Maakt het manipuleren van wedstrijden lastiger.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Hoe kan je nou tégen een camera op de lijn zijn?
Ik hoop met je mee. Hoop serieus dat hij sterft.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Dood moet die Blatter, en heel snel. Alles wat maar een beetje vooruitgang heeft houdt die mongool tegen
Dit. Neee vooral geen videobeelden want dan verliest voetbal charme.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Beavis het volgende:
Hoe kan iemand voetbal nu nog serieus nemen?
Oh ja? Met NOG een bizarre blunder zeker?quote:
quote:Hey. If any of you are looking for any last-minute gift ideas for me, I have one. I'd like Sepp Blatter, boss of the FIFA, right here tonight. I want him brought from his happy holiday slumber over here with all the other rich people and I want him brought right here...with a big ribbon on his head! And I want to look him straight in the eye, and I want to tell him what a cheap, lying, no-good, rotten, four-flushing, low-life, snake-licking, dirt-eating, inbred, overstuffed, ignorant, blood-sucking, dog-kissing, brainless, dickless, hopeless, heartless, fat-ass, bug-eyed, stiff-legged, spotty-lipped, worm-headed sack of monkey shit he is! Hallelujah! Holy shit! Where's the Tylenol?
Waarom (alleen) de Europese landen?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef Wilskracht het volgende:
De europese landen moeten het WK 2014 boycote nals er geen camera´s op de doellijn komen.
"Maar dat is nou precies de romantiek van voetbal", aldus Blatter.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n stuk over de achterlijn!
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:47 schreef Patriarch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n stuk over de achterlijn!
Dat en niks meerquote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik snap niet waarom bijvoorbeeld de 4e man niet op zijn monitor mag kijken en aangeven of ie zat of niet. Kost je wel geteld 5 sec.
Eigenlijk alle landen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef Wilskracht het volgende:
De europese landen moeten het WK 2014 boycote nals er geen camera´s op de doellijn komen.
Je kan de schuld niet bij de grensrechter leggen. Hij was rond de 16 meter lijn toen er geschoten werd. Dan kan hij niet plotseling op de doellijn staan om te zien of het een doelpunt is. De scheids kan hier ook vrij weinig aan doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
Stelletje klootzakken
Duitsland moet gewoon winnnen ofzoEngeland word gewoon genaaid! KUT GRENSRECHTER
Droom lekker verderquote:Op zondag 27 juni 2010 16:49 schreef Brerius het volgende:
Hey Deze baas kan straks weer een Topic over onze favo Mannschaft in Zuid Afrika openen. Inderdaad Die Deutsche Mannschaft![]()
![]()
![]()
![]()
. gewint der Welt Meisterschaft
Idd, iets anders kan ik serieus gewoon niet bedenken.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Maakt het manipuleren van wedstrijden lastiger.
Helemaal mee eens, te belachelijk voor woorden, het is eigenlijk gewoon 100% 2 - 2 !!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Dood moet die Blatter, en heel snel. Alles wat maar een beetje vooruitgang heeft houdt die mongool tegen
Eigenlijk moeten ze die rat liquiderenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef Speedski het volgende:
Mocht Duitsland winnen zal heel het verenigd koninkrijk over Blatter heen vallen. Eerst Frankrijk door ten koste van Ierland en dan Duitsland nog ...
Hij koopt zelfs zijn belagers om.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat Sepp Blatter nog zonder politiebewaking rondloopt...
Inderdaad. Eigenlijk moet je met zijn allen de FIFA gewoon boycotten. Opflikkeren met internationale wedstrijden en toernooien. De FIFA is gewoon de kanker van het voetbal.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Waarom kijkt die hele wereld naar zo'n incompetente zak stront als Blatter? Waarom boycotten bonden de fifa niet?
Reglementair 3-0 verloren en doorgaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef SpamNinja het volgende:
Als Engeland en de FA nou echt gewoon ballen heeft blijven ze gewoon lekker in de kleedkamer en weigeren ze te spelen. Wat wil Blatter dan nog gaan doen?
Dat kan ik 'm nou niet echt kwalijk nemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Dragonetti het volgende:
die keeper snel ff balletje terugpakken....
Het is nou eenmaal een Duitser hequote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat kan ik 'm nou niet echt kwalijk nemen.
Schiet niets op, worden ze het toernooi uitgegooid.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef SpamNinja het volgende:
Als Engeland en de FA nou echt gewoon ballen heeft blijven ze gewoon lekker in de kleedkamer en weigeren ze te spelen. Wat wil Blatter dan nog gaan doen?
Jou pa heeft ze niet allemaal op een rijtje. Duitsland gaat deze shit winnenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Godver ik kan hier zo kwaad om worden
Volgens mij gaat de scheids het straks goedmaken met een penalty zegt me pa
Is over een week weer weg, kijk maar naar Ierland - Frankrijk.....quote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef F.M.D. het volgende:
Goed dat dit gebeurd, bij zo een grote wedstrijd. Heel de voetbalwereld valt over blatter heen nu, heerlijk! Zijn verdiende loon!
En het was geen tryquote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
Op het WK-rugby werd de laatste keer de finale beslist door het kijken naar een video-fragment om te zien of het een try was of niet.
Hier kijken honderden miljoenen mensen live naar, wel even een verschil.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Is over een week weer weg, kijk maar naar Ierland - Frankrijk.....
Het verschil is dat er nu een miljard mensen naar deze wedstrijd kijken omdat dit het WK zelf is, en niet een of andere gare play-off-wedstrijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Is over een week weer weg, kijk maar naar Ierland - Frankrijk.....
Ah, jij bent ook zo'n dinosaurus die in de tijd stil blijft staanquote:Op zondag 27 juni 2010 17:00 schreef gerladina het volgende:
1966 engeland - duitsland finale...
kijk maar ff vanaf 1.40
en terecht dat engeland dit overkomt!
dit!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk moet je met zijn allen de FIFA gewoon boycotten. Opflikkeren met internationale wedstrijden en toernooien. De FIFA is gewoon de kanker van het voetbal.
nee voor video maar engeland verdiende dit wel laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ah, jij bent ook zo'n dinosaurus die in de tijd stil blijft staan
Ja idd, hopelijk maakt dat het anders!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het verschil is dat er nu een miljard mensen naar deze wedstrijd kijken omdat dit het WK zelf is, en niet een of andere gare play-off-wedstrijd.
Bachramov heeft eindelijk zijn opvolger.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:00 schreef gerladina het volgende:
kijk maar ff vanaf 1.40
Precies. Laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef gerladina het volgende:
[..]
nee voor video maar engeland verdiende dit wel laten we eerlijk zijn.
Daarna scoorde Engeland nog een keer hè.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:00 schreef gerladina het volgende:
kijk maar ff vanaf 1.40
"Ja, maar in die sporten heb je geen emotie meer op het veld"quote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
Op het WK-rugby werd de laatste keer de finale beslist door het kijken naar een video-fragment om te zien of het een try was of niet.
Paar weken geleden in de finale van de CL hockey werd het spel op het eind ook een minuut stilgelegd of het een strafbal was of niet.
Wat Popolon zei in het ijshocey doen ze dat al tien jaar. Net als in het American Football.
Gecensureerd!!quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk "Over the line! England's goal against Germany not counted June 27 2010" op YouTube
quote:Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk "Over the line! England's goal against Germany not counted June 27 2010" op YouTube
'I think it's over...it's all over now.'quote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Daarna scoorde Engeland nog een keer hè.
Grappige is, bij het ijshockey is er geen camera maar zit er iemand achter de goal 60 minuten lang naar de lijn te staren.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
Wat Popolon zei in het ijshocey doen ze dat al tien jaar. Net als in het American Football.
in amerika een honkbal/football/ijshockey wedstrijd is zoveel mooier dan voetbal.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja, maar in die sporten heb je geen emotie meer op het veld"
Of Suarez die met een schwalbe een penalty krijgtquote:Op zondag 27 juni 2010 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, het is de charme van het voetbal he. Net als dat op een doodschop dit toernooi geen rood staatHet wordt steeds beter zo
Uh, welke schwalbe?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of Suarez die met een schwalbe een penalty krijgt
Alles kan op dit toernooi
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenquote:
Op dit WK is dat ook gewoon zo hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:07 schreef gerladina het volgende:
[..]
in amerika een honkbal/football/ijshockey wedstrijd is zoveel mooier dan voetbal.
en het mooie is dat de supporters door elkaar heen zitten en gewoon broederlijk met een biertje en hoddog de wedstrijd kijken
Er zal bij de spelers misschien ook lichte twijfel zijn geweest.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De spelers hadden op het veld al een statement moeten maken. Dan gaat het live de hele wereld over. Gewoon 11 spelers die een voor een protesteren bij de scheids en zo geel pakkenDat lijkt me mooie tv.
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.quote:
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Beetje beter kijken!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
En nog steeds geen camera's op de doellijn.
Seniele ouwe gek.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik wel begrijpen, dit is een spelletje en dit hoort er ook gewoon bij. De volgende keer overkomt het jou dat de scheidsrechter zo'n enorme blunder maakt.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:11 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zijn "met mijn voet op zoek naar knie van tegenstander" duikeling tijdens Uruguay-Zuid Afrika.
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van FIFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
!!! Die zijn er snel bij!
Niet echt goed te zien maar zijn enorme pijn na de enorme overtreding geven wel aan hoe erg het allemaal was:quote:Op zondag 27 juni 2010 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet eens zozeer een schwalbe eigenlijk
quote:It's players like Suarez that piss me off, they taint the beautiful game. He was diving all over the pitch, the announcers at one point were wondering how the ref did not card him on 2 seperate occasions where he dove. I hope somebody legitimately fouls him and tears the guys ACL. What a disgrace. Pitiful.
Ze moeten m zowiezo aanpakken al wint Engeland nogquote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja, geld verdienenen en manipuleren zijn ze wel goed in bij de FIFA.
Eigenlijk moet je hopen dat Duitsland met één doelpunt verschil wint. Dan breekt pas goed de pleuris uit voor Blatter. Om het seniele oud lijf te redden zal hij dan eindelijk overstag moeten gaan in de discussie over hulpmiddelen.
dan is het 3-2quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Goed. En nog een tweede in de 92e minuut dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef MrJones het volgende:
Ik gok bij deze stand op een penalty voor Engeland in de 91e minuut.
Heeft Argentinië al gewonnen? Zet dat dan verdomme in een spoiler. Nu hoef ik vanavond niet meer te kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef ramoncajal het volgende:
Jep de volgende keer overkomt het jezelf, maar nou en? Er is nog nooit zo'n duidelijk doelpunt geweest dat niet heeft geteld. Feit dat de Duitsers gewoon doorspelen alsof er niets gebeurd is, ik zou serieus niet meer voor het Nederlands elftal zijn. Duitsland verdient een afstraffing van Argentinie.
Had Engeland doorgedrukt als het 2-2 stond? Ik doel dan meer op de wedstrijd verloop als het 2-2 zou zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 3 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
DADELIJK KAN IK MIJN TOPIC OPENEN![]()
![]()
Bedankt voor de info mafkees.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
HEY FOKKERS HET IS AL 4 -1 WHOHOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Wie wordt wereld kampioen euhm,wie zou dat toch kunnen zijn
DEUTSCHLAND NATUURLIJK![]()
![]()
![]()
caps... idiotquote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:29 schreef Arcee het volgende:
Maar goed voor Blatter dat Duitsland nog 2 keer gescoord heeft.
NEEEEquote:Op zondag 27 juni 2010 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan in: WELT MEISTER 2010
Donderstraal op achterlijke bosgladioolquote:
Nou ja, ook dan zullen ze toch wat moeten doen om te winnen. Als Engeland laat je het niet op penalties aankomen lijkt mequote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:48 schreef wdn het volgende:
Onzin Arcee. Indien het 2-2 staat gaan Engeland echt niet zo'n offensief aan.
Ach, Blatter. En je kan wel hopen dat ie snel doodgaat, maar wat dan? Platini. Van de regen in de drup.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar of Blatter dat ook denkt? Ik denk dat-ie toch blij is.
RIep je dat ook bij Nederland- Denemarken? Just curious.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef ramoncajal het volgende:
Duitsland had een statement kunnen maken en echt wat kunnen veranderen door een eigen doelpunt. Als je 100 euro teveel terug krijgt bij de supermarkt geef je dit ook terug. Deze wedstrijd zo winnen is gewoon diefstal - er zijn regels als je een spel speelt en daar houd je jezelf ook aan, scheidsrechter of niet.
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhalingquote:
Wat een sitequote:Op zondag 27 juni 2010 17:13 schreef Verburg_K het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)T_ALS_IN_1966__.html
quote:Geoff Hurst schot de bal tegen de onderkant van de lat geschoten
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef Keltie het volgende:
Lekker dit
Laat dat Engeland maar lekker de tyfus krijgen
Hehe. Héérlijk he.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Brerius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Op die schermen worden herhalingen van discutabele zaken niet getoond.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het grote scherm in het stadium waar de scheidsrechter kan kijken in de herhaling?
Waarom zou Blatter iemand gaan ontvoeren? Hij zou juist degene zijn die ontvoerd moet worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
morgen in de krant
Blatter ontvoert door de engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |