Zo hypocriet zijn we weer wel ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als dat in ons voordeel is staan we allemaal te juichen.
Dat doen we zelf. Maar juist omdat die financiële belangen zo groot zijn geworden mag je dit nooit en te nimmer meer alleen aan het menselijk oog overlaten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
De clubs die jij noemt moeten juist eens een toontje lager zingen. De financiële belangen moeten ook minder worden, dat is de enige manier waarop je de salarissen naar beneden krijgt.
Klopt.quote:
Zelfs de scheidsrechters willen het. Al durven ze het niet allemaal hardop uit te spreken.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Sepp Blatter gebruikt dit excuus te vaak om de invoering van ICT-hulpmiddelen uit en/of af te stellen.
hier ben ik ook voorquote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Het voorstel van Beenhakker was wel een goede. Coaches mogen per wedstrijd twee keer vragen om video arbitrage. Dan heb je niet dat bij iedere beslissing de scheids moet wachten op iemand die de beelden bekijkt en kunnen toch deze grote blunders voorkomen worden.
Ik ben nog wel zo naief om te denken dat er geen kwade opzet achter zit. Dit is in mijn ogen gewoon menselijk falen. Wat mij tegenstaat is dat de FIFA op alle fronten een grote commerciele geldmachine opbouwt, maar vervolgens amateuristische maatstaven gebruikt. Als je de belangen zo groot maakt, moet je ook gehoor geven aan een oprecht controle systeem wat niet voor elk wissewasje hoeft worden ingezet. Het is als een multinational die geld met de hand telt.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:01 schreef ScudRaket het volgende:
Yes, en laat het maar vaak genoeg voor de ogen van het grote publiek gebeuren. Dit toernooi laat weer eens zien dat de FIFA een corrupte, nepotische en geldzieke organisatie is.
Maar dan mogen ze zelf ook geen schwalbe oid uitvoeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Wilskracht het volgende:
Mexico had na de goal van het veld moeten lopen.
Pas aftrappen als de goal niet telt anders niet.
had ze wel een schorsing van 8 jaar opgeleverd maar had respect voor dat gehad.
Tsja, wie doet de Fifa het eeuwige zwijgen opleggen?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Scorpie het volgende:
De FIFA moet gewoon dood, grafbende dat het er is
Volgens mij niet. Villa van Spanje kwam zo ook erg goed weg.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef VancouverFan het volgende:
Zijn er bij dit toernooi al mensen bestraft omdat pas op videobeelden duidelijk werd dat ze een smerige overtreding hebben gemaakt?
Zo ja, dan is het natuurlijk ontzettend hypocriet als voor dat soort dingen wel teruggekeken wordt.
CASquote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Tsja, wie doet de Fifa het eeuwige zwijgen opleggen?
Joseph Twatter. Het gebeurt namelijk al.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Alle landen ter wereld moeten gewoon de FIFA boycotten.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het ook gebruikt worden om een aanval af te brekenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Het voorstel van Beenhakker was wel een goede. Coaches mogen per wedstrijd twee keer vragen om video arbitrage. Dan heb je niet dat bij iedere beslissing de scheids moet wachten op iemand die de beelden bekijkt en kunnen toch deze grote blunders voorkomen worden.
Ik geloof wel in kwade opzet. Ook omdat sommige momenten vijf keer worden herhaald en andere totaal niet. Zonet was er nog dat moment dat een bal van de lijn werd gehaald, waarom werd dat niet herhaald?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben nog wel zo naief om te denken dat er geen kwade opzet achter zit. Dit is in mijn ogen gewoon menselijk falen. Wat mij tegenstaat is dat de FIFA op alle fronten een grote commerciele geldmachine opbouwt, maar vervolgens amateuristische maatstaven gebruikt. Als je de belangen zo groot maakt, moet je ook gehoor geven aan een oprecht controle systeem wat niet voor elk wissewasje hoeft worden ingezet. Het is als een multinational die geld met de hand telt.
Dit ontneemt niemand van emotie en plezier, ik denk dat het zelfs een hoop agressiviteit (om onrecht) in de hand werkt op deze manier
Nee. Gewoon bij de 4de scheids aanvragen, die kan dan kijken. Al dan niet op een moment dat het spel stil ligt. Of het besluit bekend maken op een volgend moment dat het spel stil ligt.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het ook gebruikt worden om een aanval af te breken
Omdat er geen tijd is?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik geloof wel in kwade opzet. Ook omdat sommige momenten vijf keer worden herhaald en andere totaal niet. Zonet was er nog dat moment dat een bal van de lijn werd gehaald, waarom werd dat niet herhaald?
Ja maar met buitenspel he? Dan kun je daar ook gewoon misbruik van maken. Je stelt een paar onvermoeibare loopnegers op om elke keer grijnzend de backs te zien uithijgen na alweer een buitenspelmoment.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bij de 4de scheids aanvragen, die kan dan kijken. Al dan niet op een moment dat het spel stil ligt. Of het besluit bekend maken op een volgend moment dat het spel stil ligt.
En om tijd te rekken. En er zullen nog wel wat vervelende dingen te verzinnen zijn. Elk voordeel heb zijn nadeel.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, maar lang niet alles wordt herhaald. Niet alle betwistbare momenten. Dat valt mij dan óók weer op.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Omdat er geen tijd is?
Buitenspel goal is nu al diverse malen herhaald. Onterecht afgekeurd goal van de Engelsen ook.
Valt me juist op dat dat veel herhaald wordt.
Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En om tijd te rekken. En er zullen nog wel wat vervelende dingen te verzinnen zijn. Elk voordeel heb zijn nadeel.
Als je alles, 90 minuten lang, van de beelden af laat hangen wordt het een grote puinhoop. Dus dit is wel een goed compromis imo.
Als het buitenspel is kan de scheidsrechter toch ingeseind worden, daarvoor hoeft het spel niet stil te liggen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.
Zo snel kan dat niet besloten worden. Of je moet met sensoren gaan werken, dat een piepje af gaat oid.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het buitenspel is kan de scheidsrechter toch ingeseind worden, daarvoor hoeft het spel niet stil te liggen.
Net als nu bij wissels, laten plaatsvinden op het moment dat het stil ligt en een max aantal instellen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja maar met buitenspel he? Dan kun je daar ook gewoon misbruik van maken. Je stelt een paar onvermoeibare loopnegers op om elke keer grijnzend de backs te zien uithijgen na alweer een buitenspelmoment.
Wanneer kap je het spel af, wanneer hervat je het en waar hervat je het. dat zijn wat problemen
Met het analyseren van camerabeelden ben je tegenwoordig ook maar een paar seconde kwijt. Met de huidige techniek moet het mogelijk zijn om daar iets op te vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo snel kan dat niet besloten worden. Of je moet met sensoren gaan werken, dat een piepje af gaat oid.
Volgens mij hebben de zenders die het uitzenden beschikking over al het materiaal dat gedraaid wordt vanauit alle verschillende hoeken. De Fifa heeft niet eens meer de mogelijkheid om zaken achter te houden, dat hebben ze zelf verkocht.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op, maar lang niet alles wordt herhaald. Niet alle betwistbare momenten. Dat valt mij dan óók weer op.
Wat een grotere aanslag betekent op het fysieke lichaam van spelers. Dat moet je niet hebben. Dan raken de voetballers in de verdrukking ten koste van de domme hardlopers.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Net als nu bij wissels, laten plaatsvinden op het moment dat het stil ligt en een max aantal instellen.
Dus per wedstrijd of helft 2 keer een herziening aanvragen. Je zou ook nog kunnen zeggen dat een 5de scheids dat gaat beoordelen en het spel ondertussen doorgaat. En dat de beslissinge dan bekend wordt op het volgende moment dat het spel stil ligt.
Volgens mij is dat niet zo en hebben ze de uitzending van de beelden in eigen hand. Van andere sporten zoals de Formule 1 weet ik dat het daar ook zo is geregeld.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de zenders die het uitzenden beschikking over al het materiaal dat gedraaid wordt vanauit alle verschillende hoeken. De Fifa heeft niet eens meer de mogelijkheid om zaken achter te houden, dat hebben ze zelf verkocht.
Die snap ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een grotere aanslag betekent op het fysieke lichaam van spelers. Dat moet je niet hebben. Dan raken de voetballers in de verdrukking ten koste van de domme hardlopers.
Gewoon houden zoals het nu is. Alleen de coaches bij specifieke situaties zoals goals, kaarten en strafschoppen de mogelijkheid geven op een second opinion.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dat met buitenspel doen? Elke keer de aanval door laten gaan en pas achteraf zien of het terecht was? Het heeft nogal zijn gevolgen hoor.
Ze zagen ZELF op de schermen in het stadion dat het buitenspel was. Hierdoor ontstond de commotie ook. Ze hadden absoluut nooit akkoord moeten gaan met die baggerbeslissing.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Wilskracht het volgende:
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
Goede beelden nu bij Sportzomer.
Totaal shot waarbij Mexicanen al klaar staan om af te trappen na het doelpunt, wordt op het scherm de herhaling getoond van de buitenspel goal, zie je alle mexicanen naar de scheids rennen
Daar heeft een technicus die dat heeft laten zien op het scherm een groot probleem
Of het was een mexicaan
Ja, maar ja, 8 jaar is een half voetballeven en respect is leuk, maar daar verdien je geen centjes mee, zo zullen ze zeker denkenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Wilskracht het volgende:
Echt schandalig ja. Die Mexicanen hebben zelf gezien dat hij loog. Wat een faal zeg.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.
Iedereen in het stadion zag dus dat het buitenspel was.
Je moet als (assistent)scheidsrechter wel een enorm bord voor je kop hebben om dan nog glashard vol te houden dat het geen buitenspel was.
Het mag natuurlijk alleen bij dode spelmomenten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat hoefde niet, het was overduidelijk aan hun blikken dat ze zelf ook wel wisten dat het buitenspel was, maar officiele FIFA reglementen schrijven voor dat je genomen beslissingen niet mag herroepen, iig zeker niet op basis van videobeelden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.
Iedereen in het stadion zag dus dat het buitenspel was.
Je moet als (assistent)scheidsrechter wel een enorm bord voor je kop hebben om dan nog glashard vol te houden dat het geen buitenspel was.
Nou, ik herinner me nog de rode kaart voor een rus tijdens het vorige EK. Die werd na overleg gewoon teruggetrokken.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat hoefde niet, het was overduidelijk aan hun blikken dat ze zelf ook wel wisten dat het buitenspel was, maar officiele FIFA reglementen schrijven voor dat je genomen beslissingen niet mag herroepen, iig zeker niet op basis van videobeelden.
Hopelijk stikt Sepp Blatter in een burrito.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |