Ja maar ik wil de power of the clam representen.quote:
voorlopig mijn laatste weekend..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef huize het volgende:
Juist tvp nieuwe reeks en nu ga ik de tuin zitten met een sigaar en fles bier!
Weeee fuckin-kend!
Dat kan ik niet over mezelf bepalen maar weet wel dat ik erg van sex houquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat wil je nou zeggen he
dat je je zelf woest aantrekkelijk vind
Jonkies hebben een piemel maar kunnen 'm niet gebruikenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mezelf bepalen maar weet wel dat ik erg van sex hou![]()
nouuuuuuuuu, uit ervaring weet ik andersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jonkies hebben een piemel maar kunnen 'm niet gebruiken
wie houd er niet van sex?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mezelf bepalen maar weet wel dat ik erg van sex hou![]()
Daarom: zittend plassen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jonkies hebben een piemel maar kunnen 'm niet gebruiken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nouuuuuuuuu, uit ervaring weet ik anders
die kon zn piemel heel goed gebruiken, alleen voor de rest was het een eik0l
[..]
wie houd er niet van sex?
ohja een vriendin van me
Hij zal wel iets fout doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ze vind t gewoon niet leuk, zou eerder zeggen: germ arme vriend van haar
Ze heeft een vriend? Dies homoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ze vind t gewoon niet leuk, zou eerder zeggen: germ arme vriend van haar
of ze is lesbisch en wordt niet geil van en vent maar zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend? Dies homoof gaat binnekort vreemd
Dan nog zal hij op den duurt vreemd gaan vermoed ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of ze is lesbisch en wordt niet geil van en vent maar zit nog in de ontkenningsfase
ZO EEN KEN IK ER OOK!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
of ze is lesbisch en wordt niet geil van en vent maar zit nog in de ontkenningsfase
Mieke stylo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah ik hoop dat niet alle mannen zo zijn en dat sommige toch wel eerst een relatie verbreken alvorens een nieuwe scharrel te zoekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan nog zal hij op den duurt vreemd gaan vermoed ik
inddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah ik hoop dat niet alle mannen zo zijn en dat sommige toch wel eerst een relatie verbreken alvorens een nieuwe scharrel te zoeken
Misschien kan die vent er niets van.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kunje sex nu niet lekker vinden? Trauma of zo?
Zo een vriendin heb ik eens gehad, die er niet zo veel van baktequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien kan die vent er niets van.
nee daar ligt t niet aan, al klaagt ze wel dat ie te groot is enzo...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien kan die vent er niets van.
ik hoor wel eens dat mannen met grote lullen slecht presteren in bed, omdat ze denken dat hun montserlul an sich al sensatie genoeg is?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee daar ligt t niet aan, al klaagt ze wel dat ie te groot is enzo...
Ervaring mee. Ja, zo denken ze. God's gift to women. BS.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hoor wel eens dat mannen met grote lullen slecht presteren in bed, omdat ze denken dat hun montserlul an sich al sensatie genoeg is?
wat is jammer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Dangel het volgende:
Ja, hoi, Mieke hier... Beetje jammer dit, M. en N!...
ik weet het echt nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hoor wel eens dat mannen met grote lullen slecht presteren in bed, omdat ze denken dat hun montserlul an sich al sensatie genoeg is?
Zo zonde...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ervaring mee. Ja, zo denken ze. God's gift to women. BS.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
tis zo een type die ook eerst perse moet douchen voor de seks enzo
dan is het spontane er toch af?
En na de sex weer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik weet het echt niet
ik verdiep me er niet zo in eigenlijk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En na de sex weer?![]()
Soms moet et gewoon lekker vies zijn
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Antwoord is niet compleet. Maar vooruit, ik geef wel volledig antwoord:
Ik heb zin in vieze, vuige, harde neukseks, bij voorkeur op een keukentafel of aanrecht of gewoon hoppa, buiten. Dat je heulmaal buiten adem klaarkomt, en dan samen onder de douche springt, om het daar nog eens dunnetjes over te doen.
amuseer jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
Jongens en meiden, gedraag jullie, ik ga zuipen.
WAT???quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik weet het echt niet
ik verdiep me er niet zo in eigenlijk
zuip zequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
Jongens en meiden, gedraag jullie, ik ga zuipen.
ja! vies en hardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En na de sex weer?![]()
Soms moet et gewoon lekker vies zijn
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WAT???serieus
![]()
hoe meer stank hoe geiler sex iszweetlucht, kutlucht, om mijn part zlfs uit de bek meuren en menstruatielucht er bij
ik heb er echt geen problemen meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat laatste hoeft nou weer net niet voor mij
Ik hoef het niet te ruiken dat bepaalde gedeelte in die tijd van de maand, dat wil niet zeggen dat je dan niks kuntquote:
And mee, ga zo maar eens douche, heb flink in de tuin gewerkt netquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke nu kan ik me ook weer bij de TT voegen
whehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te ruiken dat bepaalde gedeelte in die tijd van de maand, dat wil niet zeggen dat je dan niks kunt
wat is erquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
And mee, ga zo maar eens douche, heb flink in de tuin gewerkt net
oke. ik ben opzich niet snel ergens vies van, maar dat gaat me te v erquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehemaar ja als je dan beft ruik je het wel hoor!
Hij swaffelt zijn radijsjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat is eraan in de tuin werken? of heb je een plantjes fetish?
Dat gaat mij dan te verquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehemaar ja als je dan beft ruik je het wel hoor!
heb het mar een keergedaan... dar ging btw WEL douchen aan voorafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke. ik ben opzich niet snel ergens vies van, maar dat gaat me te v er
iewl
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Buk maar, zal ik je laten voelen hoe vrouwelijk ik ben.
Ik ben bezweet en geilquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat is eraan in de tuin werken? of heb je een plantjes fetish?
ben wel ineens niet meer geil nuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb het mar een keergedaan... dar ging btw WEL douchen aan voorafmaar geem problemen mee
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik skip dit gesprek, mijn kut droogt op bij elke post.
wees blij, andrs moest je zo weer handwerkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik skip dit gesprek, mijn kut droogt op bij elke post.
oke daar mag je eenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
daar gaat niets naar binnen bij mij
![]()
[..]
Ik ben bezweet en geil
wat ben jij flauw, ga die jongen ff helpen dan hij is moe gewerktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke daar mag je eenvoor gebruiken
even handkarren onder de douche dan2 vliegen in 1 klap
Ik heb daar apparaten voor, pummelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij, andrs moest je zo weer handwerken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat ben jij flauw, ga die jongen ff helpen dan hij is moe gewerkt
ik werd afgelopen dinsdag ook herkend bij christine le ducquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Welke niet. Ik heb hamsterkorting bij Christine. Ik mag ook tutoyeren daar.
die winkel van hun in Maastricht is baggerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Welke niet. Ik heb hamsterkorting bij Christine. Ik mag ook tutoyeren daar.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat ben jij flauw, ga die jongen ff helpen dan hij is moe gewerkt
Eindhoven all the way.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die winkel van hun in Maastricht is bagger
heb ik hele middag ingelegen en mijn buurman kijkt ook altijd over de schuttingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, mijn buren zetten een zwembad in hun tuin. Mijn buurmeisje is lekker. Ik klaag niet.
Arnhem heeft ook een goedequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh moet volgende week naar Duiven,dan maak ik ff een tussenstop op de heenweg
dat is nog beter, daar moet ik zijn voor de boemeltrein naar Duivenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Arnhem heeft ook een goede![]()
Dinsdag ook bij Erochique en Delta Sex geweest, beide ook niks mis mee
Daarom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat is nog beter, daar moet ik zijn voor de boemeltrein naar Duiven
Dat is ook voor openminded en oversekste mensen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef sproetjes het volgende:
ik kom er eigenlijk nooitbij christine ofzo
ik wil er graag werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef sproetjes het volgende:
ik kom er eigenlijk nooitbij christine ofzo
oh dus nu ben ik meteen niet open minded?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is ook voor openminded en oversekste mensen.
Nou ja. Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh dus nu ben ik meteen niet open minded?
ja, watis dat met die naakte geluidsman? Ik snap m niet en zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef friekin_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidstechnicus
hahahahhahah
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef friekin_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidstechnicus
hahahahhahah
Oke. Er is een gebruiker, Geluidstechnicus, en die hij wilde lekkere wijven in een topic posten. In plaats daarvan gaf hij een link naar zijn hyves. Waar de naaktfoto op staat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, watis dat met die naakte geluidsman? Ik snap m niet en zo?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Er is een gebruiker, Geluidstechnicus, en die hij wilde lekkere wijven in een topic posten. In plaats daarvan gaf hij een link naar zijn hyves. Waar de naaktfoto op staat.
error #31quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef friekin_ het volgende:
Uitleg hier 2 geluidstechnici voor je topic !
backfiretopics ftwquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Er is een gebruiker, Geluidstechnicus, en die hij wilde lekkere wijven in een topic posten. In plaats daarvan gaf hij een link naar zijn hyves. Waar de naaktfoto op staat.
Nee, geen KELquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
error #31
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Keldertje? Ben alleen lid van de KPD![]()
Tja dat krijg je als je dat ook aan laat in de zonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhhh deed me bikini uit om wat anders aan te doen en heb echt een witte bikini op me huid
fotooooos!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhhh deed me bikini uit om wat anders aan te doen en heb echt een witte bikini op me huid
net kon ik em bekijken, nu ineens niet meerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
error #31
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Keldertje? Ben alleen lid van de KPD![]()
Ja, dat is ook echt de limburgse vlag in mijn UI.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef huize het volgende:
Zucht. pagina na pagina na topic na topic over de geilheid van een paar limburgers.....
gezonde mensen hierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef huize het volgende:
Zucht. pagina na pagina na topic na topic over de geilheid van een paar limburgers.....
hey ik postte net ook iets over HIMYMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef huize het volgende:
Tja zoals ik al zei kun je dat verwachten als je met je bikini aan in de zon gaat liggenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je wilde mijn zonnebruinpic,nou zie hierboven
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hey ik postte net ook iets over HIMYM
stuck in my head alllllll dayquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef huize het volgende:
[..]
![]()
But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walked 1000 miles
To fall down at your door
Teee tee tee teeeete etcetc
Hoiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
stuck in my head alllllll day
hey ivo
Wat heb jij gegeten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef huize het volgende:
Michelle, my belle.
Sont des mots qui vont très bien ensemble,
Très bien ensemble.
I love you I love you I loveeeee youuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef huize het volgende:
Michelle, my belle.
Sont des mots qui vont très bien ensemble,
Très bien ensemble.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef huize het volgende:
Zeg jeugd.....het zijn wel even de Beatles ja!
Britse ei met spek enzo denk ik danquote:
We zijn van een betere generatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
I love you I love you I loveeeee youuuuuuuuuuuuuuu
ik ging voor de croissant ivm het fransequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Britse ei met spek enzo denk ik dan
Ik heb de deun in m'n kop maar kom er niet op wie et zongquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ging voor de croissant ivm het franse
Hey Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
no waiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb de deun in m'n kop maar kom er niet op wie et zong
tuup?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef Ivo1986 het volgende:
So bin mich noë toch een flinke tuup sjips leeg aan et eaten
ohhhhhh ouder dan mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef huize het volgende:
Bouwjaar 80. Nog een maand en dan gaat het berg af.
En im pissin my pants, himym seizoen 5 deel 1 waar barney net die chad op zn bek slaat,,
Dat duurt bij mij nog 6 jaar en 12 dagenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhhhhh ouder dan mij![]()
Volgend jaar 30
ik kan t me even niet herinnerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef huize het volgende:
Bouwjaar 80. Nog een maand en dan gaat het berg af.
En im pissin my pants, himym seizoen 5 deel 1 waar barney net die chad op zn bek slaat,,
ik ben goed in massages.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben moe![]()
en heb een stijf bovenbeenben te vaak op de zelfde plek getrapt
massage anyone?
Barney en Robin weigeren de "talk" te hebben. Robin gaat op een date met brad, kisscam komt op hun te staan in het ijshockey stadion. Ze willen net zoenen en dan rost Barney Brad op zn muil. En duikt weg omdat Brad een big ass motherfucker is.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef huize het volgende:
[..]
Barney en Robin weigeren de "talk" te hebben. Robin gaat op een date met brad, kisscam komt op hun te staan in het ijshockey stadion. Ze willen net zoenen en dan rost Barney Brad op zn muil. En duikt weg omdat Brad een big ass motherfucker is.
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu 2 bloedblarenook lekker
Ik heb al genoeg gekopt vandaag, je weet toch dat bij elke kopbal er enkelen hersencellen sterven!quote:
Ik krijg alleen blaren van nieuwe voetbalschoenen waar de brand nog in zitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
rennen huh?wat doe jij tijdens t rennen man
ben je nou al bij wilma geweest?
Ik heb ren schoenen hoor, alleen ergens anders gekocht omdat ze daar goedkoper waren..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
rennen huh?wat doe jij tijdens t rennen man
ben je nou al bij wilma geweest?
Een nacht een natte krant in leggenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ren schoenen hoor, alleen ergens anders gekocht omdat ze daar goedkoper waren..
Ik heb gevoelige voeten en altijd krijg ik blaren van nieuwe schoenen.
Waar voetbal je eigenlijk ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik krijg alleen blaren van nieuwe voetbalschoenen waar de brand nog in zit
ahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ren schoenen hoor, alleen ergens anders gekocht omdat ze daar goedkoper waren..
Ik heb gevoelige voeten en altijd krijg ik blaren van nieuwe schoenen.
ik heb blaren op blaren op eelt op blaren op blaren van t lesgevenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn voeten nog niet
Ik krijg zelfs blaren op uitgeprikte blaren
Ik heb echt al zoveel verschillende soorten schoenen gekocht en altijd heb ik er last vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aha
heb ik ook altijd, maar met de schoenen van wilma niet
voor goede renschoenen betaal je gewoon veel
Mariaradequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar voetbal je eigenlijk ?
Ik ook in de voorbereiding met mijn Puma King... ze lopen lekker omdat ik brede voeten heb, maar in het begin altijd blaren
Inmiddels ben ik het wel gewendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb blaren op blaren op eelt op blaren op blaren van t lesgeven
maar niet van mijn brooks
Volgens mij hadden we die in de poule.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mariarade![]()
Ik zweer bij de Adidas Predators met stalen noppen (plastic noppen voor een kunstgras veld en na vorst)
mja het is wel kut, ik ken t probleemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik het wel gewendik ga gewoon door want ik kan er toch niks tegen doen.
Ehm ook tegen Stadbroek en Centrumboy gespeeld?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we die in de poule.
Tegen OVCS gespeeld ?
Ik gelukkig alleen in het begin !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mja het is wel kut, ik ken t probleem
ik heb het soms bij schoenen die ik al 2 jaar heb
Nee wij spelen 4de reserve en 1ste 4de klasse.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm ook tegen Stadbroek en Centrumboy gespeeld?
ik heb er wel 1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik gelukkig alleen in het begin !
Zou pas kut zijn als dat altijd zo was... was het maar kut
ja was die maar hierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij moet zeggen: was het maar piemel
Dan heb ik tegen jullie eerste gespeeld, weet alleen eff niet of ik die wedstrijd gespeeld heb, speelde de eene week op het 1ste en de week erna bij et 2de, ook wel eens weekende 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee wij spelen 4de reserve en 1ste 4de klasse.
1ste wel tegen stadbroek.
mannen die voetballenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan heb ik tegen jullie eerste gespeeld, weet alleen eff niet of ik die wedstrijd gespeeld heb, speelde de eene week op het 1ste en de week erna bij et 2de, ook wel eens weekende 2 wedstrijdenmaja
Kut film is dat...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga me koud douchen en dan Avatar kijken![]()
![]()
amuseer jullie en slaap lekker voor later
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Ik speel gewoon voor de fun op 2, maar soms bank ik wel eens op 1. Dit seizoen ga ik wel eens mijn kansje wagen voor 1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan heb ik tegen jullie eerste gespeeld, weet alleen eff niet of ik die wedstrijd gespeeld heb, speelde de eene week op het 1ste en de week erna bij et 2de, ook wel eens weekende 2 wedstrijdenmaja
Fijne avond tasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
ja was eigenlijk wel, maar ging niet door... we'll reschedulequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik las dat je een date had of is dat niet vandaag ?
Zou kunnen 2de speelt momenteel de 5de klasse, ik wisselde wat veel door wat kaarten die ik heb gekregenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik speel gewoon voor de fun op 2, maar soms bank ik wel eens op 1. Dit seizoen ga ik wel eens mijn kansje wagen voor 1
Volgens mij hebben we mariarade 2 jaar geleden in de poule gehad.. maar ik weet het niet meer
Kick ass cartoon. Komt ook een film van!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je nu al twijfels hebt kun je beter cancelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja was eigenlijk wel, maar ging niet door... we'll reschedule
weet nog niet wat ik er van vind
ohgodverquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je nu al twijfels hebt kun je beter cancelen.
Volgende week is 80 en dan is die goeie danser er misschien weer ( met dat petje ) die had de moves !
Tegen mij doe je niet lastigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja was eigenlijk wel, maar ging niet door... we'll reschedule
weet nog niet wat ik er van vind want ik ben in een lastige bui vandaag
Ik in de voorbereiding met kaartenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou kunnen 2de speelt momenteel de 5de klasse, ik wisselde wat veel door wat kaarten die ik heb gekregen
Maja komend zeizoen weer een nieuwe trainer dus ben benieuwd wat het wordt
80's mag je niet skippen hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohgodverik heb gezegd dat ik volgende week vrijdag kon
dannnnn moet ie donderdag maar kunnen
kuttt
Ik speel over het algemeen in de verdediging dan kun je wel eens een kaart verwachten als de scheids goed kan zienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik in de voorbereiding met kaartenVoor de rest nog nooit een kaart gekregen terwijl ik best vaak ruzie heb. Ik ben een zeer relax persoon, maar hebt van die lolbroeken
Ik ben linksback of voorstopper dus ik snap je punt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik speel over het algemeen in de verdediging dan kun je wel eens een kaart verwachten als de scheids goed kan zien
Vandaag welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Moet je hitsig zijn om hier te posten?
echt nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
80's mag je niet skippen he
Ehm daar speelde ik in de jeugd, na de basisschool naar Broekland gegaan (Hoensbroek) en al mijn vrienden speelde bij Mariarade, transfer is dan makkelijk gemaakt, en kwa afstand is Mariarade nog net iets dichterbij denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben linksback of voorstopper dus ik snap je punt.Alleen ik kijk wel uit
![]()
Waarom speel je niet bij Amstenrade ? die hebben wij wel in de poule
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]dit is the_interwebz hè
irl heb ik een kuthumeur al de hele dag
ja dat ligt allemaal bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm daar speelde ik in de jeugd, na de basisschool naar Broekland gegaan (Hoensbroek) en al mijn vrienden speelde bij Mariarade, transfer is dan makkelijk gemaakt, en kwa afstand is Mariarade nog net iets dichterbij denk ik
noooooquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Juistik moet ook nog even kijken, want tas gaat niet. Ik heb nog een week
Jazekerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
waarom ben je nou boostegen jou doe ik toch lief??
ik heb gewoon een beetje een blahhh dagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jazekermaar ik vind het niet leuk als iemand een slecht humeur heeft
![]()
Spoetje moet lachen!
ik vind dat met dat Major ook altijd zo grappigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:31 schreef huize het volgende:
Oh captain my captain.....hehehehe
(himym ftw!)
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En geen berichtje achterlaten!
Lurkster!![]()
Masturberen en dan slapenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit al op mijn alcohol\quotum voor vandaag. Moet er morgenvroeg weer uit maar daar kan ik me nog niet voor motiveren
Ik heb nog een slok of 2, 3 van de gewone bacardi...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam net een fles Bacardi Razz tegen, maar daar ga ik me niet aan wagen op dit moment.
Jij bent dronken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb hier mooie 75% chocolade liggen en ben bereid tot delen.
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef Tassiepassie het volgende:
heb t te warm om te kunnen slapen nog
Dus je krijgt m nog overeindquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zover is het vanavond niet gekomen.
trusteeequote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te zien, ik ga een poging tot slapen wagen![]()
mjah als je het nu al erop zet heb je een gerimpeld gezicht eer je de foto gaat makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu erop tekenen of met paint?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te zien, ik ga een poging tot slapen wagen![]()
Nu welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:33 schreef friekin_ het volgende:
feestje! Ik heb geen alcohol in huis
Is TLK nog wakker?
Leg me dat eens uit ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Napraat topic hyves incident
Ik haat backfires.. Zo oneerlijk altijd. Al vraagt dit jong er zelf om wel..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat was de OP en daarna was het backfire in het topic.
Zo kun je je wel in een klap onsterfelijk belachelijk maken hier op FOK.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik haat backfires.. Zo oneerlijk altijd. Al vraagt dit jong er zelf om wel..
Er zijn hem al veel voorgegaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je je wel in een klap onsterfelijk belachelijk maken hier op FOK.
en velen zullen volgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zijn hem al veel voorgegaan
Je hebt er ook die helden wordenquote:
Inderdaad, helaas komen de meeste er tegenwoordig niet meer zo goed vanaf. In KLB wordt je gelijk met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt er ook die helden worden
Er was een fokker die zei dat hij een tas met balonnen op het station ging zetten ( Yildiz )
2 dagen later op opsporing gezocht ofzoiets
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Napraat topic hyves incident
Aan het meeste mis je niks.quote:
waar in de buurt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 03:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aan het meeste mis je niks.
Ik zie dat je uit Landgraaf komt.Ik ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |