Ca va, ca va. Niet slecht eigenlijk. Lief dat je 't vraagtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, hoe gaat het vandaag?
Lijst:
O/L: boterham osseworst, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
Ts: nectarine, appel, kersen, druifjes, 500 gram vanillekwark, blokje choco (allemaal suiker)
D: 300 gram spinazie ala blub, 300 gram dop/wortelen, 100 gram gegrilde tartaar
T: zoute sticks, handje macadamiamix
Gelukkig.. Het weer helpt ook wel mee neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ca va, ca va. Niet slecht eigenlijk. Lief dat je 't vraagt
Hoe is de heupbult? Je lijst ziet er weer prachtig uit, ook met suikers.
Ik zat ook op de bank te janken na een bikini zoektochtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hele stad doorgesjouwd en nergens een fatsoenlijke, betaalbare bikini met beugels in m'n maat kunnen vinden. En daarna moest ik nog m'n strandlaken halen uit het huis van m'n ex dus daar heb ik op de bank een potje zitten janken. Ik ben helemaal niet zo blij meer, gek genoeg..
Door de file mis ik m'n eigenlijke D en ik moet nog werken. Dat beperkt de mogelijkheden een beetje tot Snickers en Balisto. Ik denk dat ik die even skip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Loveli, de dag is nog niet voorbij dus er kan nog wat voedzaams bij vanavond
DaD, klote zeg... en Plan Nederland?? Was ie zo knap?
je hebt als t goed is een doorslagje gekregen van t formulier dat je invulde. meteen opzeggen op de manier/adres dat daar opstaat. je hebt sowieso een paar dagen bedenktijd volgens mij. (tenzij je echt plan nederland wilt steunen)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ze moeten kappen met mooie mannen inhuren om je dingen aan te smeren.
Ik ben nu dus donateur van Plan Nederland.
Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef conleche het volgende:
Ik lieg altijd. Ik zeg altijd dat ik: al het Parool lees, de daklozenkrant heb gekocht (oké, da's soms echt), en al doneer aan [insert goed doel in kwestie]. Da's het snelste..
Dat werkt niet bij mij. Als ik dat doe, is het altijd dat ze dan quasi smekend beginnen: "Ah......echt niet, klein vraagje maar?" En dan moet ik alsnog mijn barse stem opzetten. En da's vervelend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijd
Heb ik in het Midden-Oosten geleerd
Hier doen ze het ook, en zeg ik altijd dat ik geen Zweeds praat. In Nederland zeg ik altijd in het engels dat ik geen Nederlands praat. Werkt ook best okay!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijd
Heb ik in het Midden-Oosten geleerd
geen hekel aan jezelf hebben. dit soort verkooptactieken draaien op lieve mensen op onzekere mensen en op mensen die geen nee durven zeggen. daarom zijn ze zo walgelijk. gewoon lekker weer opzeggen en je geld geven aan een goed doel waar je wel achter staat, zomaar uit jezelf, als je iets wilt geven (hoeft niet)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat doorslagje heb ik inderdaad. Maandag maar even bellen dan.. Ik heb op zulke momenten zo'n hekel aan mezelf hè. Zodra ik een beetje onzeker ben krijg ik het niet meer voor elkaar om gewoon iets te weigeren of zo.
Ik ging er ook niet inhoudelijk op in. Maar als ik vriendelijk blijf, gaan ze door. Pas als ik irritatie laat blijken houden ze op en ik heb geen zin in irritatie, dus zeg ik met een stralende glimlach dat het Parool al bij me thuis op de mat wacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef Blurred86 het volgende:
Hm, bij mij werkt het prima! Als ze dan daarna nog iets zeggen ga ik er verder ook niet op in, ik heb toch al netjes bedankt? Ik kon dat vroeger ook niet, heb dat echt in het Midden-Oosten geleerd. Gewoon 1x vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebt en dan verder negeren, als je er op in gaat kom je er nooit meer vanaf
Falafel! Heb je dat nooit gegeten? Moet je eens doen, is lekker! Het is een soort vegetarische bitterbalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar smaakt falafel naar?
Je D klinkt heerlijk Perruche
Veel plezier Kwak..
* uniekhoorn gaat eten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |