quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende: Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Lees: geen zinquote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Leeuwarders spreken geen Fries.
It lân fan de beer en it lân fan de arend.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:34 schreef Cjavo het volgende:
Had een vraag of een van jullie friezen hier wat voor me kon vertalen van het engels naar het fries. Het is een nummer en ik ken iemand die het naast het noors en engels ook wel in het fries wil proberen te zingen.
Land of bear and
Land of eagle
Land that gave us birth and blessing
Land that pulled us ever homewards
We will go home across the mountains
Wy sille nei hûs gean, wy sille nei hûs gean,quote:We will go home, we will go home
We will go home, across the mountains
We will go home, we will go home
We will go home, singing our song
Hear ûs sjongen,quote:Hear our singing,
Hear our longing
Wy sille nei hûs gean, wy sille nei hûs gean.quote:We will go home, we will go home
We will go home, we will go - home.
Oe die is uit King Arthurquote:Op zondag 27 juni 2010 13:34 schreef Cjavo het volgende:
Had een vraag of een van jullie friezen hier wat voor me kon vertalen van het engels naar het fries. Het is een nummer en ik ken iemand die het naast het noors en engels ook wel in het fries wil proberen te zingen.
Land of bear and
Land of eagle
Land that gave us birth and blessing
Land that pulled us ever homewards
We will go home, singing our song
Hear our singing,
Hear our longing
We will go home, we will go - home.
Heb je lekker gekekenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:06 schreef Socios het volgende:
Er waren diverse sletjes in de Prinsentuin vanmiddag.
Bestaat niet! Ik was er niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:06 schreef Socios het volgende:
Er waren diverse sletjes in de Prinsentuin vanmiddag.
Ik ben een prinses, daar heb ik personeel voor.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
Daarom kun je nog wel om de spelling denken
Helaas niet, nee...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:13 schreef Opdekop het volgende:
Bestaat niet! Ik was er niet.
Jij welquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef Ensaf het volgende:
Wat leuk! Een topic voor en door Leeuwarders!
Mag ik mee doen?
Heb je er al eentje genomen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:14 schreef neen het volgende:
Ik word soms helemaal duizelig van al die mooie vrouwen in dit weer
Ik denk dat ik het ook wel snap.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef Opdekop het volgende:
WAT LIEF! Dankjewel.
Hoewel het een positieve duizeligheid was zal ik er sterkte mee nodig hebben ja![]()
Klinkt dat vaag? Is het nog te volgen?
Ik wil je ook wel PM'enquote:Op zondag 27 juni 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Ilse ik wacht nog steeds op een PM van jou.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ben nu helemaal glibberig.
Lekker wijf?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De buurvrouw van de buurvrouw van DevilsWhore.
Ieman met de citruspers van Jan Smit en een voetpallerquote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Opdekop het volgende:
Wie zijn Yolanthe en Wesley?
Ik kijk een film, ssht.
En het servies, tafelkleden en kledinghangers toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ieman met de citruspers van Jan Smit en een voetpaller
ok sorry
zoek dat liedje eens op anders?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
En het servies, tafelkleden en kledinghangers toch?
Jij zei dat je zou PM;enquote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Opdekop het volgende:
DW ; Jíj bent ook dom hee
Ik heb je op msn, waarom zou ik pmen. EN JE BENT GEEN EENS BLOND
Ik vind Big Ben altijd wel leuk!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Ensaf het volgende:
Vanmiddag even voetbal in het centrum kijken. Kan iemand een leuke kroeg aanraden?
Heineken jongehquote:
De Kleine Liwwadderquote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Ensaf het volgende:
Vanmiddag even voetbal in het centrum kijken. Kan iemand een leuke kroeg aanraden?
T hoekje.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Ensaf het volgende:
Wel je gouden ketting om doen!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, kan ik mijn t-shirt mooi thuis laten!
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 18:55 schreef justmattie het volgende:
Ok tof. Het is eenzaam aan de top of niet
Toch geen bomen kappen he? Bomen zijn relaxed.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:49 schreef Opdekop het volgende:
Hahah mijn papa zegt ook altijd 'HUUUUUUUUUUUU' .
Hij had een trekzaag nodig!
Mag ik jou aan een relaxte boom binden?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Opdekop het volgende:
Kan je onschuldige meisjes aan vastbinden.
Das waar. Mijn bed is ook van relaxte bomen gemaaktquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef Opdekop het volgende:
Kan je onschuldige meisjes aan vastbinden.
Hippiequote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das waar. Mijn bed is ook van relaxte bomen gemaakt
Oké.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mag ik jou aan een relaxte boom binden?
Best raar eigenlijk; 't is niet eens een hol en schepen heb ik er ook nog niet aangetroffen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Alexxxxx het volgende:
uitkeringsaanvraag is goed gegaan, op naar Schiphol!
Gek genoeg ging ik vroeger met mijn ouders weleens naar schiphol vtiegtuugies kiekn' en naar het museum.quote:
Joh!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef justmattie het volgende:
Ik ga ook wel eens naar Schiphol. Meestal om mensen op te halen/brengen, of om te gaan vliegen
Niet om vliegtuigen te kijken dusquote:
Wonen en werken, doordeweeks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef Opdekop het volgende:
Wat doe jij in Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |