Ik heb wel een enorme berg fruit op vandaag, en normaal avondeten (pasta met zalmquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is vandaag gewoon een rare eetdagNaast de zak chips heb ik ook bergen groente en fruti gekocht, dus de komende 2 dagen eet ik iig gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal van Uniek ook gemist, mag wel in PM hierheen.crap in = crap out
Wat is een love-radar?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:17 schreef conleche het volgende:
En Tink, draait je love-radar weer op volle toeren?
Ik kan me altijd uren vermaken met Foodgawker, op een gerecht zoeken en dan de blog gaan lezen waar het recept op staat. Facebook is ook wel een goeie, of de Day Zero-blogs uit dat topic hier in Lifestyle.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Kent iemand nog leuke websites over ... ja wat eigenlijk? Ik verveel me, heb zin om rond te surfen, Fok is saai vandaag, Hyves vind ik niet boeiend, mijn rijtje lifestyle en krantensites heb ik al afgewerkt en you tube heb ik vandaag geen zin in. Het moet geschreven content zijn.
Die is zo leuk iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:03 schreef loveli het volgende:
Anders kun je even in de Bijbel gaan lezen...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat mis ik nog het allermeest. Thuiskomen en niet even je verhaal kunnen doen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
DeLuna: 5 km? Wow!Hoe lang doe je daar over?
Open water wedstrijd. Het waren maar 4 banenquote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD toch...
5 km?? 200 baantjes?? Boh dat is veel
Wowquote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Open water wedstrijd. Het waren maar 4 banen![]()
Ik deed er 1 uur, 16 minuten en 18 seconden over.
Poeh... Dat je dat volhoudt!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, das een eind zwemmen! goed hoor!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Geen spierpijn van gister?quote:Op zondag 27 juni 2010 07:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn Sigme, dat jullie even een nacht zonde geblaf hebben gehad!
en succes met de 12km, wat een eind weerIk wil de singelloop van 10 gaan doen,maar dan moet ik vaak en goed trainen en opbouwen om dat te kunnen
![]()
Het is nu nog wel lekker wat koeler in ieder geval, lekker om te lopen wel!
nog niks van gemerkt, maar ik heb alleen nog maar in huis gewandeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Heb je je soms gewogen ná dat ontbijt?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee.
Ik heb dus gisteren gegeten wat ik in dat lijstje had gezet.
We zijn in Amersfoort geweest waar we anderhalf uur in totaal hebben gelopen (nou ja, geslenterd) en daarvoor had ik al een uur op de wii fit gespeeld![]()
Vanmorgen heb ik twee beschuitjes met runderrookvlees en een kiwi op en twee glazen water en ik weeg gewoon 0.4 kg meer dan gisteren
Heel irritant. Waar kan dat aan liggen? (spieren?)
Nu ga ik mn eten maar wegen dan, voordat ik het eet
Als ik me vanavond weeg, weeg ik nog een halve kilo meerquote:Op zondag 27 juni 2010 11:07 schreef loveli het volgende:
Wat Tink zegt.
En 4 ons op een dag verschil? Ik schommel altijd wel meer dan dat. Als het gemiddelde over een week zakt of stijgt (of over een maand, ligt er maar net aan hoe sterk ik erop let) zie ik pas of ik aan het stijgen of dalen ben.
Spiergroei zie je niet heel snel op de weegschaal. Als je je inspant verbruik je energie, dat zit in je spieren opgeslagen als glycogeen. Als je je spieren hebt gebruikt met bv sporten, slaat je lichaam extra glycogeen op in je spieren. Een deel daarvan is vocht. Echt aanzetten van spiermassa merk je pas na verloop van tijd.
Ik weeg me altijd na het ontbijtquote:Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je je soms gewogen ná dat ontbijt?Ik weet niet waar het aan ligt, veel mensen houden vocht vast met warm weer. Misschien is dat het.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:12 schreef conleche het volgende:
Oh en ik krijg de rekening gepresenteerd voor te weinig slaap en constant gevecht tegen de hooikoorts waardoor mijn weerstand is gedaald tot onder vriespunt: een koortslip. Had ik verdorie al heul lang niet gehad. Ik voel me ook nog steeds moe en futloos. Blegh. Niks voor mij.
Kan je dat niet veranderen? Al is het dan alleen maar omdat je dan in één klap ± 300 gram minder weegt!quote:Op zondag 27 juni 2010 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weeg me altijd na het ontbijt
Nou ja, nu maar wat gaan bewegen
(en daarna niet meer wegen)
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
de mensen zonder kaartje hebben nu een kaartje in hun pm!
Balen zegquote:Op zondag 27 juni 2010 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik werd gewoon niet eens aangeschoten! Niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |