quote:Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee joh, wees dan zo modieus en stop gewoon helemaal.
Daar stond iets anders mannetje.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Modieus ben je pas als je daarna een wereldreis begint
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn hele weekendritme is daardoor naar de knoppen.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:07 schreef Friek_ het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al zo'n last van het feit dat Nederland elke keer zo vroeg gespeeld heeft? Gisteren begon ik maar om 13.00u met drinken en stopte ermee om 3.00u 's nachts waardoor er een hele dag leren foetsie was.
Jep, 12 uur lang zuipen als een malle.... Daarmee was mijn zondag ook weg btw :pquote:Op maandag 21 juni 2010 01:07 schreef Friek_ het volgende:
Hebben jullie trouwens ook al zo'n last van het feit dat Nederland elke keer zo vroeg gespeeld heeft? Gisteren begon ik maar om 13.00u met drinken en stopte ermee om 3.00u 's nachts waardoor er een hele dag leren foetsie was.
Nee, niet echtquote:Op maandag 21 juni 2010 01:07 schreef Friek_ het volgende:
Mijn productiviteit laat te wensen over. Ik heb weer een hoop onduidelijkheid gekregen over mijn onderzoek bij het laatste gesprek met mijn docentbegeleider, moet eerst maar eens wat duidelijkheid zien te verkrijgen voordat ik echt stappen kan maken.quote:
Ik hoop binnen nu en 2 weken al mijn punten binnen te hebben en er dan mooi vanaf te zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef Friek_ het volgende:
Mijn productiviteit is ongeveer tot een minimum geslonken.Mag binnenkort een aantal hertentamens maken gok ik.
Goed gedaan! Wij hebben een mooi punt voor het essay, dus misschien ga ik het toch maar wel doen... Hahaquote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef hetzusjevan het volgende:
9,5 voor het laatste tentamen van m'n bachelor, als dat geen prachtige afsluiter is![]()
Ooh mooi! Ik moet zeggen dat ik het tentamen sowieso wel mee vond vallen en ik zie dat er niet zoveel onvoldoendes zijn, dus volgens mij is het wel een poging waardquote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gedaan! Wij hebben een mooi punt voor het essay, dus misschien ga ik het toch maar wel doen... Haha
Ja, dat zag ik ook al. En zelfs als je soms niets weet, dan kan je hem nog halen (er is iemand met 10 - 10 - 5 - 5 - 0 - 2, essay 6.5 en die heeft hem ook net gehaald)quote:Op maandag 21 juni 2010 18:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooh mooi! Ik moet zeggen dat ik het tentamen sowieso wel mee vond vallen en ik zie dat er niet zoveel onvoldoendes zijn, dus volgens mij is het wel een poging waard.
Ik had laatst een vak met 26 uur hoorcollege en 20 uur werkcollege. Voor dat vak staat 6 ECTS. Dat is 168 uur. Minus overhead van 4% nog 161 uur.quote:Artikel 9 - de studiebelasting
1. De studiebelasting van een onderdeel wordt uitgedrukt in ECTS (European Credits). Eén ECTS staat voor 28 uur studiebelasting.
2. De studiebelasting van de bacheloropleiding als geheel bedraagt 180 ECTS.
3. Het eerste bachelorjaar heeft een studiebelasting van 60 ECTS.
4. De studiebelasting wordt uitgedrukt in hele (ECTS) studiepunten.
5. De studiebelasting wordt berekend met inachtneming van het volgende:
a. 4% van de studiebelasting wordt niet ingevuld in verband met overhead;
b. de student wordt geacht één uur te besteden aan de bestudering van 5 blz. literatuur;
c. de student wordt geacht één uur te besteden aan de bestudering van een gerechtelijke uit-spraak;
d. naast de belasting bedoeld in b. en c. wordt de student geacht een uur te besteden aan de voorbereiding van één uur hoorcollege en twee uren aan de voorbereiding van één uur werkcollege;
e. bij de berekening van de studiebelasting van de vakken in het tweede en het derde jaar van de bacheloropleidingen vindt een vooraftrek plaats van drie uur in verband met werkzaamheden die de student moet verrichten in het kader van het vaardighedentraject zoals omschreven in artikel 10.
6. De examinator geeft de studenten inzicht in de wijze waarop de studiebelasting van elk onderdeel is berekend.
Maar hopelijk wel duidelijker formuleren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
Juristen kunnen niet rekenen![]()
http://www.uvt.nl/student(...)rw/0910-bachelor.pdf
[..]
Ik had laatst een vak met 26 uur hoorcollege en 20 uur werkcollege, allemaal van twee uur elk.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar hopelijk wel duidelijker formuleren.
Het is belachelijk inderdaad. Ik verneuk nu 2 dagen door die achterlijke tijden. Als NL eerste wordt zal de volgende wedstrijd 28 juni om 16:00 gespeeld worden. Fijn dat ik om 15:45 een tentamen heb. Dat wordt dus slecht leren door het wk en snel afraffelen van een tentamen door het wk.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik gok dat ze deze week gaan komen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar hopelijk wel duidelijker formuleren.
Bedrijfseconomie is veelal accounting, marketing en finance.quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:53 schreef Mikewilownu het volgende:
Even een vraagje, wat zijn de verschillen tussen de studies Bedrijfseconomie en Economie en Bedrijfseconomie? 't liefst zo uitgebreid mogelijk graag!
Bij mij was dat eerst ook niet, maar het collegejaar erna (dit jaar dus) stonden ze er uiteindelijk wel bij.. dus volgens mij duurt dat gewoon iets langer?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg mijn minor results niet bij mijn progress van mijn studie. Hij staat echter wel bij last 10 results. Weet iemand hoe ik het bij de progress van mijn studie krijg?
Waarover?quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:40 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar morgen ga ik weer een beroepsschrift indienen. Nummer 98. Het schijnt de enige mogelijkheid te zijn om met de examencommissie van de FRW te praten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:53 schreef Mikewilownu het volgende:
Even een vraagje, wat zijn de verschillen tussen de studies Bedrijfseconomie en Economie en Bedrijfseconomie? 't liefst zo uitgebreid mogelijk graag!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg mijn minor results niet bij mijn progress van mijn studie. Hij staat echter wel bij last 10 results. Weet iemand hoe ik het bij de progress van mijn studie krijg?
quote:
Dat is toch je eigen schuld dan? Hoe wil je die alsnog gaan maken als je geen vrijstelling krijgt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://mystudy.uvt.nl/it10.owp?taal=n&pfac=FEB&variantcode=3K200&ajaar=2009&minorcode=
versus
http://mystudy.uvt.nl/it10.owp?taal=n&pfac=FEB&variantcode=3A200&ajaar=2009&minorcode=
Het tweede jaar is flink anders, maar het eerste jaar is hetzelfde en het derde jaar kun je ook ongeveer hetzelfde maken.
[..]
Ik denk dat dat met de hand moet. Als je meerdere opleidingen gedaan hebt, zou ik mailen.
[..]
Oa. toegang voor volgend jaar. Iemand met 12 ECTS open kan zo instromen in de master terwijl ik straks filosofie, een Engelse taalcursus, twee werkstukken en een referaat open heb staan en vanwege dat laatste niet mag instromen. Die werkstukken en het referaat wilde ik vrijstelling voor, iemand met fiscale economie krijgt dat ook en daarnaast heb ik nog wat beroepsschriften en andere zooi liggen, maar dat krijg ik niet. Het 'leuke' is dat je die werkstukken moet schrijven bij vakken die je nog niet gehaald hebt, en dat kan nu niet meer. Vorige week wilde ik een afspraak maken met de examencommissie. Eerst ging ik gewoon naar de secretaris, maar die was er niet, dus toen maar langs de onderwijsbalie en daar wisten ze niet of dat wel kon. Toen kwam de studieadviseur en die zei dat dat echt niet kon omdat alles dan veel te chaotisch zou worden.
Ja en voor dat laatste wil ik dus de examencommissie wel spreken. Begin dit jaar kwam http://www.uvt.nl/studenten/nieuws/frw/nieuwsbrief0910.pdf met daarin in paragraaf 22 een tekst die suggereert dat de werkstukken vervallen waren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is toch je eigen schuld dan? Hoe wil je die alsnog gaan maken als je geen vrijstelling krijgt?
Bij een tentamen van Filosofie kregen we weer een mailtje dat het hoogste cijfer teltquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:46 schreef Friek_ het volgende:
Als dat een algemene regel is ga ik het faculteitsbestuur er toch even streng op aanspreken. No way dat ik instem met dergelijke regelingen voor onze faculteit.
Mooi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij een tentamen van Filosofie kregen we weer een mailtje dat het hoogste cijfer telt
Hehequote:
Dat zou eens fijn zijn!quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze deze week gaan komen...
CB
Dan kan je beter niets doen en puur op het gokken gaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:54 schreef aardappel het volgende:
GODVERDOMMEEEEEEE
edit: veels te laat ja, heel de week alleen maar bier gedronken en ik ga nu proberen het vak te leren in 5 uurtjes terwijl ik er al 3 x voor gezakt benmja, dat gaat natuurlijk niet lukken als ik niet bij de sheets kan...
waarom zou ik die downloaden? Kost alleen maar ruimte en normaliter kan ik er altijd bij...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je beter niets doen en puur op het gokken gaan
Maar goed; als je het vak voor de 4e keer gaat doen, dan heb je die sheets toch wel op je PC staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |