quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Nou tuttig ben ik in ieder geval niet als het om kleding gaat.......meeste mensen vinden mijn kledingsmaak eerder 'raar'
een opblaasschaap, dat ziet er iig zo nep uit dat het onmogelijk bont kan zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
die onderste, wat voor beest is daar voor gestorven?!
Heb je dat echt in je mail gezet ja?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop dat de woorden 'trouwen', 'koophuis' en 'financiele stabiliteit' de dames van het secretariaat over gaan halen mij in de groep van mijn wens te plaatsen voor volgend jaar
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Heb je dat echt in je mail gezet ja?
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb vakantie! al heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in dit jaar, maar we maken er maar het beste van..
Nu eerst maar eens ontbijten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik kom net dit artikel tegen over Nederlandse uitspraak van het Engels. (daar hadden we het hier toch laatst over dacht ik?)
ja maar jullie vinden het lelijk toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef P.F het volgende:
@vik, je hebt het niet helemaal begrepen want maxi dresses zijn juist in!
Ik bracht alleen een realistische nootquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja, weet ik, maar ik vind gewoon dat ze mij best tegemoet mogen komen
al helemaal als ik braaf mn P in een keer haal![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bracht alleen een realistische nootNeemt niet weg dat het (hier iig) vaak wel lukt geloof ik
![]()
Ik zal duimen! Maar twee dagen in de week college is fijn
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb ook een maxidress, en doe hem straks gewoon aan. Nu is hij nog bij de Duutser, waar ik morgen weer heen ga. Dat gaat een lange treinreis worden, morgen!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die afrikaanse? ik vonnem mooi!
Is het echt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik word een propje zodra ik zoiets aantrek![]()
!
80 is toch niet zo heel breedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het is niet echt flatteus: omdat ik een erg wijde borstomtrek heb (bh's 80) moet ik altijd een echt grote maat hebben, waardoor de rest van mn lichaam zeg maar wegvalt
quote:OK, ik probeer rekening met je voorkeur voor groep D te houden, maar kan uiteraard niks toezeggen.
Alvast een hele fijne vakantie en een mooie bruiloft toegewenst!
Dat is al een goed beginquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
als ik eens een goedkope zie zal ik 's kijkenmaar voorlopig richt ik me wel op mn lange trouwjurk
nog 27 dagen en dan mag ik 'm aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin
1 van mijn 3 maxidresses:
Die is echt mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Herkenbaar! Maar er is vast een model dat perfect is voor de minder bedeelden onder ons, ik ga het eens onderzoekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, nog zoiets: jij hebt tieten![]()
die heb ik dus niet, waardoor 't allemaal een beetje plat is, zeg maar
Nee hoor ik vind ze heel leuk! Alleen vind ik het zonde dat mijn benen dan niet bruin wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar jullie vinden het lelijk toch?
Zo, eerste proefwerk net nagekeken. Nu even bedenken hoe ik de score zal gaan berekenen...
Ik voel me niet zo fit. Gelukkig heb ik over 10 mins pauze, dan kan ik even wat eten enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin
1 van mijn 3 maxidresses:
wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik begrijp ook niet hoe zoiets mij langer kan laten lijken maar het is wel zo....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef P.F het volgende:
[..]
wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!
Kan ik me iets bij voorstellen op zichquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
jullie maken me wel verlegen hoorik heb wel altijd het idee dat mensen mij aanstaren als ik die jurk aan heb (misschien is dat positief maar ik denk meteen in het negatieve dan)
Echt he? Volgens mijn kunnen alleen heel kleine petite meisjes die aan. En daar ben ik het tegenovergestelde vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
met die laatste zou ik echt een wandelend zebrapad zijn
Jouw avatar!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar bij Sarabi staat ie idd prachtig!
Dan ben je een Afrikaanse Hollanderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
Als je al bruin bent van jezelf wordt je er juist glowy van. Maar misschien ben jij net te licht voor wat ik bedoelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
Moet je je haar onder zo'n ding doen wat tante es ook draagt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Echt he? Volgens mijn kunnen alleen heel kleine petite meisjes die aan. En daar ben ik het tegenovergestelde van
Maar ik zoek wel een leuke, want ze lijken me zo lekker zitten, en ook 's ochtends trek je er een aan met slippers ofzo en je bent weg! Alleen weet ik niet of het mij staat en ik word al redelijk vaak aangestaard door m'n haar
quote:
Kunnen we lekker over je heen lopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
met die laatste zou ik echt een wandelend zebrapad zijn
O ja goed ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef neen het volgende:ik ben me een partij moe nu! terwijl ik eerder naar huis ben gegaan om dronken studiegenoten af te leveren. Mijn god wat waren ze goed bezig, een de hele tijd vragen aan de politie waarom ze voor Kameroen zijn want "Kameroen dat is niet te doen" maar ook gewoon constant doorgaan. En toen ging een z'n fiets pakken (die heel ergens anders stond) komen ze terug met een rollator?
Nou ja bon, Nederland is door![]()
Misschien dit weekend een rondje fietsenkan ik ook een beetje bijkleuren
anders maar die oranje saus
[..]
Moet je je haar onder zo'n ding doen wat tante es ook draagt
[
afbeelding ]
Misschien, maar dan waarschijnlijk ik veilig zwartquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan ben je een Afrikaanse HollanderORANJEEEE
![]()
Ik zeg: je eigen kleurtje is mooi zat, lekker zo houden*natuurhippie* Zo'n jurk lijkt me wel gaaf bij jou trouwens!
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie jurk Sarabi! Ik heb geen tieten en juist wel billen en heupen. Ach, we'll see. Hallo vanuit zwolle trouwens.
Wat doe je in Swollywood? Heb ik ff gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie jurk Sarabi! Ik heb geen tieten en juist wel billen en heupen. Ach, we'll see. Hallo vanuit zwolle trouwens.
Mijn beste vriendinnetjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wat doe je in Swollywood? Heb ik ff gemist geloof ik.
Ah oke, veel plezier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn beste vriendinnetjewoont er en ze wordt binnenkort 30 en haar vent ook en dat gaan we vieren! Dus nu op jacht naar zo'n jurk voor 't feestje
.
Hoe komt dat zo? Of is het zomaar, zonder redenquote:
dat gaat over dat symposium waar ik ook heen had gewild.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat gaat over dat symposium waar ik ook heen had gewild.
het idee van het symposium was nu juist vooral dat er te weinig aandacht is voor de uitspraak van engels in het nederlands, omdat iedereen denkt dat ze het zo goed spreken, terwijl er best wel consequensties zijn aan een slechte uitspraak (er is onderzoek gedaan naar hoe native speakers fouten beoordelen).
toch jammer dat de reacties onder het artikel meteen weer "ja, ze moeten niet miepen, want we spreken tenminste engels" etc. zijn.... daar ging t helemaal niet om.... meer aandacht voor uitsdpraak zou gewoon goed zijn... argh...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boh. Blij.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Wat worden de meisjes op de school waar ik werk toch alweer oud
zo schattig, ik begon daar met werken 2 jaar geleden en toen waren ze echt nog klein en nu hebben ze het over jongens, ongesteld worden en tongzoenen (ja er is kennelijk een musical over "hoe overleef ik mijn 1e zoen")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het geplande etentje met de vriendinnen zondag afgezegd. Het wordt me echt veel te heet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wil je nu astjeblieft iets zekerder worden
Ik vind het trouwens niet eerlijk zo snel jullie cijfers terug krijgen, wij moeten altijd een maand wachten![]()
Als ik hoor hoeveel je doet is het ook zeker wel verdientquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
het voelt iig wel goed! Om echt resultaat te zien voor hele middagen studeren![]()
en hier moet alles binnen 3 weken nagekeken zijn!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik hoor hoeveel je doet is het ook zeker wel verdient
Alleen nu niet zoveel meer zeggen dat je het niet haalt!
Hoe groot is jullie studie? Dat zal bij ons wel de reden zijn waarom het zo lang duurt, maar kom op alles is MC hoelang kan je daar over doen....
docenten zijn meestal ook en vooral onderzoekers die liever hun tijd besteden aan de andere helft van hun werk. of het zijn promovendi die het ook veel te druk hebben om nakijkwerk een prominente plaats op de to-do-lijst te geven....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik hoor hoeveel je doet is het ook zeker wel verdient
Alleen nu niet zoveel meer zeggen dat je het niet haalt!
Hoe groot is jullie studie? Dat zal bij ons wel de reden zijn waarom het zo lang duurt, maar kom op alles is MC hoelang kan je daar over doen....
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
docenten zijn meestal ook en vooral onderzoekers die liever hun tijd besteden aan de andere helft van hun werk. of het zijn promovendi die het ook veel te druk hebben om nakijkwerk een prominente plaats op de to-do-lijst te geven....een deadline voor docenten is best handig, dat hadden we hier ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ben ook 3x onder de zonnebank geweest, maar het is een zonnebank lotion, ik heb hem 2 weken iedere dag gesmeerd (dacht dat het gewoon een lotion was) en dus ook 3x onder de zonnebank MAARR daarvoor was ik ook al opvallend bruin en bij nader onderzoek zat er een bruinend ingredient in de lotion!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet dat het nu al 100x gevraagd is maar ik vergeet het steeds
Welk merk gebruik je PF? Want die van het kruidvat werkt wel maar niet zo goed als die van jou, wow zeg
Ik heb niet zo veel zijkantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:30 schreef anna82 het volgende:
PF! Je zijkant wordt zo niet bruin!![]()
Verder wil ik ook zulke benen! En zo'n bruin lijf!
lijstje:
O: 1 maisbroodje uit de oven ivm geen normaal brood voorradig
T: krentenbol
L: rauwkost salade met komkommer en wortel
T: banana
D: BBQ van het werk
Ja want daar heb ik het ook gesmeerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wow PF! Is je hoofd dan ook zo bruin?
Goed figuur![]()
Go go Mootje!Dat zijn de betere resultaten
Dappere!quote:
Ja ik ben een beetje een aapje dus dat kan ik gewoon.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Blurred86 het volgende:
wow PF, nice!
Dit is vast een domme vraag: maar heb je twee weken lang iedere dag heel je lichaam ingesmeerd? Hoe krijg je het voor elkaar om je eigen rug in te smeren? (dit is een van mijn grootste dilemma's sinds ik vrijgezel ben)
Of ben je helemaal bruin met een witte rug?
Geweldige kleurtjes hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb trouwens de streepjesvariant van jouw bikini Pief!
(en als ik lig en diep inadem is mijn buik ook wel weer plat te krijgen mehehehehe)
Whehe, ja dat zou eng zijn! Ik heb nu opeens ook bizar lichte ogen nu m'n huid wat donkerder is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ooooh PF, je hoofd is helemaal niet zo negerig als je buik! Mooi kleurtje!
Jaaaaquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben intussen een KEI in mailtjes sturen die:
- Correcte instructies geven in Jip en Janneke taal
- Mensen vertellen wat ze moeten doen en voor wanneer, zonder ze verder in paniek te laten raken
- Geruststellend zijn
Stomme wehkamp geeft geen kopieerbare plaatjes, maar ze hebben wel een paar best leuke lange zomerjurken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef P.F het volgende:
Waar haal je een mooie maxi dress
Natuurlijk, ze hebben overal een H&M!
Ca va, ca va. Niet slecht eigenlijk. Lief dat je 't vraagtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, hoe gaat het vandaag?
Lijst:
O/L: boterham osseworst, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
Ts: nectarine, appel, kersen, druifjes, 500 gram vanillekwark, blokje choco (allemaal suiker)
D: 300 gram spinazie ala blub, 300 gram dop/wortelen, 100 gram gegrilde tartaar
T: zoute sticks, handje macadamiamix
Gelukkig.. Het weer helpt ook wel mee neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ca va, ca va. Niet slecht eigenlijk. Lief dat je 't vraagt
Hoe is de heupbult? Je lijst ziet er weer prachtig uit, ook met suikers.
Ik zat ook op de bank te janken na een bikini zoektochtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hele stad doorgesjouwd en nergens een fatsoenlijke, betaalbare bikini met beugels in m'n maat kunnen vinden. En daarna moest ik nog m'n strandlaken halen uit het huis van m'n ex dus daar heb ik op de bank een potje zitten janken. Ik ben helemaal niet zo blij meer, gek genoeg..
Door de file mis ik m'n eigenlijke D en ik moet nog werken. Dat beperkt de mogelijkheden een beetje tot Snickers en Balisto. Ik denk dat ik die even skip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Loveli, de dag is nog niet voorbij dus er kan nog wat voedzaams bij vanavond
DaD, klote zeg... en Plan Nederland?? Was ie zo knap?
je hebt als t goed is een doorslagje gekregen van t formulier dat je invulde. meteen opzeggen op de manier/adres dat daar opstaat. je hebt sowieso een paar dagen bedenktijd volgens mij. (tenzij je echt plan nederland wilt steunen)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ze moeten kappen met mooie mannen inhuren om je dingen aan te smeren.
Ik ben nu dus donateur van Plan Nederland.
Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef conleche het volgende:
Ik lieg altijd. Ik zeg altijd dat ik: al het Parool lees, de daklozenkrant heb gekocht (oké, da's soms echt), en al doneer aan [insert goed doel in kwestie]. Da's het snelste..
Dat werkt niet bij mij. Als ik dat doe, is het altijd dat ze dan quasi smekend beginnen: "Ah......echt niet, klein vraagje maar?" En dan moet ik alsnog mijn barse stem opzetten. En da's vervelend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijd
Heb ik in het Midden-Oosten geleerd
Hier doen ze het ook, en zeg ik altijd dat ik geen Zweeds praat. In Nederland zeg ik altijd in het engels dat ik geen Nederlands praat. Werkt ook best okay!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zeg altijd 'nee dank je' en loop gewoon verder, dat kost helemaal geen tijd
Heb ik in het Midden-Oosten geleerd
geen hekel aan jezelf hebben. dit soort verkooptactieken draaien op lieve mensen op onzekere mensen en op mensen die geen nee durven zeggen. daarom zijn ze zo walgelijk. gewoon lekker weer opzeggen en je geld geven aan een goed doel waar je wel achter staat, zomaar uit jezelf, als je iets wilt geven (hoeft niet)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat doorslagje heb ik inderdaad. Maandag maar even bellen dan.. Ik heb op zulke momenten zo'n hekel aan mezelf hè. Zodra ik een beetje onzeker ben krijg ik het niet meer voor elkaar om gewoon iets te weigeren of zo.
Ik ging er ook niet inhoudelijk op in. Maar als ik vriendelijk blijf, gaan ze door. Pas als ik irritatie laat blijken houden ze op en ik heb geen zin in irritatie, dus zeg ik met een stralende glimlach dat het Parool al bij me thuis op de mat wacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef Blurred86 het volgende:
Hm, bij mij werkt het prima! Als ze dan daarna nog iets zeggen ga ik er verder ook niet op in, ik heb toch al netjes bedankt? Ik kon dat vroeger ook niet, heb dat echt in het Midden-Oosten geleerd. Gewoon 1x vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebt en dan verder negeren, als je er op in gaat kom je er nooit meer vanaf
Falafel! Heb je dat nooit gegeten? Moet je eens doen, is lekker! Het is een soort vegetarische bitterbalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar smaakt falafel naar?
Je D klinkt heerlijk Perruche
Veel plezier Kwak..
* uniekhoorn gaat eten maken
Hij zit heerlijk, is wat stretchachtig. Voor een tientje gekocht! En m'n kont, die is vrij rond! Een beetje te rond, als je het mij vraagt, maar goed..dat loopt in de familie. Net zoals het gebrek aan tiet en te grote bovenbenen. Moeders, bedankt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef Perruche het volgende:
Nynke, leuk rokje! Kleine foto's maar volgens mij zit 'ie goedkan je makkelijk hurken, zitten en lopen? Aan de onderkant issie helemaal niet strak dus ik vind dat het wel kan.
Zeker als je een goede kont hebt
Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij zit heerlijk, is wat stretchachtig. Voor een tientje gekocht! En m'n kont, die is vrij rond! Een beetje te rond, als je het mij vraagt, maar goed..dat loopt in de familie. Net zoals het gebrek aan tiet en te grote bovenbenen. Moeders, bedankt!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo'n rokje is niets zonder ronde kont.
Je kont is volgens mij geen probleem hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef AKnynke het volgende:
terwijl ik zo twijfel over die ronde kont in dat rokje. Fijn om te horen, ladies!
Kijk eens bij beachlife! En PM mij eens wat je zoekt en in welke maat dan ga ik even vragen wat ze hebben/of ze iets hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat ook op de bank te janken na een bikini zoektochtIk snap ook gewoon niet dat het zo moeilijk is, er zijn zat vrouwen met deze maat volgens mij.
Even snel een fijn weekend wensen aan iedereen, kan het niet laten!Morgenochtend heb ik intake bij de sportschool!
Ik heb m'n shirtje omhoog getrokken, Ik denk dat dat het shirtje is wat je ziet. Hij zit tot m'n navel ongeveer, en zit overal strak aangesloten..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kont is volgens mij geen probleem hoor
Maar is het een taille rokje? Of is het een deel van het shirtje dat ik nog zie zitten?
Want vind hem in je taille een beetje raar zitten, maar de foto is eigenlijk te klein om het echt te kunnen zien
Je hebt mij doorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:18 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ben supermoe! Even een beetje reageren:
Mo, gefeli met je tentamen!
Sarabi, mooie jurk en leuke foto!
PF, beetje pimpen met je strakke buikgoed hoor, en lekker kleurtje!
Ik ben moe, gisteren NL gaan kijken met een aantal Canadezen, 4 wijn 2 tequila, en ik wilde een kroket maar ik kon er geen vinden. Vandaag wezen shoppen met een vriendin, nieuwe schoenen (alweer
donkerblauwe ballerina's die echt heerlijk lopen en 3 simpele shirtjes gekocht .Nu ontzettend moe maar voldaan, even Gooische vrouwen kijken (bijna afgelopen!) en dan naar de appie en lekkere dingen halen voor vanavond Spanje tegen... paraguay (geloof ik).
Oke, dat deel van het rokje lijkt me dan het minst mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb m'n shirtje omhoog getrokken, Ik denk dat dat het shirtje is wat je ziet. Hij zit tot m'n navel ongeveer, en zit overal strak aangesloten..
Nee, sorry. Ik dacht hem te dragen met gewoon een simpel zwart tshirt, of iets rozes. Maar, wat jij zegt lijkt me ook leuk. Maar, dan wordt m'n bovenlijf zo kort en m'n benen meeeeeters lang...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:07 schreef P.F het volgende:
Nynke, heb je een grotere foto? Ik denk dat hij leuk is als je hem in de taille draagt, met een wit blousje/shirtje of een zwarte, wat je wil.
Gewoon een normaal lang t-shirt van een niet te dikke stof is prima, en als je die een beetje 'poft' boven je jurkje, compenseer je het gebrek aan tiet en leg je het accent op je taille!!
Leuk! Jij koopt veel bij Steps, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb vandaag ook een nieuw jurkje gekocht!
http://www.stepswebshop.nl/product/223/valentine_s_tunic.aspx
Vrij veel ja, ik vind dat ze erg leuke dingen hebben en ik word er goed geholpen. Overigens koop ik dan wel weer veel in de aanbieding, omdat ik bepaalde dingen wel erg duur vind daar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Leuk! Jij koopt veel bij Steps, toch?
Of een strak zwart shirtje met decolete (heb je wel toch?) + rokje, is het net een jurkje!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik dacht hem te dragen met gewoon een simpel zwart tshirt, of iets rozes. Maar, wat jij zegt lijkt me ook leuk. Maar, dan wordt m'n bovenlijf zo kort en m'n benen meeeeeters lang...
Nog maar eens even kijken! Ik heb er maar een tientje voor betaald, en hij zit lekker, dus sowieso een goede aankoop!
Ik vind je lijstjes van vandaag & morgen er redelijk goed uitzienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:47 schreef han1987 het volgende:
Lijstje voor morgen:
ontbijt: 2 bolletjes, halvarine, smeerkaas 20+, thee
lunch: rabarmoes, aardappelpuree, water
tussendoor: 2 appels, thee
diner: rodekoolstamppot met vlees, yoghurt
Nog meer water en thee tussendoor
Weet nog niet of ik 's avonds thuis ben of bij mijn vriend. Als ik thuis ben zal er wel chips in gaan (doe dit nl. alleen in het weekend). Ik weet niet of hij iets in huis heeft.
Ik vind je lijstjes ook mooi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef han1987 het volgende:
Dank je, wil er echt voor gaan. Ben er trouwens achter dat ik vaker salades mee moet nemen naar het werk. Het vult echt veel beter dan 2 boterhammen die ik normaal eet tijdens de lunch.
Ja klopt! heb het even gevraagd, hij zegt: in de stad niet echt, maar wat langere afstanden (van dorp naar dorp) wel. Waaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Perruche, jouw vriend is Spaans, toch? Is fietsen daar een beetje 'normaal'?
En ik gebruik photobucket.com, maar je kunt ook bijvoorbeeld tinypic gebruiken, of imageshack...
Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja klopt! heb het even gevraagd, hij zegt: in de stad niet echt, maar wat langere afstanden (van dorp naar dorp) wel. Waarom?
Ik begin altijd heel hard te roepen dat ik zo'n hekel heb aan panda's / oorlogskindjes / regenwouden / kindertjes zonder speeltuin / ten onrechte opgesloten gevangenen. En als ik aangesproken word met "hey dame" kunnen ze een preek verwachten dat ik dat zooooo'n onbeleefde aanspreekvorm vind en dat ik graag met "goedemiddag mevrouw" aangesproken word.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef conleche het volgende:
Ik lieg altijd. Ik zeg altijd dat ik: al het Parool lees, de daklozenkrant heb gekocht (oké, da's soms echt), en al doneer aan [insert goed doel in kwestie]. Da's het snelste..
Oh dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen.. Het is niet overal zo vanzelfsprekend als hier in Nederland natuurlijk.
Haha ik had ook zo;n lunchbak van de ah als avondetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik begin altijd heel hard te roepen dat ik zo'n hekel heb aan panda's / oorlogskindjes / regenwouden / kindertjes zonder speeltuin / ten onrechte opgesloten gevangenen. En als ik aangesproken word met "hey dame" kunnen ze een preek verwachten dat ik dat zooooo'n onbeleefde aanspreekvorm vind en dat ik graag met "goedemiddag mevrouw" aangesproken word.
Eweline, toffe foto's! En welkom Valerie
Ik ben echt doodmoe. Werk is de laatste tijd enorm druk, moet dit weekend ook een paar uurtjes aan de slag. Vanmiddag stond het huilen me echt nader dan het lachen. Hopelijk wordt het binnenkort weer wat rustiger.
Morgen lekker dagje voor mezelf gepland, ik heb echt wat ontspanning nodig. En vanavond vroeg naar bed.
Lijstje van vandaag:
O - blikje chocomel
L - glas melk, bakje vruchtensalade, twee dunne plakjes brie, stukje gerookte zalm, mini bebybel, stukje camembert, bakje rauw spinazie met zongedroogde tomaat en wat cashewnoten en dressing
T - zakje wortelbolletjes, flesje fruit2day
D- lunchsalade met geitenkaas en appel en pasta van de AH
Ja, sporten...op dat gebied faal ik dus best wel hardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:30 schreef han1987 het volgende:
Hoi Valerie, je lijstje ziet er goed uit. Doe je ook aan sport? Met alleen minder eten lukt het vaak niet.
Ik zeg "nee dank je" en kijk dan meteen de andere kant op, dus of ze dan gaan smeken hoor ik ook al niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mij. Als ik dat doe, is het altijd dat ze dan quasi smekend beginnen: "Ah......echt niet, klein vraagje maar?"
ben ik wel stiekem heel benieuwd waar je nu een abo hebt, en waar je heen wilt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef ValerieLove het volgende:
[..]
Ja, sporten...op dat gebied faal ik dus best wel hardIk heb een fitness-abbo, maar ik ben pasgeleden verhuisd en die sportschool is precies aan de andere kant van de stad. Kost me dik 3 kwartier reistijd (fiets) en dat heb ik er niet voor over. Ik ben laatst wel heel fanatiek begonnen met hardlopen maar dat hield ik twee weken vol. Vind het gewoon helemaaaaal niet leuk in mijn eentje.
Het plan is nu om in september een cursus yoga te gaan doen met vriendinnetjes. Ik heb vroeger ook veel geyogaad en dat vind ik echt super fijnMaargoed, dat is natuurlijk ook niet echt sporten en daarom ga ik als mijn abbonnement bij mijn oude sportschool afloopt (september) me inschrijven bij een sportschool hier in de buurt. Ik wil dan graag groepslessen gaan doen. Zumba en Bodypump lijken me heel leuk!
Tot die tijd moet ik misschien toch maar gaan hardlopen. Ga denk ik die Evy-lessen downloaden, zijn veel mensen volgens mij wel positief over.
Ik fiets trouwens wel elke dag minstens 40 minuten (naar uni en terug) en als ik fiets, fiets ik keihard (moet ik rekenen tot bewegen en niet tot sporten, I know, maar zo lijkt het voor mijn gevoel alsof ik nog IETS doe)
Bedankt voor het welkom allemaal!
Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. boterham met kaas
t. appel + speculoos
l. 3 boterhammen met beleg + krentenbol met kaas
t. 4 koekjes gevuld met sinaasappeljam
d. pizza + ijscoupe + 25 cl witte wijn
Cool. Smallere taille en buik en meer tietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
6 januari 2010
kuit: 37
heup: 86
buik: 87
taile: 73
borst: 89
bovenbeen: 52
25 juni 2010
kuit: 37
heup: 86
buik: 85
tialle: 72
borst: 91
bovenbeen: 49
Dus datte
Druk en weinig tijd om te koken. Helaas heeft mijn man geen zin om dat van me over te nemen omdat hij en de kinderen tussen de middag al warm eten. En als ik om half 8 thuiskom, de kinderen aandacht van me willen en mijn man ook heb ik dus echt geen zin meer. Geen drama overigens hoor, ik eet niet iedere dag slecht. Het wisselt een beetje. 100% gezond is voor mij ook niet haalbaar. En dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Alleen je ontbijt is suikervrij, das ook een prestatie![]()
verbeeld ik het me, of zijn jouw lijstjes de laatste tijd weer een stuk slechter? Druk/stress?
Ja, dat mocht nog wel veel meer... pfffquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Cool. Smallere taille en buik en meer tiet
qftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe was jou dag Cali?? Trusten
Ik mot meer tiet
Ben vooral moe, dat eten haal ik wel weer in. Heb overigens nog een pot yoghurt weggewerkt. Ga afgelopen nacht iig niet herhalenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Loveli...
De dag voor de rest nog wat ongeschonden doorgekomen?
Het heerst, lig al een uur te draaien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 06:43 schreef Tinkepink het volgende:Ook goedemorgen. Moe. Maar kan niet meer slapen
In Sevilla en Barcelona waren héél veel fietsers! En in Florence en Padua ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komt dit weekend een Spanjaard couchsurfen bij m'n vriendin en we willen met 'm gaan fietsen, maar dan moet 'ie het wel kunnen.. Het is niet overal zo vanzelfsprekend als hier in Nederland natuurlijk.
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:00 schreef han1987 het volgende:
net weer les 1 van Evy gedaan. Ging al een stuk beter, ben minder buiten adem. Maar volgende week ga ik hem toch nog maar een keer lopen, ik hou hem nog niet vol. Ben trouwens van plan om 2 x per week te doen, ik denk dat ik dit beter vol hou dan 3 x
Wat een goeie datequote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:05 schreef _Calimero_ het volgende:
morning! vanavond om 18.00 dan eindelijk mijn eerste 5km onafgebroken lopen,samen met heel veel andere 'meiden'het wordt wel erg warm, dus ben benieuwd, vandaag maar goed veel drinken!
en morgenavond heb ik een date, we gaan picknicken in het park
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:44 schreef _Calimero_ het volgende:
De afgelopen 3 dagen heeft het héél veel hard werk en moeite gekost om geen eetbui te hebben, maar het is gelukt en nu staat mijn record inmiddels op 18 dagen
Ik zit nu bij Fit For Free in Overvecht (aan de Schooneggedreef) en wil graag naar FFF aan de Grebbebergelaan, woon zelf namelijk nu in Lunetten. Maar ik bedacht me gisteren opeens dat ik dat misschien nu ook al wel kan regelen want het is immers gewoon dezelfde sportschool, alleen een andere vestiging. Laat ik m'n fitness-only abbo ook meteen omzetten naar een groeples-included abbo, want juist groepslessen vind ik leuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ben ik wel stiekem heel benieuwd waar je nu een abo hebt, en waar je heen wilt!
Welkom trouwens!
PM!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:12 schreef ValerieLove het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Fit For Free in Overvecht (aan de Schooneggedreef) en wil graag naar FFF aan de Grebbebergelaan, woon zelf namelijk nu in Lunetten. Maar ik bedacht me gisteren opeens dat ik dat misschien nu ook al wel kan regelen want het is immers gewoon dezelfde sportschool, alleen een andere vestiging. Laat ik m'n fitness-only abbo ook meteen omzetten naar een groeples-included abbo, want juist groepslessen vind ik leuk!![]()
Sport jij ook in Utrecht? Waar dan? En hoe bevalt het? (nieuwsgierig is)
Dat bedacht ik me gisteravond ook opeens! Ik ga woensdag na mijn tentamens meteen even informeren. Lijkt me toch dat ze daar niet moeilijk over gaan doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Perruche het volgende:
Morgen...
Welkom ValerieKan je je abbonnement niet overzetten van sportschool A naar B (het is toch dezelfde keten?) als je uitlegt dat je bent verhuisd?
Zometeen richting Eindhoven (onverwacht) voor een conferentie. Ben een student, heb een collegekaart maar die is verlopen, hoop dat ze me binnenlaten
Ja, speak for yourself.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:54 schreef kwakz0r het volgende:
............ prima zaterdag eigenlijk zo...
Nee, ik ga proberen me te beheersen tot het seizoen vol is. Ik háát het om een serie maar eens in de week te zien. Ik stap nu over op seizoen 2 van Fringe. Ook best leuk, hoewel lang niet zo verslavend. (> 20 afleveringen, dus tegen de tijd dat ik die heb gezien is het TB seizoen wel weer afgelopen.) Hoe zit het eik met GA, wanneer begint dat nieuwe seizoen? En dat Glee, is dat wat??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
arme Co!![]()
snel de twee nieuwe afleveringen van true blood seizoen 3 kieken dus!
Ahhhh, arme Co, soms heb je van die dagen...! Gelukkig kan het vanaf nu alleen maar beter worden, je weekendquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Stiekeme jarige alert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
als je de campiness ervan inziet dan is t heel leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ga proberen me te beheersen tot het seizoen vol is. Ik háát het om een serie maar eens in de week te zien. Ik stap nu over op seizoen 2 van Fringe. Ook best leuk, hoewel lang niet zo verslavend. (> 20 afleveringen, dus tegen de tijd dat ik die heb gezien is het TB seizoen wel weer afgelopen.) Hoe zit het eik met GA, wanneer begint dat nieuwe seizoen? En dat Glee, is dat wat??
Goh, verrassend!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar de meeste mensen vonden me machtig leuk en werden eerder vrolijk dan geïrriteerd![]()
Of je gaat heel waanzinnig uit je ogen kijken en zegt dat je niet toerekeningsvatbaar bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef neen het volgende:
Ik zeg altijd gewoon dat ik nog geen 18 ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |