mag jack ook ontvoert worden door de engelsenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Jack van Gelder verdedigt de FIFA en Blatter
En dan ook nog alleen in de Champions League.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, nou, officiele verklaring Fifa is binnen, vergeet het dus maar, er komen alleen een paar extra mannetjes
Mwah, hij legde alleen uit hoe 't zit..quote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, Jack van Gelder legt uit dat die beslissingen niet alleen door Blatter worden genomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Onbegrijpelijk voor iemand van zijn statuurquote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Sterker nog, hij kon zich überhaupt niet voorstellen dat mensen om hulpmiddelen roepen.
Parafrase: "Als de 4e official op een monitor mag kijken verdwijnt op slag alle plezier uit het voetbal."
Ik ken het commentaar van allemansvriend jack niet maar goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee, Jack van Gelder legt uit dat die beslissingen niet alleen door Blatter worden genomen.
Meneer Twatter mag van mijn part een enkeltje Peru krijgen. Huichelaar dat het is.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat Sepp Blatter nog zonder politiebewaking rondloopt...
Dat is ongeveer wat Jack verteldequote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ken het commentaar van allemansvriend jack niet maar goed.
Dit soort beslissing worden genomen door de IFAB. De FIFA heeft daarin 4 stemmen en de vier britse bonden ieder één stem. Om een regel te veranderen heb je 6 van de 8 stemmen nodig.
Ergo, potentaat Blatter kan weldegelijk alles blokkeren. Overigens vind ik dat de engelsen niet moeten klagen omdat die conservatieve FA zelf pas sinds kort voor technische hulpmiddelen is. Zij hebben het altijd tegengehouden.
Wat raar dat de Britten gewoon de helft van de stemmen heeft dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ken het commentaar van allemansvriend jack niet maar goed.
Dit soort beslissing worden genomen door de IFAB. De FIFA heeft daarin 4 stemmen en de vier britse bonden ieder één stem. Om een regel te veranderen heb je 6 van de 8 stemmen nodig.
Ergo, potentaat Blatter kan weldegelijk alles blokkeren. Overigens vind ik dat de engelsen niet moeten klagen omdat die conservatieve FA zelf pas sinds kort voor technische hulpmiddelen is. Zij hebben het altijd tegengehouden.
De Britten hebben heel lang geen deel uitgemaakt van de FIFA en konden niet mee doen aan wereldkampioenschappen. Door een samenloop van omstandigheden (onttakeling engelse rijk, achteruitgang dominantie engels voetbal) voegden ze zich na de oorlog bij de FIFA. Op het juiste moment want de FIFA zat toen in geldnood. De Britse bonden sprongen bij maar wilden daar wel wat voor terugzien... zij hebben immers het spelletje uitgevonden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat raar dat de Britten gewoon de helft van de stemmen heeft dan.
De FIFA is het probleem. We kunnen tegenwoordig op Mars landen, maar beslissingen nemen op basis van beelden bij het voetbal schijnt absoluut niet te kunnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef TLC het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ze in de stadions zo'n joekels van schermen hebben en dan kan de scheidsrechter toch wel ff daarna kijken en het doelpunt alsnog toekennen, wtf is het probleem ?
Als dat commercieel het interessantste is dan is Blatter vanavond nog akkoord.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef popolon het volgende:
Geen technische middelen? Die space shuttle bal is ontworpen mbv de meest moderne technologie.
Laten we ook dan maar weer die oude bruine leren bal van 5kg invoeren. Charme van het spel.
De hele Engelse competitie is een aanfluiting manquote:
precies en houten doelpalen, is toch charmant.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:21 schreef popolon het volgende:
Geen technische middelen? Die space shuttle bal is ontworpen mbv de meest moderne technologie.
Laten we ook dan maar weer die oude bruine leren bal van 5kg invoeren. Charme van het spel.
Ik zie meer eenzijdige verontwaardiging over de koppigheid van Blatter dan discussies.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:18 schreef Bayswater het volgende:
Prachtig toch al die discussies hierover. Niets geen technische middelen.
In het doel. Als je er eentje raakt krijg je een bonuspunt.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:26 schreef Wilskracht het volgende:
Oplossing 5 en 6e man gaan achter het doel zitten met tv scherm.
De clubs die jij noemt moeten juist eens een toontje lager zingen. De financiële belangen moeten ook minder worden, dat is de enige manier waarop je de salarissen naar beneden krijgt.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Misschien wordt het tijd om net als bij het schaken en bij het darten te zeggen :
Donder maar op conservatieve sukkels
WIJ starten onze eigen voetbal organisatie. Clubs moeten op gaan staan. Clubs als Barcelona/Real Madrid/Arsenal/Chelsea.
Die jongens + wat prominenten uit de voetbalwereld moeten gewoon zeggen : Tot hier en niet verder. We gaan nu over op hedendaagse technologie. Want zo kan het niet verder. De clubs kunnen bijna niet anders lijkt me. Natuurlijk zullen ze een keer de mazzel hebben dat het hen goed uitkomt maar het risico (+ financiële belangen) zijn té groot om het aan het lot over te laten.
Daar komt nog eens bij dat je hiermee vervalsing haast in de hand werkt. Kijk naar het balletje van Henry tegen Ierland. De Ieren zeiden, terecht, hiermee wordt dus vals spelen gerechtvaardigd. En wat te denken van de VS? Die hadden ook een zuivere 3-2 op de schoenen. En vandaag weer Engeland.
Nee, ik ben het eens met Hiddink :
Blatter moet zeggen : Ok, we gaan vanaf vandaag beelden gebruiken. Of hij moet zn biezen pakken en wegwezen. Ik vind zijn positie, als ie zijn stelling blijft verdedigen, onhoudbaar.
Als je dat soort discutabele slomo's afspeelt in een vol stadion, dan kan het nog wel eens gebeuren dat het publiek in opstand komt. Of op zijn minst onrust veroozaakt. Daarom worden er eigenlijk alleen maar herhalingen getoond van doelpunten en mooie kansen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef TLC het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ze in de stadions zo'n joekels van schermen hebben en dan kan de scheidsrechter toch wel ff daarna kijken en het doelpunt alsnog toekennen, wtf is het probleem ?
Maar wel waarquote:Op zondag 27 juni 2010 20:39 schreef Bayswater het volgende:
De belangen zijn te groot, ook zo'n loze kreet.
Nou, nadat Borst de Fifa en Blatter in het bijzonder van omkoping heeft beticht, komt dat toch een tikkie anders over dan uitleg, hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 19:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee, Jack van Gelder legt uit dat die beslissingen niet alleen door Blatter worden genomen.
Platini is progressiever wat betreft zijn voetbalstandpunten, maar wordt jammerlijk genoeg tegengewerkt door de momenteel meest kapitaalkrachtige clubs van Europa.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, Blatter. En je kan wel hopen dat ie snel doodgaat, maar wat dan? Platini. Van de regen in de drup.
Dus Jack mag geen nuance aanbrengen in het verhaal wat Borst verteld?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nadat Borst de Fifa en Blatter in het bijzonder van omkoping heeft beticht, komt dat toch een tikkie anders over dan uitleg, hoor
Nouja, tenminste een soort van overleg en niet blind afgaan op een beslissing in een fractie van een seconde.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu weer een buitenspelgoal zo te zien
Yes, en laat het maar vaak genoeg voor de ogen van het grote publiek gebeuren. Dit toernooi laat weer eens zien dat de FIFA een corrupte, nepotische en geldzieke organisatie is.quote:
Ja, in 2038 ofzoiets.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als dat commercieel het interessantste is dan is Blatter vanavond nog akkoord.
In de Europe League worden al wedstrijden gespeeld met 6 arbiters.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan ook nog alleen in de Champions League.
Als dat in ons voordeel is staan we allemaal te juichen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk moeten we hopen dat de finale ook bepaalt wordt door een foutieve beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |