quote:Op zondag 27 juni 2010 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto van vorig jaar rond deze tijd. Ik ben nu een kilo of 8 lichter..
Kappen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door neen op 27-06-2010 13:40:30 ]het lijkt niet wat het is
Ik zei het eigenlijk ook niet zomaar inderdaad: ik weet dat er verband bestaat tussen diabetes en hooikoorts en tussen overgewicht en diabetes en aangezien mijn beide ouders diabetes hebben en ik hooikoorts en ook gevoelig ben voor bloedsuikerspiegelpieken en dalen, dus vandaar dat ik het gedachtesprongetje maakte.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou.. In vetweefsel en vooral dat op plekken waar het niet hoort (buikvet, visceraal vet) is er sprake van een laaggradige ontsteking. Dat belast je afweersysteem. Heeft te maken met het hele insuline(resistentie)-gebeuren.
Als je sport heb je een iets vergelijkbare reactie, maar dan zonder de nadelige effecten en je afweersysteem wordt erdoor geboost. Redelijk ingewikkeld verhaal, de samenvatting is dat snelle suikers en verkeerde vetopslag slecht zijn en sporten goed is.
http://www.neuropathie.nu(...)e-en-ontsteking.html
Is het gezelschap echt van dien aard?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de schaduw zit ik al hoor! Alleen ben nog in gezelschap en schaam me kapot voor dat onderstel van me. Dus de legging blijft echt aan. Gaat niet uit, drempel te hoog.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is idd bloedheet. Wij zijn ook weer thuis en eerste wat ik nu ga doen is die legging uit!
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is idd bloedheet. Wij zijn ook weer thuis en eerste wat ik nu ga doen is die legging uit!
Ik durf het niet te vragenquote:
Hoe hield de heup zich? En wat durf je niet te vragen?quote:
Regel jij ff een tuin voor onze bovenwoning?quote:
Ja, ging wel, herstelde zich daarna wel vrij snel.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe hield de heup zich? En wat durf je niet te vragen?
En niet eens een twijfel geval ofzo, maar echt ruim over de lijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |