quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Zelf mag ze wel kletsen voordat ze een topic opent maar een ander mag het niet. Ik wil niet stoken hoor maar ik vind dit niet normaal.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Zelf mag ze wel kletsen voordat ze een topic opent maar een ander mag het niet. Ik wil niet stoken hoor maar ik vind dit niet normaal.
Oooh mooie foto's!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:28 schreef Ewelina het volgende:
Foto's van de reis:
De Maramuresj
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karpaten
[ afbeelding ]
Cultuurpaleis in Iasi
[ afbeelding ]
De Krim
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Odessa:
[ afbeelding ]
opera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondergronds gangenstelsel van Odessa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiev:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
de mensen zonder kaartje hebben nu een kaartje in hun pm!
geen vriezer? ik kook ook altijd voor mij alleen en hoef zelden iets weg te gooien. groenten zijn echt wel een paar dagen houdbaar ook... vlees ook, en aardappelen, pasta en rijst zéker...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:17 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik weet echt niet wat ik moet eten met dit weer. Bovendien zit ik wat krap bij kas, dus wil ik een beetje zuinig aan doen. Ik vind het zo'n nadeel van koken voor jezelf dat je meestal de helft van je ingeslagen eten weg kan gooien omdat alles alleen in grote hoeveelheden te krijgen is.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
vanuit Copenhagen. Vanuit de McDo. En ik kan niet net zoals Co alleen maar een capuccino bestellen, dus ik eet chicken nuggets. Maar goed, voor een keertje moet dat kunnen...Nog anderhalf uur voordat m'n volgende trein gaat, dus ik blijf hier nog maar even zitten denk ik!
Jawel, dat mag wel. Maar de McNuggets klonken aanlokkelijker...quote:
Dat maakte ik 3 weken geleden op een verjaardag mee: eerst watermeloen, sinaasappels, bananen en kersen en toen chips en nootjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh tevens moet ik nog even het volgende semi-ontopique vermelden! Gisteren gingen we gamen met een groepje, en onze gastheer had als eerste snaai-gebeuren een enoooorme bak met wortelballetjes, plakjes komkommer en radijsjesWat een held! Daarna volgden borrelnootjes en dergelijke, maar dat terzijde
![]()
Ik kook ook heel vaak voor mezelf en gooi eigenlijk nooit iets weg. Ik maak altijd een grote hoeveelheid in een keer, waarbij ik alle ingredienten opmaak zodat je niets overhoudt, en vries het 'teveel' vervolgens gewoon in porties in. Heel handig en ook fijn voor als je een keer geen tijd/zin/geld hebt om te koken: in de diepvries ligt altijd nog een restjequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:17 schreef Merel het volgende:
Pfff, ik weet echt niet wat ik moet eten met dit weer. Bovendien zit ik wat krap bij kas, dus wil ik een beetje zuinig aan doen. Ik vind het zo'n nadeel van koken voor jezelf dat je meestal de helft van je ingeslagen eten weg kan gooien omdat alles alleen in grote hoeveelheden te krijgen is.
*joins*quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:17 schreef han1987 het volgende:
Ben net in het centrum geweest. Wilde eigenlijk alleen iets kopen voor mijn oppaskindjes die binnenkort jarig zijn en uiteindelijk toch gezwicht bij de V&D. 2 tassen gescoord en een jurkje van de Desigual met 50% korting. Ik wilde al zo lang iets hebben van dat merk en nu uiteindelijk toch maar eens gekocht.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel, dat mag wel. Maar de McNuggets klonken aanlokkelijker...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:36 schreef Blurred86 het volgende:banaan met magere kwark, lijnzaad en all bran plus volkoren tosti ham/kaas + koffie met melk 2 knäckebröd ei en tomaat + koffie met melk 1 snee geroosterd volkorenbrood met roomboter +jam en een stuk komkommer pistachenootjes gegrilde kabeljauwfilet met komkommer/tomaat/mais/kidneybonen/ijsbergsla salade + 1 witbier verse ananas (evt gegrild met wat roomboter)
leuk zeg, die puntjes![]()
Eens even kijken hoeveel kcal dit is, mocht het te laag zijn dan doe ik nog aardappels bij mijn D, maar heb zo het gevoel dat dat niet nodig zal zijn.
Ja dat gaat leuk op voor warm eten, maar juist voor zomerse dingen als pastasalade werkt dat dus niet. Maargoed, ik zeur. Ik hou niet van warmte, kan er niet tegen en word er chagrijnig van.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:28 schreef ValerieLove het volgende:
Ik kook ook heel vaak voor mezelf en gooi eigenlijk nooit iets weg. Ik maak altijd een grote hoeveelheid in een keer, waarbij ik alle ingredienten opmaak zodat je niets overhoudt, en vries het 'teveel' vervolgens gewoon in porties in. Heel handig en ook fijn voor als je een keer geen tijd/zin/geld hebt om te koken: in de diepvries ligt altijd nog een restje
Zoek ik ook. En vergeet het maar, die zijn er niet dit jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef Merel het volgende:
En ik krijg er ook een pesthumeur van dat er nergens leuke zomerschoenen te vinden zijn. Ik wil geen open tenen, en dan houdt het al snel op. Het lieft wil ik gewoon een paar mooie slingbacks met een flink hoge hak en zonder peeptoe maar die zijn nergens te vinden
Dit jaar zijn er weinig leuke zomerschoenen....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef Merel het volgende:
En ik krijg er ook een pesthumeur van dat er nergens leuke zomerschoenen te vinden zijn. Ik wil geen open tenen, en dan houdt het al snel op. Het lieft wil ik gewoon een paar mooie slingbacks met een flink hoge hak en zonder peeptoe maar die zijn nergens te vinden
Ja! Ik wil ook,maar hoor net dat we morgen Duits voetbal kijkenquote:
Wie zijn 'ze'?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
'Ze' willen dat ik meega, maar ik weet niet of ik zin heb in 'ze'.
ooohquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
netto tijd muts! Da's jouw tijd van 'van start tot finish', bruto is vanaf t moment dat de eerste renner over de start ging![]()
dus da's super snel!
Ik vind ze wel leuk, ik vind het printje wel grappig. Alleen niet dragen icm andere dierenprints denk ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik vind Parkpop altijd heel leuk. Vorig jaar gewèèèèèèldig naar m'n zin gehad. Maar dit jaar zegt de line-up me niet zo veel.
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Ik vind dat slangenprintje ordinair, maar ik ben al in talloze schoenenzaken geweest en dit is dan nog wat het meest in de buurt komt van wat ik zoek...
Zo heb ik een kennis die zich altijd druk maakt om haar figuur, maar ik zou me druk maken als ik haar hoofd hadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Kijk nu naar de NL-verise van de Naakte Waarheid (is overigens een herhaling). En ik begrijp werkelijk niet waarom ze zich druk maakt om haar figuur. Het is haar stem! Die is eng!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo heb ik een kennis die zich altijd druk maakt om haar figuur, maar ik zou me druk maken als ik haar hoofd hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Ik denk soms ook zo.
Damn, ik ben echt verkouden. Rare gewaarwording met 28 graden buiten. Overigens vond ik het vandaag buiten goed te doen! Ben met mijn moeder het nieuwe winkelcentrum gaan checken (oude is in okt afgefikt). Echt mooi geworden, als je in de winkels staat zou je niet zeggen dat het allemaal kunstof tijdelijke cabines zijn. Nou ja, het moet 5 jaar meegaan (en de gemeente kennende wordt dat 7-10 jaar).
En nu heb ik mijn vaders iPod gepikt omdat ik er wat muziek op wilde zetten zonder iTunes, maar hij had de Arrow Classic Rock cd erop staan en die vond ik zo tof dat ik die nu aan het luisteren ben(anders had ik 'm eens verrast met Lady Gaga).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Niet zo nee, soms heb ik van die dagen dat ik teveel eetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi JB
Ben je sowieso al geen grote eter? Lengte, gewicht, leeftijd enzo?
Haha, dat kun je zo leuk zien als je lekker mensen aan het kijken bent: Sommigen zijn totaal onverzorgd en of veel te dik of veel te dun.
Dan heb je nog de groep verzorgde mensen en dan valt het figuur eigenlijk niet meer op.
Dat je af wilt vallen of je gewicht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo en ik wilde dat niet eens thuis zeggen eigenlijk
Ik vond vooral het gerechtje met avocado er erg lekker uitzienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hey JB![]()
en dank voor de's voor 't eten! 't Was ook heerlijk
en het is zo leuk om er foto's van te maken en 't te delen!
m gewichtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat je af wilt vallen of je gewicht?
Jou heb ik toch ooit nog eens in Ehv op een terrasje gezien?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hey JB![]()
en dank voor de's voor 't eten! 't Was ook heerlijk
en het is zo leuk om er foto's van te maken en 't te delen!
Linkje van het programmaatje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
m gewicht
Slaat nergens op, weet ik...
Koken is leuk![]()
Ik heb voor ons samenwoon/mijn verjaardagsfeestje vorige week vanalles gemaakt![]()
[..]
Jou heb ik toch ooit nog eens in Ehv op een terrasje gezien?
Ik maak eigenlijk nooit foto's van mn eten, maar dat is op zich wel leuk, zeker omdat ik nu een of ander kookboek-programmaatje heb gedownload (of ja, eigenlijk Ado) en daar kun je foto's bij zetten
ditte!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Linkje van het programmaatje?En welkom hier!
Ik moet in elk geval geen 2000 Kcal gaan eten, das echt teveelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach JB, ze weten heus wel dat je 30 bent
Toch vreemd dat je van 1500 kcal aankomt, je bent natuurlijk niet lang maar het moet niet zo zijn.
Als je lijstjes post dan schoppen wij wel
Bewegen is sowieso goed, niet alleen voor je gewicht natuurlijk.
Sinds vorige week hebben wij hier een supermarkt die zondagmiddag open isDus vandaag helemaal geen stress voor eten van morgen
Lijkt me ook sterk hoor, dat je van 1500 kcal aankomt. Ik ben net zo lang, een beetje ouder en ik val er mee af.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach JB, ze weten heus wel dat je 30 bent
Toch vreemd dat je van 1500 kcal aankomt, je bent natuurlijk niet lang maar het moet niet zo zijn.
Als je lijstjes post dan schoppen wij wel
Bewegen is sowieso goed, niet alleen voor je gewicht natuurlijk.
Sinds vorige week hebben wij hier een supermarkt die zondagmiddag open isDus vandaag helemaal geen stress voor eten van morgen
Ja, bewegen is wel een mustquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:24 schreef conleche het volgende:
Ik heb dat ook hoor. Ik moet blijven sporten, anders kom ik daar ook van aan.
Het verschilt dan ook per persoon. En aankomen is misschien een groot woord. Ik woog twee jaar geleden door een hoop stress en gezeik ongeveer 55 kilo. Daarna ben ik weer teruggegaan naar mijn "normale" gewicht. Wat dus 66/67 kilo is. En daar zat ik dus alweer een hele tijd op. Met 1500 Kcal eten ongeveer. En niet bewegen, daar zal het verschil ook wel in zitten. Nu zou ik dus wel af moeten vallen met 1500Kcal en bewegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk hoor, dat je van 1500 kcal aankomt. Ik ben net zo lang, een beetje ouder en ik val er mee af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny, pm misschien?
Werk zelf met 95% van die figuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door shinydiscoball op 26-06-2010 22:05:01 ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ookEn ben zelf net zo erg.
Eens maar soms is zo'n grens moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Naar zijn hogere baas stappen. Dit kan echt niet.quote:
Ik had mn uitspraak al wat aangepast.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Brownie, ik heb even voor je op deze site gekeken (de formule van harris benedict)
Bij een gewicht van 66 kg, 30 jaar oud, geen beweging zou je 1734 kcal moeten kunnen eten zonder aan te komen. Je BMR (waar je dus niet onder mag komen) is 1445 kcal. Ga je 1x per week sporten dan zit je met je onderhoud al op 1987.
Ter vergelijking: ik mag max. 1836 eten (bmr is 1335)
Ik word niet echt zwaarder dan een kilo of 66/67 met mijn eetpatroon, dus dat zou kunnen kloppen, dat ik dat weeg, zonder beweging en dan dus niet aankom of afval. Alleen word ik dus WEL zwaarder als ik hetzelfde eet en niet beweeg als ik MINDER weeg dan die 66 kilo zeg maar.quote:De BMR verschilt enorm van persoon tot persoon, afhankelijk van genetische factoren (jij wordt dik van een boterham terwijl een ander pizza kan eten en mager blijft).
Klopt. Volgens mij ben ik laatst over de schreef gegaan bij mijn baasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eens maar soms is zo'n grens moeilijk
Ik ben wel 5 verschillende JB's geweest ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Hey JB! Was jij niet eerst gewoon James Brownie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja maar ik ben nogal naief en weet niet of ik me er dan al te snel druk om maak ofzo. Misschien kijk ik het een tijdje aan want ik zie hem maar 1x per week. Over een maand wordt als het goed is m'n contract verlengd en als het daarna erger wordt moet ik even serieus kijken wat ik ermee wil.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Shiny, wat Tink dus ook zegt: Als JIJ het ongemakkelijk vind dan kun je het er wel met iemand over hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door uniekhoorn op 26-06-2010 22:24:24 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nee, volgens mij is het deze keer loos alarm (nog)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:17 schreef conleche het volgende:
Uniek, dat ging wel heel ver zeg en zo'n directie die dan geen actie onderneemt!! Damn. Wat erg dat jij dan aan het kortste eind trok.
En Tink, draait je love-radar weer op volle toeren?
Balsamico van de Aldi. Speciaal gekocht omdat ik vandaag weinig heb gegetenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is ook alweer 10 jaar geleden
Tink, een zak chips! Lekker,welke?Trouwens wat moet jij met een zak chips naast jou?
't Is vandaag gewoon een rare eetdagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:31 schreef Ewelina het volgende:
Och Tink, jij hebt niet meer dan een halve doos mini-ijsjes leeggegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |