quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Nou tuttig ben ik in ieder geval niet als het om kleding gaat.......meeste mensen vinden mijn kledingsmaak eerder 'raar'
een opblaasschaap, dat ziet er iig zo nep uit dat het onmogelijk bont kan zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
die onderste, wat voor beest is daar voor gestorven?!
Heb je dat echt in je mail gezet ja?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop dat de woorden 'trouwen', 'koophuis' en 'financiele stabiliteit' de dames van het secretariaat over gaan halen mij in de groep van mijn wens te plaatsen voor volgend jaar
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Heb je dat echt in je mail gezet ja?
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb vakantie! al heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in dit jaar, maar we maken er maar het beste van..
Nu eerst maar eens ontbijten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik kom net dit artikel tegen over Nederlandse uitspraak van het Engels. (daar hadden we het hier toch laatst over dacht ik?)
ja maar jullie vinden het lelijk toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef P.F het volgende:
@vik, je hebt het niet helemaal begrepen want maxi dresses zijn juist in!
Ik bracht alleen een realistische nootquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja, weet ik, maar ik vind gewoon dat ze mij best tegemoet mogen komen
al helemaal als ik braaf mn P in een keer haal![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bracht alleen een realistische nootNeemt niet weg dat het (hier iig) vaak wel lukt geloof ik
![]()
Ik zal duimen! Maar twee dagen in de week college is fijn
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb ook een maxidress, en doe hem straks gewoon aan. Nu is hij nog bij de Duutser, waar ik morgen weer heen ga. Dat gaat een lange treinreis worden, morgen!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die afrikaanse? ik vonnem mooi!
Is het echt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik word een propje zodra ik zoiets aantrek![]()
!
80 is toch niet zo heel breedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het is niet echt flatteus: omdat ik een erg wijde borstomtrek heb (bh's 80) moet ik altijd een echt grote maat hebben, waardoor de rest van mn lichaam zeg maar wegvalt
quote:OK, ik probeer rekening met je voorkeur voor groep D te houden, maar kan uiteraard niks toezeggen.
Alvast een hele fijne vakantie en een mooie bruiloft toegewenst!
Dat is al een goed beginquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
als ik eens een goedkope zie zal ik 's kijkenmaar voorlopig richt ik me wel op mn lange trouwjurk
nog 27 dagen en dan mag ik 'm aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin
1 van mijn 3 maxidresses:
Die is echt mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Herkenbaar! Maar er is vast een model dat perfect is voor de minder bedeelden onder ons, ik ga het eens onderzoekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, nog zoiets: jij hebt tieten![]()
die heb ik dus niet, waardoor 't allemaal een beetje plat is, zeg maar
Nee hoor ik vind ze heel leuk! Alleen vind ik het zonde dat mijn benen dan niet bruin wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar jullie vinden het lelijk toch?
Zo, eerste proefwerk net nagekeken. Nu even bedenken hoe ik de score zal gaan berekenen...
Ik voel me niet zo fit. Gelukkig heb ik over 10 mins pauze, dan kan ik even wat eten enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin
1 van mijn 3 maxidresses:
wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik begrijp ook niet hoe zoiets mij langer kan laten lijken maar het is wel zo....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef P.F het volgende:
[..]
wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!
Kan ik me iets bij voorstellen op zichquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
jullie maken me wel verlegen hoorik heb wel altijd het idee dat mensen mij aanstaren als ik die jurk aan heb (misschien is dat positief maar ik denk meteen in het negatieve dan)
Echt he? Volgens mijn kunnen alleen heel kleine petite meisjes die aan. En daar ben ik het tegenovergestelde vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
met die laatste zou ik echt een wandelend zebrapad zijn
Jouw avatar!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar bij Sarabi staat ie idd prachtig!
Dan ben je een Afrikaanse Hollanderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
Als je al bruin bent van jezelf wordt je er juist glowy van. Maar misschien ben jij net te licht voor wat ik bedoelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
Moet je je haar onder zo'n ding doen wat tante es ook draagt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Echt he? Volgens mijn kunnen alleen heel kleine petite meisjes die aan. En daar ben ik het tegenovergestelde van
Maar ik zoek wel een leuke, want ze lijken me zo lekker zitten, en ook 's ochtends trek je er een aan met slippers ofzo en je bent weg! Alleen weet ik niet of het mij staat en ik word al redelijk vaak aangestaard door m'n haar
quote:
Kunnen we lekker over je heen lopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
met die laatste zou ik echt een wandelend zebrapad zijn
O ja goed ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef neen het volgende:ik ben me een partij moe nu! terwijl ik eerder naar huis ben gegaan om dronken studiegenoten af te leveren. Mijn god wat waren ze goed bezig, een de hele tijd vragen aan de politie waarom ze voor Kameroen zijn want "Kameroen dat is niet te doen" maar ook gewoon constant doorgaan. En toen ging een z'n fiets pakken (die heel ergens anders stond) komen ze terug met een rollator?
Nou ja bon, Nederland is door![]()
Misschien dit weekend een rondje fietsenkan ik ook een beetje bijkleuren
anders maar die oranje saus
[..]
Moet je je haar onder zo'n ding doen wat tante es ook draagt
[
afbeelding ]
Misschien, maar dan waarschijnlijk ik veilig zwartquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan ben je een Afrikaanse HollanderORANJEEEE
![]()
Ik zeg: je eigen kleurtje is mooi zat, lekker zo houden*natuurhippie* Zo'n jurk lijkt me wel gaaf bij jou trouwens!
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie jurk Sarabi! Ik heb geen tieten en juist wel billen en heupen. Ach, we'll see. Hallo vanuit zwolle trouwens.
Wat doe je in Swollywood? Heb ik ff gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie jurk Sarabi! Ik heb geen tieten en juist wel billen en heupen. Ach, we'll see. Hallo vanuit zwolle trouwens.
Mijn beste vriendinnetjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wat doe je in Swollywood? Heb ik ff gemist geloof ik.
Ah oke, veel plezier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn beste vriendinnetjewoont er en ze wordt binnenkort 30 en haar vent ook en dat gaan we vieren! Dus nu op jacht naar zo'n jurk voor 't feestje
.
Hoe komt dat zo? Of is het zomaar, zonder redenquote:
dat gaat over dat symposium waar ik ook heen had gewild.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat gaat over dat symposium waar ik ook heen had gewild.
het idee van het symposium was nu juist vooral dat er te weinig aandacht is voor de uitspraak van engels in het nederlands, omdat iedereen denkt dat ze het zo goed spreken, terwijl er best wel consequensties zijn aan een slechte uitspraak (er is onderzoek gedaan naar hoe native speakers fouten beoordelen).
toch jammer dat de reacties onder het artikel meteen weer "ja, ze moeten niet miepen, want we spreken tenminste engels" etc. zijn.... daar ging t helemaal niet om.... meer aandacht voor uitsdpraak zou gewoon goed zijn... argh...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boh. Blij.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Wat worden de meisjes op de school waar ik werk toch alweer oud
zo schattig, ik begon daar met werken 2 jaar geleden en toen waren ze echt nog klein en nu hebben ze het over jongens, ongesteld worden en tongzoenen (ja er is kennelijk een musical over "hoe overleef ik mijn 1e zoen")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het geplande etentje met de vriendinnen zondag afgezegd. Het wordt me echt veel te heet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |