Ik bracht alleen een realistische nootquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja, weet ik, maar ik vind gewoon dat ze mij best tegemoet mogen komen
al helemaal als ik braaf mn P in een keer haal![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bracht alleen een realistische nootNeemt niet weg dat het (hier iig) vaak wel lukt geloof ik
![]()
Ik zal duimen! Maar twee dagen in de week college is fijn
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb ook een maxidress, en doe hem straks gewoon aan. Nu is hij nog bij de Duutser, waar ik morgen weer heen ga. Dat gaat een lange treinreis worden, morgen!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die afrikaanse? ik vonnem mooi!
Is het echt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik word een propje zodra ik zoiets aantrek![]()
!
80 is toch niet zo heel breedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja, het is niet echt flatteus: omdat ik een erg wijde borstomtrek heb (bh's 80) moet ik altijd een echt grote maat hebben, waardoor de rest van mn lichaam zeg maar wegvalt
quote:OK, ik probeer rekening met je voorkeur voor groep D te houden, maar kan uiteraard niks toezeggen.
Alvast een hele fijne vakantie en een mooie bruiloft toegewenst!
Dat is al een goed beginquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
als ik eens een goedkope zie zal ik 's kijkenmaar voorlopig richt ik me wel op mn lange trouwjurk
nog 27 dagen en dan mag ik 'm aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin
1 van mijn 3 maxidresses:
Die is echt mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |