Nee, ik ga proberen me te beheersen tot het seizoen vol is. Ik háát het om een serie maar eens in de week te zien. Ik stap nu over op seizoen 2 van Fringe. Ook best leuk, hoewel lang niet zo verslavend. (> 20 afleveringen, dus tegen de tijd dat ik die heb gezien is het TB seizoen wel weer afgelopen.) Hoe zit het eik met GA, wanneer begint dat nieuwe seizoen? En dat Glee, is dat wat??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
arme Co!![]()
snel de twee nieuwe afleveringen van true blood seizoen 3 kieken dus!
Ahhhh, arme Co, soms heb je van die dagen...! Gelukkig kan het vanaf nu alleen maar beter worden, je weekendquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]Stiekeme jarige alert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
als je de campiness ervan inziet dan is t heel leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ga proberen me te beheersen tot het seizoen vol is. Ik háát het om een serie maar eens in de week te zien. Ik stap nu over op seizoen 2 van Fringe. Ook best leuk, hoewel lang niet zo verslavend. (> 20 afleveringen, dus tegen de tijd dat ik die heb gezien is het TB seizoen wel weer afgelopen.) Hoe zit het eik met GA, wanneer begint dat nieuwe seizoen? En dat Glee, is dat wat??
Goh, verrassend!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar de meeste mensen vonden me machtig leuk en werden eerder vrolijk dan geïrriteerd![]()
Of je gaat heel waanzinnig uit je ogen kijken en zegt dat je niet toerekeningsvatbaar bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef neen het volgende:
Ik zeg altijd gewoon dat ik nog geen 18 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |