quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef aardappel het volgende:
G*dver de g*dver... ik moet sheets hebben voor het tentamen van morgen #$%#$%@#$^@#$%!
Ik ben bij de vwo-studiehouding blijven hangen, op het allerlaatste beginnen met leren en dan toch nog goede cijfers halenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Geen academische studiehouding he, Aardappel.
Lees deze maar eens door.
Dat was mijn havo en HBO houding, maar nu werkt het niet altijd meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik ben bij de vwo-studiehouding blijven hangen, op het allerlaatste beginnen met leren en dan toch nog goede cijfers halen
(op dit vak na dan)
Wat een mooie twitter-dingquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef GlowMouse het volgende:
http://twitter.com/vincentvdeeden/status/16866811570
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef automatic_ het volgende:
De OP mag weer bijna aangepast worden![]()
Ja hoorquote:
Ja, het is nogal moeilijk ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had hem in 1x. Maar dat van de zon is dus waar
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij heb jij nu wel een appeltje te schillen met BlackBoard. Wat zeg ik, een aardappeltje zelfs!
Hahahahahahaaaaaa!![]()
Ze nemen ook ruimte in op je harde schijf als je ze alleen bekijkt hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 20:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
waarom zou ik die downloaden? Kost alleen maar ruimte en normaliter kan ik er altijd bij...
Scherp +1.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze nemen ook ruimte in op je harde schijf als je ze alleen bekijkt hoor.
jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:42 schreef Complexiteit het volgende:
Vraagje, zijn er ook student-assistenten onder de posters in dit topic?
Jep, tenzij je hebt ingesteld dat alle temp files verwijderd worden als je je browser sluitquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze nemen ook ruimte in op je harde schijf als je ze alleen bekijkt hoor.
Dan ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jep, tenzij je hebt ingesteld dat alle temp files verwijderd worden als je je browser sluit
ik vind het heel relaxed. Betaalt goed, leuke groep, leuk werkquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef Complexiteit het volgende:
Wat voor iets is dat Glowmouse?
En cool, hoe bevalt student-assistent zijn? Hoe komt het zo dat jullie dat geworden zijn?
Bij ons heb je verschillende typen assitenten. Bv. onderwijs die alleen nakijken / werkgroepen geven etc. En onderzoek die eigenlijk alleen onderzoeksactiviteiten uitvoeren; programmeren, ontwerpen etc. Denk dat dat op elke faculteit iets anders gaat. Wat doe jij ook al weer? (geheugen als een zeef)quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef GlowMouse het volgende:
Dat is een overzicht van de inhoud van al mijn universiteitsspul met uitzondering van mijn huidige thesis. De weergegeven grootte is recht evenredig aan de bestandsgrootte.
En het bevalt wisselend. Zo is werk nakijken minder leuk dan college geven. Alle onderzoeksmasterstudent bij ons departement kun je naar eigen keuze SA worden voor maximaal 10 uur per week. Eerder was ik het al eens een paar maanden omdat ik de enige sollicitant was. Maar in het algemeen gaat het vaker om ik-ken-jou-en-ik-vind-jou-aardig dan op basis van geschiktheid.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[TK] Netbook Compaq Mini 700ED
Verkocht binnen het uur, GlowMouse.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef automatic_ het volgende:
Bij FSW is nogal wat "onenigheid" over welk cijfer er blijft staan als je gaat herkansen. Er zijn docenten die zeggen "Let op; het cijfer wat je als laatste hebt gehaald, telt (ook al is dat lager)" en er zijn ook docenten die zeggen "Als je nu een lager punt haalt, mail het mij dan even, dan geef ik géén punt door voor je herkansing".
Ik dacht (gezien het bericht wat hier een tijdje terug werd geplaatst) dat dit alleen bij Rechten (toch?) was, maar blijkbaar is het een algehele regel (die volgens mij bijna niemand weet, haha).
Jij hebt weer iets gelezenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat had automatic_ 'beter' gekund. Maar bij een ex-aspirant econometrist moet er toch een rode lamp gaan branden als je zo snel iets verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |