Je hebt je vergist in het lezen. Kijk maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.
Je moet zelf beter kijken. Want er staat 'Blatter ontvoert'. Dus nogmaals mijn vraag: Waarom zou hij iemand ontvoeren?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt je vergist in het lezen. Kijk maar.
Komt door het licht.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De hoek op de ene foto is anders dan bij de andere foto
Je moet niet ophouden met lezen waar het jou goed uitkomt.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet zelf beter kijken. Want er staat 'Blatter ontvoert'. Dus nogmaals mijn vraag: Waarom zou hij iemand ontvoeren?
quote:Blatter ontvoert door de engelsen
Ben je nou echt zo fucking dom? Er staat Blatter ONTVOERT, niet ONTVOERD.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je moet ophouden met lezen waar het jou goed uitkomt.
[..]
Ow ja haha. Je hebt gelijk. Hahaquote:Op zondag 27 juni 2010 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo fucking dom? Er staat Blatter ONTVOERT, niet ONTVOERD.
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:26 schreef VeX- het volgende:
Ach, Engeland is uiteindelijk toch hard geklopt.
Beetje kansloos ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:06 schreef Butcherbird2 het volgende:
Quote Bild Zeitung:
"WAS FÜR EINE GEILE RACHE FÜR WEMBLEY! "
Altijd leuk om te zien hoe engelsen hun eigen spelers overschatten en schweini en co wegzetten als een stel naieve jongelingen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.
Dit is zo'n dom argument. Als het 2-2 was geworden was het spelverloop verschillend geweest van wat we nu hebben gezien. Duh.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:26 schreef VeX- het volgende:
Ach, Engeland is uiteindelijk toch hard geklopt.
Als je heel de wedstrijd bekijkt, is Engeland gewoonweg kansloos gelaten door een superieur Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik bij 2-2 nog wel es willen zien. Als Engeland snel 3-2 had gemaakt, hadden de Duitsers helemaal niet meer gewonnen.
Dat doet er allemaal niet toe. Feit is dat het gewoon 2-2 had moeten zijn en dan was de wedstrijd gegarandeerd anders gelopen dan nu het geval is geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Als je heel de wedstrijd bekijkt, is Engeland gewoonweg kansloos gelaten door een superieur Duitsland.
Als Engeland dit...als Duitsland koelbloedig was geweest, was het na een half uur al 4-0 geweest.
Als dit, als dat![]()
De Engelsen zijn uit het lood geslagen, maar dan nog kan je je herpakken. Als de Duitsers dit was overkomen, hadden die wel gewoon bleven vechten om alsnog meer dan één doelpunt te zetten en de winst binnen te slepen.
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doet er allemaal niet toe. Feit is dat het gewoon 2-2 had moeten zijn en dan was de wedstrijd gegarandeerd anders gelopen dan nu het geval is geweest.
Nee, dat zeg ik niet. In een sport waar zo godsgruwelijk veel geld en andere belangen op het spel staan, mag dit gewoon niet gebeuren. Simpel.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders gelopen, vast wel. Had dan DUS Engeland gewonnen? Ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |