quote:Op zondag 27 juni 2010 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat je zo'n goede verjaardag hebt gehad puffje. En nog gefeliciteerd!
Als cadeautje ga ik heeeeeeel hard voor je hopen dat je ophoudt met piekeren over onzinnige dingen.Ik vind andermans complexen ook altijd onnodig. Maar m'n eigen complexen zijn volledig terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Dankjewel dat is heel fijn om te horenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook daar ben je een mooie meid, maar jij hebt als een van de weinigen ook met een tikje overgewicht een prachtig figuur.
sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.quote:
Sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.
En thanks y'all.. Ik vind mezelf wel echt spekkig, op die foto.
zoveel groter vooral! In Zimbabwe kocht ik wel eens avocado's die zo groot als een handbal waren. En die waren lekker...boh.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
CF postte ooit 's dat avocado's uit 't land van herkomst (vers) dus zóveel lekkerder zijn, ben zo benieuwdmaar voorlopig kom ik niet in zo'n land
I disagree! En ik weet natuurlijk niet hoe je er nu uit ziet, maar toen was je ook al purdyquote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.
En thanks y'all.. Ik vind mezelf wel echt spekkig, op die foto.
5 euro als je 'em uittrekt!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over complexen gesproken, ik zit lekker te zweten in legging in de tuin. Zucht.
En DaD, je was toen al prachtig!! Mooie dame hoor
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind andermans complexen ook altijd onnodig. Maar m'n eigen complexen zijn volledig terecht
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zoveel groter vooral! In Zimbabwe kocht ik wel eens avocado's die zo groot als een handbal waren. En die waren lekker...boh.
Inderdaad, toffe foto's van je eten. Ga je proberen ze in te sturen naar foodgawkers?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I disagree! En ik weet natuurlijk niet hoe je er nu uit ziet, maar toen was je ook al purdy![]()
Sarabi: die 67 kilo stond je ook, maar dit dus ook. Komt er denk ik o.a. door omdat je lacht op foto's en toch altijd wel een zeker zelfvertrouwen uitstraalt. Typisch geval van: ik denk dat we vaak zouden moeten doorhebben dat die paar kilo weinig uit maakt, het is hoe je jezelf presenteert enzo![]()
Hell, ik zie er nu volgens mij beter uit dan toen ik ooit 62,5 kilo woog, puur en alleen om het feit dat ik nu een happy bunny ben en me niet meer (altijd) verstop in slobbertrui en baggy broek![]()
Ongezond, vies, en slecht voor de huid van je benen. Uit dat ding en in de schaduw zittenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over complexen gesproken, ik zit lekker te zweten in legging in de tuin. Zucht.
Hahaha! Nee... Doe ik echt niet..quote:
oh ja, heel vaak. Ik ben lichtelijk allergisch voor bepaalde muggensoorten, en dan verspreidt het gif in mijn bloed en krijg ik overal reuzenbulten. Negeren. Azijn kan soms wat verlichting brengen, net als een koude douche. Ze gaan vanzelf weg...quote:Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef DeLuna het volgende:
Iemand ooit meer dan 60 muggenbulten gehad? Wat doe je dan?
In de schaduw zit ik al hoor! Alleen ben nog in gezelschap en schaam me kapot voor dat onderstel van me. Dus de legging blijft echt aan. Gaat niet uit, drempel te hoog.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongezond, vies, en slecht voor de huid van je benen. Uit dat ding en in de schaduw zitten.
dat ja..Duvel heeft je benen wel gezien, neem ik aan. En de rest van de wereld: schijt eraan!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef Blurred86 het volgende:
Maar wie ziet je nou als je in de tuin zit XM?
Over dat jurkje doen we niet moeilijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb niet alleen een legging aan hoorook nog een jurkje!
Goeie voor een ondertitel.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat ja..Duvel heeft je benen wel gezien, neem ik aan. En de rest van de wereld: schijt eraan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |