abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83289332
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef P.F het volgende:
Waar haal je een mooie maxi dress

Natuurlijk, ze hebben overal een H&M!
Stomme wehkamp geeft geen kopieerbare plaatjes, maar ze hebben wel een paar best leuke lange zomerjurken.

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/beachwave-jurk/C01_L0B_LB1_408230/?SM=0&AAPP=200

http://www.wehkamp.nl/dam(...)k/C01_L0B_LB1_412196

http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L0B_LB1_412749/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83290290
Goeiemorgen -middag!

Wat goed Mo!

Verder ben ik jaloers op de buik van PF en heb ik niet bijgelezen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_83290914
Loon is binnen Nu wachten op mijn loonstrookje zodat ik het kan narekenen en de maand mei kan reclameren (want die zit er nu niet bij, mag ik hopen tenminste het verschil nieuwe loon min oude loon).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:22:41 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83290957
Wie had gedacht dat het "Beer van de dag" topic NSFW zou zijn

Yay loon

Ik ga maar eens afsluiten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:26:58 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83291163
Een tuniekje gekocht, zoals heel huisvrouwelijk Nederland
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:27:39 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83291199
En in maat 36
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:30:40 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83291354
Wat is een beer van de dag??

Mooi hoor PF
Mo

Sigme, hoe gaat het vandaag?

Lijst:
O/L: boterham osseworst, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
Ts: nectarine, appel, kersen, druifjes, 500 gram vanillekwark, blokje choco (allemaal suiker ) flesje bier, cola-berenburgje
D: 300 gram spinazie ala blub, 300 gram dop/wortelen, 100 gram gegrilde tartaar
T: zoute sticks, handje macadamiamix

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 25-06-2010 16:35:46 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83291427
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En in maat 36

Ja doei.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:32:31 #150
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83291466
lijstje:
O: banaan met kwark lijnzaad en all bran plus
L: volkoren tosti ham/kaas
T: hardgekookt ei op 2 knackebrod + koffie met melk
T: roosvicee ferro en een stuk komkommer
T: volkoren boterham (geroosterd) met roomboter en jam
D: tabouleh met groenten en rosbief
T: ananas
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83291606
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:

Sigme, hoe gaat het vandaag?

Lijst:
O/L: boterham osseworst, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
Ts: nectarine, appel, kersen, druifjes, 500 gram vanillekwark, blokje choco (allemaal suiker )
D: 300 gram spinazie ala blub, 300 gram dop/wortelen, 100 gram gegrilde tartaar
T: zoute sticks, handje macadamiamix
Ca va, ca va. Niet slecht eigenlijk. Lief dat je 't vraagt

Hoe is de heupbult? Je lijst ziet er weer prachtig uit, ook met suikers .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:41:15 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83291923
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ca va, ca va. Niet slecht eigenlijk. Lief dat je 't vraagt

Hoe is de heupbult? Je lijst ziet er weer prachtig uit, ook met suikers .
Gelukkig.. Het weer helpt ook wel mee neem ik aan?
Heup gaat elke dag beter, vandaag nog een blokje gefietst van 25 km en morgen proberen 10 km te wandelen.
Na het wandelen dan gaan we terrassen, bier, bier en dan lekker uit eten bij restaurant waar de heerlijke simpele gerechten hebben. Gewoon halve kip of lever met ui met 2 warme groente en salade. Heerlijke patatten en flessen oliehoornsauzen op tafel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:46:18 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83292222
Ow, Yvon Jaspers komt met een nieuw programma... XXS, ze volgt dan een jaar lang 5 mensen met eetstoornissen, weet zo niet wanneer het uitgezonden wordt.
pi_83293612
Hele stad doorgesjouwd en nergens een fatsoenlijke, betaalbare bikini met beugels in m'n maat kunnen vinden. En daarna moest ik nog m'n strandlaken halen uit het huis van m'n ex dus daar heb ik op de bank een potje zitten janken. Ik ben helemaal niet zo blij meer, gek genoeg. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83293657
Oh, en ze moeten kappen met mooie mannen inhuren om je dingen aan te smeren.

Ik ben nu dus donateur van Plan Nederland.
  Vis een optie? vrijdag 25 juni 2010 @ 17:22:24 #156
70532 loveli
N
pi_83293834
Ongeplande balansdag.
O: yoghurt
T: trein
L: auto
T: koffie
D: kip/groente/rijst
crap in = crap out
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:26:42 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83294002
Nou Loveli, de dag is nog niet voorbij dus er kan nog wat voedzaams bij vanavond

DaD, klote zeg... en Plan Nederland?? Was ie zo knap?
pi_83294200
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hele stad doorgesjouwd en nergens een fatsoenlijke, betaalbare bikini met beugels in m'n maat kunnen vinden. En daarna moest ik nog m'n strandlaken halen uit het huis van m'n ex dus daar heb ik op de bank een potje zitten janken. Ik ben helemaal niet zo blij meer, gek genoeg. .
Ik zat ook op de bank te janken na een bikini zoektocht Ik snap ook gewoon niet dat het zo moeilijk is, er zijn zat vrouwen met deze maat volgens mij.

Even snel een fijn weekend wensen aan iedereen, kan het niet laten! Morgenochtend heb ik intake bij de sportschool!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? vrijdag 25 juni 2010 @ 17:33:58 #159
70532 loveli
N
pi_83294322
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Loveli, de dag is nog niet voorbij dus er kan nog wat voedzaams bij vanavond

DaD, klote zeg... en Plan Nederland?? Was ie zo knap?
Door de file mis ik m'n eigenlijke D en ik moet nog werken. Dat beperkt de mogelijkheden een beetje tot Snickers en Balisto. Ik denk dat ik die even skip.
crap in = crap out
pi_83294391
Hij had een baardje, uniek. .
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:37:22 #161
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83294452
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ze moeten kappen met mooie mannen inhuren om je dingen aan te smeren.

Ik ben nu dus donateur van Plan Nederland.
je hebt als t goed is een doorslagje gekregen van t formulier dat je invulde. meteen opzeggen op de manier/adres dat daar opstaat. je hebt sowieso een paar dagen bedenktijd volgens mij. (tenzij je echt plan nederland wilt steunen)

die walgelijke praktijken vandaag ook weer zo'n greenpeace kerel "mevrouw, ik heb uw hulp nodig" ik: "oh ja joh? maar ik word toch geen donatuer van greenpeace" hij:"maar waarom nou niet?" ik: "omdat ik geen fan ben van de praktijken van greenpeace, en al helemaal niet van deze straatverkooptechnieken, daaaaaaaaag"

laatst een jongen in den haag wel de volle 5 minuten met me laten flirten voor ik m compleet afwees, maar deze was niet knap en ik moest mn trein halen
Kwak
pi_83294670
Ik lieg altijd. Ik zeg altijd dat ik: al het Parool lees, de daklozenkrant heb gekocht (oké, da's soms echt), en al doneer aan [insert goed doel in kwestie]. Da's het snelste. .

Hmmmmm, ik voel me beter dan vanochtend, dus ga maar eens m'n hardloopschoenen zoeken.

Fijn weekend GB ook en succes bij de sportschool!!
pi_83294679
Dat doorslagje heb ik inderdaad. Maandag maar even bellen dan. . Ik heb op zulke momenten zo'n hekel aan mezelf hè. Zodra ik een beetje onzeker ben krijg ik het niet meer voor elkaar om gewoon iets te weigeren of zo.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:46:40 #164
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83294769
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef conleche het volgende:
Ik lieg altijd. Ik zeg altijd dat ik: al het Parool lees, de daklozenkrant heb gekocht (oké, da's soms echt), en al doneer aan [insert goed doel in kwestie]. Da's het snelste. .

Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijd
Heb ik in het Midden-Oosten geleerd
pi_83294908
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijd
Dat werkt niet bij mij. Als ik dat doe, is het altijd dat ze dan quasi smekend beginnen: "Ah......echt niet, klein vraagje maar?" En dan moet ik alsnog mijn barse stem opzetten. En da's vervelend.

In het middenoosten moest ik bijna rennen door de soek, al nee schuddend. Zo stom, want ze hadden soms best leuke dingen, maar dan kwamen ze al na een splitsecond me van alles aansmeren tot huwelijksaanzoeken aan toe.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:50:36 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83294956
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Hier doen ze het ook, en zeg ik altijd dat ik geen Zweeds praat. In Nederland zeg ik altijd in het engels dat ik geen Nederlands praat. Werkt ook best okay!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:55:45 #167
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83295150
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat doorslagje heb ik inderdaad. Maandag maar even bellen dan. . Ik heb op zulke momenten zo'n hekel aan mezelf hè. Zodra ik een beetje onzeker ben krijg ik het niet meer voor elkaar om gewoon iets te weigeren of zo.
geen hekel aan jezelf hebben. dit soort verkooptactieken draaien op lieve mensen op onzekere mensen en op mensen die geen nee durven zeggen. daarom zijn ze zo walgelijk. gewoon lekker weer opzeggen en je geld geven aan een goed doel waar je wel achter staat, zomaar uit jezelf, als je iets wilt geven (hoeft niet)
Kwak
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:57:20 #168
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83295200
Hm, bij mij werkt het prima! Als ze dan daarna nog iets zeggen ga ik er verder ook niet op in, ik heb toch al netjes bedankt? Ik kon dat vroeger ook niet, heb dat echt in het Midden-Oosten geleerd. Gewoon 1x vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebt en dan verder negeren, als je er op in gaat kom je er nooit meer vanaf
pi_83295426
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef Blurred86 het volgende:
Hm, bij mij werkt het prima! Als ze dan daarna nog iets zeggen ga ik er verder ook niet op in, ik heb toch al netjes bedankt? Ik kon dat vroeger ook niet, heb dat echt in het Midden-Oosten geleerd. Gewoon 1x vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebt en dan verder negeren, als je er op in gaat kom je er nooit meer vanaf
Ik ging er ook niet inhoudelijk op in. Maar als ik vriendelijk blijf, gaan ze door. Pas als ik irritatie laat blijken houden ze op en ik heb geen zin in irritatie, dus zeg ik met een stralende glimlach dat het Parool al bij me thuis op de mat wacht.

Zo nu ben ik rennen. heul veul zin.........NOT.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:18:34 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83295906
ik ga ervandoor. repeteren op een locatie die ik nog niet kende muzyq aan t atlantisplein, bij muiderpoort. rotverbinding naar leiden. maar wel hele mooie muziek

Kwak
pi_83295916
Hoi!

Ben supermoe! Even een beetje reageren:

Mo, gefeli met je tentamen!
Sarabi, mooie jurk en leuke foto!
PF, beetje pimpen met je strakke buik goed hoor, en lekker kleurtje!

Ik ben moe, gisteren NL gaan kijken met een aantal Canadezen, 4 wijn 2 tequila, en ik wilde een kroket maar ik kon er geen vinden . Vandaag wezen shoppen met een vriendin, nieuwe schoenen (alweer donkerblauwe ballerina's die echt heerlijk lopen en 3 simpele shirtjes gekocht .Nu ontzettend moe maar voldaan, even Gooische vrouwen kijken (bijna afgelopen!) en dan naar de appie en lekkere dingen halen voor vanavond Spanje tegen... paraguay (geloof ik).
pi_83296084
Lijstje:
O: dubbel volkoren kaas, beetje frosties met melk van vriendje, koffie
L: 3 stukjes falafel, tabouleh, koolsalade, 2 komkommer, en nog wat (bij Maoz!). En een wortelsap.
T: kroketje
D: porquerias!! (halve pizza, jamon serrano, brie, olijven, aardbeien, soesjes).
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:28:10 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83296229
Waar smaakt falafel naar?
Je D klinkt heerlijk Perruche

Veel plezier Kwak..

* uniekhoorn gaat eten maken
pi_83296244
Mijn lijstje een beetje aangepast vandaag:
6.00 omelet, 1x bruinbrood, halvarine, thee
10.00 roze koek, water
13.00 salade van tonijn, komkommer, tomaat, 1 bolletje, halvarine, smeerkaas 20+, magere melk
16.00 1 danoontje, 1 appel, thee
meer water en thee drink ik tussendoor
19.30 rabarbermoes, aardappelen, vlees
's avonds nog een appel en water
pi_83296539
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar smaakt falafel naar?
Je D klinkt heerlijk Perruche

Veel plezier Kwak..

* uniekhoorn gaat eten maken
Falafel! Heb je dat nooit gegeten? Moet je eens doen, is lekker! Het is een soort vegetarische bitterbal maar dan gemaakt van kikkererwten. Met lekkere kruiden, echt heerlijk! M'n D is echt slecht, maar ik wil NIET koken en mijn vriendje ook niet. De Spaanse vorm van friet & bitterballen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:37:43 #176
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83296607
Dit rokje heb ik in de opruiming gekocht. Wat vinden jullie, zit hij te strak om m'n kont? Ik weet het neit zo goed, en heb niemand die ik zo kan vragen nu..Het truitje past er niet bij, en eignelijk heb ik de rok alleen maar aangetrokken omdat m'n broek niet lekker zat..

pi_83296737
Nynke, leuk rokje! Kleine foto's maar volgens mij zit 'ie goed kan je makkelijk hurken, zitten en lopen? Aan de onderkant issie helemaal niet strak dus ik vind dat het wel kan.

Zeker als je een goede kont hebt
pi_83296847
Jij kan het wel hebben, voor mij persoonlijk zou ik het te strak vinden. Maar wel een leuke rok.
Moet zo maar eens gaan koken.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:45:21 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83296864
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Perruche het volgende:
Nynke, leuk rokje! Kleine foto's maar volgens mij zit 'ie goed kan je makkelijk hurken, zitten en lopen? Aan de onderkant issie helemaal niet strak dus ik vind dat het wel kan.

Zeker als je een goede kont hebt
Hij zit heerlijk, is wat stretchachtig. Voor een tientje gekocht! En m'n kont, die is vrij rond! Een beetje te rond, als je het mij vraagt, maar goed..dat loopt in de familie. Net zoals het gebrek aan tiet en te grote bovenbenen. Moeders, bedankt!
pi_83296886
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hij zit heerlijk, is wat stretchachtig. Voor een tientje gekocht! En m'n kont, die is vrij rond! Een beetje te rond, als je het mij vraagt, maar goed..dat loopt in de familie. Net zoals het gebrek aan tiet en te grote bovenbenen. Moeders, bedankt!
Ik zeg: doen!
pi_83296958
leuk Nyn!
Ja doei.
pi_83297128
Zo'n rokje is niets zonder ronde kont.
pi_83297269
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo'n rokje is niets zonder ronde kont.

QFT!
Ja doei.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:57:56 #184
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83297341
terwijl ik zo twijfel over die ronde kont in dat rokje. Fijn om te horen, ladies!
pi_83297378
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef AKnynke het volgende:
terwijl ik zo twijfel over die ronde kont in dat rokje. Fijn om te horen, ladies!
Je kont is volgens mij geen probleem hoor
Maar is het een taille rokje? Of is het een deel van het shirtje dat ik nog zie zitten?
Want vind hem in je taille een beetje raar zitten, maar de foto is eigenlijk te klein om het echt te kunnen zien
pi_83297493
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zat ook op de bank te janken na een bikini zoektocht Ik snap ook gewoon niet dat het zo moeilijk is, er zijn zat vrouwen met deze maat volgens mij.

Even snel een fijn weekend wensen aan iedereen, kan het niet laten! Morgenochtend heb ik intake bij de sportschool!
Kijk eens bij beachlife! En PM mij eens wat je zoekt en in welke maat dan ga ik even vragen wat ze hebben/of ze iets hebben.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:05:21 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83297586
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je kont is volgens mij geen probleem hoor
Maar is het een taille rokje? Of is het een deel van het shirtje dat ik nog zie zitten?
Want vind hem in je taille een beetje raar zitten, maar de foto is eigenlijk te klein om het echt te kunnen zien
Ik heb m'n shirtje omhoog getrokken, Ik denk dat dat het shirtje is wat je ziet. Hij zit tot m'n navel ongeveer, en zit overal strak aangesloten..
pi_83297596
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:18 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Ben supermoe! Even een beetje reageren:

Mo, gefeli met je tentamen!
Sarabi, mooie jurk en leuke foto!
PF, beetje pimpen met je strakke buik goed hoor, en lekker kleurtje!

Ik ben moe, gisteren NL gaan kijken met een aantal Canadezen, 4 wijn 2 tequila, en ik wilde een kroket maar ik kon er geen vinden . Vandaag wezen shoppen met een vriendin, nieuwe schoenen (alweer donkerblauwe ballerina's die echt heerlijk lopen en 3 simpele shirtjes gekocht .Nu ontzettend moe maar voldaan, even Gooische vrouwen kijken (bijna afgelopen!) en dan naar de appie en lekkere dingen halen voor vanavond Spanje tegen... paraguay (geloof ik).
Je hebt mij door Maar zo lig ik dus heerlijk op mijn balkon, de buren dachten dat ik er vannacht had geslapen

Fotooos!
pi_83297649
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb m'n shirtje omhoog getrokken, Ik denk dat dat het shirtje is wat je ziet. Hij zit tot m'n navel ongeveer, en zit overal strak aangesloten..
Oke, dat deel van het rokje lijkt me dan het minst mooi
Maar zoals ik al zei dat zie je niet goed op de foto dus waarschijnlijk zit ie wel mooi
pi_83297674
Nynke, heb je een grotere foto? Ik denk dat hij leuk is als je hem in de taille draagt, met een wit blousje/shirtje of een zwarte, wat je wil.

Gewoon een normaal lang t-shirt van een niet te dikke stof is prima, en als je die een beetje 'poft' boven je jurkje, compenseer je het gebrek aan tiet en leg je het accent op je taille !!
pi_83297754
Ik heb een platte hangkont, ziet er niet uit in een strak rokje. Ronde billen ftw!
En ik ben echt verkouden, gatverdarrie. Zit nu met een zakdoek in m'n linkerneusgat gedouwd, want loopneus En nu ga ik waterijsjes maken met het setje dat ik ooit bij de Action kocht, tegen de keelpijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:11:16 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83297789
Ik heb vandaag ook een nieuw jurkje gekocht!
http://www.stepswebshop.nl/product/223/valentine_s_tunic.aspx
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:12:24 #194
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83297820
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
Nynke, heb je een grotere foto? Ik denk dat hij leuk is als je hem in de taille draagt, met een wit blousje/shirtje of een zwarte, wat je wil.

Gewoon een normaal lang t-shirt van een niet te dikke stof is prima, en als je die een beetje 'poft' boven je jurkje, compenseer je het gebrek aan tiet en leg je het accent op je taille !!
Nee, sorry. Ik dacht hem te dragen met gewoon een simpel zwart tshirt, of iets rozes. Maar, wat jij zegt lijkt me ook leuk. Maar, dan wordt m'n bovenlijf zo kort en m'n benen meeeeeters lang...

Nog maar eens even kijken! Ik heb er maar een tientje voor betaald, en hij zit lekker, dus sowieso een goede aankoop!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:13:19 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83297851
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb vandaag ook een nieuw jurkje gekocht!
http://www.stepswebshop.nl/product/223/valentine_s_tunic.aspx
Leuk! Jij koopt veel bij Steps, toch?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:17:43 #196
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83298016
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Leuk! Jij koopt veel bij Steps, toch?
Vrij veel ja, ik vind dat ze erg leuke dingen hebben en ik word er goed geholpen. Overigens koop ik dan wel weer veel in de aanbieding, omdat ik bepaalde dingen wel erg duur vind daar.
pi_83298206
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee, sorry. Ik dacht hem te dragen met gewoon een simpel zwart tshirt, of iets rozes. Maar, wat jij zegt lijkt me ook leuk. Maar, dan wordt m'n bovenlijf zo kort en m'n benen meeeeeters lang...

Nog maar eens even kijken! Ik heb er maar een tientje voor betaald, en hij zit lekker, dus sowieso een goede aankoop!
Of een strak zwart shirtje met decolete (heb je wel toch?) + rokje, is het net een jurkje!
pi_83299119
Lijstje voor morgen:
ontbijt: 2 bolletjes, halvarine, smeerkaas 20+, thee
lunch: rabarmoes, aardappelpuree, water
tussendoor: 2 appels, thee
diner: rodekoolstamppot met vlees, yoghurt
Nog meer water en thee tussendoor

Weet nog niet of ik 's avonds thuis ben of bij mijn vriend. Als ik thuis ben zal er wel chips in gaan (doe dit nl. alleen in het weekend). Ik weet niet of hij iets in huis heeft.
pi_83299325
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:47 schreef han1987 het volgende:
Lijstje voor morgen:
ontbijt: 2 bolletjes, halvarine, smeerkaas 20+, thee
lunch: rabarmoes, aardappelpuree, water
tussendoor: 2 appels, thee
diner: rodekoolstamppot met vlees, yoghurt
Nog meer water en thee tussendoor

Weet nog niet of ik 's avonds thuis ben of bij mijn vriend. Als ik thuis ben zal er wel chips in gaan (doe dit nl. alleen in het weekend). Ik weet niet of hij iets in huis heeft.
Ik vind je lijstjes van vandaag & morgen er redelijk goed uitzien .
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:15:08 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83300412
Toch maar eens maken, falafel....
pi_83300507
Dank je, wil er echt voor gaan. Ben er trouwens achter dat ik vaker salades mee moet nemen naar het werk. Het vult echt veel beter dan 2 boterhammen die ik normaal eet tijdens de lunch.
pi_83300821
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef han1987 het volgende:
Dank je, wil er echt voor gaan. Ben er trouwens achter dat ik vaker salades mee moet nemen naar het werk. Het vult echt veel beter dan 2 boterhammen die ik normaal eet tijdens de lunch.
Ik vind je lijstjes ook mooi!

Je moet de salade wel een beetje vullen (ei, gerookte kip, tonijn, olijven of kaas) voor voldoende calorieën natuurlijk, alleen tomaat, komkommer en sla is te weinig.
Je kunt eventueel ook twee (volkoren) boterhammen beleggen met gezond spul, dat is ook een goede lunch.
pi_83300914
Ewelina, leuk jurkje! Ik hou ook van steps, heb er 2 jurkjes van, echt superleuk. Welke websites kon ik ook alweer foto's op zetten trouwens? Kan ik ook eens foto's maken om te pimpen
pi_83300986
Perruche, jouw vriend is Spaans, toch? Is fietsen daar een beetje 'normaal'?

En ik gebruik photobucket.com, maar je kunt ook bijvoorbeeld tinypic gebruiken, of imageshack...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:28:29 #205
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83301060
Foto's van de reis:

De Maramuresj

Karpaten

Cultuurpaleis in Iasi

De Krim

Odessa:

opera

Ondergronds gangenstelsel van Odessa

Kiev:

[ Bericht 25% gewijzigd door Ewelina op 25-06-2010 20:48:51 ]
pi_83301246
Mooi, Ewelina!

Maar dat water op de eerste foto lijkt ook gewoon op te houden aan de zijkanten van de foto. Waarom een brug dan? . Of zie ik het verkeerd?
pi_83301353
omdat het kan!
Ja doei.
pi_83301496
Anders loopt dat weggetje ook dood natuurlijk.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:41:47 #209
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_83301662
Omdat nonnen niet om willen lopen...

[ Bericht 40% gewijzigd door Ewelina op 25-06-2010 20:49:44 ]
pi_83302373
Foutje, mijn salade was niet tomaat, komkommer en sla, maar tomaat, komkommer en tonijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')