quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Zelf mag ze wel kletsen voordat ze een topic opent maar een ander mag het niet. Ik wil niet stoken hoor maar ik vind dit niet normaal.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Zelf mag ze wel kletsen voordat ze een topic opent maar een ander mag het niet. Ik wil niet stoken hoor maar ik vind dit niet normaal.
Oooh mooie foto's!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:
Foto's van de reis:
De Maramuresj
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karpaten
[ afbeelding ]
Cultuurpaleis in Iasi
[ afbeelding ]
De Krim
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Odessa:
[ afbeelding ]
opera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondergronds gangenstelsel van Odessa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiev:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
de mensen zonder kaartje hebben nu een kaartje in hun pm!
geen vriezer? ik kook ook altijd voor mij alleen en hoef zelden iets weg te gooien. groenten zijn echt wel een paar dagen houdbaar ook... vlees ook, en aardappelen, pasta en rijst zéker...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:17 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik weet echt niet wat ik moet eten met dit weer. Bovendien zit ik wat krap bij kas, dus wil ik een beetje zuinig aan doen. Ik vind het zo'n nadeel van koken voor jezelf dat je meestal de helft van je ingeslagen eten weg kan gooien omdat alles alleen in grote hoeveelheden te krijgen is.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
vanuit Copenhagen. Vanuit de McDo. En ik kan niet net zoals Co alleen maar een capuccino bestellen, dus ik eet chicken nuggets. Maar goed, voor een keertje moet dat kunnen...Nog anderhalf uur voordat m'n volgende trein gaat, dus ik blijf hier nog maar even zitten denk ik!
Jawel, dat mag wel. Maar de McNuggets klonken aanlokkelijker...quote:
Dat maakte ik 3 weken geleden op een verjaardag mee: eerst watermeloen, sinaasappels, bananen en kersen en toen chips en nootjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh tevens moet ik nog even het volgende semi-ontopique vermelden! Gisteren gingen we gamen met een groepje, en onze gastheer had als eerste snaai-gebeuren een enoooorme bak met wortelballetjes, plakjes komkommer en radijsjesWat een held! Daarna volgden borrelnootjes en dergelijke, maar dat terzijde
![]()
Ik kook ook heel vaak voor mezelf en gooi eigenlijk nooit iets weg. Ik maak altijd een grote hoeveelheid in een keer, waarbij ik alle ingredienten opmaak zodat je niets overhoudt, en vries het 'teveel' vervolgens gewoon in porties in. Heel handig en ook fijn voor als je een keer geen tijd/zin/geld hebt om te koken: in de diepvries ligt altijd nog een restjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:17 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik weet echt niet wat ik moet eten met dit weer. Bovendien zit ik wat krap bij kas, dus wil ik een beetje zuinig aan doen. Ik vind het zo'n nadeel van koken voor jezelf dat je meestal de helft van je ingeslagen eten weg kan gooien omdat alles alleen in grote hoeveelheden te krijgen is.
*joins*quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:17 schreef han1987 het volgende:
Ben net in het centrum geweest. Wilde eigenlijk alleen iets kopen voor mijn oppaskindjes die binnenkort jarig zijn en uiteindelijk toch gezwicht bij de V&D. 2 tassen gescoord en een jurkje van de Desigual met 50% korting. Ik wilde al zo lang iets hebben van dat merk en nu uiteindelijk toch maar eens gekocht.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel, dat mag wel. Maar de McNuggets klonken aanlokkelijker...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:36 schreef Blurred86 het volgende:banaan met magere kwark, lijnzaad en all bran plus volkoren tosti ham/kaas + koffie met melk 2 knäckebröd ei en tomaat + koffie met melk 1 snee geroosterd volkorenbrood met roomboter +jam en een stuk komkommer pistachenootjes gegrilde kabeljauwfilet met komkommer/tomaat/mais/kidneybonen/ijsbergsla salade + 1 witbier verse ananas (evt gegrild met wat roomboter)
leuk zeg, die puntjes![]()
Eens even kijken hoeveel kcal dit is, mocht het te laag zijn dan doe ik nog aardappels bij mijn D, maar heb zo het gevoel dat dat niet nodig zal zijn.
Ja dat gaat leuk op voor warm eten, maar juist voor zomerse dingen als pastasalade werkt dat dus niet. Maargoed, ik zeur. Ik hou niet van warmte, kan er niet tegen en word er chagrijnig van.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:28 schreef ValerieLove het volgende:
Ik kook ook heel vaak voor mezelf en gooi eigenlijk nooit iets weg. Ik maak altijd een grote hoeveelheid in een keer, waarbij ik alle ingredienten opmaak zodat je niets overhoudt, en vries het 'teveel' vervolgens gewoon in porties in. Heel handig en ook fijn voor als je een keer geen tijd/zin/geld hebt om te koken: in de diepvries ligt altijd nog een restje
Zoek ik ook. En vergeet het maar, die zijn er niet dit jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef Merel het volgende:
En ik krijg er ook een pesthumeur van dat er nergens leuke zomerschoenen te vinden zijn. Ik wil geen open tenen, en dan houdt het al snel op. Het lieft wil ik gewoon een paar mooie slingbacks met een flink hoge hak en zonder peeptoe maar die zijn nergens te vinden
Dit jaar zijn er weinig leuke zomerschoenen....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef Merel het volgende:
En ik krijg er ook een pesthumeur van dat er nergens leuke zomerschoenen te vinden zijn. Ik wil geen open tenen, en dan houdt het al snel op. Het lieft wil ik gewoon een paar mooie slingbacks met een flink hoge hak en zonder peeptoe maar die zijn nergens te vinden
Ja! Ik wil ook,maar hoor net dat we morgen Duits voetbal kijkenquote:
Wie zijn 'ze'?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
'Ze' willen dat ik meega, maar ik weet niet of ik zin heb in 'ze'.
ooohquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
netto tijd muts! Da's jouw tijd van 'van start tot finish', bruto is vanaf t moment dat de eerste renner over de start ging![]()
dus da's super snel!
Ik vind ze wel leuk, ik vind het printje wel grappig. Alleen niet dragen icm andere dierenprints denk ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik vind Parkpop altijd heel leuk. Vorig jaar gewèèèèèèldig naar m'n zin gehad. Maar dit jaar zegt de line-up me niet zo veel.
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Ik vind dat slangenprintje ordinair, maar ik ben al in talloze schoenenzaken geweest en dit is dan nog wat het meest in de buurt komt van wat ik zoek...
Zo heb ik een kennis die zich altijd druk maakt om haar figuur, maar ik zou me druk maken als ik haar hoofd hadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk nu naar de NL-verise van de Naakte Waarheid (is overigens een herhaling). En ik begrijp werkelijk niet waarom ze zich druk maakt om haar figuur. Het is haar stem! Die is eng!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo heb ik een kennis die zich altijd druk maakt om haar figuur, maar ik zou me druk maken als ik haar hoofd hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Ik denk soms ook zo.
Damn, ik ben echt verkouden. Rare gewaarwording met 28 graden buiten. Overigens vond ik het vandaag buiten goed te doen! Ben met mijn moeder het nieuwe winkelcentrum gaan checken (oude is in okt afgefikt). Echt mooi geworden, als je in de winkels staat zou je niet zeggen dat het allemaal kunstof tijdelijke cabines zijn. Nou ja, het moet 5 jaar meegaan (en de gemeente kennende wordt dat 7-10 jaar).
En nu heb ik mijn vaders iPod gepikt omdat ik er wat muziek op wilde zetten zonder iTunes, maar hij had de Arrow Classic Rock cd erop staan en die vond ik zo tof dat ik die nu aan het luisteren ben(anders had ik 'm eens verrast met Lady Gaga).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Niet zo nee, soms heb ik van die dagen dat ik teveel eetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi JB
Ben je sowieso al geen grote eter? Lengte, gewicht, leeftijd enzo?
Haha, dat kun je zo leuk zien als je lekker mensen aan het kijken bent: Sommigen zijn totaal onverzorgd en of veel te dik of veel te dun.
Dan heb je nog de groep verzorgde mensen en dan valt het figuur eigenlijk niet meer op.
Dat je af wilt vallen of je gewicht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo en ik wilde dat niet eens thuis zeggen eigenlijk
Ik vond vooral het gerechtje met avocado er erg lekker uitzienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hey JB![]()
en dank voor de's voor 't eten! 't Was ook heerlijk
en het is zo leuk om er foto's van te maken en 't te delen!
m gewichtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat je af wilt vallen of je gewicht?
Jou heb ik toch ooit nog eens in Ehv op een terrasje gezien?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hey JB![]()
en dank voor de's voor 't eten! 't Was ook heerlijk
en het is zo leuk om er foto's van te maken en 't te delen!
Linkje van het programmaatje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
m gewicht
Slaat nergens op, weet ik...
Koken is leuk![]()
Ik heb voor ons samenwoon/mijn verjaardagsfeestje vorige week vanalles gemaakt![]()
[..]
Jou heb ik toch ooit nog eens in Ehv op een terrasje gezien?
Ik maak eigenlijk nooit foto's van mn eten, maar dat is op zich wel leuk, zeker omdat ik nu een of ander kookboek-programmaatje heb gedownload (of ja, eigenlijk Ado) en daar kun je foto's bij zetten
ditte!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Linkje van het programmaatje?En welkom hier!
Ik moet in elk geval geen 2000 Kcal gaan eten, das echt teveelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach JB, ze weten heus wel dat je 30 bent
Toch vreemd dat je van 1500 kcal aankomt, je bent natuurlijk niet lang maar het moet niet zo zijn.
Als je lijstjes post dan schoppen wij wel
Bewegen is sowieso goed, niet alleen voor je gewicht natuurlijk.
Sinds vorige week hebben wij hier een supermarkt die zondagmiddag open isDus vandaag helemaal geen stress voor eten van morgen
Lijkt me ook sterk hoor, dat je van 1500 kcal aankomt. Ik ben net zo lang, een beetje ouder en ik val er mee af.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach JB, ze weten heus wel dat je 30 bent
Toch vreemd dat je van 1500 kcal aankomt, je bent natuurlijk niet lang maar het moet niet zo zijn.
Als je lijstjes post dan schoppen wij wel
Bewegen is sowieso goed, niet alleen voor je gewicht natuurlijk.
Sinds vorige week hebben wij hier een supermarkt die zondagmiddag open isDus vandaag helemaal geen stress voor eten van morgen
Ja, bewegen is wel een mustquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat ook hoor. Ik moet blijven sporten, anders kom ik daar ook van aan.
Het verschilt dan ook per persoon. En aankomen is misschien een groot woord. Ik woog twee jaar geleden door een hoop stress en gezeik ongeveer 55 kilo. Daarna ben ik weer teruggegaan naar mijn "normale" gewicht. Wat dus 66/67 kilo is. En daar zat ik dus alweer een hele tijd op. Met 1500 Kcal eten ongeveer. En niet bewegen, daar zal het verschil ook wel in zitten. Nu zou ik dus wel af moeten vallen met 1500Kcal en bewegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk hoor, dat je van 1500 kcal aankomt. Ik ben net zo lang, een beetje ouder en ik val er mee af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny, pm misschien?
Werk zelf met 95% van die figuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door shinydiscoball op 26-06-2010 22:05:01 ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ookEn ben zelf net zo erg.
Eens maar soms is zo'n grens moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Naar zijn hogere baas stappen. Dit kan echt niet.quote:
Ik had mn uitspraak al wat aangepast.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Brownie, ik heb even voor je op deze site gekeken (de formule van harris benedict)
Bij een gewicht van 66 kg, 30 jaar oud, geen beweging zou je 1734 kcal moeten kunnen eten zonder aan te komen. Je BMR (waar je dus niet onder mag komen) is 1445 kcal. Ga je 1x per week sporten dan zit je met je onderhoud al op 1987.
Ter vergelijking: ik mag max. 1836 eten (bmr is 1335)
Ik word niet echt zwaarder dan een kilo of 66/67 met mijn eetpatroon, dus dat zou kunnen kloppen, dat ik dat weeg, zonder beweging en dan dus niet aankom of afval. Alleen word ik dus WEL zwaarder als ik hetzelfde eet en niet beweeg als ik MINDER weeg dan die 66 kilo zeg maar.quote:De BMR verschilt enorm van persoon tot persoon, afhankelijk van genetische factoren (jij wordt dik van een boterham terwijl een ander pizza kan eten en mager blijft).
Klopt. Volgens mij ben ik laatst over de schreef gegaan bij mijn baasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eens maar soms is zo'n grens moeilijk
Ik ben wel 5 verschillende JB's geweest ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Hey JB! Was jij niet eerst gewoon James Brownie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja maar ik ben nogal naief en weet niet of ik me er dan al te snel druk om maak ofzo. Misschien kijk ik het een tijdje aan want ik zie hem maar 1x per week. Over een maand wordt als het goed is m'n contract verlengd en als het daarna erger wordt moet ik even serieus kijken wat ik ermee wil.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny, wat Tink dus ook zegt: Als JIJ het ongemakkelijk vind dan kun je het er wel met iemand over hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door uniekhoorn op 26-06-2010 22:24:24 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nee, volgens mij is het deze keer loos alarm (nog)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:17 schreef conleche het volgende:
Uniek, dat ging wel heel ver zeg en zo'n directie die dan geen actie onderneemt!! Damn. Wat erg dat jij dan aan het kortste eind trok.
En Tink, draait je love-radar weer op volle toeren?
Balsamico van de Aldi. Speciaal gekocht omdat ik vandaag weinig heb gegetenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is ook alweer 10 jaar geleden
Tink, een zak chips! Lekker,welke?Trouwens wat moet jij met een zak chips naast jou?
't Is vandaag gewoon een rare eetdagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:31 schreef Ewelina het volgende:
Och Tink, jij hebt niet meer dan een halve doos mini-ijsjes leeggegeten
Ik heb wel een enorme berg fruit op vandaag, en normaal avondeten (pasta met zalmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is vandaag gewoon een rare eetdagNaast de zak chips heb ik ook bergen groente en fruti gekocht, dus de komende 2 dagen eet ik iig gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal van Uniek ook gemist, mag wel in PM hierheen.crap in = crap out
Wat is een love-radar?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:17 schreef conleche het volgende:
En Tink, draait je love-radar weer op volle toeren?
Ik kan me altijd uren vermaken met Foodgawker, op een gerecht zoeken en dan de blog gaan lezen waar het recept op staat. Facebook is ook wel een goeie, of de Day Zero-blogs uit dat topic hier in Lifestyle.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Kent iemand nog leuke websites over ... ja wat eigenlijk? Ik verveel me, heb zin om rond te surfen, Fok is saai vandaag, Hyves vind ik niet boeiend, mijn rijtje lifestyle en krantensites heb ik al afgewerkt en you tube heb ik vandaag geen zin in. Het moet geschreven content zijn.
Die is zo leuk iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:03 schreef loveli het volgende:
Anders kun je even in de Bijbel gaan lezen...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat mis ik nog het allermeest. Thuiskomen en niet even je verhaal kunnen doen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
DeLuna: 5 km? Wow!Hoe lang doe je daar over?
Open water wedstrijd. Het waren maar 4 banenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD toch...
5 km?? 200 baantjes?? Boh dat is veel
Wowquote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Open water wedstrijd. Het waren maar 4 banen![]()
Ik deed er 1 uur, 16 minuten en 18 seconden over.
Poeh... Dat je dat volhoudt!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, das een eind zwemmen! goed hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Geen spierpijn van gister?quote:Op zondag 27 juni 2010 07:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn Sigme, dat jullie even een nacht zonde geblaf hebben gehad!
en succes met de 12km, wat een eind weerIk wil de singelloop van 10 gaan doen,maar dan moet ik vaak en goed trainen en opbouwen om dat te kunnen
![]()
Het is nu nog wel lekker wat koeler in ieder geval, lekker om te lopen wel!
nog niks van gemerkt, maar ik heb alleen nog maar in huis gewandeldquote:
Heb je je soms gewogen ná dat ontbijt?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee.
Ik heb dus gisteren gegeten wat ik in dat lijstje had gezet.
We zijn in Amersfoort geweest waar we anderhalf uur in totaal hebben gelopen (nou ja, geslenterd) en daarvoor had ik al een uur op de wii fit gespeeld![]()
Vanmorgen heb ik twee beschuitjes met runderrookvlees en een kiwi op en twee glazen water en ik weeg gewoon 0.4 kg meer dan gisteren
Heel irritant. Waar kan dat aan liggen? (spieren?)
Nu ga ik mn eten maar wegen dan, voordat ik het eet
Als ik me vanavond weeg, weeg ik nog een halve kilo meerquote:Op zondag 27 juni 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
Wat Tink zegt.
En 4 ons op een dag verschil? Ik schommel altijd wel meer dan dat. Als het gemiddelde over een week zakt of stijgt (of over een maand, ligt er maar net aan hoe sterk ik erop let) zie ik pas of ik aan het stijgen of dalen ben.
Spiergroei zie je niet heel snel op de weegschaal. Als je je inspant verbruik je energie, dat zit in je spieren opgeslagen als glycogeen. Als je je spieren hebt gebruikt met bv sporten, slaat je lichaam extra glycogeen op in je spieren. Een deel daarvan is vocht. Echt aanzetten van spiermassa merk je pas na verloop van tijd.
Ik weeg me altijd na het ontbijtquote:Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je je soms gewogen ná dat ontbijt?Ik weet niet waar het aan ligt, veel mensen houden vocht vast met warm weer. Misschien is dat het.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:12 schreef conleche het volgende:
Oh en ik krijg de rekening gepresenteerd voor te weinig slaap en constant gevecht tegen de hooikoorts waardoor mijn weerstand is gedaald tot onder vriespunt: een koortslip. Had ik verdorie al heul lang niet gehad. Ik voel me ook nog steeds moe en futloos. Blegh. Niks voor mij.
Kan je dat niet veranderen? Al is het dan alleen maar omdat je dan in één klap ± 300 gram minder weegt!quote:Op zondag 27 juni 2010 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weeg me altijd na het ontbijt
Nou ja, nu maar wat gaan bewegen
(en daarna niet meer wegen)
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
de mensen zonder kaartje hebben nu een kaartje in hun pm!
Balen zegquote:Op zondag 27 juni 2010 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik werd gewoon niet eens aangeschoten! Niks!
Nou.. In vetweefsel en vooral dat op plekken waar het niet hoort (buikvet, visceraal vet) is er sprake van een laaggradige ontsteking. Dat belast je afweersysteem. Heeft te maken met het hele insuline(resistentie)-gebeuren.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:12 schreef conleche het volgende:
Oh en ik krijg de rekening gepresenteerd voor te weinig slaap en constant gevecht tegen de hooikoorts waardoor mijn weerstand is gedaald tot onder vriespunt: een koortslip. Had ik verdorie al heul lang niet gehad. Ik voel me ook nog steeds moe en futloos. Blegh. Niks voor mij.
Vorig jaar was ik dun en ik had geen hooikoorts. Of zie ik nu verbanden die er niet zijn?
Klopt helemaal, alleen is dit wel iets dat zich in 'gezonde' mensen met een 'normale hoeveelheid' vetweefsel niet afspeelt. Dit speelt pas een rol bij obesitas (en misschien ook wel al bij overgewicht, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet zeker) en heeft inderdaad veel te maken met de ontwikkeling van insulineresistentie.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou.. In vetweefsel en vooral dat op plekken waar het niet hoort (buikvet, visceraal vet) is er sprake van een laaggradige ontsteking. Dat belast je afweersysteem. Heeft te maken met het hele insuline(resistentie)-gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
jurkje van vorig jaar past net niet meer, ik ga stoppen met eten de komende vier weken
Gewoon lekker sporten johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat maakt dat jurkje uit het gaat om DE jurk en die past toch goed?
Mijn buik is echt opgeblazen de laatste tijd
En voor de tweede deze week met hele erge maagpijn opgestaan....
Het gevaar van Diabetes II is m.i. dat het pas aan te tonen is als het kwaad al is geschied. De aanloop om type II te ontwikkelen duurt 20 jaar, maar er wordt pas ingegrepen als het te laat is. Mijn moeder had toen ze 30 was een taille van 62 cm, de hare had een taille van 74 cm en dat vond ze toen dik. De gemiddelde tailleomtrek stijgt schrikbarend.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen is dit wel iets dat zich in 'gezonde' mensen met een 'normale hoeveelheid' vetweefsel niet afspeelt. Dit speelt pas een rol bij obesitas (en misschien ook wel al bij overgewicht, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet zeker) en heeft inderdaad veel te maken met de ontwikkeling van insulineresistentie.
Normaal was het niet helemaal, meer een buikgriep die 3 weken duurde....quote:Op zondag 27 juni 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
jurkje was ook gekocht toen ik iets van 67kg woog ofzo, en nee dat weeg ik ook niet meer, maar 't is wel maat 42wederom een kwestie van een te brede borstkas, want om mn buik en benen zit 't jurkje weer te wijd.. ik hoop maar dat 't door krachttraining komt, dat hij niet meer past
![]()
en de jurk zit uiteraard nog gewoon fab, en da's belangrijkstemaar zou graag mn motorbroek met wat meer speling aan kunnen
![]()
@Sarabi: waar je je het lekkerst bij voelt is 't belangrijkst. Zelf zou ik wel graag terug willen naar 67, maar dan niet op de manier waarop ik dat vorige keer heb behaald. Op dit moment zit er dus nog een klein negatief iets aan dat gewicht, maar ik hoop 't komend (studie)jaar wel op een normale manier te bereikenen als jij 't ook normaal bereikt hebt; ik vond 't zeker goed staan
Jeetje, klasse!! goed gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 11:15 schreef sigme het volgende:
12,7km 11,5km/u
Dat was erg hard voor mij. En het was ook al warm, zeker in de zon.
lijkt mij een goede instelling!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Normaal was het niet helemaal, meer een buikgriep die 3 weken duurde....
En ik ga vanaf volgend studiejaar er ook weer tegenaan en dan zien we wel
Het sporten vind ik het belangrijkste en afvallen hoeft dan niet echt meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nou ja, een afname in insuline gevoeligheid en insuline resistentie zijn beide wel vast te stellen (wordt ook wel pre-diabetes genoemd) al wordt het klinisch niet echt gebruikt geloof ik. In onderzoek wel heel veel.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gevaar van Diabetes II is m.i. dat het pas aan te tonen is als het kwaad al is geschied. De aanloop om type II te ontwikkelen duurt 20 jaar, maar er wordt pas ingegrepen als het te laat is. Mijn moeder had toen ze 30 was een taille van 62 cm, de hare had een taille van 74 cm en dat vond ze toen dik. De gemiddelde tailleomtrek stijgt schrikbarend.
Ik denk dat het hele verhaal zich bij veel mensen al afspeelt, maar niet buitenproportioneel. Op de lange termijn zal het aantal mensen met diabetes II sterk oplopen, daarbij komt dat de leeftijd waarop het zich ontwikkelt rap daalt.
Nou je had anders wel een supergoeie score bij het hardlopen! En je bent nog niet eens zo lang bezig. Heb je eigenlijk wel consequent getraind?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Net een uur spinningles gegeven, sjonge wat was het zwaar en heet![]()
Maar wel even lekker gesport![]()
Denk dat ik dinsdag of anders donderdag weer ga hardlopenik wi sigme kunnen bijhouden (maar dat duurt nog een half jaar denk ik)
Nee! Dan moet ik zeker jouw fietsen gaan evenaren!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Net een uur spinningles gegeven, sjonge wat was het zwaar en heet![]()
Maar wel even lekker gesport![]()
Denk dat ik dinsdag of anders donderdag weer ga hardlopenik wi sigme kunnen bijhouden (maar dat duurt nog een half jaar denk ik)
Ja, heel consequent: 4x hardgelopen in 3 wekenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou je had anders wel een supergoeie score bij het hardlopen! En je bent nog niet eens zo lang bezig. Heb je eigenlijk wel consequent getraind?
Ja! Dan gaan we samen een duathlon doenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee! Dan moet ik zeker jouw fietsen gaan evenaren!
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto van vorig jaar rond deze tijd. Ik ben nu een kilo of 8 lichter..
Zo! Wat een resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het brengt misschien geen geluk, maar je ziet er tegenwoordig echt hartstikke patent uit
.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Jeetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hier was je al alles behalve dik! Je bent van een lekkerwijf naar een SUPERlekkerwijf gegaan
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ook daar ben je een mooie meid, maar jij hebt als een van de weinigen ook met een tikje overgewicht een prachtig figuur.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam gisteren ook een foto tegen uit mijn 'magere' periode
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie ik er dus ook niet meer uit.....
Maar weet ook niet of ik er weer zo uit wil zien, misschien toch net iets te voor mij
Nou dat bedoel ik dus: amper getraind en toch zo'n goeie score. Dat doe ik je écht niet na, hoor! (zelfs niet na consequent trainenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, heel consequent: 4x hardgelopen in 3 weken![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat je zo'n goede verjaardag hebt gehad puffje. En nog gefeliciteerd!
Als cadeautje ga ik heeeeeeel hard voor je hopen dat je ophoudt met piekeren over onzinnige dingen.Ik vind andermans complexen ook altijd onnodig. Maar m'n eigen complexen zijn volledig terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Dankjewel dat is heel fijn om te horenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook daar ben je een mooie meid, maar jij hebt als een van de weinigen ook met een tikje overgewicht een prachtig figuur.
sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.quote:
Sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.
En thanks y'all.. Ik vind mezelf wel echt spekkig, op die foto.
zoveel groter vooral! In Zimbabwe kocht ik wel eens avocado's die zo groot als een handbal waren. En die waren lekker...boh.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
CF postte ooit 's dat avocado's uit 't land van herkomst (vers) dus zóveel lekkerder zijn, ben zo benieuwdmaar voorlopig kom ik niet in zo'n land
I disagree! En ik weet natuurlijk niet hoe je er nu uit ziet, maar toen was je ook al purdyquote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.
En thanks y'all.. Ik vind mezelf wel echt spekkig, op die foto.
5 euro als je 'em uittrekt!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over complexen gesproken, ik zit lekker te zweten in legging in de tuin. Zucht.
En DaD, je was toen al prachtig!! Mooie dame hoor
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind andermans complexen ook altijd onnodig. Maar m'n eigen complexen zijn volledig terecht
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zoveel groter vooral! In Zimbabwe kocht ik wel eens avocado's die zo groot als een handbal waren. En die waren lekker...boh.
Inderdaad, toffe foto's van je eten. Ga je proberen ze in te sturen naar foodgawkers?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I disagree! En ik weet natuurlijk niet hoe je er nu uit ziet, maar toen was je ook al purdy![]()
Sarabi: die 67 kilo stond je ook, maar dit dus ook. Komt er denk ik o.a. door omdat je lacht op foto's en toch altijd wel een zeker zelfvertrouwen uitstraalt. Typisch geval van: ik denk dat we vaak zouden moeten doorhebben dat die paar kilo weinig uit maakt, het is hoe je jezelf presenteert enzo![]()
Hell, ik zie er nu volgens mij beter uit dan toen ik ooit 62,5 kilo woog, puur en alleen om het feit dat ik nu een happy bunny ben en me niet meer (altijd) verstop in slobbertrui en baggy broek![]()
Ongezond, vies, en slecht voor de huid van je benen. Uit dat ding en in de schaduw zittenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over complexen gesproken, ik zit lekker te zweten in legging in de tuin. Zucht.
Hahaha! Nee... Doe ik echt niet..quote:
oh ja, heel vaak. Ik ben lichtelijk allergisch voor bepaalde muggensoorten, en dan verspreidt het gif in mijn bloed en krijg ik overal reuzenbulten. Negeren. Azijn kan soms wat verlichting brengen, net als een koude douche. Ze gaan vanzelf weg...quote:Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef DeLuna het volgende:
Iemand ooit meer dan 60 muggenbulten gehad? Wat doe je dan?
In de schaduw zit ik al hoor! Alleen ben nog in gezelschap en schaam me kapot voor dat onderstel van me. Dus de legging blijft echt aan. Gaat niet uit, drempel te hoog.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongezond, vies, en slecht voor de huid van je benen. Uit dat ding en in de schaduw zitten.
dat ja..Duvel heeft je benen wel gezien, neem ik aan. En de rest van de wereld: schijt eraan!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef Blurred86 het volgende:
Maar wie ziet je nou als je in de tuin zit XM?
Over dat jurkje doen we niet moeilijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb niet alleen een legging aan hoorook nog een jurkje!
Goeie voor een ondertitel.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat ja..Duvel heeft je benen wel gezien, neem ik aan. En de rest van de wereld: schijt eraan!
Kappen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door neen op 27-06-2010 13:40:30 ]het lijkt niet wat het is
Ik zei het eigenlijk ook niet zomaar inderdaad: ik weet dat er verband bestaat tussen diabetes en hooikoorts en tussen overgewicht en diabetes en aangezien mijn beide ouders diabetes hebben en ik hooikoorts en ook gevoelig ben voor bloedsuikerspiegelpieken en dalen, dus vandaar dat ik het gedachtesprongetje maakte.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou.. In vetweefsel en vooral dat op plekken waar het niet hoort (buikvet, visceraal vet) is er sprake van een laaggradige ontsteking. Dat belast je afweersysteem. Heeft te maken met het hele insuline(resistentie)-gebeuren.
Als je sport heb je een iets vergelijkbare reactie, maar dan zonder de nadelige effecten en je afweersysteem wordt erdoor geboost. Redelijk ingewikkeld verhaal, de samenvatting is dat snelle suikers en verkeerde vetopslag slecht zijn en sporten goed is.
http://www.neuropathie.nu(...)e-en-ontsteking.html
Is het gezelschap echt van dien aard?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de schaduw zit ik al hoor! Alleen ben nog in gezelschap en schaam me kapot voor dat onderstel van me. Dus de legging blijft echt aan. Gaat niet uit, drempel te hoog.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is idd bloedheet. Wij zijn ook weer thuis en eerste wat ik nu ga doen is die legging uit!
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is idd bloedheet. Wij zijn ook weer thuis en eerste wat ik nu ga doen is die legging uit!
Ik durf het niet te vragenquote:
Hoe hield de heup zich? En wat durf je niet te vragen?quote:
Regel jij ff een tuin voor onze bovenwoning?quote:
Ja, ging wel, herstelde zich daarna wel vrij snel.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe hield de heup zich? En wat durf je niet te vragen?
En niet eens een twijfel geval ofzo, maar echt ruim over de lijnquote:
foto..natuurlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat wil je vragen dan?. Misschien durf ik het wel
.
Jij ookal niks in huis? Hier ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Legging nog aan. Buurman is BBQ aan het opzetten op het balkon, dus onze balkondeur mag zo dicht vrees ik.
Lijstje:
O/L: 1 1/2 afbakcroissant en 2 boterhammen met philadelphia,
T: 1 winegum
D: ? Niks in huis
Wat een kut-lijst zeg! Ik zou voor de bbq gaan van de buurman inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Legging nog aan. Buurman is BBQ aan het opzetten op het balkon, dus onze balkondeur mag zo dicht vrees ik.
Lijstje:
O/L: 1 1/2 afbakcroissant en 2 boterhammen met philadelphia,
T: 1 winegum
D: ? Niks in huis
Heb je geen fladderjurkje?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG wat doet een mens (vrouwenmensch) in godsnaam aan naar een date in het park met deze hitte![]()
Veel verder dan slippers, surfbroekje en hemdje kom ik niet, met nog oorbellen en een ketting om het geheel toch nog wat vrouwelijk aan te doen(hoewel, die vrouwelijkheid zit al voldoende in mijn figuur
)
Jawel maar dan moet ik de hele tijd zo netjes zitten en dat kan ik nietquote:
Dat klinkt ook wel heerlijk inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
Ik mag eik niet in de zon met een koortslip, maar fuck wat zit ik hier lekker met avondzon, wodka en boek!
Met fladderjurkjes kan je meestal wel in kleermakerszit zitten als er genoeg stof over is om naar beneden te frotten.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jawel maar dan moet ik de hele tijd zo netjes zitten en dat kan ik nietIk wil gewoon als een kerel in het gras met mijn benen wijd kunnen zitten
![]()
(ik ben stiekem heul niet zo vrouwelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |