Is er zo'n vliegshow dit weekend dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal wel oefenen zijn voor aankomend weekend.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen/
Jammer.quote:Bij een afwijking tussen -2 en -6 of bij een andere oogafwijking, bestaat er een zeer kleine kans dat het zicht voldoende is. Daarom vragen we je in dat geval een meting te laten doen bij onze 'meten is weten' service voordat je solliciteert en de uitslag bij je sollicitatiepapieren te doen.
Maak vooraf een afspraak via 0346-334302.
Onzin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef GlowMouse het volgende:
squig loopt niet altijd in een trainingspak
Fijn dat het opgelost isquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:17 schreef pickup52 het volgende:
Even een update over het tentamen kwijtgeraakt verhaal, ik kreeg een mailtje met felicitatie en dat ik een 7 had, natuurlijk 50/50 dat ie het echt heeft teruggevonden of geen zin heeft in problemen. Maarja ik ben tevreden, bedankt Glowmouse in ieder geval voor de topics.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef GlowMouse het volgende:
ga je naar de inzage?
Haha, inderdaad. Ik vind het op zich wel goed dat ze zo'n mailtje sturen ter informatie, maar verzin dan een ander onderwerpquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha. Nouja, het positieve aan het mailtje is dat deze week al bijna om is, dus dat het niet lang meer kan duren
.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Tegan het volgende:
Stomme straaljagers. Vanmorgen hoorde ik ze zelfs binnenshuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Vertel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk, kan het ook goed zien allemaal. Het is alleen jammer voor de productiviteit desalniettemin zijn er toch bijzonder veel leuke ontwikkelingen met mijn onderzoek
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef Complexiteit het volgende:
Hmm, ze doen zeker niet aan jaarlijkse cijferlijsten op de uni? (thuisgestuurd dus)Kan er iig niks over vinden op de site.
Waarom zou je dat willen? Als je graag je cijfers wil kun je naar de CSB gaan en certificaten laten maken. Al zie ik het nut niet echt in..quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef Complexiteit het volgende:
Hmm, ze doen zeker niet aan jaarlijkse cijferlijsten op de uni? (thuisgestuurd dus)Kan er iig niks over vinden op de site.
Tjuu toch, ik had toch zeker wel een analyse verwacht van m'n sterke en zwakke punten en dergelijke..quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, alleen via internet en bij je diploma. Je krijgt ook geen jaarlijks rapport met 'ga zo door!' of 'er zijn nog veel verbeterpunten!'.
Dat is wel irritant ja..quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fijn die webmail die niet werkt, ik wil graag weten hoelaat ik morgen een afspraak heb met mijn docentbegeleider. Half 11 of half 12, dus dat wordt morgen om half 11 daar zijn.
Oeh, wat een goed planquote:Op zondag 20 juni 2010 21:51 schreef Friek_ het volgende:
Je kan altijd nog stoppen met je opleiding automatic_. Hoef je lekker niks te doen, beetje geld verdienen als sociaal werker en ruimer leven. En je bent van alle MTO-vakken af! Enige wat je hoeft te doen is stoppen!
Ik heb deze week drie tentamens... Verleidelijk!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
Stoppen hoeft helemaal niet expliciet, je kunt bijvoorbeeld ook aankomende week in de zon gaan zitten zonder studieboeken erbij.
Nee joh, wees dan zo modieus en stop gewoon helemaal.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
Stoppen hoeft helemaal niet expliciet, je kunt bijvoorbeeld ook aankomende week in de zon gaan zitten zonder studieboeken erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |