quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wil je nu astjeblieft iets zekerder worden
Ik vind het trouwens niet eerlijk zo snel jullie cijfers terug krijgen, wij moeten altijd een maand wachten![]()
Als ik hoor hoeveel je doet is het ook zeker wel verdientquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
het voelt iig wel goed! Om echt resultaat te zien voor hele middagen studeren![]()
en hier moet alles binnen 3 weken nagekeken zijn!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik hoor hoeveel je doet is het ook zeker wel verdient
Alleen nu niet zoveel meer zeggen dat je het niet haalt!
Hoe groot is jullie studie? Dat zal bij ons wel de reden zijn waarom het zo lang duurt, maar kom op alles is MC hoelang kan je daar over doen....
docenten zijn meestal ook en vooral onderzoekers die liever hun tijd besteden aan de andere helft van hun werk. of het zijn promovendi die het ook veel te druk hebben om nakijkwerk een prominente plaats op de to-do-lijst te geven....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik hoor hoeveel je doet is het ook zeker wel verdient
Alleen nu niet zoveel meer zeggen dat je het niet haalt!
Hoe groot is jullie studie? Dat zal bij ons wel de reden zijn waarom het zo lang duurt, maar kom op alles is MC hoelang kan je daar over doen....
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
docenten zijn meestal ook en vooral onderzoekers die liever hun tijd besteden aan de andere helft van hun werk. of het zijn promovendi die het ook veel te druk hebben om nakijkwerk een prominente plaats op de to-do-lijst te geven....een deadline voor docenten is best handig, dat hadden we hier ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ben ook 3x onder de zonnebank geweest, maar het is een zonnebank lotion, ik heb hem 2 weken iedere dag gesmeerd (dacht dat het gewoon een lotion was) en dus ook 3x onder de zonnebank MAARR daarvoor was ik ook al opvallend bruin en bij nader onderzoek zat er een bruinend ingredient in de lotion!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat het nu al 100x gevraagd is maar ik vergeet het steeds
Welk merk gebruik je PF? Want die van het kruidvat werkt wel maar niet zo goed als die van jou, wow zeg
Ik heb niet zo veel zijkantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef anna82 het volgende:
PF! Je zijkant wordt zo niet bruin!![]()
Verder wil ik ook zulke benen! En zo'n bruin lijf!
lijstje:
O: 1 maisbroodje uit de oven ivm geen normaal brood voorradig
T: krentenbol
L: rauwkost salade met komkommer en wortel
T: banana
D: BBQ van het werk
Ja want daar heb ik het ook gesmeerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wow PF! Is je hoofd dan ook zo bruin?
Goed figuur![]()
Go go Mootje!Dat zijn de betere resultaten
Dappere!quote:
Ja ik ben een beetje een aapje dus dat kan ik gewoon.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Blurred86 het volgende:
wow PF, nice!
Dit is vast een domme vraag: maar heb je twee weken lang iedere dag heel je lichaam ingesmeerd? Hoe krijg je het voor elkaar om je eigen rug in te smeren? (dit is een van mijn grootste dilemma's sinds ik vrijgezel ben)
Of ben je helemaal bruin met een witte rug?
Geweldige kleurtjes hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens de streepjesvariant van jouw bikini Pief!
(en als ik lig en diep inadem is mijn buik ook wel weer plat te krijgen mehehehehe)
Whehe, ja dat zou eng zijn! Ik heb nu opeens ook bizar lichte ogen nu m'n huid wat donkerder is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh PF, je hoofd is helemaal niet zo negerig als je buik! Mooi kleurtje!
Jaaaaquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben intussen een KEI in mailtjes sturen die:
- Correcte instructies geven in Jip en Janneke taal
- Mensen vertellen wat ze moeten doen en voor wanneer, zonder ze verder in paniek te laten raken
- Geruststellend zijn
Stomme wehkamp geeft geen kopieerbare plaatjes, maar ze hebben wel een paar best leuke lange zomerjurken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef P.F het volgende:
Waar haal je een mooie maxi dress
Natuurlijk, ze hebben overal een H&M!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |