Ik heb al genoeg gekopt vandaag, je weet toch dat bij elke kopbal er enkelen hersencellen sterven!quote:
Ik krijg alleen blaren van nieuwe voetbalschoenen waar de brand nog in zitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
rennen huh?wat doe jij tijdens t rennen man
ben je nou al bij wilma geweest?
Ik heb ren schoenen hoor, alleen ergens anders gekocht omdat ze daar goedkoper waren..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
rennen huh?wat doe jij tijdens t rennen man
ben je nou al bij wilma geweest?
Een nacht een natte krant in leggenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ren schoenen hoor, alleen ergens anders gekocht omdat ze daar goedkoper waren..
Ik heb gevoelige voeten en altijd krijg ik blaren van nieuwe schoenen.
Waar voetbal je eigenlijk ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik krijg alleen blaren van nieuwe voetbalschoenen waar de brand nog in zit
ahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ren schoenen hoor, alleen ergens anders gekocht omdat ze daar goedkoper waren..
Ik heb gevoelige voeten en altijd krijg ik blaren van nieuwe schoenen.
ik heb blaren op blaren op eelt op blaren op blaren van t lesgevenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn voeten nog niet
Ik krijg zelfs blaren op uitgeprikte blaren
Ik heb echt al zoveel verschillende soorten schoenen gekocht en altijd heb ik er last vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
aha
heb ik ook altijd, maar met de schoenen van wilma niet
voor goede renschoenen betaal je gewoon veel
Mariaradequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar voetbal je eigenlijk ?
Ik ook in de voorbereiding met mijn Puma King... ze lopen lekker omdat ik brede voeten heb, maar in het begin altijd blaren
Inmiddels ben ik het wel gewendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb blaren op blaren op eelt op blaren op blaren van t lesgeven
maar niet van mijn brooks
Volgens mij hadden we die in de poule.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mariarade![]()
Ik zweer bij de Adidas Predators met stalen noppen (plastic noppen voor een kunstgras veld en na vorst)
mja het is wel kut, ik ken t probleemquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik het wel gewendik ga gewoon door want ik kan er toch niks tegen doen.
Ehm ook tegen Stadbroek en Centrumboy gespeeld?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we die in de poule.
Tegen OVCS gespeeld ?
Ik gelukkig alleen in het begin !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mja het is wel kut, ik ken t probleem
ik heb het soms bij schoenen die ik al 2 jaar heb
Nee wij spelen 4de reserve en 1ste 4de klasse.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm ook tegen Stadbroek en Centrumboy gespeeld?
ik heb er wel 1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik gelukkig alleen in het begin !
Zou pas kut zijn als dat altijd zo was... was het maar kut
ja was die maar hierquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij moet zeggen: was het maar piemel
Dan heb ik tegen jullie eerste gespeeld, weet alleen eff niet of ik die wedstrijd gespeeld heb, speelde de eene week op het 1ste en de week erna bij et 2de, ook wel eens weekende 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee wij spelen 4de reserve en 1ste 4de klasse.
1ste wel tegen stadbroek.
mannen die voetballenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan heb ik tegen jullie eerste gespeeld, weet alleen eff niet of ik die wedstrijd gespeeld heb, speelde de eene week op het 1ste en de week erna bij et 2de, ook wel eens weekende 2 wedstrijdenmaja
Kut film is dat...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga me koud douchen en dan Avatar kijken![]()
![]()
amuseer jullie en slaap lekker voor later
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Ik speel gewoon voor de fun op 2, maar soms bank ik wel eens op 1. Dit seizoen ga ik wel eens mijn kansje wagen voor 1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan heb ik tegen jullie eerste gespeeld, weet alleen eff niet of ik die wedstrijd gespeeld heb, speelde de eene week op het 1ste en de week erna bij et 2de, ook wel eens weekende 2 wedstrijdenmaja
Fijne avond tasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
ja was eigenlijk wel, maar ging niet door... we'll reschedulequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik las dat je een date had of is dat niet vandaag ?
Zou kunnen 2de speelt momenteel de 5de klasse, ik wisselde wat veel door wat kaarten die ik heb gekregenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik speel gewoon voor de fun op 2, maar soms bank ik wel eens op 1. Dit seizoen ga ik wel eens mijn kansje wagen voor 1
Volgens mij hebben we mariarade 2 jaar geleden in de poule gehad.. maar ik weet het niet meer
Kick ass cartoon. Komt ook een film van!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:10 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je nu al twijfels hebt kun je beter cancelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja was eigenlijk wel, maar ging niet door... we'll reschedule
weet nog niet wat ik er van vind
ohgodverquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je nu al twijfels hebt kun je beter cancelen.
Volgende week is 80 en dan is die goeie danser er misschien weer ( met dat petje ) die had de moves !
Tegen mij doe je niet lastigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja was eigenlijk wel, maar ging niet door... we'll reschedule
weet nog niet wat ik er van vind want ik ben in een lastige bui vandaag
Ik in de voorbereiding met kaartenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou kunnen 2de speelt momenteel de 5de klasse, ik wisselde wat veel door wat kaarten die ik heb gekregen
Maja komend zeizoen weer een nieuwe trainer dus ben benieuwd wat het wordt
80's mag je niet skippen hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohgodverik heb gezegd dat ik volgende week vrijdag kon
dannnnn moet ie donderdag maar kunnen
kuttt
Ik speel over het algemeen in de verdediging dan kun je wel eens een kaart verwachten als de scheids goed kan zienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik in de voorbereiding met kaartenVoor de rest nog nooit een kaart gekregen terwijl ik best vaak ruzie heb. Ik ben een zeer relax persoon, maar hebt van die lolbroeken
Ik ben linksback of voorstopper dus ik snap je punt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik speel over het algemeen in de verdediging dan kun je wel eens een kaart verwachten als de scheids goed kan zien
Vandaag welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Moet je hitsig zijn om hier te posten?
echt nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
80's mag je niet skippen he
Ehm daar speelde ik in de jeugd, na de basisschool naar Broekland gegaan (Hoensbroek) en al mijn vrienden speelde bij Mariarade, transfer is dan makkelijk gemaakt, en kwa afstand is Mariarade nog net iets dichterbij denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben linksback of voorstopper dus ik snap je punt.Alleen ik kijk wel uit
![]()
Waarom speel je niet bij Amstenrade ? die hebben wij wel in de poule
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]dit is the_interwebz hè
irl heb ik een kuthumeur al de hele dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |