abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83352501
Goeiemorgen! Wat een mooie dag weer...

XM, pizza met fruit? je bedoelt met ananas ofzo erop of fruit ernaast?

Tinkepink, wat een lief berichtje voor alle slankies.

sigme, respect voor je hardlooptijd!

Hier lekker uitgeslapen (09:30 wakker). Ontbijtje van 3 geroosterde boterhammen (1x tomaat, 2x salami) en 3 (:')) aardbeitjes. Zometeen weer aan de scriptie. En 2x voetbal kijken vandaag
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 11:52:29 #202
70532 loveli
N
pi_83352503
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:12 schreef conleche het volgende:
Oh en ik krijg de rekening gepresenteerd voor te weinig slaap en constant gevecht tegen de hooikoorts waardoor mijn weerstand is gedaald tot onder vriespunt: een koortslip. Had ik verdorie al heul lang niet gehad. Ik voel me ook nog steeds moe en futloos. Blegh. Niks voor mij.

Vorig jaar was ik dun en ik had geen hooikoorts. Of zie ik nu verbanden die er niet zijn?
Nou.. In vetweefsel en vooral dat op plekken waar het niet hoort (buikvet, visceraal vet) is er sprake van een laaggradige ontsteking. Dat belast je afweersysteem. Heeft te maken met het hele insuline(resistentie)-gebeuren.

Als je sport heb je een iets vergelijkbare reactie, maar dan zonder de nadelige effecten en je afweersysteem wordt erdoor geboost. Redelijk ingewikkeld verhaal, de samenvatting is dat snelle suikers en verkeerde vetopslag slecht zijn en sporten goed is.

http://www.neuropathie.nu(...)e-en-ontsteking.html
crap in = crap out
  zondag 27 juni 2010 @ 11:58:22 #203
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83352674
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou.. In vetweefsel en vooral dat op plekken waar het niet hoort (buikvet, visceraal vet) is er sprake van een laaggradige ontsteking. Dat belast je afweersysteem. Heeft te maken met het hele insuline(resistentie)-gebeuren.

Klopt helemaal, alleen is dit wel iets dat zich in 'gezonde' mensen met een 'normale hoeveelheid' vetweefsel niet afspeelt. Dit speelt pas een rol bij obesitas (en misschien ook wel al bij overgewicht, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet zeker) en heeft inderdaad veel te maken met de ontwikkeling van insulineresistentie.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83352849
jurkje van vorig jaar past net niet meer, ik ga stoppen met eten de komende vier weken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_83353201
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
jurkje van vorig jaar past net niet meer, ik ga stoppen met eten de komende vier weken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lekker sporten joh
En wat maakt dat jurkje uit het gaat om DE jurk en die past toch goed?

Mijn buik is echt opgeblazen de laatste tijd
En voor de tweede deze week met hele erge maagpijn opgestaan....
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 12:20:56 #206
70532 loveli
N
pi_83353305
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Klopt helemaal, alleen is dit wel iets dat zich in 'gezonde' mensen met een 'normale hoeveelheid' vetweefsel niet afspeelt. Dit speelt pas een rol bij obesitas (en misschien ook wel al bij overgewicht, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet zeker) en heeft inderdaad veel te maken met de ontwikkeling van insulineresistentie.
Het gevaar van Diabetes II is m.i. dat het pas aan te tonen is als het kwaad al is geschied. De aanloop om type II te ontwikkelen duurt 20 jaar, maar er wordt pas ingegrepen als het te laat is. Mijn moeder had toen ze 30 was een taille van 62 cm, de hare had een taille van 74 cm en dat vond ze toen dik. De gemiddelde tailleomtrek stijgt schrikbarend.

Ik denk dat het hele verhaal zich bij veel mensen al afspeelt, maar niet buitenproportioneel. Op de lange termijn zal het aantal mensen met diabetes II sterk oplopen, daarbij komt dat de leeftijd waarop het zich ontwikkelt rap daalt.

Mijn bloedsuiker is prima, maar als ik zie waar mijn vet zich afzet, is een gezondere levensstijl echt op z'n plek. Wat dat betreft zit ik al in een risicogroep. Dus ook voor mij geldt: meer sporten (want dat is goed tegen insulineresistentie) en minder crap eten.
crap in = crap out
pi_83353310
Ik kwam gisteren ook een foto tegen uit mijn 'magere' periode

Zo zie ik er dus ook niet meer uit.....

Maar weet ook niet of ik er weer zo uit wil zien, misschien toch net iets te voor mij
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 12:21:39 #208
70532 loveli
N
pi_83353320
DE gemiddelde JURK heeft toch aardig wat toeters, bellen, baleinen en elastieken om je er fab uit te laten zien?
crap in = crap out
pi_83353526
jurkje was ook gekocht toen ik iets van 67kg woog ofzo, en nee dat weeg ik ook niet meer, maar 't is wel maat 42 wederom een kwestie van een te brede borstkas, want om mn buik en benen zit 't jurkje weer te wijd.. ik hoop maar dat 't door krachttraining komt, dat hij niet meer past

en de jurk zit uiteraard nog gewoon fab, en da's belangrijkste maar zou graag mn motorbroek met wat meer speling aan kunnen

@Sarabi: waar je je het lekkerst bij voelt is 't belangrijkst. Zelf zou ik wel graag terug willen naar 67, maar dan niet op de manier waarop ik dat vorige keer heb behaald. Op dit moment zit er dus nog een klein negatief iets aan dat gewicht, maar ik hoop 't komend (studie)jaar wel op een normale manier te bereiken en als jij 't ook normaal bereikt hebt; ik vond 't zeker goed staan
Ja doei.
pi_83353626
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
jurkje was ook gekocht toen ik iets van 67kg woog ofzo, en nee dat weeg ik ook niet meer, maar 't is wel maat 42 wederom een kwestie van een te brede borstkas, want om mn buik en benen zit 't jurkje weer te wijd.. ik hoop maar dat 't door krachttraining komt, dat hij niet meer past

en de jurk zit uiteraard nog gewoon fab, en da's belangrijkste maar zou graag mn motorbroek met wat meer speling aan kunnen

@Sarabi: waar je je het lekkerst bij voelt is 't belangrijkst. Zelf zou ik wel graag terug willen naar 67, maar dan niet op de manier waarop ik dat vorige keer heb behaald. Op dit moment zit er dus nog een klein negatief iets aan dat gewicht, maar ik hoop 't komend (studie)jaar wel op een normale manier te bereiken en als jij 't ook normaal bereikt hebt; ik vond 't zeker goed staan
Normaal was het niet helemaal, meer een buikgriep die 3 weken duurde....
En ik ga vanaf volgend studiejaar er ook weer tegenaan en dan zien we wel
Het sporten vind ik het belangrijkste en afvallen hoeft dan niet echt meer.
  zondag 27 juni 2010 @ 12:32:51 #211
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83353662
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:15 schreef sigme het volgende:
12,7km 11,5km/u
Dat was erg hard voor mij . En het was ook al warm, zeker in de zon.
Jeetje, klasse!! goed gedaan
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 27 juni 2010 @ 12:35:46 #212
277802 _Calimero_
pi_83353775
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Normaal was het niet helemaal, meer een buikgriep die 3 weken duurde....
En ik ga vanaf volgend studiejaar er ook weer tegenaan en dan zien we wel
Het sporten vind ik het belangrijkste en afvallen hoeft dan niet echt meer.
lijkt mij een goede instelling!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:37:07 #213
277802 _Calimero_
pi_83353818
Net een uur spinningles gegeven, sjonge wat was het zwaar en heet
Maar wel even lekker gesport
Denk dat ik dinsdag of anders donderdag weer ga hardlopen ik wi sigme kunnen bijhouden (maar dat duurt nog een half jaar denk ik)
pi_83354089
Foto van vorig jaar rond deze tijd. Ik ben nu een kilo of 8 lichter. .
SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 27 juni 2010 @ 12:48:29 #215
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83354189
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Het gevaar van Diabetes II is m.i. dat het pas aan te tonen is als het kwaad al is geschied. De aanloop om type II te ontwikkelen duurt 20 jaar, maar er wordt pas ingegrepen als het te laat is. Mijn moeder had toen ze 30 was een taille van 62 cm, de hare had een taille van 74 cm en dat vond ze toen dik. De gemiddelde tailleomtrek stijgt schrikbarend.

Ik denk dat het hele verhaal zich bij veel mensen al afspeelt, maar niet buitenproportioneel. Op de lange termijn zal het aantal mensen met diabetes II sterk oplopen, daarbij komt dat de leeftijd waarop het zich ontwikkelt rap daalt.

Nou ja, een afname in insuline gevoeligheid en insuline resistentie zijn beide wel vast te stellen (wordt ook wel pre-diabetes genoemd) al wordt het klinisch niet echt gebruikt geloof ik. In onderzoek wel heel veel.

Je hebt gelijk inderdaad over visceraal vet (let wel: dat is niet hetzelfde als buikvet! subcutaan vet rond de buik geeft geen problemen. Taille-omtrek geeft daarom niet een heel goede indicatie van het risico), dus in dat opzicht kan het ook al bij slanke mensen een rol spelen.

(doet me denken aan een onderzoek waarbij ze met MRI scans naar vetverdeling keken en vaststellen dat sommige mensen TOFI zijn; thin outside, fat inside, en daarmee een vergelijkbaar risico lopen op metabole ziekten met obese mensen. Kan het artikel zo snel alleen even niet vinden).
  zondag 27 juni 2010 @ 12:48:50 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83354205
goeiemorgen..

Wat een fijne dag is vandaag...ik ben weer bij de duutser, we hebben heerlijk uitgeslapen en op z'n balkon zitten ontbijten, en nu zit ik lekker op het balkon en is hij even aan het werk. Straks Duitsland-Engeland kijken en daarna in de stad een hapje eten en een terrasje pakken!

Hoe is het bij iedereen hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:52:09 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83354313
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Denk dat ik dinsdag of anders donderdag weer ga hardlopen ik wi sigme kunnen bijhouden (maar dat duurt nog een half jaar denk ik)
Nou je had anders wel een supergoeie score bij het hardlopen! En je bent nog niet eens zo lang bezig. Heb je eigenlijk wel consequent getraind?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 12:54:33 #218
70532 loveli
N
pi_83354391
crap in = crap out
pi_83354473
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee! Dan moet ik zeker jouw fietsen gaan evenaren!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 27 juni 2010 @ 12:57:29 #220
277802 _Calimero_
pi_83354490
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou je had anders wel een supergoeie score bij het hardlopen! En je bent nog niet eens zo lang bezig. Heb je eigenlijk wel consequent getraind?
Ja, heel consequent: 4x hardgelopen in 3 weken
ben benieuwd of het me lukt om zo ver te lopen, das toch wel anders! gister kon ik me de hele tijd toen ik het warm en zwaar had voorhouden "Jamaar bij de alpe dhuez was ik anderhalf UUR aan het afzien en nu ben ik over een kwartier alweer klaar (eerste kwartier ging makkelijk namelijk)
  zondag 27 juni 2010 @ 12:57:58 #221
277802 _Calimero_
pi_83354501
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee! Dan moet ik zeker jouw fietsen gaan evenaren!
Ja! Dan gaan we samen een duathlon doen
pi_83354520
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
Zo! Wat een resultaat . Het brengt misschien geen geluk, maar je ziet er tegenwoordig echt hartstikke patent uit .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 27 juni 2010 @ 13:00:02 #223
277802 _Calimero_
pi_83354557
quote:
SPOILER
Jeetje! en hier was je al alles behalve dik! Je bent van een lekkerwijf naar een SUPERlekkerwijf gegaan
pi_83354565
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam gisteren ook een foto tegen uit mijn 'magere' periode

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zo zie ik er dus ook niet meer uit.....

Maar weet ook niet of ik er weer zo uit wil zien, misschien toch net iets te voor mij
Ook daar ben je een mooie meid, maar jij hebt als een van de weinigen ook met een tikje overgewicht een prachtig figuur.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:00:22 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83354571
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, heel consequent: 4x hardgelopen in 3 weken
Nou dat bedoel ik dus: amper getraind en toch zo'n goeie score. Dat doe ik je écht niet na, hoor! (zelfs niet na consequent trainen )
Niet meer actief op Fok!
pi_83354601
DaD! Ik vind je er op die foto al mooi uitzien, laat staan nu met die -8 kilo
  zondag 27 juni 2010 @ 13:01:54 #227
331 Merel
Be here now.
pi_83354634
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Fijn dat je zo'n goede verjaardag hebt gehad puffje. En nog gefeliciteerd!
Als cadeautje ga ik heeeeeeel hard voor je hopen dat je ophoudt met piekeren over onzinnige dingen.
SPOILER
Ik vind andermans complexen ook altijd onnodig. Maar m'n eigen complexen zijn volledig terecht
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83354646
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook daar ben je een mooie meid, maar jij hebt als een van de weinigen ook met een tikje overgewicht een prachtig figuur.
Dankjewel dat is heel fijn om te horen
pi_83354753
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dankjewel dat is heel fijn om te horen
sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.

En thanks y'all. . Ik vind mezelf wel echt spekkig, op die foto.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:07:24 #230
277802 _Calimero_
pi_83354791
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

sigme heeft gelijk! Je verhoudingen raken niet zoek als je wat overgewicht hebt.

Sluit ik me bij aan!

Je bent er wel wat voller, maar kijk eens naar je armen! Die zijn echt niet spekkig (ik denk dat die van mij nu nog dikker zijn..)
  zondag 27 juni 2010 @ 13:08:57 #231
277802 _Calimero_
pi_83354833
ik ga in het kader van complexen afschaffen/overwinnen, nu in de tuin in mijn bikini aan mijn studie werken (gemengde tuin van het hele gebouw, plus open aan de straatkant, dus mensen in de straat kunnen er gewoon in kijken. en als mijn vetjes ze niet bevallen, kijken ze maar een andere kant op
  zondag 27 juni 2010 @ 13:09:06 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83354842
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
CF postte ooit 's dat avocado's uit 't land van herkomst (vers) dus zóveel lekkerder zijn, ben zo benieuwd maar voorlopig kom ik niet in zo'n land
zoveel groter vooral! In Zimbabwe kocht ik wel eens avocado's die zo groot als een handbal waren. En die waren lekker...boh.

Inderdaad, toffe foto's van je eten. Ga je proberen ze in te sturen naar foodgawkers?
  zondag 27 juni 2010 @ 13:10:17 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83354871
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

I disagree! En ik weet natuurlijk niet hoe je er nu uit ziet, maar toen was je ook al purdy

Sarabi: die 67 kilo stond je ook, maar dit dus ook. Komt er denk ik o.a. door omdat je lacht op foto's en toch altijd wel een zeker zelfvertrouwen uitstraalt. Typisch geval van: ik denk dat we vaak zouden moeten doorhebben dat die paar kilo weinig uit maakt, het is hoe je jezelf presenteert enzo

Hell, ik zie er nu volgens mij beter uit dan toen ik ooit 62,5 kilo woog, puur en alleen om het feit dat ik nu een happy bunny ben en me niet meer (altijd) verstop in slobbertrui en baggy broek
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 27 juni 2010 @ 13:16:11 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83355009
Over complexen gesproken, ik zit lekker te zweten in legging in de tuin . Zucht.

En DaD, je was toen al prachtig!! Mooie dame hoor
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 13:19:04 #235
70532 loveli
N
pi_83355080
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over complexen gesproken, ik zit lekker te zweten in legging in de tuin . Zucht.

En DaD, je was toen al prachtig!! Mooie dame hoor
5 euro als je 'em uittrekt!
crap in = crap out
pi_83355102
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind andermans complexen ook altijd onnodig. Maar m'n eigen complexen zijn volledig terecht

QFT!!!
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zoveel groter vooral! In Zimbabwe kocht ik wel eens avocado's die zo groot als een handbal waren. En die waren lekker...boh.

Inderdaad, toffe foto's van je eten. Ga je proberen ze in te sturen naar foodgawkers?

ik denk niet dat ze (al) goed genoeg zijn voor Foodgawkers maar ik plaats ze we op mn blogje, die ik ook gelinkt heb op mn nieuwe profiel voor hopelijk mn nieuwe baan daar vind ik ze wel goed genoeg voor
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

I disagree! En ik weet natuurlijk niet hoe je er nu uit ziet, maar toen was je ook al purdy

Sarabi: die 67 kilo stond je ook, maar dit dus ook. Komt er denk ik o.a. door omdat je lacht op foto's en toch altijd wel een zeker zelfvertrouwen uitstraalt. Typisch geval van: ik denk dat we vaak zouden moeten doorhebben dat die paar kilo weinig uit maakt, het is hoe je jezelf presenteert enzo

Hell, ik zie er nu volgens mij beter uit dan toen ik ooit 62,5 kilo woog, puur en alleen om het feit dat ik nu een happy bunny ben en me niet meer (altijd) verstop in slobbertrui en baggy broek

Wat Maria zegt
Ja doei.
pi_83355127
en ik ga zo naar een FOK! Crew meet lekker in 't zonnetje.. moet eigenlijk aan essay werken, deadline is morgen 12 uur en 't wil nog niet zo vlotten maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik vanavond en morgenochtend er nog een heel goed verhaal uit zal weten te persen!

Fijne dag allemaal! Jullie zijn zó lief
Ja doei.
pi_83355187
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ongezond, vies, en slecht voor de huid van je benen. Uit dat ding en in de schaduw zitten .
pi_83355227
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Tien.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:24:16 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83355231
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Hahaha! Nee... Doe ik echt niet..
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 27 juni 2010 @ 13:25:45 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83355283
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:08 schreef DeLuna het volgende:
Iemand ooit meer dan 60 muggenbulten gehad? Wat doe je dan?
oh ja, heel vaak. Ik ben lichtelijk allergisch voor bepaalde muggensoorten, en dan verspreidt het gif in mijn bloed en krijg ik overal reuzenbulten. Negeren. Azijn kan soms wat verlichting brengen, net als een koude douche. Ze gaan vanzelf weg...
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 13:25:46 #242
70532 loveli
N
pi_83355284
Voor hoeveel doe je het wel? Twintig? 100? het gevoel van de zon die op je benen schijnt en een briesje dat erlangs strijkt?
crap in = crap out
  zondag 27 juni 2010 @ 13:26:04 #243
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83355293
Maar wie ziet je nou als je in de tuin zit XM?
  zondag 27 juni 2010 @ 13:27:42 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83355344
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ongezond, vies, en slecht voor de huid van je benen. Uit dat ding en in de schaduw zitten .
In de schaduw zit ik al hoor! Alleen ben nog in gezelschap en schaam me kapot voor dat onderstel van me. Dus de legging blijft echt aan. Gaat niet uit, drempel te hoog.
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 13:29:20 #245
70532 loveli
N
pi_83355388
In het licht van de jaren 90 zou ik me harder schamen voor de legging dan voor je benen. De legging had niet terug mogen komen, maar dient ritueel verbrand te worden. Op de BBQ met dat ding!
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 13:29:49 #246
70532 loveli
N
pi_83355399
En het lijkt me een prima dag om drempels te nemen. Ik ga er zo ook een paar pakken.
crap in = crap out
  zondag 27 juni 2010 @ 13:30:27 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83355423
Heb niet alleen een legging aan hoor ook nog een jurkje!
  zondag 27 juni 2010 @ 13:30:37 #248
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83355433
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef Blurred86 het volgende:
Maar wie ziet je nou als je in de tuin zit XM?
dat ja..Duvel heeft je benen wel gezien, neem ik aan. En de rest van de wereld: schijt eraan!
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 13:32:57 #249
70532 loveli
N
pi_83355495
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb niet alleen een legging aan hoor ook nog een jurkje!
Over dat jurkje doen we niet moeilijk.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 13:33:24 #250
70532 loveli
N
pi_83355508
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat ja..Duvel heeft je benen wel gezien, neem ik aan. En de rest van de wereld: schijt eraan!
Goeie voor een ondertitel.
crap in = crap out
  zondag 27 juni 2010 @ 13:34:12 #251
236335 neen
schone schijn
pi_83355529
Gratis geld?

Ik ga zo naar de kroeg met wat Engelsen om voetbal te kijken. Win-win situatie dus.
quote:
SPOILER
Kappen dan

[ Bericht 77% gewijzigd door neen op 27-06-2010 13:40:30 ]
het lijkt niet wat het is
pi_83355763
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je sport heb je een iets vergelijkbare reactie, maar dan zonder de nadelige effecten en je afweersysteem wordt erdoor geboost. Redelijk ingewikkeld verhaal, de samenvatting is dat snelle suikers en verkeerde vetopslag slecht zijn en sporten goed is.

http://www.neuropathie.nu(...)e-en-ontsteking.html
Ik zei het eigenlijk ook niet zomaar inderdaad: ik weet dat er verband bestaat tussen diabetes en hooikoorts en tussen overgewicht en diabetes en aangezien mijn beide ouders diabetes hebben en ik hooikoorts en ook gevoelig ben voor bloedsuikerspiegelpieken en dalen, dus vandaar dat ik het gedachtesprongetje maakte.

In een volgend leven word ik onderzoeker!
  zondag 27 juni 2010 @ 13:45:57 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83355840
Dat verhaal van (buik)vet en ontstekingen klopt wel volgens mij. Helaas, want ik wil niet meer zo slank zijn als vorig jaar. Ben nu een paar kg zwaarder en heb een piepklein vetlaagje (heel minimaal hoor). Eigenlijk perfect, zelfs op foto's . Alleen mijn huid, die is van slag. Terwijl ik vorig jaar gewoon een mooie glanzende egale bruine gezonde huid had. En die wil ik weer terug

Oja, havermout eet ik ook regelmatig. Aanrader inderdaad, vooral gemengd met verse aardbeien.

Daglijstje vandaag
o. ananas + banaan
s. 25 minuut op de crosstrainer met de nadruk op armen + 15 minuutjes met gewichtjes en buikspieroefeningen
l. couscoussalade met feta + groene salade + turksbrood met olie, tomaat en ansjovis + gevulde pepers - 2 grote volle borden vol
t. bier en worst
d. zie lunch
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83355969
DaD, doe eens een foto van nu dan? Ik kan me haast 8 kilo daar nog af niet voorstellen!!
pi_83355980
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

In de schaduw zit ik al hoor! Alleen ben nog in gezelschap en schaam me kapot voor dat onderstel van me. Dus de legging blijft echt aan. Gaat niet uit, drempel te hoog.
Is het gezelschap echt van dien aard?
pi_83356139
Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met roomboter en jam, 1 cappuccino
L: 2x geroosterd brood met salade van: 1 ei, paprika, ui, augurk, komkommer en een beetje mayo.
T: 2x granenkoekjes
T: kersen
T: wodka, zoutjes of amandelen
D: Volgens mij weer een burrito, geen zin om te koken en had de vulling ontdooid en er is nog megaveel over. Toe: optimelvla met bramen en aardbeien
  zondag 27 juni 2010 @ 14:01:33 #257
277802 _Calimero_
pi_83356399
O: 1kampioentje met jam, mueslireep
S:spinning
L:sla van groenvoer, olijven en zongedr tomaat,40gr kwark
T:NU alweer honger, maar wat zal ik eten???
T:"verjaardag inhet park
D:picknicken in het park, de date zorgt voor het eten, ik ben gewapend met rose
  zondag 27 juni 2010 @ 14:02:04 #258
277802 _Calimero_
pi_83356424
geeft hardlopen spierpijn aan de hamstrings??
  zondag 27 juni 2010 @ 14:05:57 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83356611
We zitten inmiddels in de auto, met airco dus de legging is nu gerechtvaardigd .

Kijken of we het redden om voor de wedstrijd terug in Gouda te zijn.
pi_83356930
O dus: twee beschuitjes met runderrookvlees en een kiwi
S: een uurtje wii fitten
L: 3 sneeën volkorenbrood, 1 met achterham, 1 met roomkaas en 1 met witte chocoladepasta en

Geen idee nog wat ik vanavond ga eten, waarschijnlijk onderweg iets, want we moeten om een uur of 4 aanrijdan naar mn moeder en daarna de kindjes ophalen en naar huis rijden, dus dan zijn we met etenstijd onderweg. (Wij wonen in Lelystad, mn moeder en ex in Eindhoven)

En ik ben nu zo:

Beetje een stomme foto, maar ik heb er gewoon geen waarop mn lijf duidelijk staat

En ik was twee jaar geleden zo:

Wat dus kwam door de stress van het uit elkaar gaan met mn ex. Zo hoef ik niet meer te worden, maar iets er tussenin graag wel Ik vond mezelf toen erg mooi, alleen kwam het afvallen toen alleen maar omdat ik niet at en dat lijkt me ook niet erg gezond...
compact en kleverig.
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 14:34:19 #261
70532 loveli
N
pi_83357688
Je hebt iig een goed 'basisfiguur', zo te zien. Moet goedkomen met gezond voer en voldoende sport.
crap in = crap out
  zondag 27 juni 2010 @ 14:34:22 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83357693
Nou JB, ik vind je eigenlijk nu ook gewoon slank !
  zondag 27 juni 2010 @ 14:52:04 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83358293
Vind jullie allemaal mooi meiden
Lief ook trouwens.

Lijst:
O/L: boterham osseworst, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
S: 1.45 uur wandelen
T's: peer, 3 wortelen, druifjes, kersen, blokje choco, zoute sticks, 250 gram kwark
D: Witte rijst, kerriesaus, kipfilet, dop/wortelen, salade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 27 juni 2010 @ 15:36:30 #264
236335 neen
schone schijn
pi_83359692
Waarom zijn kappers op maandag dicht laat dan maar
het lijkt niet wat het is
  zondag 27 juni 2010 @ 15:44:14 #265
171890 Chicolate
Chemicals
pi_83359948
Het is echt warm buiten . Paar uur rondgelopen in Amsterdam, nog zelfs zo'n maxidress gepast (ding was prachtig maar de grootste maat was nog te klein. Hij bedekte precies of de onderkant van mn borst zodat tepels over de rand loeren, of precies de bovenkant waardoor het elastiek op mn breedste punt van borst zat wat me alleen maar breder maakte. Jeej) en lekker ijsje gegeten. Nu zo maar douchen, mn shirt zit aan mn lijf geplakt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 27 juni 2010 @ 16:11:16 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83360960
Het is idd bloedheet. Wij zijn ook weer thuis en eerste wat ik nu ga doen is die legging uit!
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 16:14:30 #267
70532 loveli
N
pi_83361040
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is idd bloedheet. Wij zijn ook weer thuis en eerste wat ik nu ga doen is die legging uit!

En de tuin in!!!
crap in = crap out
pi_83361069
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik zit in m'n nakie in de tuin
  zondag 27 juni 2010 @ 16:16:47 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83361114
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zit in m'n nakie in de tuin
Ik durf het niet te vragen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83361332
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:

S: 1.45 uur wandelen
Hoe hield de heup zich? En wat durf je niet te vragen?
  zondag 27 juni 2010 @ 16:22:50 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83361419
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:14 schreef loveli het volgende:

[..]

En de tuin in!!!
Regel jij ff een tuin voor onze bovenwoning?
  zondag 27 juni 2010 @ 16:25:38 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83361537
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe hield de heup zich? En wat durf je niet te vragen?
Ja, ging wel, herstelde zich daarna wel vrij snel.

Foto van jou in de tuin maar dat zit er niet in, dacht ik zo

Respect voor je hardloopprestatie vanmorgen
  zondag 27 juni 2010 @ 16:39:06 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83362305
Stomme grensrechter, die zat erin
pi_83362549
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Stomme grensrechter, die zat erin
En niet eens een twijfel geval ofzo, maar echt ruim over de lijn
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 27 juni 2010 @ 16:50:50 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83362955
Hoi Cali, hoe is het?
pi_83363044
Hoi! goed! alleen mijn voornemen om gezond te eten is vandaag alweer niet gelukt! tis veel te warm om te eten....

Over een half uur maar even avondeten opwarmen

Hoe is het hier?
pi_83363245
haal de was uit de wasmachine eerst komt mijn ov eruit vallen en vervolgens komt er een tampon uit rollen... het warme weer maakt mij wel minder helder zeg
  zondag 27 juni 2010 @ 17:05:53 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83363591

Laatst op het werk: tampon in dezelfde zak als werksleutels, sleutels eruit, tampon over de vloer... Met 8 MANNEN in 1 ruimte. Raapt 1 tampon op: 'hier moet wel van jou zijn'
pi_83363948

Ondanks dat ie je nergens voor hoeft te schamen, lijkt dat me wel heel erg ongemakkelijk
  zondag 27 juni 2010 @ 17:52:05 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83365780
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik durf het niet te vragen
Wat wil je vragen dan? . Misschien durf ik het wel .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 juni 2010 @ 17:55:30 #281
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83365947
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat wil je vragen dan? . Misschien durf ik het wel .
foto..natuurlijk.

Men, wat een wedstrijd. de duutsers hebben het verdiend, maar ik had op de ene of andere manier liever gezien dat Engeland gewonnen had. Goed voor de onderlinge competitie...
  zondag 27 juni 2010 @ 18:01:12 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83366143
Legging nog aan . Buurman is BBQ aan het opzetten op het balkon, dus onze balkondeur mag zo dicht vrees ik.

Lijstje:

O/L: 1 1/2 afbakcroissant en 2 boterhammen met philadelphia,
T: 1 winegum
D: ? Niks in huis
  zondag 27 juni 2010 @ 18:02:12 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83366165
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vraag of je mee mag bbq'en .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 18:02:35 #284
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83366174
quote:
Legging nog aan . Buurman is BBQ aan het opzetten op het balkon, dus onze balkondeur mag zo dicht vrees ik.

Lijstje:

Jij ookal niks in huis? Hier ook niet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 27 juni 2010 @ 18:03:16 #285
277802 _Calimero_
pi_83366191
quote:

Lijstje:

Wat een kut-lijst zeg! Ik zou voor de bbq gaan van de buurman inderdaad
pi_83366220
Ik mag eik niet in de zon met een koortslip, maar fuck wat zit ik hier lekker met avondzon, wodka en boek!
  zondag 27 juni 2010 @ 18:04:36 #287
277802 _Calimero_
pi_83366232
OMG wat doet een mens (vrouwenmensch) in godsnaam aan naar een date in het park met deze hitte
Veel verder dan slippers, surfbroekje en hemdje kom ik niet, met nog oorbellen en een ketting om het geheel toch nog wat vrouwelijk aan te doen (hoewel, die vrouwelijkheid zit al voldoende in mijn figuur )
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 18:05:11 #288
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83366250
Mijn lijstje dan:

O/T: volkorenkoekje met kopje thee.
L: bordje Huzarensalade, bakje dame blanche ijs, 1 krentenbol.
T: half glas cola.
T: banaan.
D: ??
pi_83366289
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
OMG wat doet een mens (vrouwenmensch) in godsnaam aan naar een date in het park met deze hitte
Veel verder dan slippers, surfbroekje en hemdje kom ik niet, met nog oorbellen en een ketting om het geheel toch nog wat vrouwelijk aan te doen (hoewel, die vrouwelijkheid zit al voldoende in mijn figuur )
Heb je geen fladderjurkje?
  zondag 27 juni 2010 @ 18:09:03 #290
277802 _Calimero_
pi_83366390
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je geen fladderjurkje?
Jawel maar dan moet ik de hele tijd zo netjes zitten en dat kan ik niet Ik wil gewoon als een kerel in het gras met mijn benen wijd kunnen zitten (ik ben stiekem heul niet zo vrouwelijk)
  zondag 27 juni 2010 @ 18:09:25 #291
277802 _Calimero_
pi_83366400
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
Ik mag eik niet in de zon met een koortslip, maar fuck wat zit ik hier lekker met avondzon, wodka en boek!
Dat klinkt ook wel heerlijk inderdaad
pi_83366429
Cali!!! Date!! Veel plezier!! Ik zou inderdaad rokje/topje of jurkje doen
Ik ga even de stad in met de lover, ijsje eten. Dan weer aan de scriptie en dan vanavond nog Argentinië kijken! Vond trouwens dat Duitsland wel verdiend had gewonnen, in despite of die goal van Engeland die niet werd meegerekend.
  zondag 27 juni 2010 @ 18:11:02 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83366447
Fladderjurkjes Veel plezier met de date! En een iets langer/wijder fladderjurkje kun je ook een beetje tussen je benen laten bungelen zodat oncharmanter zitten niet meteen extreem uitzicht geeft

Lijstje

O: twee kleine afbakbroodjes met fricandeau
L: Surinaams vispasteitje
T: Festini perenijsje, paar losse slokken cola
D: uit eten denk hoofdgerecht met veggies + toetje en twee glazen fris of sap!

Kwaliteit! Maar voor de komende dagen heb ik weer puike D's gepland en ik heb net boodschappen gedaan
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83366480
cali! dan doe je toch lekker dat aan wat je nu hebt? prima hoor

Lijstje:

O: 4x volkorenboterham (2x salami, 1x pindakaas, 1x tomaat)
L: 4 tofu pakketjes met sushirijst & komkommer, puddinkje
T: ijsje van de Australian
D: keine ahnhung, ik denk tomaatjes, komkommer, en gebakken courgette ofzo.
pi_83366494
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jawel maar dan moet ik de hele tijd zo netjes zitten en dat kan ik niet Ik wil gewoon als een kerel in het gras met mijn benen wijd kunnen zitten (ik ben stiekem heul niet zo vrouwelijk)
Met fladderjurkjes kan je meestal wel in kleermakerszit zitten als er genoeg stof over is om naar beneden te frotten.

Surfbroekje weet ik niet psies wat het is......is dat zo'n baggy bermuda-achtig iets?
  zondag 27 juni 2010 @ 18:21:52 #296
277802 _Calimero_
pi_83366782

Zo iets zit héérlijk!

maar nu ben ik weg
pi_83366842
Veel plezier, Cali!
  Redactie Sport zondag 27 juni 2010 @ 18:27:31 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83366971
Oke... het worden 2 sneeën brood met boterhamworst en gebakken ei.
  zondag 27 juni 2010 @ 18:31:57 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83367114
Have fun Cali!

Hier wordt het een bakje yoghurt of ook een boterhammetje. Veel te warm.
  Vis een optie? zondag 27 juni 2010 @ 18:36:08 #300
70532 loveli
N
pi_83367235
Liever trek je die warme kut-legging uit en stop je goed voer in je hoofd. Ik hou wel van je hoor, daar niet van...
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')