Ik vind je lijstjes ook mooi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef han1987 het volgende:
Dank je, wil er echt voor gaan. Ben er trouwens achter dat ik vaker salades mee moet nemen naar het werk. Het vult echt veel beter dan 2 boterhammen die ik normaal eet tijdens de lunch.
Ja klopt! heb het even gevraagd, hij zegt: in de stad niet echt, maar wat langere afstanden (van dorp naar dorp) wel. Waaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Perruche, jouw vriend is Spaans, toch? Is fietsen daar een beetje 'normaal'?
En ik gebruik photobucket.com, maar je kunt ook bijvoorbeeld tinypic gebruiken, of imageshack...
Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja klopt! heb het even gevraagd, hij zegt: in de stad niet echt, maar wat langere afstanden (van dorp naar dorp) wel. Waarom?
Ik begin altijd heel hard te roepen dat ik zo'n hekel heb aan panda's / oorlogskindjes / regenwouden / kindertjes zonder speeltuin / ten onrechte opgesloten gevangenen. En als ik aangesproken word met "hey dame" kunnen ze een preek verwachten dat ik dat zooooo'n onbeleefde aanspreekvorm vind en dat ik graag met "goedemiddag mevrouw" aangesproken word.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef conleche het volgende:
Ik lieg altijd. Ik zeg altijd dat ik: al het Parool lees, de daklozenkrant heb gekocht (oké, da's soms echt), en al doneer aan [insert goed doel in kwestie]. Da's het snelste..
Oh dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen.. Het is niet overal zo vanzelfsprekend als hier in Nederland natuurlijk.
Haha ik had ook zo;n lunchbak van de ah als avondetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik begin altijd heel hard te roepen dat ik zo'n hekel heb aan panda's / oorlogskindjes / regenwouden / kindertjes zonder speeltuin / ten onrechte opgesloten gevangenen. En als ik aangesproken word met "hey dame" kunnen ze een preek verwachten dat ik dat zooooo'n onbeleefde aanspreekvorm vind en dat ik graag met "goedemiddag mevrouw" aangesproken word.
Eweline, toffe foto's! En welkom Valerie
Ik ben echt doodmoe. Werk is de laatste tijd enorm druk, moet dit weekend ook een paar uurtjes aan de slag. Vanmiddag stond het huilen me echt nader dan het lachen. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat rustiger.
Morgen lekker dagje voor mezelf gepland, ik heb echt wat ontspanning nodig. En vanavond vroeg naar bed.
Lijstje van vandaag:
O - blikje chocomel
L - glas melk, bakje vruchtensalade, twee dunne plakjes brie, stukje gerookte zalm, mini bebybel, stukje camembert, bakje rauw spinazie met zongedroogde tomaat en wat cashewnoten en dressing
T - zakje wortelbolletjes, flesje fruit2day
D- lunchsalade met geitenkaas en appel en pasta van de AH
Ja, sporten...op dat gebied faal ik dus best wel hardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef han1987 het volgende:
Hoi Valerie, je lijstje ziet er goed uit. Doe je ook aan sport? Met alleen minder eten lukt het vaak niet.
Ik zeg "nee dank je" en kijk dan meteen de andere kant op, dus of ze dan gaan smeken hoor ik ook al niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mij. Als ik dat doe, is het altijd dat ze dan quasi smekend beginnen: "Ah......echt niet, klein vraagje maar?"
ben ik wel stiekem heel benieuwd waar je nu een abo hebt, en waar je heen wilt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef ValerieLove het volgende:
[..]
Ja, sporten...op dat gebied faal ik dus best wel hardIk heb een fitness-abbo, maar ik ben pasgeleden verhuisd en die sportschool is precies aan de andere kant van de stad. Kost me dik 3 kwartier reistijd (fiets) en dat heb ik er niet voor over. Ik ben laatst wel heel fanatiek begonnen met hardlopen maar dat hield ik twee weken vol. Vind het gewoon helemaaaaal niet leuk in mijn eentje.
Het plan is nu om in september een cursus yoga te gaan doen met vriendinnetjes. Ik heb vroeger ook veel geyogaad en dat vind ik echt super fijnMaargoed, dat is natuurlijk ook niet echt sporten en daarom ga ik als mijn abbonnement bij mijn oude sportschool afloopt (september) me inschrijven bij een sportschool hier in de buurt. Ik wil dan graag groepslessen gaan doen. Zumba en Bodypump lijken me heel leuk!
Tot die tijd moet ik misschien toch maar gaan hardlopen. Ga denk ik die Evy-lessen downloaden, zijn veel mensen volgens mij wel positief over.
Ik fiets trouwens wel elke dag minstens 40 minuten (naar uni en terug) en als ik fiets, fiets ik keihard (moet ik rekenen tot bewegen en niet tot sporten, I know, maar zo lijkt het voor mijn gevoel alsof ik nog IETS doe)
Bedankt voor het welkom allemaal!
Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. boterham met kaas
t. appel + speculoos
l. 3 boterhammen met beleg + krentenbol met kaas
t. 4 koekjes gevuld met sinaasappeljam
d. pizza + ijscoupe + 25 cl witte wijn
Cool. Smallere taille en buik en meer tietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
6 januari 2010
kuit: 37
heup: 86
buik: 87
taile: 73
borst: 89
bovenbeen: 52
25 juni 2010
kuit: 37
heup: 86
buik: 85
tialle: 72
borst: 91
bovenbeen: 49
Dus datte
Druk en weinig tijd om te koken. Helaas heeft mijn man geen zin om dat van me over te nemen omdat hij en de kinderen tussen de middag al warm eten. En als ik om half 8 thuiskom, de kinderen aandacht van me willen en mijn man ook heb ik dus echt geen zin meer. Geen drama overigens hoor, ik eet niet iedere dag slecht. Het wisselt een beetje. 100% gezond is voor mij ook niet haalbaar. En dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatie![]()
verbeeld ik het me, of zijn jouw lijstjes de laatste tijd weer een stuk slechter? Druk/stress?
Ja, dat mocht nog wel veel meer... pfffquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Cool. Smallere taille en buik en meer tiet
qftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was jou dag Cali?? Trusten
Ik mot meer tiet
Ben vooral moe, dat eten haal ik wel weer in. Heb overigens nog een pot yoghurt weggewerkt. Ga afgelopen nacht iig niet herhalenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Loveli...
De dag voor de rest nog wat ongeschonden doorgekomen?
Het heerst, lig al een uur te draaien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 06:43 schreef Tinkepink het volgende:Ook goedemorgen. Moe. Maar kan niet meer slapen
In Sevilla en Barcelona waren héél veel fietsers! En in Florence en Padua ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen.. Het is niet overal zo vanzelfsprekend als hier in Nederland natuurlijk.
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:00 schreef han1987 het volgende:
net weer les 1 van Evy gedaan. Ging al een stuk beter, ben minder buiten adem. Maar volgende week ga ik hem toch nog maar een keer lopen, ik hou hem nog niet vol. Ben trouwens van plan om 2 x per week te doen, ik denk dat ik dit beter vol hou dan 3 x
Wat een goeie datequote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef _Calimero_ het volgende:
morning! vanavond om 18.00 dan eindelijk mijn eerste 5km onafgebroken lopen,samen met heel veel andere 'meiden'het wordt wel erg warm, dus ben benieuwd, vandaag maar goed veel drinken!
en morgenavond heb ik een date, we gaan picknicken in het park
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:44 schreef _Calimero_ het volgende:
De afgelopen 3 dagen heeft het héél veel hard werk en moeite gekost om geen eetbui te hebben, maar het is gelukt en nu staat mijn record inmiddels op 18 dagen
Ik zit nu bij Fit For Free in Overvecht (aan de Schooneggedreef) en wil graag naar FFF aan de Grebbebergelaan, woon zelf namelijk nu in Lunetten. Maar ik bedacht me gisteren opeens dat ik dat misschien nu ook al wel kan regelen want het is immers gewoon dezelfde sportschool, alleen een andere vestiging. Laat ik m'n fitness-only abbo ook meteen omzetten naar een groeples-included abbo, want juist groepslessen vind ik leuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ben ik wel stiekem heel benieuwd waar je nu een abo hebt, en waar je heen wilt!
Welkom trouwens!
PM!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:12 schreef ValerieLove het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Fit For Free in Overvecht (aan de Schooneggedreef) en wil graag naar FFF aan de Grebbebergelaan, woon zelf namelijk nu in Lunetten. Maar ik bedacht me gisteren opeens dat ik dat misschien nu ook al wel kan regelen want het is immers gewoon dezelfde sportschool, alleen een andere vestiging. Laat ik m'n fitness-only abbo ook meteen omzetten naar een groeples-included abbo, want juist groepslessen vind ik leuk!![]()
Sport jij ook in Utrecht? Waar dan? En hoe bevalt het? (nieuwsgierig is)
Dat bedacht ik me gisteravond ook opeens! Ik ga woensdag na mijn tentamens meteen even informeren. Lijkt me toch dat ze daar niet moeilijk over gaan doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Perruche het volgende:
Morgen...
Welkom ValerieKan je je abbonnement niet overzetten van sportschool A naar B (het is toch dezelfde keten?) als je uitlegt dat je bent verhuisd?
Zometeen richting Eindhoven (onverwacht) voor een conferentie. Ben een student, heb een collegekaart maar die is verlopen, hoop dat ze me binnenlaten
Ja, speak for yourself.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:54 schreef kwakz0r het volgende:
............ prima zaterdag eigenlijk zo...
Nee, ik ga proberen me te beheersen tot het seizoen vol is. Ik háát het om een serie maar eens in de week te zien. Ik stap nu over op seizoen 2 van Fringe. Ook best leuk, hoewel lang niet zo verslavend. (> 20 afleveringen, dus tegen de tijd dat ik die heb gezien is het TB seizoen wel weer afgelopen.) Hoe zit het eik met GA, wanneer begint dat nieuwe seizoen? En dat Glee, is dat wat??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
arme Co!![]()
snel de twee nieuwe afleveringen van true blood seizoen 3 kieken dus!
Ahhhh, arme Co, soms heb je van die dagen...! Gelukkig kan het vanaf nu alleen maar beter worden, je weekendquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Stiekeme jarige alert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
als je de campiness ervan inziet dan is t heel leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ga proberen me te beheersen tot het seizoen vol is. Ik háát het om een serie maar eens in de week te zien. Ik stap nu over op seizoen 2 van Fringe. Ook best leuk, hoewel lang niet zo verslavend. (> 20 afleveringen, dus tegen de tijd dat ik die heb gezien is het TB seizoen wel weer afgelopen.) Hoe zit het eik met GA, wanneer begint dat nieuwe seizoen? En dat Glee, is dat wat??
Goh, verrassend!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar de meeste mensen vonden me machtig leuk en werden eerder vrolijk dan geïrriteerd![]()
Of je gaat heel waanzinnig uit je ogen kijken en zegt dat je niet toerekeningsvatbaar bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef neen het volgende:
Ik zeg altijd gewoon dat ik nog geen 18 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |