quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende: Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Lees: geen zinquote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Leeuwarders spreken geen Fries.
It lân fan de beer en it lân fan de arend.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:34 schreef Cjavo het volgende:
Had een vraag of een van jullie friezen hier wat voor me kon vertalen van het engels naar het fries. Het is een nummer en ik ken iemand die het naast het noors en engels ook wel in het fries wil proberen te zingen.
Land of bear and
Land of eagle
Land that gave us birth and blessing
Land that pulled us ever homewards
We will go home across the mountains
Wy sille nei hûs gean, wy sille nei hûs gean,quote:We will go home, we will go home
We will go home, across the mountains
We will go home, we will go home
We will go home, singing our song
Hear ûs sjongen,quote:Hear our singing,
Hear our longing
Wy sille nei hûs gean, wy sille nei hûs gean.quote:We will go home, we will go home
We will go home, we will go - home.
Oe die is uit King Arthurquote:Op zondag 27 juni 2010 13:34 schreef Cjavo het volgende:
Had een vraag of een van jullie friezen hier wat voor me kon vertalen van het engels naar het fries. Het is een nummer en ik ken iemand die het naast het noors en engels ook wel in het fries wil proberen te zingen.
Land of bear and
Land of eagle
Land that gave us birth and blessing
Land that pulled us ever homewards
We will go home, singing our song
Hear our singing,
Hear our longing
We will go home, we will go - home.
Heb je lekker gekekenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:06 schreef Socios het volgende:
Er waren diverse sletjes in de Prinsentuin vanmiddag.
Bestaat niet! Ik was er niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:06 schreef Socios het volgende:
Er waren diverse sletjes in de Prinsentuin vanmiddag.
Ik ben een prinses, daar heb ik personeel voor.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
Daarom kun je nog wel om de spelling denken
Helaas niet, nee...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:13 schreef Opdekop het volgende:
Bestaat niet! Ik was er niet.
Jij welquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef Ensaf het volgende:
Wat leuk! Een topic voor en door Leeuwarders!
Mag ik mee doen?
Heb je er al eentje genomen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Ik word soms helemaal duizelig van al die mooie vrouwen in dit weer
Ik denk dat ik het ook wel snap.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Opdekop het volgende:
WAT LIEF! Dankjewel.
Hoewel het een positieve duizeligheid was zal ik er sterkte mee nodig hebben ja![]()
Klinkt dat vaag? Is het nog te volgen?
Ik wil je ook wel PM'enquote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Ilse ik wacht nog steeds op een PM van jou.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ben nu helemaal glibberig.
Lekker wijf?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De buurvrouw van de buurvrouw van DevilsWhore.
Ieman met de citruspers van Jan Smit en een voetpallerquote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Opdekop het volgende:
Wie zijn Yolanthe en Wesley?
Ik kijk een film, ssht.
En het servies, tafelkleden en kledinghangers toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ieman met de citruspers van Jan Smit en een voetpaller
ok sorry
zoek dat liedje eens op anders?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
En het servies, tafelkleden en kledinghangers toch?
Jij zei dat je zou PM;enquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Opdekop het volgende:
DW ; Jíj bent ook dom hee
Ik heb je op msn, waarom zou ik pmen. EN JE BENT GEEN EENS BLOND
Ik vind Big Ben altijd wel leuk!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Ensaf het volgende:
Vanmiddag even voetbal in het centrum kijken. Kan iemand een leuke kroeg aanraden?
Heineken jongehquote:
De Kleine Liwwadderquote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Ensaf het volgende:
Vanmiddag even voetbal in het centrum kijken. Kan iemand een leuke kroeg aanraden?
T hoekje.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Ensaf het volgende:
Wel je gouden ketting om doen!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, kan ik mijn t-shirt mooi thuis laten!
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 18:55 schreef justmattie het volgende:
Ok tof. Het is eenzaam aan de top of niet
Toch geen bomen kappen he? Bomen zijn relaxed.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:49 schreef Opdekop het volgende:
Hahah mijn papa zegt ook altijd 'HUUUUUUUUUUUU' .
Hij had een trekzaag nodig!
Mag ik jou aan een relaxte boom binden?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Opdekop het volgende:
Kan je onschuldige meisjes aan vastbinden.
Das waar. Mijn bed is ook van relaxte bomen gemaaktquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Opdekop het volgende:
Kan je onschuldige meisjes aan vastbinden.
Hippiequote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das waar. Mijn bed is ook van relaxte bomen gemaakt
Oké.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mag ik jou aan een relaxte boom binden?
Best raar eigenlijk; 't is niet eens een hol en schepen heb ik er ook nog niet aangetroffen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
uitkeringsaanvraag is goed gegaan, op naar Schiphol!
Gek genoeg ging ik vroeger met mijn ouders weleens naar schiphol vtiegtuugies kiekn' en naar het museum.quote:
Joh!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef justmattie het volgende:
Ik ga ook wel eens naar Schiphol. Meestal om mensen op te halen/brengen, of om te gaan vliegen
Niet om vliegtuigen te kijken dusquote:
Wonen en werken, doordeweeks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef Opdekop het volgende:
Wat doe jij in Utrecht?
jij hebt hem door. Foto's gemaakt iddquote:
Dank jequote:
Nee. Herkenbaarheid ftw.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:03 schreef Crutch het volgende:
Zeg Alex, wordt het niet eens tijd voor een moderner watermerk in je foto's?
er staat weidum op het bordsje!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef Opdekop het volgende:
Ehm. Dat is Weidum helegaar niet. Maar het is wel vlakbij de afslag richting Weidum.
Ik had het graag van je overgenomen als ik geen andere verplichtingen had, serieusquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Alexxxxx Ik mag vrijdag dus naar DH![]()
Maar als het goed is ga ik niks van het voetballen missen
Dat vond raph ook heel lief van je.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had het graag van je overgenomen als ik geen andere verplichtingen had, serieus
oh lekker in de buurtquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond raph ook heel lief van je.
Maar hij land al vroeg en ik slaap morgen bij Lovelylady dus komt helemaal goed
Duik gewoon de A7 op. Ben laatst een keer "binnendoor" gereden van Alkmaar naar DH. Een RAMP vond ik het. Dan rij ik liever om dat ik tenminste kan doorrijden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh lekker in de buurtDe provinciale weg daar is wel ergens afgesloten he? Ik zou dus via Den Oever rijden als ik jou was
Doe LL de groeten van me, was gister nog bij haar
A7 is via Den Oeverquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duik gewoon de A7 op. Ben laatst een keer "binnendoor" gereden van Alkmaar naar DH. Een RAMP vond ik het. Dan rij ik liever om dat ik tenminste kan doorrijden.
Oh lol.quote:
Zie banmeldtopic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef NoBody122 het volgende:
Waarom zijn die lui allemaal banned?
Ja, helemaal plat! Wanneer kom je kijken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef Opdekop het volgende:
Alex, hoe is het met je tuin afgelopen? Beter graaf je er een zwembad in, kom ik elke week even pootje baaien.
ik zit vaak op #triviaquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef Opdekop het volgende:
Ja, ik snap er niets van. Maar kut voor ze. HahahahaHAHAHAHAHAHH. Ik heb geen ban. Ik ben wel gebanned op de chat.
#wateenkutleven
Ze postten in een andere SC mee,geloofik.. ik tot vanmiddag ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef NoBody122 het volgende:
Waarom zijn die lui allemaal banned?
Oh, en welke chat... irc.fok.nl?
Andere SC overnemen maar ban;s mogen niet besproken worden hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:40 schreef Crutch het volgende:
Heb ik iets gemist?
justmattie een ban, huppelmuts een ban
Haha was het weer zover.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere SC overnemen maar ban;s mogen niet besproken worden hier.
Nee, GRTDOJW.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Haha was het weer zover.
Een TT-kaap ook?
Ik heb toevallig een paar uurtjes geleden nog geprobeerd binnen te komen. THIS ADRESS IS BANNED! Blabla.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot wanneer mag je niet meer op IRC? Ik mis je daar.
Alleen als je er een jacuzzi is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, helemaal plat! Wanneer kom je kijken?Ik heb een klein zwembadje, mag je ook in zitten
Stuur anders even een PM via FOK! naar diegene die je geband heeft in het kanaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb toevallig een paar uurtjes geleden nog geprobeerd binnen te komen. THIS ADRESS IS BANNED! Blabla.
dan eet ik de dag van te voren bruine bonenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een paar uurtjes geleden nog geprobeerd binnen te komen. THIS ADRESS IS BANNED! Blabla.
[..]
Alleen als je er een jacuzzi is.
Wut? Dat klinkt als een avontuur met DW.quote:
Ik lag alleen in mn bed vannachtquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wut? Dat klinkt als een avontuur met DW.
Ken 'r niet verder, maar als ik haar berichten cq roddels over haar zo lees...
Roddels? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wut? Dat klinkt als een avontuur met DW.
Ken 'r niet verder, maar als ik haar berichten cq roddels over haar zo lees...
Hoi.quote:
totquote:WTF??? WTF TU PUTA MADRE JAJAAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
totquote:dess isch kake
quote:lol
probeer je iets te zoeken krijg je dit en waar slaat dit liedje op.
verander A.U.B de titel
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:00 schreef Ensaf het volgende:
Van tijd tot tijd komt iemand ze weer tegen op youtube. Reacties variëren van
[..]
tot
[..]
tot
[..]
daar doe je het voorquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:00 schreef Ensaf het volgende:
Van tijd tot tijd komt iemand ze weer tegen op youtube. Reacties variëren van
[..]
tot
[..]
tot
[..]
Opdekop is ook aardig rustig vandaag anders.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Justmattie is geband he, dan krijg je dat.
Hoelang duurt die ban nog?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Justmattie is geband he, dan krijg je dat.
Omdat ze mini-west-fries is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ben eigenlijk ook wel een beetje trots op haar.
Een week.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoelang duurt die ban nog?![]()
[..]
Omdat ze mini-west-fries is?
Oh, dat wist ik niet.quote:
Misschien kom je ook zover als haar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een week.
Ik ben ook een westfries ja
Nieuw woordje geleerd.quote:
Wist ik ook niet. Gelukkig google ik te vaak.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Nee gewoon omdat ze het best ver geschopt heeft.
hehe denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien kom je ook zover als haar.
[..]
Nieuw woordje geleerd.
[..]
Wist ik ook niet. Gelukkig google ik te vaak.
Pics?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom keek ik uit het raam?![]()
what has been een cannot be unseen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom keek ik uit het raam?![]()
what has been een cannot be unseen
Oh, dat was haar niet dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het nou haar dochter was die schaarsgekleed in het zwembad lag....
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n baard
[ afbeelding ]
Merk en type: John Deere
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29 juni 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bestuurder heeft een prachtige baard
Ik laat 'm even staan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Baarden
ik mis men ivm solliciberen ga ik m weer zo nu en dan weg moeten halen
rode baarden zijn het bestquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik laat 'm even staan.
Wordt wel rood overigens
jeeej!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:44 schreef L.no het volgende:
Reply ontvangen van Friesland College. Dinsdag moet ik bij ze zijn.
Collollerlegequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:44 schreef L.no het volgende:
Reply ontvangen van Friesland College. Dinsdag moet ik bij ze zijn.
Succes ermeequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jeeej!
ik moet dinsdag naar Franeker, gesprek met mn jobcoach
Aw.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Collollerlege
Ik moet er morgen heen. Tijdens het voetbal.
OMG JAAAAA hihihihi ik was even een dagje weg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Opdekop is ook aardig rustig vandaag anders.
OMG!Zouden sommige mensen dan toch écht een leven hebben?
ik las hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Paladijn het volgende:
http://www.leeuwardercour(...)ost-meisje-het-leven :x
noep.. wel in de PTA SC en in het joure topic. en op buzzybeequote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef Crutch het volgende:
Ik was net bij 2cv![]()
Of post die hier nooit?
wat hat dyn mim dien dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Opdekop het volgende:
[..]
OMG JAAAAA hihihihi ik was even een dagje weg.
Wat voel ik trouwens een HAAT jegens mijn moeder. Dat moest ik even kwijt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Opdekop het volgende:
Mim? Mem. Kthnxbai.
En ze zijn gewoon zo oerdom. Ik mocht persé mijn eigen studiefinanciering niet aanvragen omdat ik dus.. geen volwassene ben
Dus zij dat doen. Prima, ik heb alsnog de helft in moeten vullen, prima prima prima. HEEFT DAT MENS OOK MIJN DIGID AANGEVRAAGD EN GEDAAN EN ALLES EN SORRY VOOR DE CAPS LOCK MAAR ZE IS DE FREAKING GEGEVENS AL DRIE KEER KWIJTGERAAKT.
IK HOOP DAT ZE ONDER JOUW NAVA LIDA LIDALID VAALA LANA LAVA LADA KOMT.
Nee natuurlijk hoop ik dat niet maar ik ben wel vét boos.
^^ met haar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik vind dat wel een uitkomst eigenlijk. Als mijn moeder de inloggegevens gewoon zou onthouden dan
Afschuwelijk, maar wat een chaos gaf dat in de stad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Paladijn het volgende:
http://www.leeuwardercour(...)ost-meisje-het-leven :x
Wat voor rebels statement heb je gemaakt dan?quote:
BOLLETJE SCHUDDEBUIKJES!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:34 schreef Ensaf het volgende:
HALLO WAT HEBBIKGEMIST?
NOU DAN GAAN IK WEL WEER.quote:
Liwwadden blieft un mooie sted, niet te klein, niet te groot, weest wel.quote:
Liwwadden sou oek een eigen IRC-kanaal mutte hewwe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, helemaal plat! Wanneer kom je kijken?Ik heb een klein zwembadje, mag je ook in zitten
[..]
ik zit vaak op #trivia
[..]
Ze postten in een andere SC mee,geloofik.. ik tot vanmiddag ookmaar had geen zin meer
Morgen sal't heve, want ik gaan nou slapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
start m op dan.
gewoon /j #liwwadden intikken als je in de chat zit en hoppa
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Morgen sal't heve, want ik gaan nou slapen.
[ afbeelding ]
IK BEN DE ENIGE IN DAT KANAAL HOORquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef Opdekop het volgende:
IK BEN OPERATOR VAN #LIWWADDEN HAHAHIHIHIH HAHAH. Ik heb een apenstaartje.
accentueert die lekkere bips van je mooi.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef Opdekop het volgende:
IK BEN OPERATOR VAN #LIWWADDEN HAHAHIHIHIH HAHAH. Ik heb een apenstaartje.
Ik (nog) niet, hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:53 schreef Opdekop het volgende:
Nederland? Wat is dat? We zitten hier in Fryslân!
Bijna was ik morgenavond rond 20:20 (en dus een klein uur later nogmaals) weer door je dorp komen karren, ware het niet dat m'n dienst vanochtend is omgeruild voor ééntje op de stadslijnenquote:
Helaars! Maart je mag ook zonder jacuzzi langs komen hoor! Bast wil graag weer opje schoot zitten!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:48 schreef Opdekop het volgende:
Ik zit lekker buiten
Heb je al een jacuzzi, Alex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |