Ja, dat is ook echt de limburgse vlag in mijn UI.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef huize het volgende:
Zucht. pagina na pagina na topic na topic over de geilheid van een paar limburgers.....
gezonde mensen hierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef huize het volgende:
Zucht. pagina na pagina na topic na topic over de geilheid van een paar limburgers.....
hey ik postte net ook iets over HIMYMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:43 schreef huize het volgende:
Tja zoals ik al zei kun je dat verwachten als je met je bikini aan in de zon gaat liggenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je wilde mijn zonnebruinpic,nou zie hierboven
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hey ik postte net ook iets over HIMYM
stuck in my head alllllll dayquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef huize het volgende:
[..]
![]()
But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walked 1000 miles
To fall down at your door
Teee tee tee teeeete etcetc
Hoiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
stuck in my head alllllll day
hey ivo
Wat heb jij gegeten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef huize het volgende:
Michelle, my belle.
Sont des mots qui vont très bien ensemble,
Très bien ensemble.
I love you I love you I loveeeee youuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:12 schreef huize het volgende:
Michelle, my belle.
Sont des mots qui vont très bien ensemble,
Très bien ensemble.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:15 schreef huize het volgende:
Zeg jeugd.....het zijn wel even de Beatles ja!
Britse ei met spek enzo denk ik danquote:
We zijn van een betere generatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
I love you I love you I loveeeee youuuuuuuuuuuuuuu
ik ging voor de croissant ivm het fransequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Britse ei met spek enzo denk ik dan
Ik heb de deun in m'n kop maar kom er niet op wie et zongquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ging voor de croissant ivm het franse
Hey Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
no waiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb de deun in m'n kop maar kom er niet op wie et zong
tuup?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef Ivo1986 het volgende:
So bin mich noë toch een flinke tuup sjips leeg aan et eaten
ohhhhhh ouder dan mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef huize het volgende:
Bouwjaar 80. Nog een maand en dan gaat het berg af.
En im pissin my pants, himym seizoen 5 deel 1 waar barney net die chad op zn bek slaat,,
Dat duurt bij mij nog 6 jaar en 12 dagenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhhhhh ouder dan mij![]()
Volgend jaar 30
ik kan t me even niet herinnerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:27 schreef huize het volgende:
Bouwjaar 80. Nog een maand en dan gaat het berg af.
En im pissin my pants, himym seizoen 5 deel 1 waar barney net die chad op zn bek slaat,,
ik ben goed in massages.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben moe![]()
en heb een stijf bovenbeenben te vaak op de zelfde plek getrapt
massage anyone?
Barney en Robin weigeren de "talk" te hebben. Robin gaat op een date met brad, kisscam komt op hun te staan in het ijshockey stadion. Ze willen net zoenen en dan rost Barney Brad op zn muil. En duikt weg omdat Brad een big ass motherfucker is.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef huize het volgende:
[..]
Barney en Robin weigeren de "talk" te hebben. Robin gaat op een date met brad, kisscam komt op hun te staan in het ijshockey stadion. Ze willen net zoenen en dan rost Barney Brad op zn muil. En duikt weg omdat Brad een big ass motherfucker is.
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu 2 bloedblarenook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |