Heeft Argentinië al gewonnen? Zet dat dan verdomme in een spoiler. Nu hoef ik vanavond niet meer te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef ramoncajal het volgende:
Jep de volgende keer overkomt het jezelf, maar nou en? Er is nog nooit zo'n duidelijk doelpunt geweest dat niet heeft geteld. Feit dat de Duitsers gewoon doorspelen alsof er niets gebeurd is, ik zou serieus niet meer voor het Nederlands elftal zijn. Duitsland verdient een afstraffing van Argentinie.
Had Engeland doorgedrukt als het 2-2 stond? Ik doel dan meer op de wedstrijd verloop als het 2-2 zou zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 3 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
DADELIJK KAN IK MIJN TOPIC OPENEN![]()
![]()
Bedankt voor de info mafkees.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 4 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Wie wordt wereld kampioen euhm,wie zou dat toch kunnen zijn
DEUTSCHLAND NATUURLIJK![]()
![]()
![]()
caps... idiotquote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
NEEEEquote:Op zondag 27 juni 2010 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan in: WELT MEISTER 2010
Donderstraal op achterlijke bosgladioolquote:
Nou ja, ook dan zullen ze toch wat moeten doen om te winnen. Als Engeland laat je het niet op penalties aankomen lijkt mequote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Ach, Blatter. En je kan wel hopen dat ie snel doodgaat, maar wat dan? Platini. Van de regen in de drup.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.
RIep je dat ook bij Nederland- Denemarken? Just curious.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhalingquote:
Wat een sitequote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef Verburg_K het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)T_ALS_IN_1966__.html
quote:Geoff Hurst schot de bal tegen de onderkant van de lat geschoten
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef Keltie het volgende:
Lekker dit
Laat dat Engeland maar lekker de tyfus krijgen
Hehe. Héérlijk he.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Op die schermen worden herhalingen van discutabele zaken niet getoond.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhaling?
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
morgen in de krant
Blatter ontvoert door de engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |