whehequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te ruiken dat bepaalde gedeelte in die tijd van de maand, dat wil niet zeggen dat je dan niks kunt
wat is erquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
And mee, ga zo maar eens douche, heb flink in de tuin gewerkt net
oke. ik ben opzich niet snel ergens vies van, maar dat gaat me te v erquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehemaar ja als je dan beft ruik je het wel hoor!
Hij swaffelt zijn radijsjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat is eraan in de tuin werken? of heb je een plantjes fetish?
Dat gaat mij dan te verquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehemaar ja als je dan beft ruik je het wel hoor!
heb het mar een keergedaan... dar ging btw WEL douchen aan voorafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke. ik ben opzich niet snel ergens vies van, maar dat gaat me te v er
iewl
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Buk maar, zal ik je laten voelen hoe vrouwelijk ik ben.
Ik ben bezweet en geilquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wat is eraan in de tuin werken? of heb je een plantjes fetish?
ben wel ineens niet meer geil nuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb het mar een keergedaan... dar ging btw WEL douchen aan voorafmaar geem problemen mee
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik skip dit gesprek, mijn kut droogt op bij elke post.
wees blij, andrs moest je zo weer handwerkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik skip dit gesprek, mijn kut droogt op bij elke post.
oke daar mag je eenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
daar gaat niets naar binnen bij mij
![]()
[..]
Ik ben bezweet en geil
wat ben jij flauw, ga die jongen ff helpen dan hij is moe gewerktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke daar mag je eenvoor gebruiken
even handkarren onder de douche dan2 vliegen in 1 klap
Ik heb daar apparaten voor, pummelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij, andrs moest je zo weer handwerken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat ben jij flauw, ga die jongen ff helpen dan hij is moe gewerkt
ik werd afgelopen dinsdag ook herkend bij christine le ducquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Welke niet. Ik heb hamsterkorting bij Christine. Ik mag ook tutoyeren daar.
die winkel van hun in Maastricht is baggerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Welke niet. Ik heb hamsterkorting bij Christine. Ik mag ook tutoyeren daar.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat ben jij flauw, ga die jongen ff helpen dan hij is moe gewerkt
Eindhoven all the way.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die winkel van hun in Maastricht is bagger
heb ik hele middag ingelegen en mijn buurman kijkt ook altijd over de schuttingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, mijn buren zetten een zwembad in hun tuin. Mijn buurmeisje is lekker. Ik klaag niet.
Arnhem heeft ook een goedequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh moet volgende week naar Duiven,dan maak ik ff een tussenstop op de heenweg
dat is nog beter, daar moet ik zijn voor de boemeltrein naar Duivenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Arnhem heeft ook een goede![]()
Dinsdag ook bij Erochique en Delta Sex geweest, beide ook niks mis mee
Daarom.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat is nog beter, daar moet ik zijn voor de boemeltrein naar Duiven
Dat is ook voor openminded en oversekste mensen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef sproetjes het volgende:
ik kom er eigenlijk nooitbij christine ofzo
ik wil er graag werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef sproetjes het volgende:
ik kom er eigenlijk nooitbij christine ofzo
oh dus nu ben ik meteen niet open minded?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is ook voor openminded en oversekste mensen.
Nou ja. Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh dus nu ben ik meteen niet open minded?
ja, watis dat met die naakte geluidsman? Ik snap m niet en zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef friekin_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidstechnicus
hahahahhahah
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef friekin_ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidstechnicus
hahahahhahah
Oke. Er is een gebruiker, Geluidstechnicus, en die hij wilde lekkere wijven in een topic posten. In plaats daarvan gaf hij een link naar zijn hyves. Waar de naaktfoto op staat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, watis dat met die naakte geluidsman? Ik snap m niet en zo?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Er is een gebruiker, Geluidstechnicus, en die hij wilde lekkere wijven in een topic posten. In plaats daarvan gaf hij een link naar zijn hyves. Waar de naaktfoto op staat.
error #31quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef friekin_ het volgende:
Uitleg hier 2 geluidstechnici voor je topic !
backfiretopics ftwquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Er is een gebruiker, Geluidstechnicus, en die hij wilde lekkere wijven in een topic posten. In plaats daarvan gaf hij een link naar zijn hyves. Waar de naaktfoto op staat.
Nee, geen KELquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
error #31
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Keldertje? Ben alleen lid van de KPD![]()
Tja dat krijg je als je dat ook aan laat in de zonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhhh deed me bikini uit om wat anders aan te doen en heb echt een witte bikini op me huid
fotooooos!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:27 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhhh deed me bikini uit om wat anders aan te doen en heb echt een witte bikini op me huid
net kon ik em bekijken, nu ineens niet meerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
error #31
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Keldertje? Ben alleen lid van de KPD![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |