keltie het volgende:
Lekker dit
Laat dat Engeland maar lekker de tyfus krijgen
Hehe. Héérlijk he.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Op die schermen worden herhalingen van discutabele zaken niet getoond.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhaling?
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
morgen in de krant
Blatter ontvoert door de engelsen
Je hebt je vergist in het lezen. Kijk maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.
Je moet zelf beter kijken. Want er staat 'Blatter ontvoert'. Dus nogmaals mijn vraag: Waarom zou hij iemand ontvoeren?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt je vergist in het lezen. Kijk maar.
Komt door het licht.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De hoek op de ene foto is anders dan bij de andere foto
Je moet niet ophouden met lezen waar het jou goed uitkomt.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet zelf beter kijken. Want er staat 'Blatter ontvoert'. Dus nogmaals mijn vraag: Waarom zou hij iemand ontvoeren?
quote:Blatter ontvoert door de engelsen
Ben je nou echt zo fucking dom? Er staat Blatter ONTVOERT, niet ONTVOERD.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je moet ophouden met lezen waar het jou goed uitkomt.
[..]
Ow ja haha. Je hebt gelijk. Hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo fucking dom? Er staat Blatter ONTVOERT, niet ONTVOERD.
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:26 schreef VeX- het volgende:
Ach, Engeland is uiteindelijk toch hard geklopt.
Beetje kansloos ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:06 schreef Butcherbird2 het volgende:
Quote Bild Zeitung:
"WAS FÜR EINE GEILE RACHE FÜR WEMBLEY! "
Altijd leuk om te zien hoe engelsen hun eigen spelers overschatten en schweini en co wegzetten als een stel naieve jongelingen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.
Dit is zo'n dom argument. Als het 2-2 was geworden was het spelverloop verschillend geweest van wat we nu hebben gezien. Duh.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:26 schreef VeX- het volgende:
Ach, Engeland is uiteindelijk toch hard geklopt.
Als je heel de wedstrijd bekijkt, is Engeland gewoonweg kansloos gelaten door een superieur Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.
Dat doet er allemaal niet toe. Feit is dat het gewoon 2-2 had moeten zijn en dan was de wedstrijd gegarandeerd anders gelopen dan nu het geval is geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als je heel de wedstrijd bekijkt, is Engeland gewoonweg kansloos gelaten door een superieur Duitsland.
Als Engeland dit...als Duitsland koelbloedig was geweest, was het na een half uur al 4-0 geweest.
Als dit, als dat![]()
De Engelsen zijn uit het lood geslagen, maar dan nog kan je je herpakken. Als de Duitsers dit was overkomen, hadden die wel gewoon bleven vechten om alsnog meer dan één doelpunt te zetten en de winst binnen te slepen.
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doet er allemaal niet toe. Feit is dat het gewoon 2-2 had moeten zijn en dan was de wedstrijd gegarandeerd anders gelopen dan nu het geval is geweest.
Nee, dat zeg ik niet. In een sport waar zo godsgruwelijk veel geld en andere belangen op het spel staan, mag dit gewoon niet gebeuren. Simpel.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.
Tsja, maar ja, de gemiddelde leeftijd op Fok! he. Dan krijg je wel eens van dat soort huilies.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef VeX- het volgende:
Dat hoeft niet zo te zijn. Duitsland was over de hele wedstrijd veel beter. Zelfs de BBC brengt dat argument niet te berde omdat Engeland van begin tot eind een van haar slechtste wedstrijden op een WK aflegde. Daar doet dat individuele moment van Lampard niets aan af.
Dat is met geen zekerheid te zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.
Nee jij.quote:
Ja, en nogmaals.. Als het 2-2 was geweest ging dat wellicht heel anders. Godsamme, snap je het begrip 'tijd' niet? Dit is haast hetzelfde als mensen die zeggen: "Ja maar daarna scoorden ze nog twee keer"quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef VeX- het volgende:
Dat hoeft niet zo te zijn. Duitsland was over de hele wedstrijd veel beter.
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Halve_Maen het volgende:
Gunter Netzer is trouwens nog steeds fel tegen camerabewaking, hij zei dat het de emoties niet ten goede kwam![]()
Daar is natuurlijk elke letter van waarquote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. In een sport waar zo godsgruwelijk veel geld en andere belangen op het spel staan, mag dit gewoon niet gebeuren. Simpel.
Ik vind het eigenlijk wel frappant. Zelfde toernooi, zelfde landen, zelfde incident.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een onzin om 1966 te vergelijken met nu...
Een paar van die Jan Jokers, zoals Hugo ze noemde...quote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, nou, officiele verklaring Fifa is binnen, vergeet het dus maar, er komen alleen een paar extra mannetjes
Wat zei ie?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
He?? Hoe kan juist Günther Netzer zoiets zeggen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
"ja nee willen we niet, discussies, emotie, passie, blaquote:
Ja achter het doelquote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, nou, officiele verklaring Fifa is binnen, vergeet het dus maar, er komen alleen een paar extra mannetjes
Enige dat ik kan bedenken is dat ie misschien een stukje trauma van vroeger verwerkt zag met deze blunder?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja nee willen we niet, discussies, emotie, passie, bla"
Sterker nog, hij kon zich überhaupt niet voorstellen dat mensen om hulpmiddelen roepen.quote:
Te gek voor woorden idd.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
En nog steeds geen camera's op de doellijn.
mag jack ook ontvoert worden door de engelsenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Jack van Gelder verdedigt de FIFA en Blatter
En dan ook nog alleen in de Champions League.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Mwah, hij legde alleen uit hoe 't zit..quote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, Jack van Gelder legt uit dat die beslissingen niet alleen door Blatter worden genomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Onbegrijpelijk voor iemand van zijn statuurquote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Sterker nog, hij kon zich überhaupt niet voorstellen dat mensen om hulpmiddelen roepen.
Parafrase: "Als de 4e official op een monitor mag kijken verdwijnt op slag alle plezier uit het voetbal."
Ik ken het commentaar van allemansvriend jack niet maar goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee, Jack van Gelder legt uit dat die beslissingen niet alleen door Blatter worden genomen.
Meneer Twatter mag van mijn part een enkeltje Peru krijgen. Huichelaar dat het is.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat Sepp Blatter nog zonder politiebewaking rondloopt...
Dat is ongeveer wat Jack verteldequote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ken het commentaar van allemansvriend jack niet maar goed.
Dit soort beslissing worden genomen door de IFAB. De FIFA heeft daarin 4 stemmen en de vier britse bonden ieder één stem. Om een regel te veranderen heb je 6 van de 8 stemmen nodig.
Ergo, potentaat Blatter kan weldegelijk alles blokkeren. Overigens vind ik dat de engelsen niet moeten klagen omdat die conservatieve FA zelf pas sinds kort voor technische hulpmiddelen is. Zij hebben het altijd tegengehouden.
Wat raar dat de Britten gewoon de helft van de stemmen heeft dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ken het commentaar van allemansvriend jack niet maar goed.
Dit soort beslissing worden genomen door de IFAB. De FIFA heeft daarin 4 stemmen en de vier britse bonden ieder één stem. Om een regel te veranderen heb je 6 van de 8 stemmen nodig.
Ergo, potentaat Blatter kan weldegelijk alles blokkeren. Overigens vind ik dat de engelsen niet moeten klagen omdat die conservatieve FA zelf pas sinds kort voor technische hulpmiddelen is. Zij hebben het altijd tegengehouden.
De Britten hebben heel lang geen deel uitgemaakt van de FIFA en konden niet mee doen aan wereldkampioenschappen. Door een samenloop van omstandigheden (onttakeling engelse rijk, achteruitgang dominantie engels voetbal) voegden ze zich na de oorlog bij de FIFA. Op het juiste moment want de FIFA zat toen in geldnood. De Britse bonden sprongen bij maar wilden daar wel wat voor terugzien... zij hebben immers het spelletje uitgevonden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat raar dat de Britten gewoon de helft van de stemmen heeft dan.
De FIFA is het probleem. We kunnen tegenwoordig op Mars landen, maar beslissingen nemen op basis van beelden bij het voetbal schijnt absoluut niet te kunnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef TLC het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ze in de stadions zo'n joekels van schermen hebben en dan kan de scheidsrechter toch wel ff daarna kijken en het doelpunt alsnog toekennen, wtf is het probleem ?
Als dat commercieel het interessantste is dan is Blatter vanavond nog akkoord.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef popolon het volgende:
Geen technische middelen? Die space shuttle bal is ontworpen mbv de meest moderne technologie.
Laten we ook dan maar weer die oude bruine leren bal van 5kg invoeren. Charme van het spel.
De hele Engelse competitie is een aanfluiting manquote:
precies en houten doelpalen, is toch charmant.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef popolon het volgende:
Geen technische middelen? Die space shuttle bal is ontworpen mbv de meest moderne technologie.
Laten we ook dan maar weer die oude bruine leren bal van 5kg invoeren. Charme van het spel.
Ik zie meer eenzijdige verontwaardiging over de koppigheid van Blatter dan discussies.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Bayswater het volgende:
Prachtig toch al die discussies hierover. Niets geen technische middelen.
In het doel. Als je er eentje raakt krijg je een bonuspunt.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:26 schreef Wilskracht het volgende:
Oplossing 5 en 6e man gaan achter het doel zitten met tv scherm.
De clubs die jij noemt moeten juist eens een toontje lager zingen. De financiële belangen moeten ook minder worden, dat is de enige manier waarop je de salarissen naar beneden krijgt.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Misschien wordt het tijd om net als bij het schaken en bij het darten te zeggen :
Donder maar op conservatieve sukkels
WIJ starten onze eigen voetbal organisatie. Clubs moeten op gaan staan. Clubs als Barcelona/Real Madrid/Arsenal/Chelsea.
Die jongens + wat prominenten uit de voetbalwereld moeten gewoon zeggen : Tot hier en niet verder. We gaan nu over op hedendaagse technologie. Want zo kan het niet verder. De clubs kunnen bijna niet anders lijkt me. Natuurlijk zullen ze een keer de mazzel hebben dat het hen goed uitkomt maar het risico (+ financiële belangen) zijn té groot om het aan het lot over te laten.
Daar komt nog eens bij dat je hiermee vervalsing haast in de hand werkt. Kijk naar het balletje van Henry tegen Ierland. De Ieren zeiden, terecht, hiermee wordt dus vals spelen gerechtvaardigd. En wat te denken van de VS? Die hadden ook een zuivere 3-2 op de schoenen. En vandaag weer Engeland.
Nee, ik ben het eens met Hiddink :
Blatter moet zeggen : Ok, we gaan vanaf vandaag beelden gebruiken. Of hij moet zn biezen pakken en wegwezen. Ik vind zijn positie, als ie zijn stelling blijft verdedigen, onhoudbaar.
Als je dat soort discutabele slomo's afspeelt in een vol stadion, dan kan het nog wel eens gebeuren dat het publiek in opstand komt. Of op zijn minst onrust veroozaakt. Daarom worden er eigenlijk alleen maar herhalingen getoond van doelpunten en mooie kansen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef TLC het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ze in de stadions zo'n joekels van schermen hebben en dan kan de scheidsrechter toch wel ff daarna kijken en het doelpunt alsnog toekennen, wtf is het probleem ?
Maar wel waarquote:Op zondag 27 juni 2010 20:39 schreef Bayswater het volgende:
De belangen zijn te groot, ook zo'n loze kreet.
Nou, nadat Borst de Fifa en Blatter in het bijzonder van omkoping heeft beticht, komt dat toch een tikkie anders over dan uitleg, hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 19:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee, Jack van Gelder legt uit dat die beslissingen niet alleen door Blatter worden genomen.
Platini is progressiever wat betreft zijn voetbalstandpunten, maar wordt jammerlijk genoeg tegengewerkt door de momenteel meest kapitaalkrachtige clubs van Europa.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, Blatter. En je kan wel hopen dat ie snel doodgaat, maar wat dan? Platini. Van de regen in de drup.
Dus Jack mag geen nuance aanbrengen in het verhaal wat Borst verteld?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nadat Borst de Fifa en Blatter in het bijzonder van omkoping heeft beticht, komt dat toch een tikkie anders over dan uitleg, hoor
Nouja, tenminste een soort van overleg en niet blind afgaan op een beslissing in een fractie van een seconde.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu weer een buitenspelgoal zo te zien
Yes, en laat het maar vaak genoeg voor de ogen van het grote publiek gebeuren. Dit toernooi laat weer eens zien dat de FIFA een corrupte, nepotische en geldzieke organisatie is.quote:
Ja, in 2038 ofzoiets.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als dat commercieel het interessantste is dan is Blatter vanavond nog akkoord.
In de Europe League worden al wedstrijden gespeeld met 6 arbiters.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan ook nog alleen in de Champions League.
Als dat in ons voordeel is staan we allemaal te juichen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk moeten we hopen dat de finale ook bepaalt wordt door een foutieve beslissing.
Zo hypocriet zijn we weer wel ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als dat in ons voordeel is staan we allemaal te juichen.
Dat doen we zelf. Maar juist omdat die financiële belangen zo groot zijn geworden mag je dit nooit en te nimmer meer alleen aan het menselijk oog overlaten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
De clubs die jij noemt moeten juist eens een toontje lager zingen. De financiële belangen moeten ook minder worden, dat is de enige manier waarop je de salarissen naar beneden krijgt.
Klopt.quote:
Zelfs de scheidsrechters willen het. Al durven ze het niet allemaal hardop uit te spreken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Sepp Blatter gebruikt dit excuus te vaak om de invoering van ICT-hulpmiddelen uit en/of af te stellen.
hier ben ik ook voorquote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Het voorstel van Beenhakker was wel een goede. Coaches mogen per wedstrijd twee keer vragen om video arbitrage. Dan heb je niet dat bij iedere beslissing de scheids moet wachten op iemand die de beelden bekijkt en kunnen toch deze grote blunders voorkomen worden.
Ik ben nog wel zo naief om te denken dat er geen kwade opzet achter zit. Dit is in mijn ogen gewoon menselijk falen. Wat mij tegenstaat is dat de FIFA op alle fronten een grote commerciele geldmachine opbouwt, maar vervolgens amateuristische maatstaven gebruikt. Als je de belangen zo groot maakt, moet je ook gehoor geven aan een oprecht controle systeem wat niet voor elk wissewasje hoeft worden ingezet. Het is als een multinational die geld met de hand telt.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:01 schreef ScudRaket het volgende:
Yes, en laat het maar vaak genoeg voor de ogen van het grote publiek gebeuren. Dit toernooi laat weer eens zien dat de FIFA een corrupte, nepotische en geldzieke organisatie is.
Maar dan mogen ze zelf ook geen schwalbe oid uitvoeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Wilskracht het volgende:
Mexico had na de goal van het veld moeten lopen.
Pas aftrappen als de goal niet telt anders niet.
had ze wel een schorsing van 8 jaar opgeleverd maar had respect voor dat gehad.
Tsja, wie doet de Fifa het eeuwige zwijgen opleggen?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Scorpie het volgende:
De FIFA moet gewoon dood, grafbende dat het er is
Volgens mij niet. Villa van Spanje kwam zo ook erg goed weg.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef VancouverFan het volgende:
Zijn er bij dit toernooi al mensen bestraft omdat pas op videobeelden duidelijk werd dat ze een smerige overtreding hebben gemaakt?
Zo ja, dan is het natuurlijk ontzettend hypocriet als voor dat soort dingen wel teruggekeken wordt.
CASquote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, wie doet de Fifa het eeuwige zwijgen opleggen?
Joseph Twatter. Het gebeurt namelijk al.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Alle landen ter wereld moeten gewoon de FIFA boycotten.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het ook gebruikt worden om een aanval af te brekenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Het voorstel van Beenhakker was wel een goede. Coaches mogen per wedstrijd twee keer vragen om video arbitrage. Dan heb je niet dat bij iedere beslissing de scheids moet wachten op iemand die de beelden bekijkt en kunnen toch deze grote blunders voorkomen worden.
Ik geloof wel in kwade opzet. Ook omdat sommige momenten vijf keer worden herhaald en andere totaal niet. Zonet was er nog dat moment dat een bal van de lijn werd gehaald, waarom werd dat niet herhaald?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben nog wel zo naief om te denken dat er geen kwade opzet achter zit. Dit is in mijn ogen gewoon menselijk falen. Wat mij tegenstaat is dat de FIFA op alle fronten een grote commerciele geldmachine opbouwt, maar vervolgens amateuristische maatstaven gebruikt. Als je de belangen zo groot maakt, moet je ook gehoor geven aan een oprecht controle systeem wat niet voor elk wissewasje hoeft worden ingezet. Het is als een multinational die geld met de hand telt.
Dit ontneemt niemand van emotie en plezier, ik denk dat het zelfs een hoop agressiviteit (om onrecht) in de hand werkt op deze manier
Nee. Gewoon bij de 4de scheids aanvragen, die kan dan kijken. Al dan niet op een moment dat het spel stil ligt. Of het besluit bekend maken op een volgend moment dat het spel stil ligt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het ook gebruikt worden om een aanval af te breken
Omdat er geen tijd is?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik geloof wel in kwade opzet. Ook omdat sommige momenten vijf keer worden herhaald en andere totaal niet. Zonet was er nog dat moment dat een bal van de lijn werd gehaald, waarom werd dat niet herhaald?
Ja maar met buitenspel he? Dan kun je daar ook gewoon misbruik van maken. Je stelt een paar onvermoeibare loopnegers op om elke keer grijnzend de backs te zien uithijgen na alweer een buitenspelmoment.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bij de 4de scheids aanvragen, die kan dan kijken. Al dan niet op een moment dat het spel stil ligt. Of het besluit bekend maken op een volgend moment dat het spel stil ligt.
En om tijd te rekken. En er zullen nog wel wat vervelende dingen te verzinnen zijn. Elk voordeel heb zijn nadeel.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, maar lang niet alles wordt herhaald. Niet alle betwistbare momenten. Dat valt mij dan óók weer op.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Omdat er geen tijd is?
Buitenspel goal is nu al diverse malen herhaald. Onterecht afgekeurd goal van de Engelsen ook.
Valt me juist op dat dat veel herhaald wordt.
Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En om tijd te rekken. En er zullen nog wel wat vervelende dingen te verzinnen zijn. Elk voordeel heb zijn nadeel.
Als je alles, 90 minuten lang, van de beelden af laat hangen wordt het een grote puinhoop. Dus dit is wel een goed compromis imo.
Als het buitenspel is kan de scheidsrechter toch ingeseind worden, daarvoor hoeft het spel niet stil te liggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.
Zo snel kan dat niet besloten worden. Of je moet met sensoren gaan werken, dat een piepje af gaat oid.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het buitenspel is kan de scheidsrechter toch ingeseind worden, daarvoor hoeft het spel niet stil te liggen.
Net als nu bij wissels, laten plaatsvinden op het moment dat het stil ligt en een max aantal instellen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja maar met buitenspel he? Dan kun je daar ook gewoon misbruik van maken. Je stelt een paar onvermoeibare loopnegers op om elke keer grijnzend de backs te zien uithijgen na alweer een buitenspelmoment.
Wanneer kap je het spel af, wanneer hervat je het en waar hervat je het. dat zijn wat problemen
Met het analyseren van camerabeelden ben je tegenwoordig ook maar een paar seconde kwijt. Met de huidige techniek moet het mogelijk zijn om daar iets op te vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo snel kan dat niet besloten worden. Of je moet met sensoren gaan werken, dat een piepje af gaat oid.
Volgens mij hebben de zenders die het uitzenden beschikking over al het materiaal dat gedraaid wordt vanauit alle verschillende hoeken. De Fifa heeft niet eens meer de mogelijkheid om zaken achter te houden, dat hebben ze zelf verkocht.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, maar lang niet alles wordt herhaald. Niet alle betwistbare momenten. Dat valt mij dan óók weer op.
Wat een grotere aanslag betekent op het fysieke lichaam van spelers. Dat moet je niet hebben. Dan raken de voetballers in de verdrukking ten koste van de domme hardlopers.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Net als nu bij wissels, laten plaatsvinden op het moment dat het stil ligt en een max aantal instellen.
Dus per wedstrijd of helft 2 keer een herziening aanvragen. Je zou ook nog kunnen zeggen dat een 5de scheids dat gaat beoordelen en het spel ondertussen doorgaat. En dat de beslissinge dan bekend wordt op het volgende moment dat het spel stil ligt.
Volgens mij is dat niet zo en hebben ze de uitzending van de beelden in eigen hand. Van andere sporten zoals de Formule 1 weet ik dat het daar ook zo is geregeld.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de zenders die het uitzenden beschikking over al het materiaal dat gedraaid wordt vanauit alle verschillende hoeken. De Fifa heeft niet eens meer de mogelijkheid om zaken achter te houden, dat hebben ze zelf verkocht.
Die snap ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een grotere aanslag betekent op het fysieke lichaam van spelers. Dat moet je niet hebben. Dan raken de voetballers in de verdrukking ten koste van de domme hardlopers.
Gewoon houden zoals het nu is. Alleen de coaches bij specifieke situaties zoals goals, kaarten en strafschoppen de mogelijkheid geven op een second opinion.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.
Ze zagen ZELF op de schermen in het stadion dat het buitenspel was. Hierdoor ontstond de commotie ook. Ze hadden absoluut nooit akkoord moeten gaan met die baggerbeslissing.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Wilskracht het volgende:
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
Goede beelden nu bij Sportzomer.
Totaal shot waarbij Mexicanen al klaar staan om af te trappen na het doelpunt, wordt op het scherm de herhaling getoond van de buitenspel goal, zie je alle mexicanen naar de scheids rennen
Daar heeft een technicus die dat heeft laten zien op het scherm een groot probleem
Of het was een mexicaan
Ja, maar ja, 8 jaar is een half voetballeven en respect is leuk, maar daar verdien je geen centjes mee, zo zullen ze zeker denkenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Wilskracht het volgende:
Echt schandalig ja. Die Mexicanen hebben zelf gezien dat hij loog. Wat een faal zeg.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.
Iedereen in het stadion zag dus dat het buitenspel was.
Je moet als (assistent)scheidsrechter wel een enorm bord voor je kop hebben om dan nog glashard vol te houden dat het geen buitenspel was.
Het mag natuurlijk alleen bij dode spelmomenten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat hoefde niet, het was overduidelijk aan hun blikken dat ze zelf ook wel wisten dat het buitenspel was, maar officiele FIFA reglementen schrijven voor dat je genomen beslissingen niet mag herroepen, iig zeker niet op basis van videobeelden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.
Iedereen in het stadion zag dus dat het buitenspel was.
Je moet als (assistent)scheidsrechter wel een enorm bord voor je kop hebben om dan nog glashard vol te houden dat het geen buitenspel was.
Nou, ik herinner me nog de rode kaart voor een rus tijdens het vorige EK. Die werd na overleg gewoon teruggetrokken.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat hoefde niet, het was overduidelijk aan hun blikken dat ze zelf ook wel wisten dat het buitenspel was, maar officiele FIFA reglementen schrijven voor dat je genomen beslissingen niet mag herroepen, iig zeker niet op basis van videobeelden.
Hopelijk stikt Sepp Blatter in een burrito.
bron over die rus, moet even mijn geheugen opfrissenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou, ik herinner me nog de rode kaart voor een rus tijdens het vorige EK. Die werd na overleg gewoon teruggetrokken.
De UEFA zal toch niet veel andere regels hebben dan de FIFA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |