abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83300507
Dank je, wil er echt voor gaan. Ben er trouwens achter dat ik vaker salades mee moet nemen naar het werk. Het vult echt veel beter dan 2 boterhammen die ik normaal eet tijdens de lunch.
pi_83300821
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef han1987 het volgende:
Dank je, wil er echt voor gaan. Ben er trouwens achter dat ik vaker salades mee moet nemen naar het werk. Het vult echt veel beter dan 2 boterhammen die ik normaal eet tijdens de lunch.
Ik vind je lijstjes ook mooi!

Je moet de salade wel een beetje vullen (ei, gerookte kip, tonijn, olijven of kaas) voor voldoende calorieën natuurlijk, alleen tomaat, komkommer en sla is te weinig.
Je kunt eventueel ook twee (volkoren) boterhammen beleggen met gezond spul, dat is ook een goede lunch.
pi_83300914
Ewelina, leuk jurkje! Ik hou ook van steps, heb er 2 jurkjes van, echt superleuk. Welke websites kon ik ook alweer foto's op zetten trouwens? Kan ik ook eens foto's maken om te pimpen
pi_83300986
Perruche, jouw vriend is Spaans, toch? Is fietsen daar een beetje 'normaal'?

En ik gebruik photobucket.com, maar je kunt ook bijvoorbeeld tinypic gebruiken, of imageshack...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:28:29 #205
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83301060
Foto's van de reis:

De Maramuresj

Karpaten

Cultuurpaleis in Iasi

De Krim

Odessa:

opera

Ondergronds gangenstelsel van Odessa

Kiev:

[ Bericht 25% gewijzigd door Ewelina op 25-06-2010 20:48:51 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83301246
Mooi, Ewelina!

Maar dat water op de eerste foto lijkt ook gewoon op te houden aan de zijkanten van de foto. Waarom een brug dan? . Of zie ik het verkeerd?
pi_83301353
omdat het kan!
Ja doei.
pi_83301496
Anders loopt dat weggetje ook dood natuurlijk.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:41:47 #209
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83301662
Omdat nonnen niet om willen lopen...

[ Bericht 40% gewijzigd door Ewelina op 25-06-2010 20:49:44 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83302373
Foutje, mijn salade was niet tomaat, komkommer en sla, maar tomaat, komkommer en tonijn.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:10:36 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83303187
Mooi Ewelina
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:21:18 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83303784
Mo, stalkt Clayton je niet meer?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83304079
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Perruche, jouw vriend is Spaans, toch? Is fietsen daar een beetje 'normaal'?

En ik gebruik photobucket.com, maar je kunt ook bijvoorbeeld tinypic gebruiken, of imageshack...
Ja klopt! heb het even gevraagd, hij zegt: in de stad niet echt, maar wat langere afstanden (van dorp naar dorp) wel. Waarom ?
pi_83304090
Oh en thanks voor de website.

En! 2-0
pi_83304623
Hoi!

Ik ben al een paar maanden een 'stiekeme' meelezer en nu vind ik het wel eens tijd worden voor mijn eerste post (tevens mijn eerste post op Fok!, ook al kijk al al een jaar of 4 dagelijks hier )

Ik raak altijd geinspireerd door jullie lijstjes en ideeen over gezond eten. Ik probeer zelf altijd zo 'puur' mogelijk te eten. Ben niet zo van de kant-en-klaar pakjes met allemaal enge toevoegingen van E-nummers en aroma's enzo (al zwicht ik zo nu en dan natuurlijk ook wel eens voor een zak chocotoff's of reep chocola ) De sfeer is hier ook leuk, dus het lijkt me leuk om hier ook te posten!

Ik ben nu een paar maanden bezig om wat kilootjes kwijt te raken. Het gaat langzaam, maar dat vind ik helemaal niet erg! Ik heb ook wel een gezond gewicht nu en wil gewoon net iets strakker en slanker worden, maar waar het me vooral om gaat is gezond eten. Op zich was mijn eetpatroon niet slecht, ik at wel gewoon 3 gezonde maaltijden elke dag. Alleen ik ben echt een snaaikont en dat ben ik nu een beetje aan het afleren. Ik weeg nu 60 kilo bij 1.70 meter. 3 maanden geleden woog ik 63 kilo dus ik ben ongeveer een kilo per maand afgevallen. Nog 2 a 3 kilo'tjes eraf en ik ben helemaal tevreden. Dat moet te doen zijn!

Ohja, nog wat persoonlijke informatie: ik ben 20 jaar, studeer Psychologie in Utrecht en woon daar in een heel leuk studentenhuis Heb het er echt naar mijn zin en ben de laatste tijd heel blij met mijn leventje hier!

Nou, mijn eerste lijstje dan maar
O: Grote bak vanilleyoghurt met muesli
T: -
L: Twee gebakken eitjes met 30+ kaas en 4 plakjes schouderham, 200 gram broccoli met een klein beetje mayo en sambal (ik heb een sambalverslaving)
T: heel veel kersen
D: Gebakken aardappels, restje wokgroenten, stukje gegrilde forel, salade met tomaat, feta en olijven
T: Cappuccino, misschien vanavond nog een paar nootjes o.i.d.

Ik heb vandaag geprobeerd eens wat minder koolhydraten te eten. Ben echt gek op brood, maar wil proberen om 1 koolhydraatarme/koolhydraatloze maaltijd per dag te gaan eten. Vandaag was dat dus mijn lunch. Misschien gaat het afvallen dan ook wel wat sneller. Ben wel tevreden over m'n lijstje van vandaag!

PS Ik moet nog eventjes een leuke usericon maken/vinden maar ik ben totaal niet technisch en heb geen idee hoe ik een plaatje kan verkleinen (behalve in paint maar dan zijn ze echt onzichtbaar klein ). Iemand tips?
pi_83304926
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja klopt! heb het even gevraagd, hij zegt: in de stad niet echt, maar wat langere afstanden (van dorp naar dorp) wel. Waarom ?
Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen. . Het is niet overal zo vanzelfsprekend als hier in Nederland natuurlijk.
pi_83305021
welkom Valerie!
Ja doei.
pi_83307309
Hoi! We gaan weer snel.
PF wat ben je bruin!
Veel gedaan vandaag: reanimatie (mislukt), liquorpunctie (gelukt) en een
interessante patient met een flinke taalstoornis opgenomen.
Daarna frietje op in de stad en flink wat gewinkeld (het is vandaag tot elf uur open in rotterdam)
Heb een jurkje, 3 shirts en een broek
pi_83307468
Hoi Valerie, je lijstje ziet er goed uit. Doe je ook aan sport? Met alleen minder eten lukt het vaak niet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:49:30 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83308294
Welkom, Valerie!

Ik kruip m''n bedje maar eens in, morgen gaat de wekker om half 6, omdat ik om 7 uur op de trein richting Duitsland meot zitten. Ik kijk er stiekem wel naar uit om ee nhele dag in de trein te zitten en geforceerd te moeten lezen en ontspannen!

Tot vanuit duitsland!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:57:31 #221
331 Merel
Be here now.
pi_83308659
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef conleche het volgende:
Ik lieg altijd. Ik zeg altijd dat ik: al het Parool lees, de daklozenkrant heb gekocht (oké, da's soms echt), en al doneer aan [insert goed doel in kwestie]. Da's het snelste. .
Ik begin altijd heel hard te roepen dat ik zo'n hekel heb aan panda's / oorlogskindjes / regenwouden / kindertjes zonder speeltuin / ten onrechte opgesloten gevangenen. En als ik aangesproken word met "hey dame" kunnen ze een preek verwachten dat ik dat zooooo'n onbeleefde aanspreekvorm vind en dat ik graag met "goedemiddag mevrouw" aangesproken word.

Eweline, toffe foto's! En welkom Valerie

Ik ben echt doodmoe. Werk is de laatste tijd enorm druk, moet dit weekend ook een paar uurtjes aan de slag. Vanmiddag stond het huilen me echt nader dan het lachen. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat rustiger.

Morgen lekker dagje voor mezelf gepland, ik heb echt wat ontspanning nodig. En vanavond vroeg naar bed.

Lijstje van vandaag:
O - blikje chocomel
L - glas melk, bakje vruchtensalade, twee dunne plakjes brie, stukje gerookte zalm, mini bebybel, stukje camembert, bakje rauw spinazie met zongedroogde tomaat en wat cashewnoten en dressing
T - zakje wortelbolletjes, flesje fruit2day
D- lunchsalade met geitenkaas en appel en pasta van de AH
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83308939
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen. . Het is niet overal zo vanzelfsprekend als hier in Nederland natuurlijk.
Oh dat zal wel lukken
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:05:09 #223
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83309096
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik begin altijd heel hard te roepen dat ik zo'n hekel heb aan panda's / oorlogskindjes / regenwouden / kindertjes zonder speeltuin / ten onrechte opgesloten gevangenen. En als ik aangesproken word met "hey dame" kunnen ze een preek verwachten dat ik dat zooooo'n onbeleefde aanspreekvorm vind en dat ik graag met "goedemiddag mevrouw" aangesproken word.

Eweline, toffe foto's! En welkom Valerie

Ik ben echt doodmoe. Werk is de laatste tijd enorm druk, moet dit weekend ook een paar uurtjes aan de slag. Vanmiddag stond het huilen me echt nader dan het lachen. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat rustiger.

Morgen lekker dagje voor mezelf gepland, ik heb echt wat ontspanning nodig. En vanavond vroeg naar bed.

Lijstje van vandaag:
O - blikje chocomel
L - glas melk, bakje vruchtensalade, twee dunne plakjes brie, stukje gerookte zalm, mini bebybel, stukje camembert, bakje rauw spinazie met zongedroogde tomaat en wat cashewnoten en dressing
T - zakje wortelbolletjes, flesje fruit2day
D- lunchsalade met geitenkaas en appel en pasta van de AH
Haha ik had ook zo;n lunchbak van de ah als avondeten

Verstandig om even een dagje voor jezelf te plannen, klinkt alsof je het hard nodig hebt!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:05:59 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83309155
6 januari 2010
kuit: 37
heup: 86
buik: 87
taile: 73
borst: 89
bovenbeen: 52

25 juni 2010
buik: 85
tialle: 72
borst: 91
bovenbeen: 49

Dus datte
pi_83309579
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef han1987 het volgende:
Hoi Valerie, je lijstje ziet er goed uit. Doe je ook aan sport? Met alleen minder eten lukt het vaak niet.
Ja, sporten...op dat gebied faal ik dus best wel hard Ik heb een fitness-abbo, maar ik ben pasgeleden verhuisd en die sportschool is precies aan de andere kant van de stad. Kost me dik 3 kwartier reistijd (fiets) en dat heb ik er niet voor over. Ik ben laatst wel heel fanatiek begonnen met hardlopen maar dat hield ik twee weken vol. Vind het gewoon helemaaaaal niet leuk in mijn eentje.

Het plan is nu om in september een cursus yoga te gaan doen met vriendinnetjes. Ik heb vroeger ook veel geyogaad en dat vind ik echt super fijn Maargoed, dat is natuurlijk ook niet echt sporten en daarom ga ik als mijn abbonnement bij mijn oude sportschool afloopt (september) me inschrijven bij een sportschool hier in de buurt. Ik wil dan graag groepslessen gaan doen. Zumba en Bodypump lijken me heel leuk!
Tot die tijd moet ik misschien toch maar gaan hardlopen. Ga denk ik die Evy-lessen downloaden, zijn veel mensen volgens mij wel positief over.

Ik fiets trouwens wel elke dag minstens 40 minuten (naar uni en terug) en als ik fiets, fiets ik keihard (moet ik rekenen tot bewegen en niet tot sporten, I know, maar zo lijkt het voor mijn gevoel alsof ik nog IETS doe )

Bedankt voor het welkom allemaal!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:18:22 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83309823
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat werkt niet bij mij. Als ik dat doe, is het altijd dat ze dan quasi smekend beginnen: "Ah......echt niet, klein vraagje maar?"
Ik zeg "nee dank je" en kijk dan meteen de andere kant op, dus of ze dan gaan smeken hoor ik ook al niet meer.
Ze zullen me vast een rare vinden .

Net weer thuis van m'n ouders. Vriend van m'n zus had een issue met z'n ex. Hij zou de kinderen hebben dit weekend, maar haar vriend (niet eens zijzelf dus) had een feestje en die wilde dat de kinderen met hem meegingen en een naamplaatje met zijn achternaam zouden dragen . En die kerel is vanavond gewoon langs gekomen om de kinderen mee te nemen . Vriend van m'n zus heeft toen die vent weg was (mét de kinderen dus!) de politie gebeld en aangifte gedaan. Kinderen waren helemaal overstuur. Echt een bizar verhaal .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:21:01 #227
277802 _Calimero_
pi_83309958
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef ValerieLove het volgende:

[..]

Ja, sporten...op dat gebied faal ik dus best wel hard Ik heb een fitness-abbo, maar ik ben pasgeleden verhuisd en die sportschool is precies aan de andere kant van de stad. Kost me dik 3 kwartier reistijd (fiets) en dat heb ik er niet voor over. Ik ben laatst wel heel fanatiek begonnen met hardlopen maar dat hield ik twee weken vol. Vind het gewoon helemaaaaal niet leuk in mijn eentje.

Het plan is nu om in september een cursus yoga te gaan doen met vriendinnetjes. Ik heb vroeger ook veel geyogaad en dat vind ik echt super fijn Maargoed, dat is natuurlijk ook niet echt sporten en daarom ga ik als mijn abbonnement bij mijn oude sportschool afloopt (september) me inschrijven bij een sportschool hier in de buurt. Ik wil dan graag groepslessen gaan doen. Zumba en Bodypump lijken me heel leuk!
Tot die tijd moet ik misschien toch maar gaan hardlopen. Ga denk ik die Evy-lessen downloaden, zijn veel mensen volgens mij wel positief over.

Ik fiets trouwens wel elke dag minstens 40 minuten (naar uni en terug) en als ik fiets, fiets ik keihard (moet ik rekenen tot bewegen en niet tot sporten, I know, maar zo lijkt het voor mijn gevoel alsof ik nog IETS doe )

Bedankt voor het welkom allemaal!
ben ik wel stiekem heel benieuwd waar je nu een abo hebt, en waar je heen wilt!

Welkom trouwens!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:21:46 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83310001
Mijn daglijstje
o. boterham met kaas
t. appel + speculoos
l. 3 boterhammen met beleg + krentenbol met kaas
t. 4 koekjes gevuld met sinaasappeljam
d. pizza + ijscoupe + 25 cl witte wijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:22:47 #229
277802 _Calimero_
pi_83310060
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. boterham met kaas
t. appel + speculoos
l. 3 boterhammen met beleg + krentenbol met kaas
t. 4 koekjes gevuld met sinaasappeljam
d. pizza + ijscoupe + 25 cl witte wijn
Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatie

verbeeld ik het me, of zijn jouw lijstjes de laatste tijd weer een stuk slechter? Druk/stress?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:22:48 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83310061
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
6 januari 2010
buik: 87
taile: 73
borst: 89
bovenbeen: 52

25 juni 2010
buik: 85
tialle: 72
borst: 91
bovenbeen: 49

Dus datte
Cool. Smallere taille en buik en meer tiet
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:24:47 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83310146
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatie

verbeeld ik het me, of zijn jouw lijstjes de laatste tijd weer een stuk slechter? Druk/stress?
Druk en weinig tijd om te koken. Helaas heeft mijn man geen zin om dat van me over te nemen omdat hij en de kinderen tussen de middag al warm eten. En als ik om half 8 thuiskom, de kinderen aandacht van me willen en mijn man ook heb ik dus echt geen zin meer. Geen drama overigens hoor, ik eet niet iedere dag slecht. Het wisselt een beetje. 100% gezond is voor mij ook niet haalbaar. En dat hoeft ook niet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:28:40 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83310326
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Cool. Smallere taille en buik en meer tiet
Ja, dat mocht nog wel veel meer... pfff
En ik nog steeds niet in staat om 'taille' goed te schrijven

Jij bent lekker bezig zie ik

Hai Valerie... tja, hardlopen moet je wel liggen en die sportabbo... toch stiekem proberen om daar nog wel gebruik van te maken??
Nou ja, ik ben te zuinig om dat dan niet te doen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:30:03 #233
277802 _Calimero_
pi_83310393
Uniek je ziet er fantastisch uit,hoef helemaal niet 'veel meer'!!

En Tink, mee eens hoor, het hoeft zeker niet altijd 100% gezond. het leven is om van te genieten

ik ga slapen, welterusten!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:35:58 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83310663
Hoe was jou dag Cali?? Trusten

Ik mot meer tiet
  Vis een optie? vrijdag 25 juni 2010 @ 23:43:08 #235
70532 loveli
N
pi_83310962
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was jou dag Cali?? Trusten

Ik mot meer tiet
qft
crap in = crap out
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:44:45 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83311039
Hoi Loveli...
De dag voor de rest nog wat ongeschonden doorgekomen?
pi_83311098
Mooie foto's Ewelina, en ook leuk jurkje! Staat jou altijd wel goed vind ik!

En welkom Valerie!

Ik zit propvol, had een etentje in een niet normaal sjiek restaurant waar ik eigenlijk niet op gekleed was, wat veel te duur was voor mij en m'n vrienden maar waar ik wel echt super super lekker heb gegeten. Er waren teveel gangen en teveel smaken om uit te leggen wat ik heb gegeten. En lekker de hele avond buiten, op het eind wel met naar paard ruikend fleece-dekentje :p
Maar was wel grappig, een paar schooierige Amsterdamse studentjes met ongepaste kleding en manieren in een sjieke Gooische tent met middelbare ballen.
pi_83311159
En Uniek er hoeft bij jou toch niks meer af? Goeie maten!
  Vis een optie? zaterdag 26 juni 2010 @ 00:00:28 #239
70532 loveli
N
pi_83311689
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Loveli...
De dag voor de rest nog wat ongeschonden doorgekomen?
Ben vooral moe, dat eten haal ik wel weer in. Heb overigens nog een pot yoghurt weggewerkt. Ga afgelopen nacht iig niet herhalen
crap in = crap out
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:06:20 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83311946
Loveli, morgen weer een dag hoor!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 01:16:27 #241
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83314478
ik heb er net twee uur over gedaan van amsterdam muiderpoort (repetitie in Oost gehad) naar huis

volgende keer zoek ik van te voren de handigste verbinding op, want dit was niks... op duivendrecht en schiphol net de aansluiting gemist, en dus wachten wachten wachten. boe!
Kwak
pi_83317365
Goedemorgen. Zul je altijd zien hè, die ene keer in de week dat ik vroeg op moet lig ik de halve nacht wakker.

Vik, wat een raar verhaal!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 06:43:37 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83317368
Ook goedemorgen. Moe. Maar kan niet meer slapen
  Vis een optie? zaterdag 26 juni 2010 @ 06:51:17 #244
70532 loveli
N
pi_83317379
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 06:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen. Moe. Maar kan niet meer slapen
Het heerst, lig al een uur te draaien.
crap in = crap out
  zaterdag 26 juni 2010 @ 07:03:19 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83317401
Heb ook een ongelooflijk #%§humeur. Gisteren een naheffing van ¤ 2100 ontvangen voor kinderopvang En we hadden een mug op de kamer En mijn man snurkt En ik wil zo graag een weekendje weg, maar we hebben ieder weekend verplichtingen Het enige alternatief is ons zomerhuisje, maar daar hebben we buren En ik heb buikpijn (scheurbuik? ) En we zijn nu best wel blut En ik wil eigenlijk naar Rockin' park of Parkpop,maar niet alleen En de dure schoenen van mijn dochter (¤ 70) vallen na 3 maanden uit elkaar En nog zo wat stomme, totaal irrelevantie irritaties
pi_83317418
Goeiemorgen!

Ik ben na de wekker van 3 uur lekker weer naar bed gegaan, geslapen tot half zeven. Vanaf een uur of zes blafte Hond af en toe (en gisteravond/ -nacht een paar aanvallen tot 12 uur).

Het is een wonderschone ochtend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 juni 2010 @ 07:08:23 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83317419
Hmm.. Ik werd wakker op de grond. Zou mijn aerobed soms lek zijn? .

En uniekje is mooi, welkom Valerie, klinkt geweldig Shiny en kwak moet idd op zoek naar een andere route.

Oh en ik wil ook meer tiet .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83317483
Mogge!
Tink, wat een hoop geld! Had er ook een, afvalstoffen, 'maar' ¤180, die gaat lekker naar de huisbaas!
Kwam net op het lumineuze idee mn benen te epileren... Hoop dat de irritatie wat overgaat want ik wil vandaag niet in een lange broek en ik heb géén maxidress!
pi_83317492
Ben ook al een tijd op, ga zometeen maar even hardlopen, hebben we dat ook weer gehad.
Ga morgen lekker een dagje naar Amsterdam, wil eigenlijk vanavond al naar vriend, maar heb hierover nog niets gehoord voor de rest maar gewoon boodschappen doe en poetsen, kijken of nog iets van zich laat horen vandaag
  Vis een optie? zaterdag 26 juni 2010 @ 07:33:08 #250
70532 loveli
N
pi_83317507
Nagels vijlen dan maar. Crap, ik had m'n slaap juist nodig.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')