Herkenbaar! Maar er is vast een model dat perfect is voor de minder bedeelden onder ons, ik ga het eens onderzoekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, nog zoiets: jij hebt tieten![]()
die heb ik dus niet, waardoor 't allemaal een beetje plat is, zeg maar
Nee hoor ik vind ze heel leuk! Alleen vind ik het zonde dat mijn benen dan niet bruin wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar jullie vinden het lelijk toch?
Zo, eerste proefwerk net nagekeken. Nu even bedenken hoe ik de score zal gaan berekenen...
Ik voel me niet zo fit. Gelukkig heb ik over 10 mins pauze, dan kan ik even wat eten enzo.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al een goed begin
1 van mijn 3 maxidresses:
wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik begrijp ook niet hoe zoiets mij langer kan laten lijken maar het is wel zo....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef P.F het volgende:
[..]
wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!
Kan ik me iets bij voorstellen op zichquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
jullie maken me wel verlegen hoorik heb wel altijd het idee dat mensen mij aanstaren als ik die jurk aan heb (misschien is dat positief maar ik denk meteen in het negatieve dan)
Echt he? Volgens mijn kunnen alleen heel kleine petite meisjes die aan. En daar ben ik het tegenovergestelde vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
met die laatste zou ik echt een wandelend zebrapad zijn
Jouw avatar!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar bij Sarabi staat ie idd prachtig!
Dan ben je een Afrikaanse Hollanderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
Als je al bruin bent van jezelf wordt je er juist glowy van. Maar misschien ben jij net te licht voor wat ik bedoelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |