abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:10:25 #51
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83277182
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, nog zoiets: jij hebt tieten die heb ik dus niet, waardoor 't allemaal een beetje plat is, zeg maar
Herkenbaar! Maar er is vast een model dat perfect is voor de minder bedeelden onder ons, ik ga het eens onderzoeken
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83277205
Slim Sarabi En inderdaad een mooie jurk.

Sigme, je moet eens naar de Dog Whisperer kijken Titel klinkt vreselijk, maar het is echt een fijn programma met goeie tips enzo. Er schijnen ook veel filmpjes op Youtube te staan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83277222
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, die wil ik ook wel. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83277492
Ik wil m'n loon krijgen dan kan ik zien of ik al het nieuwe bedrag krijg en hoeveel dat is
Mijn collega had de brief met contract van de FTE uitbreiding al binnen, ik nog niks

En ik word verkouden In de zomer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83277497
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja maar jullie vinden het lelijk toch?

Zo, eerste proefwerk net nagekeken. Nu even bedenken hoe ik de score zal gaan berekenen...

Ik voel me niet zo fit. Gelukkig heb ik over 10 mins pauze, dan kan ik even wat eten enzo.
Nee hoor ik vind ze heel leuk! Alleen vind ik het zonde dat mijn benen dan niet bruin worden
Maar ik koop er wel een voor een kuis dagje!
pi_83277516
jullie maken me wel verlegen hoor ik heb wel altijd het idee dat mensen mij aanstaren als ik die jurk aan heb (misschien is dat positief maar ik denk meteen in het negatieve dan)
De foto was inderdaad nog beter geweest als mijn haar niet in het donkere wegviel
pi_83277582
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is al een goed begin

1 van mijn 3 maxidresses :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!
pi_83277649
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef P.F het volgende:

[..]

wow je lijkt echt veel langer! En heel slank!
Ja, ik begrijp ook niet hoe zoiets mij langer kan laten lijken maar het is wel zo....
En slank...tja ik was ook slanker toen deze foto gemaakt werd
pi_83277677
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
jullie maken me wel verlegen hoor ik heb wel altijd het idee dat mensen mij aanstaren als ik die jurk aan heb (misschien is dat positief maar ik denk meteen in het negatieve dan)
Kan ik me iets bij voorstellen op zich mensen kijken naar zoiets natuurlijk. Hoeft niet eens negatief danwel positief te zijn, gewoon omdat je een opvallende verschijning bent in je jurk.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_83277881
O ja, ik heb ook heel lang gedacht dat mensen naar me keken omdat ik zo lelijk was.

Maar toen leerde ik op school dat mensen juist wegkijken van lelijke mensen, tenzij ze zo lelijk zijn dat het een 'freak show' is zeg maar. En zo'n rotkop heb ik nou ook weer niet, dus ze zullen wel om andere redenen kijken (als ze al kijken).
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:27:51 #61
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83277910
oioioi, soms ben ik niet de slimste: op zoek naar de aceton om de lak van m'n teennagels te verwijderen. Ik m'n hele toilettas 3x door, heb ik hem al in m'n hand. Zo dom kan een mens zich voelen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83277960
met die laatste zou ik echt een wandelend zebrapad zijn
Ja doei.
pi_83278007
Me too.

Zelfs pumpkin soup krijgt heupen en een kont in zo'n jurk; beter waag ik mij er niet aan dus
pi_83278059
Die heeft ze ook gewoon hoor..
pi_83278110
En het andere plaatje (die zwarte) van een andere dame daar valt ie ook niet zo geweldig op de heupen.

Oh, misschien beledig ik nu degene op die foto maarja smaken verschillen nou eenmaal he .
pi_83279041
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
met die laatste zou ik echt een wandelend zebrapad zijn
Echt he? Volgens mijn kunnen alleen heel kleine petite meisjes die aan. En daar ben ik het tegenovergestelde van

Maar ik zoek wel een leuke, want ze lijken me zo lekker zitten, en ook 's ochtends trek je er een aan met slippers ofzo en je bent weg! Alleen weet ik niet of het mij staat en ik word al redelijk vaak aangestaard door m'n haar
pi_83279057
Maar bij Sarabi staat ie idd prachtig!
pi_83279067
Jaaa shiny! Een gele! AMAZING!
pi_83279109
Maar dan ben ik gelijk zo'n Afrikaan! Hehe.
pi_83279262
Nee juist niet, je hebt best een lichte huid toch?
Tip van flip: zelfbruiner! Daar krijg jij een gouden nice en shiny face van!
En juist niet Afrikaans..
pi_83279442
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
  Redactie Sport vrijdag 25 juni 2010 @ 12:09:00 #73
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83279650
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar bij Sarabi staat ie idd prachtig!
Jouw avatar!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:09:20 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83279668
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik word al snel heel bruin. Niet dat ik dat erg vind hoor, het ziet er wel gezond uit. Krijg je van zelfbruiner niet een juist oranje gezicht?
Dan ben je een Afrikaanse Hollander ORANJEEEE

Ik zeg: je eigen kleurtje is mooi zat, lekker zo houden *natuurhippie* Zo'n jurk lijkt me wel gaaf bij jou trouwens!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83279761
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Als je al bruin bent van jezelf wordt je er juist glowy van. Maar misschien ben jij net te licht voor wat ik bedoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')