Tsja, maar ja, de gemiddelde leeftijd op Fok! he. Dan krijg je wel eens van dat soort huilies.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef VeX- het volgende:
Dat hoeft niet zo te zijn. Duitsland was over de hele wedstrijd veel beter. Zelfs de BBC brengt dat argument niet te berde omdat Engeland van begin tot eind een van haar slechtste wedstrijden op een WK aflegde. Daar doet dat individuele moment van Lampard niets aan af.
Dat is met geen zekerheid te zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.
Nee jij.quote:
Ja, en nogmaals.. Als het 2-2 was geweest ging dat wellicht heel anders. Godsamme, snap je het begrip 'tijd' niet? Dit is haast hetzelfde als mensen die zeggen: "Ja maar daarna scoorden ze nog twee keer"quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef VeX- het volgende:
Dat hoeft niet zo te zijn. Duitsland was over de hele wedstrijd veel beter.
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Halve_Maen het volgende:
Gunter Netzer is trouwens nog steeds fel tegen camerabewaking, hij zei dat het de emoties niet ten goede kwam![]()
Daar is natuurlijk elke letter van waarquote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. In een sport waar zo godsgruwelijk veel geld en andere belangen op het spel staan, mag dit gewoon niet gebeuren. Simpel.
Ik vind het eigenlijk wel frappant. Zelfde toernooi, zelfde landen, zelfde incident.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een onzin om 1966 te vergelijken met nu...
Een paar van die Jan Jokers, zoals Hugo ze noemde...quote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, nou, officiele verklaring Fifa is binnen, vergeet het dus maar, er komen alleen een paar extra mannetjes
Wat zei ie?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
He?? Hoe kan juist Günther Netzer zoiets zeggen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n stuk over de achterlijn!
"ja nee willen we niet, discussies, emotie, passie, blaquote:
Ja achter het doelquote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, nou, officiele verklaring Fifa is binnen, vergeet het dus maar, er komen alleen een paar extra mannetjes
Enige dat ik kan bedenken is dat ie misschien een stukje trauma van vroeger verwerkt zag met deze blunder?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja nee willen we niet, discussies, emotie, passie, bla"
Sterker nog, hij kon zich überhaupt niet voorstellen dat mensen om hulpmiddelen roepen.quote:
Te gek voor woorden idd.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
En nog steeds geen camera's op de doellijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |