Uh, welke schwalbe?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of Suarez die met een schwalbe een penalty krijgt
Alles kan op dit toernooi
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenquote:
Op dit WK is dat ook gewoon zo hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:07 schreef gerladina het volgende:
[..]
in amerika een honkbal/football/ijshockey wedstrijd is zoveel mooier dan voetbal.
en het mooie is dat de supporters door elkaar heen zitten en gewoon broederlijk met een biertje en hoddog de wedstrijd kijken
Er zal bij de spelers misschien ook lichte twijfel zijn geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenDat lijkt me mooie tv.
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.quote:
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Beetje beter kijken!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
En nog steeds geen camera's op de doellijn.
Seniele ouwe gek.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik wel begrijpen, dit is een spelletje en dit hoort er ook gewoon bij. De volgende keer overkomt het jou dat de scheidsrechter zo'n enorme blunder maakt.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
!!! Die zijn er snel bij!
Niet echt goed te zien maar zijn enorme pijn na de enorme overtreding geven wel aan hoe erg het allemaal was:quote:Op zondag 27 juni 2010 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijk
quote:It's players like Suarez that piss me off, they taint the beautiful game. He was diving all over the pitch, the announcers at one point were wondering how the ref did not card him on 2 seperate occasions where he dove. I hope somebody legitimately fouls him and tears the guys ACL. What a disgrace. Pitiful.
Ze moeten m zowiezo aanpakken al wint Engeland nogquote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.
Eigenlijk moet je hopen dat Duitsland met één doelpunt verschil wint. Dan breekt pas goed de pleuris uit voor Blatter. Om het seniele oud lijf te redden zal hij dan eindelijk overstag moeten gaan in de discussie over hulpmiddelen.
dan is het 3-2quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Goed. En nog een tweede in de 92e minuut dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Heeft Argentinië al gewonnen? Zet dat dan verdomme in een spoiler. Nu hoef ik vanavond niet meer te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef ramoncajal het volgende:
Jep de volgende keer overkomt het jezelf, maar nou en? Er is nog nooit zo'n duidelijk doelpunt geweest dat niet heeft geteld. Feit dat de Duitsers gewoon doorspelen alsof er niets gebeurd is, ik zou serieus niet meer voor het Nederlands elftal zijn. Duitsland verdient een afstraffing van Argentinie.
Had Engeland doorgedrukt als het 2-2 stond? Ik doel dan meer op de wedstrijd verloop als het 2-2 zou zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 3 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
DADELIJK KAN IK MIJN TOPIC OPENEN![]()
![]()
Bedankt voor de info mafkees.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 4 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Wie wordt wereld kampioen euhm,wie zou dat toch kunnen zijn
DEUTSCHLAND NATUURLIJK![]()
![]()
![]()
caps... idiotquote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
NEEEEquote:Op zondag 27 juni 2010 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan in: WELT MEISTER 2010
Donderstraal op achterlijke bosgladioolquote:
Nou ja, ook dan zullen ze toch wat moeten doen om te winnen. Als Engeland laat je het niet op penalties aankomen lijkt mequote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Ach, Blatter. En je kan wel hopen dat ie snel doodgaat, maar wat dan? Platini. Van de regen in de drup.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.
RIep je dat ook bij Nederland- Denemarken? Just curious.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhalingquote:
Wat een sitequote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef Verburg_K het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)T_ALS_IN_1966__.html
quote:Geoff Hurst schot de bal tegen de onderkant van de lat geschoten
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef Keltie het volgende:
Lekker dit
Laat dat Engeland maar lekker de tyfus krijgen
Hehe. Héérlijk he.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Op die schermen worden herhalingen van discutabele zaken niet getoond.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhaling?
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
morgen in de krant
Blatter ontvoert door de engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |