abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83374109
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef Klummie het volgende:

[..]

Als dat in ons voordeel is staan we allemaal te juichen.
Zo hypocriet zijn we weer wel ja.
  Moderator zondag 27 juni 2010 @ 21:29:29 #252
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_83374224
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

De clubs die jij noemt moeten juist eens een toontje lager zingen. De financiële belangen moeten ook minder worden, dat is de enige manier waarop je de salarissen naar beneden krijgt.
Dat doen we zelf. Maar juist omdat die financiële belangen zo groot zijn geworden mag je dit nooit en te nimmer meer alleen aan het menselijk oog overlaten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_83374409
wk van de loze beslissingen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 27 juni 2010 @ 21:39:44 #254
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83374715
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef popolon het volgende:
Scheidsrechters zijn ook maar mensen.
Klopt.

Maar Sepp Blatter gebruikt dit excuus te vaak om de invoering van ICT-hulpmiddelen uit en/of af te stellen.
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 21:40:38 #255
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_83374796
Het voorstel van Beenhakker was wel een goede. Coaches mogen per wedstrijd twee keer vragen om video arbitrage. Dan heb je niet dat bij iedere beslissing de scheids moet wachten op iemand die de beelden bekijkt en kunnen toch deze grote blunders voorkomen worden.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:42:15 #256
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_83374897
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Klopt.

Maar Sepp Blatter gebruikt dit excuus te vaak om de invoering van ICT-hulpmiddelen uit en/of af te stellen.
Zelfs de scheidsrechters willen het. Al durven ze het niet allemaal hardop uit te spreken.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_83374944
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Het voorstel van Beenhakker was wel een goede. Coaches mogen per wedstrijd twee keer vragen om video arbitrage. Dan heb je niet dat bij iedere beslissing de scheids moet wachten op iemand die de beelden bekijkt en kunnen toch deze grote blunders voorkomen worden.
hier ben ik ook voor
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 27 juni 2010 @ 21:45:08 #258
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_83375038
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:01 schreef ScudRaket het volgende:
Yes, en laat het maar vaak genoeg voor de ogen van het grote publiek gebeuren. Dit toernooi laat weer eens zien dat de FIFA een corrupte, nepotische en geldzieke organisatie is.
Ik ben nog wel zo naief om te denken dat er geen kwade opzet achter zit. Dit is in mijn ogen gewoon menselijk falen. Wat mij tegenstaat is dat de FIFA op alle fronten een grote commerciele geldmachine opbouwt, maar vervolgens amateuristische maatstaven gebruikt. Als je de belangen zo groot maakt, moet je ook gehoor geven aan een oprecht controle systeem wat niet voor elk wissewasje hoeft worden ingezet. Het is als een multinational die geld met de hand telt.

Dit ontneemt niemand van emotie en plezier, ik denk dat het zelfs een hoop agressiviteit (om onrecht) in de hand werkt op deze manier
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_83375075
Mexico had na de goal van het veld moeten lopen.
Pas aftrappen als de goal niet telt anders niet.

had ze wel een schorsing van 8 jaar opgeleverd maar had respect voor dat gehad.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_83375083
De FIFA moet gewoon dood, grafbende dat het er is
  zondag 27 juni 2010 @ 21:49:20 #261
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_83375276
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Wilskracht het volgende:

Maar dan mogen ze zelf ook geen schwalbe oid uitvoeren.
pi_83375424
Zijn er bij dit toernooi al mensen bestraft omdat pas op videobeelden duidelijk werd dat ze een smerige overtreding hebben gemaakt?

Zo ja, dan is het natuurlijk ontzettend hypocriet als voor dat soort dingen wel teruggekeken wordt.
Leaf
pi_83375617
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Scorpie het volgende:
De FIFA moet gewoon dood, grafbende dat het er is
Tsja, wie doet de Fifa het eeuwige zwijgen opleggen?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83375679
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef VancouverFan het volgende:
Zijn er bij dit toernooi al mensen bestraft omdat pas op videobeelden duidelijk werd dat ze een smerige overtreding hebben gemaakt?

Zo ja, dan is het natuurlijk ontzettend hypocriet als voor dat soort dingen wel teruggekeken wordt.
Volgens mij niet. Villa van Spanje kwam zo ook erg goed weg.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:57:00 #265
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_83375688
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

CAS
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 27 juni 2010 @ 21:59:37 #266
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_83375849
quote:

[..]

Joseph Twatter. Het gebeurt namelijk al.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_83376360
quote:

[..]

Alle landen ter wereld moeten gewoon de FIFA boycotten.
pi_83376387
-woops-

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2010 22:09:29 ]
pi_83376491
Sepp hoerenjong.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:15:42 #270
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83376725
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Ja maar dan kan het ook gebruikt worden om een aanval af te breken
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 27 juni 2010 @ 22:16:36 #271
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83376766
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik ben nog wel zo naief om te denken dat er geen kwade opzet achter zit. Dit is in mijn ogen gewoon menselijk falen. Wat mij tegenstaat is dat de FIFA op alle fronten een grote commerciele geldmachine opbouwt, maar vervolgens amateuristische maatstaven gebruikt. Als je de belangen zo groot maakt, moet je ook gehoor geven aan een oprecht controle systeem wat niet voor elk wissewasje hoeft worden ingezet. Het is als een multinational die geld met de hand telt.

Dit ontneemt niemand van emotie en plezier, ik denk dat het zelfs een hoop agressiviteit (om onrecht) in de hand werkt op deze manier
Ik geloof wel in kwade opzet. Ook omdat sommige momenten vijf keer worden herhaald en andere totaal niet. Zonet was er nog dat moment dat een bal van de lijn werd gehaald, waarom werd dat niet herhaald?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_83376779
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee. Gewoon bij de 4de scheids aanvragen, die kan dan kijken. Al dan niet op een moment dat het spel stil ligt. Of het besluit bekend maken op een volgend moment dat het spel stil ligt.
Leaf
pi_83376814
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik geloof wel in kwade opzet. Ook omdat sommige momenten vijf keer worden herhaald en andere totaal niet. Zonet was er nog dat moment dat een bal van de lijn werd gehaald, waarom werd dat niet herhaald?
Omdat er geen tijd is?

Buitenspel goal is nu al diverse malen herhaald. Onterecht afgekeurd goal van de Engelsen ook.

Valt me juist op dat dat veel herhaald wordt.
Leaf
  zondag 27 juni 2010 @ 22:18:57 #274
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83376865
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nee. Gewoon bij de 4de scheids aanvragen, die kan dan kijken. Al dan niet op een moment dat het spel stil ligt. Of het besluit bekend maken op een volgend moment dat het spel stil ligt.
Ja maar met buitenspel he? Dan kun je daar ook gewoon misbruik van maken. Je stelt een paar onvermoeibare loopnegers op om elke keer grijnzend de backs te zien uithijgen na alweer een buitenspelmoment.

Wanneer kap je het spel af, wanneer hervat je het en waar hervat je het. dat zijn wat problemen
Deuger, Woke & Gutmensch
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 22:19:34 #275
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_83376901
quote:

[..]

En om tijd te rekken. En er zullen nog wel wat vervelende dingen te verzinnen zijn. Elk voordeel heb zijn nadeel.

Als je alles, 90 minuten lang, van de beelden af laat hangen wordt het een grote puinhoop. Dus dit is wel een goed compromis imo.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:19:40 #276
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83376908
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Omdat er geen tijd is?

Buitenspel goal is nu al diverse malen herhaald. Onterecht afgekeurd goal van de Engelsen ook.

Valt me juist op dat dat veel herhaald wordt.
Dat valt mij ook op, maar lang niet alles wordt herhaald. Niet alle betwistbare momenten. Dat valt mij dan óók weer op.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 27 juni 2010 @ 22:20:50 #277
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83376975
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En om tijd te rekken. En er zullen nog wel wat vervelende dingen te verzinnen zijn. Elk voordeel heb zijn nadeel.

Als je alles, 90 minuten lang, van de beelden af laat hangen wordt het een grote puinhoop. Dus dit is wel een goed compromis imo.
Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_83377094
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.
Als het buitenspel is kan de scheidsrechter toch ingeseind worden, daarvoor hoeft het spel niet stil te liggen.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:23:12 #279
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83377104
Als het aan mij ligt komt er één hele grote herziening dan. Inclusief de invoering van zuivere speeltijd en persoonlijke fouten. Nu zie je dat scheidsrechters willekeurig met kaarten strooien en de ene keer na 4 overtredingen een kaart geven en dat gebaar maakt, de andere keer slechts na twee. Weer een andere keer lijkt een speler wel onschendbaar, zoals beroepsschopper Mascherano die wel 10 overtredingen per wedstrijd maakt maar dit toernooi geen kaart ontvangt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 27 juni 2010 @ 22:24:15 #280
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83377160
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als het buitenspel is kan de scheidsrechter toch ingeseind worden, daarvoor hoeft het spel niet stil te liggen.
Zo snel kan dat niet besloten worden. Of je moet met sensoren gaan werken, dat een piepje af gaat oid.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_83377244
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja maar met buitenspel he? Dan kun je daar ook gewoon misbruik van maken. Je stelt een paar onvermoeibare loopnegers op om elke keer grijnzend de backs te zien uithijgen na alweer een buitenspelmoment.

Wanneer kap je het spel af, wanneer hervat je het en waar hervat je het. dat zijn wat problemen
Net als nu bij wissels, laten plaatsvinden op het moment dat het stil ligt en een max aantal instellen.

Dus per wedstrijd of helft 2 keer een herziening aanvragen. Je zou ook nog kunnen zeggen dat een 5de scheids dat gaat beoordelen en het spel ondertussen doorgaat. En dat de beslissinge dan bekend wordt op het volgende moment dat het spel stil ligt.
Leaf
pi_83377263
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zo snel kan dat niet besloten worden. Of je moet met sensoren gaan werken, dat een piepje af gaat oid.
Met het analyseren van camerabeelden ben je tegenwoordig ook maar een paar seconde kwijt. Met de huidige techniek moet het mogelijk zijn om daar iets op te vinden.
pi_83377333
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat valt mij ook op, maar lang niet alles wordt herhaald. Niet alle betwistbare momenten. Dat valt mij dan óók weer op.
Volgens mij hebben de zenders die het uitzenden beschikking over al het materiaal dat gedraaid wordt vanauit alle verschillende hoeken. De Fifa heeft niet eens meer de mogelijkheid om zaken achter te houden, dat hebben ze zelf verkocht.
Leaf
  zondag 27 juni 2010 @ 22:28:17 #284
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83377367
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Net als nu bij wissels, laten plaatsvinden op het moment dat het stil ligt en een max aantal instellen.

Dus per wedstrijd of helft 2 keer een herziening aanvragen. Je zou ook nog kunnen zeggen dat een 5de scheids dat gaat beoordelen en het spel ondertussen doorgaat. En dat de beslissinge dan bekend wordt op het volgende moment dat het spel stil ligt.
Wat een grotere aanslag betekent op het fysieke lichaam van spelers. Dat moet je niet hebben. Dan raken de voetballers in de verdrukking ten koste van de domme hardlopers.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 27 juni 2010 @ 22:29:20 #285
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83377419
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de zenders die het uitzenden beschikking over al het materiaal dat gedraaid wordt vanauit alle verschillende hoeken. De Fifa heeft niet eens meer de mogelijkheid om zaken achter te houden, dat hebben ze zelf verkocht.
Volgens mij is dat niet zo en hebben ze de uitzending van de beelden in eigen hand. Van andere sporten zoals de Formule 1 weet ik dat het daar ook zo is geregeld.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_83377571
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat een grotere aanslag betekent op het fysieke lichaam van spelers. Dat moet je niet hebben. Dan raken de voetballers in de verdrukking ten koste van de domme hardlopers.
Die snap ik niet.

5de scheids gaat videobeelden beroordelen, rest van de wedstrijd gaat gewoon door. Waarom is dat een extra fysieke belasting?
Leaf
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 22:41:14 #287
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_83378021
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gewoon houden zoals het nu is. Alleen de coaches bij specifieke situaties zoals goals, kaarten en strafschoppen de mogelijkheid geven op een second opinion.
pi_83378191
Goede beelden nu bij Sportzomer.

Totaal shot waarbij Mexicanen al klaar staan om af te trappen na het doelpunt, wordt op het scherm de herhaling getoond van de buitenspel goal, zie je alle mexicanen naar de scheids rennen

Daar heeft een technicus die dat heeft laten zien op het scherm een groot probleem
Of het was een mexicaan
Leaf
pi_83378591
quote:

Ze zagen ZELF op de schermen in het stadion dat het buitenspel was. Hierdoor ontstond de commotie ook. Ze hadden absoluut nooit akkoord moeten gaan met die baggerbeslissing.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:55:09 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83378734
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
Goede beelden nu bij Sportzomer.

Totaal shot waarbij Mexicanen al klaar staan om af te trappen na het doelpunt, wordt op het scherm de herhaling getoond van de buitenspel goal, zie je alle mexicanen naar de scheids rennen

Daar heeft een technicus die dat heeft laten zien op het scherm een groot probleem
Of het was een mexicaan
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.
Iedereen in het stadion zag dus dat het buitenspel was.
Je moet als (assistent)scheidsrechter wel een enorm bord voor je kop hebben om dan nog glashard vol te houden dat het geen buitenspel was.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 22:56:18 #291
43556 miss_dynastie
pi_83378790
quote:

Ja, maar ja, 8 jaar is een half voetballeven en respect is leuk, maar daar verdien je geen centjes mee, zo zullen ze zeker denken
pi_83378792
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Je moet als (assistent)scheidsrechter wel een enorm bord voor je kop hebben om dan nog glashard vol te houden dat het geen buitenspel was.
Echt schandalig ja. Die Mexicanen hebben zelf gezien dat hij loog. Wat een faal zeg.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:59:13 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83378936
quote:

[..]

Het mag natuurlijk alleen bij dode spelmomenten.
2000 light years from home
  zondag 27 juni 2010 @ 23:00:59 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_83379023
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat hoefde niet, het was overduidelijk aan hun blikken dat ze zelf ook wel wisten dat het buitenspel was, maar officiele FIFA reglementen schrijven voor dat je genomen beslissingen niet mag herroepen, iig zeker niet op basis van videobeelden.

Hopelijk stikt Sepp Blatter in een burrito.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:01:35 #295
147650 based
my very own drum!
pi_83379058
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_83379083
Wat een wedstrijd...
pi_83379131
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat hoefde niet, het was overduidelijk aan hun blikken dat ze zelf ook wel wisten dat het buitenspel was, maar officiele FIFA reglementen schrijven voor dat je genomen beslissingen niet mag herroepen, iig zeker niet op basis van videobeelden.

Hopelijk stikt Sepp Blatter in een burrito.
Nou, ik herinner me nog de rode kaart voor een rus tijdens het vorige EK. Die werd na overleg gewoon teruggetrokken.

De UEFA zal toch niet veel andere regels hebben dan de FIFA?
Leaf
pi_83379405

"Er is geen sprake van een doelpunt."
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:09:44 #299
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_83379506
Blatter
Dat ie maar mooi de tering mag krijgen en dood mag vallen. Kunnen we tenminste fatsoenlijke regels en toezicht gaan toepassen in plaats van dit gefuck ;') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')