Ik zeg "nee dank je" en kijk dan meteen de andere kant op, dus of ze dan gaan smeken hoor ik ook al niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mij. Als ik dat doe, is het altijd dat ze dan quasi smekend beginnen: "Ah......echt niet, klein vraagje maar?"
ben ik wel stiekem heel benieuwd waar je nu een abo hebt, en waar je heen wilt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef ValerieLove het volgende:
[..]
Ja, sporten...op dat gebied faal ik dus best wel hardIk heb een fitness-abbo, maar ik ben pasgeleden verhuisd en die sportschool is precies aan de andere kant van de stad. Kost me dik 3 kwartier reistijd (fiets) en dat heb ik er niet voor over. Ik ben laatst wel heel fanatiek begonnen met hardlopen maar dat hield ik twee weken vol. Vind het gewoon helemaaaaal niet leuk in mijn eentje.
Het plan is nu om in september een cursus yoga te gaan doen met vriendinnetjes. Ik heb vroeger ook veel geyogaad en dat vind ik echt super fijnMaargoed, dat is natuurlijk ook niet echt sporten en daarom ga ik als mijn abbonnement bij mijn oude sportschool afloopt (september) me inschrijven bij een sportschool hier in de buurt. Ik wil dan graag groepslessen gaan doen. Zumba en Bodypump lijken me heel leuk!
Tot die tijd moet ik misschien toch maar gaan hardlopen. Ga denk ik die Evy-lessen downloaden, zijn veel mensen volgens mij wel positief over.
Ik fiets trouwens wel elke dag minstens 40 minuten (naar uni en terug) en als ik fiets, fiets ik keihard (moet ik rekenen tot bewegen en niet tot sporten, I know, maar zo lijkt het voor mijn gevoel alsof ik nog IETS doe)
Bedankt voor het welkom allemaal!
Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. boterham met kaas
t. appel + speculoos
l. 3 boterhammen met beleg + krentenbol met kaas
t. 4 koekjes gevuld met sinaasappeljam
d. pizza + ijscoupe + 25 cl witte wijn
Cool. Smallere taille en buik en meer tietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
6 januari 2010
kuit: 37
heup: 86
buik: 87
taile: 73
borst: 89
bovenbeen: 52
25 juni 2010
kuit: 37
heup: 86
buik: 85
tialle: 72
borst: 91
bovenbeen: 49
Dus datte
Druk en weinig tijd om te koken. Helaas heeft mijn man geen zin om dat van me over te nemen omdat hij en de kinderen tussen de middag al warm eten. En als ik om half 8 thuiskom, de kinderen aandacht van me willen en mijn man ook heb ik dus echt geen zin meer. Geen drama overigens hoor, ik eet niet iedere dag slecht. Het wisselt een beetje. 100% gezond is voor mij ook niet haalbaar. En dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatie![]()
verbeeld ik het me, of zijn jouw lijstjes de laatste tijd weer een stuk slechter? Druk/stress?
Ja, dat mocht nog wel veel meer... pfffquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Cool. Smallere taille en buik en meer tiet
qftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was jou dag Cali?? Trusten
Ik mot meer tiet
Ben vooral moe, dat eten haal ik wel weer in. Heb overigens nog een pot yoghurt weggewerkt. Ga afgelopen nacht iig niet herhalenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Loveli...
De dag voor de rest nog wat ongeschonden doorgekomen?
Het heerst, lig al een uur te draaien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 06:43 schreef Tinkepink het volgende:Ook goedemorgen. Moe. Maar kan niet meer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |