gij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:24 schreef BB-King het volgende:
Smerige leugenaar met al je onwaarheden op dit forum.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Braddie het volgende:
muh oma is muh tante
na 3 jaar? ze was nog embryo toen ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:
Jup thats the one.
Denken dat 16-jarige meisjes trolls doorhebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Braddie het volgende:
@ niels.
Je beseft toch wel, dat dat krabbeltje echt compleet voor de grap was zoals het geschreven is, sterker nog, op het moment dat ik dit typ heb ik een ander venster openstaan en ben het bericht aan het editten.
Hmm, terechte klacht.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef 9611Niels het volgende:
Bradley Van Dijk
Bradley (174)
vandaag, 00:09
Eeeeeeeey :-d
Vandaag was leukk<3 na 3 jaarrrrrrrrr ontmoet, en het viel me niet tegen <3333333:-d
xx MII
quote:
Waar woont ze?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm, terechte klacht.
[ afbeelding ]
Hier zou ik haar wel doen
Zie TTquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Nouja, ik kom haar van het station afhalen, is ze 30 minuten te laat want trein gemist.
Ik dacht, wauw..... die ziet er best wel lekker uit, totdat ze begint te praten.
Echt met zo`n typisch marokkaans accent met haar JATOG en JEWEETOG...
Dat was wel minder.
Klacht: meisje wat met Marokkaans accent praat ondanks dat ze nederlands is
Anti-klacht: ze is hartstikke knap!!.
Anti-klacht 2: Eindelijk gezien na 3 jaar!
Pic:Hoi Bradley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek maar op Hyves
Sorry, het spijt me.quote:
Nee sukkel, waar in Amsterdam, dan ga ik er nu nog ff heen om aan te bellen en mn ballen te laten zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |