quote:Nieuws | 23 juni 2010 - De Medal of Honor bèta is in volle gang maar helaas zijn de keys niet eenvoudig te bemachtigen in de Benelux. Gelukkig kunnen wij wel met iets nieuws aan de slag voor die andere grote shooter, Call of Duty: Modern Warfare 2. Robert Bowling heeft via zijn Twitter laten weten dat we aan de slag kunnen met twee nieuwe modi: Barebones Pro en Objective Barebones Pro.
In Barebones Pro kun je zonder killstreak rewards Free forAll of Team Deathmatch spelen. In Objective Barebones Pro kun je ook zonder killstreak rewards aan de slag met Domination, Demolition, Headquarters en Capture the Flag. De MW2-community vroeg al een tijdje naar een optie om zonder killstreak rewards te kunnen spelen en met deze toevoeging geeft Infinity Ward daar eindelijk gehoor aan. Dus mocht je MW2 niet meer spelen door die vervelende Pavelow's of Chopper Gunners, dan is nu je kans om de game weer op te pakken!
Toch maar weer gestopt, zitten echt te weinig mensen in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:30 schreef Desiler het volgende:
Ja, echt 2 heerlijke gametypes!
Wie nu gamen?
Dit duurt wel even voordat het echt aanslaat, denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:39 schreef Desiler het volgende:
[..]
Toch maar weer gestopt, zitten echt te weinig mensen in.
Ja maar ik bedoel Barebones Pro is maar met 8 mensen ,4v4 echt te klein...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit duurt wel even voordat het echt aanslaat, denk ik.
En iedereen zegt dat de spas pure rape is (is hij ook), de AA-12 kan er ook wel wat van(Ik ben al aan het "plannen" voor na de mastery van alles: 1000/2500 kills met elk wapen, dus ook secondaries
Ik ben ook die 2500 kills met elk wapen aan het voltooienquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit duurt wel even voordat het echt aanslaat, denk ik.
En iedereen zegt dat de spas pure rape is (is hij ook), de AA-12 kan er ook wel wat van(Ik ben al aan het "plannen" voor na de mastery van alles: 1000/2500 kills met elk wapen, dus ook secondaries
Een boel wapens heb ik al ruim over de 1000. Die penetration kills gaan soms echt te traagquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef Desiler het volgende:
Ik zit nu pas met de UMP op de 800 kills
Succesquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Een boel wapens heb ik al ruim over de 1000. Die penetration kills gaan soms echt te traag(van 300->1200 voor 40 FMJ kills. Dat is 1 FMJ kill op de 22,5 kills.
Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
jullie spelen echt te veel mw2ik heb met geen enkel wapen meer dan 600 kills...
Trollol! Ik heb vorig weekend 500 kills gehaald mt umpquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
jullie spelen echt te veel mw2ik heb met geen enkel wapen meer dan 6v00 kills...
Dat met hitmarkers heb ik ook vaak last van. Dan word je meestal gelijk dood geschoten door die trage reload. Helpt fmj daar niet wat aan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:56 schreef VASND het volgende:
Spas is tof maar na een tijdje vind ik al die hitmarkers icm langzaam reloaden gewoon enorm irritant en ga ik toch voor wat meer zekerheid.
Maar de range van dat ding is echt ziek, heb te vaak gehad dat ik met een m1014 op iemand stond te sprayen, hij zich omdraaid van huh?en me dan neerschiet.
ik heb nu van 17 wapens 500 kills, van 6 meer dan 1000 en van 2 2500quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
jullie spelen echt te veel mw2ik heb met geen enkel wapen meer dan 600 kills...
FMJ doet niks. Steady Aim + Grip is het enige dat je er tegen kan doen, dan schiet je meer mis, maar raak is ook echt 20x in stukjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 14:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat met hitmarkers heb ik ook vaak last van. Dan word je meestal gelijk dood geschoten door die trage reload. Helpt fmj daar niet wat aan?
nee nee je doet mw2quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:45 schreef kutkabouter het volgende:
bij nader inzien eerst even AC 2 spelen
En toch heb ik die laatste in me eentje gehaald. Heel bazig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je moet Spec Ops wel met z'n tweeen doen he! bijvoorbeeld die laatste op dat olieplatform, gewoon met z'n tweeen met snipers gaan campen op dat helipad daarboven
als jullie een andere host pakkenquote:
GRENADE LAUNCHER NOOB _____quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jullie een andere host pakken
fuck julliequote:
ik kan niet tegen m'n verlies als het op een lamme manier is gegaanquote:
Dan had je me wat eerder op afghan moeten zien met sommy en soldquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik kan niet tegen m'n verlies als het op een lamme manier is gegaan
ik vind het ergens wel jammer dat ik mijn langste streak nooit meer ga overtreffenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dan had je me wat eerder op afghan moeten zien met sommy en soldIk denk wel 5 ofzo triple kills, 8 kills ofzo met precision+harrier airstrike (harrier zelf uit lucht geknald), en iets van 35-4-5 gestaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
subtielquote:
Ja wij zijn ook met ze vijvenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry Desiler ik was met een vriend in een party! volgende keer join ik wel
JAVELINquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3xquote:
Wow! Er zijn nog ps3 gamers ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef FalleNk810i het volgende:
heb alleen mn Scar nog maar op 2500 kills,
bijna Intervention FMJ klaar
Vanmiddag mn witte ps3 controller binnen gekregen, ziet er echt heel vet uit
tot ik zelf ging noobtuben was ik elke keer bijna ge-ragequitquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had ik jou 3keer?
Had ik niet eens in de gaten
dat zijn de allerbesten ^^quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:37 schreef Muchachooo het volgende:
ground war net was echt complete chaos...
Was leuk net hea!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef KaMo het volgende:
Ik ga nu TD spelen, wie zin heeft om mee te spelen, mijn PSN is KaMo_NL
Je moet van mijn sentry afblijvenquote:
lol! Je werd geraped door je eigen sentry! Wrm maakte je hem niet kapot?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je moet van mijn sentry afblijven
Net nog eens domination gespeeld, k-a-d 22 6 17, veel leuker dan TD
Ik knifte 3x mis ofzo, en toen UMPde je me in mijn rugquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:27 schreef leeroy het volgende:
[..]
lol! Je werd geraped door je eigen sentry! Wrm maakte je hem niet kapot?
Ik lolde echt zo hardquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik knifte 3x mis ofzo, en toen UMPde je me in mijn rug
je had erbij moeten zijn tijdens dat potje domination, dan had ik om jou gelol'dquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik lolde echt zo hard
De rest van die game was echt wack..
zo moooooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:37 schreef Muchachooo het volgende:
ground war net was echt complete chaos...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die met een noobtube + OMA en danger close rondlopen!
Echt een faal game was dat zeg! Had geen 1 class die werkte!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
je had erbij moeten zijn tijdens dat potje domination, dan had ik om jou gelol'd
Al heb ik best moeten lachen toen ik jou joinde en gelijk 2x achter elkaar killde. Bedankt voor de uav zal ik maar zeggen
Mensen met sentry gunsquote:
quote:
Idd kansloos schijt spelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die javelin was veel kutterquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
En owja sorry dames..
Sorry dat ik jullie noobtube te de hele tijd![]()
Kwam gewoon allemaal door die last winning kill came op mijn van Fsmxi
das lachenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mensen die met een noobtube + OMA en danger close rondlopen!
Zal het vanmiddag wel even doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:59 schreef FalleNk810i het volgende:
@ Leeroy en Kamo, mijn psn is DriverJJ, add me als je wilt, kunnen we keertje knallen
Heb mn intervention mastery eindelijk
bijna Marathon pro uitgespeeld en nog wat dingetjes
Heh, en dan te bedenken dat ik alleen de noobtube gebruikte in de game winning killquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
En owja sorry dames..
Sorry dat ik jullie noobtube te de hele tijd![]()
Kwam gewoon allemaal door die last winning kill came op mijn van Fsmxi
Komt in orde!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:59 schreef FalleNk810i het volgende:
@ Leeroy en Kamo, mijn psn is DriverJJ, add me als je wilt, kunnen we keertje knallen
Heb mn intervention mastery eindelijk
bijna Marathon pro uitgespeeld en nog wat dingetjes
just like the old timesquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
dit begint steeds meer een slowchattopic te worden...![]()
top!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef leeroy het volgende:
[..]
Komt in orde!
Dit topic gaat wel snel!
Wel jmmr dat er bijna geen ps3 gamers zijn!
Dat is waar! Je hebt troep en je hebt ps3quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
top!
achja, niet iedereen kan het beste hebben toch?
quote:
Gelukkig is het wel een private match.quote:
Met zn 2en doen, 1tje pakt de poortjes en de andere rijdt zo snel mogelijk naar het einde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 @ 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Even serieus. Welke leeghoofd bij IW heeft die spec ops missie "Time Trial" verzonnen.
Op veteran is die kk onmogelijk en dat zit je ook nog eens op een verrotte kutsneeuwscooter.![]()
Zelfs Armor Piercing met die juggernauts is nog makkelijker.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Even serieus. Welke leeghoofd bij IW heeft die spec ops missie "Time Trial" verzonnen.
Op veteran is die kk onmogelijk en dat zit je ook nog eens op een verrotte kutsneeuwscooter.![]()
![]()
![]()
![]()
Haha dies echt makkelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
![]()
![]()
![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Muchachooo het volgende:
Die A HIGH Asian heeft goeie video's op youtube!
jaquote:
holographicquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef FalleNk810i het volgende:
wat is de beste samenstelling als je met de FAL wilt gaan schieten?
en een bijpassende FALquote:
quote:
gewoon blijven proberen, op een gegeven moment begint je vinger spastisch te worden en dan komt alles goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FAL heb ik geprobeerd maar ik kon er niets mee
onzinquote:
Waarderloosquote:
als ze de AA-12 realistisch hadden gemaakt, dan was ie bruut viesquote:Op zondag 27 juni 2010 10:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
WaarderloosVerder is het inderdaad wat kutkabouter zegt, gewoon wennen. En met mastery is het hetzelfde als allemaal, gewoon blijven schieten en als je een onoplettende sniper tegenkomt, kijken of er een muurtje/paaltje vlakbij is. Verder is de AA-12 extended mags wel bruut vies
Het is niet zozeer de recoil als bullet spread en range. Aka, dat je niet van favela van onderaan de straat naar boven kunt schieten en 4/5 kogels ook nog de vijand raken waarop je (met het 1e schot) op mikte.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:12 schreef Muchachooo het volgende:
alleen vond MW2 het een beetje overdreven om dit ding evenveel recoil als de ACR te geven denk ik...![]()
Totaal niet, alleen maar buiten geweestquote:
Neeee man, dat is een heerlijke uitdagingquote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Lightweight VI uitspelen is echt like teveel :/
marathon pro, lightweight pro, ninja pro en SPAS-12 + extended magsquote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef FalleNk810i het volgende:
250 miles is dat toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Juistquote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
marathon pro, lightweight pro, ninja pro en SPAS-12 + extended mags
Stoppen met prestigen, dan lukt hetquote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef VASND het volgende:
Elke prestige begin ik er weer aan maar ik kom nooit verder dan 150 miles.
hahahaha dan moet je lightweight gewoon bij elke class nemen, dan red je het welquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef leeroy het volgende:
ik zit nu op 100, ben level 35 dus ga de goede kant op
Sounds familiar..quote:Op maandag 28 juni 2010 13:01 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Echt gisteren zoooooooo veel gespeeld(in vergelijking me normaal). Hè ging niet altijd zo goed ;x dat wel.
Het was 35 graden buitenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:01 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Echt gisteren zoooooooo veel gespeeld(in vergelijking me normaal). Hè ging niet altijd zo goed ;x dat wel.
35 graden = binnen of zwembad, geen tussenwegquote:
Juistquote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
35 graden = binnen of zwembad, geen tussenweg
Helaas wel. Ik vind het prima om buiten te zijn, maar rond de 25 begint het al ehct te warm te worden als je niet fatsoenlijke schaduw/zwembad/binnen hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
35 graden = binnen of zwembad, geen tussenweg
ik ben dus wel buiten geweest, en het resultaat is dat ik er nu uitzie als een aardbei/kreeft/insert iets roodsquote:Op maandag 28 juni 2010 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Juistin mijn geval was dat dus binnen, het hele weekend
aka gamen als een mofo
Held!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik vind het prima om buiten te zijn, maar rond de 25 begint het al ehct te warm te worden als je niet fatsoenlijke schaduw/zwembad/binnen hebt
Ontopic: WA2000 bijna gemastered, dan heb ik alle snipers
Hahahaha ik ben blij dat ik binnen ben geblevenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ben dus wel buiten geweest, en het resultaat is dat ik er nu uitzie als een aardbei/kreeft/insert iets roods
nee, je moet gewoon veteran en master halenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:55 schreef KaMo het volgende:
Haal ik bij Tar-21 de laatste marksmann, krijg ik niks, moet ik ook alle headshots halen daarvoor ofzo?
Raar, ik heb alles done, behalve headshots, en heb een title, maar die had ik al na alle attachements te hebben gehaaldquote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, je moet gewoon veteran en master halen
je bent zeker nog geen prestige?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Raar, ik heb alles done, behalve headshots, en heb een title, maar die had ik al na alle attachements te hebben gehaald
Ah, dat is het geheimquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, dat is het geheim![]()
Dan ga ik het ook maar niet op de acr doen, dan ga ik gewoon verder met andere attachments
ja maar het lijkt af en toe wel alsof het alleen maar slechter gaat, voor de examens aan de lopende band AC-130's en alles en nou sleep ik er met moeite heel af en toe een emergency airdrop uitquote:
ik denk dat het wel meevalt hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar goed, nu er zelfs voor de Xbox 360 aimbots zijn, denk dat het snel gedaan zal zijn met deze game.
ooit gehoord van gordijnen etc??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef Parvus het volgende:
Mijn kamer staat op het westen, vanaf 17:00 ofzo komt de zon er op. Is 's avonds echt niet te doen
ik heb het spel geleerd met scar en barrett, maar ik speel nu het best met de intervention geloof ik...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:05 schreef kutkabouter het volgende:
ik speelde vandaag de hele tijd weer met de M4A1, de AUG, de SCAR en de intervention, en mijn scores vlogen ineens de lucht in. dat zijn de wapens waarmee ik dit spel heb "geleerd" zeg maar en daar kan ik dus zo te zien stukken beter mee omgaan dan met alle andere wapens
nou je het zegt, ik ook met de barrett, maar ik gebruik nu zeg maar dezelfde klasse sniper, alleen dan met de interventionquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik heb het spel geleerd met scar en barrett, maar ik speel nu het best met de intervention geloof ik...
Stoping power? of gewoon goed mikkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef VASND het volgende:
Ik heb een hekel aan de barrett. Lijkt alsof die 8/10 keer een hitmarker geeft en gewoon super vaak mis schiet.
ik heb op al m'n classes claymores, ik kan namelijk totaal niet richten met semtexquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Muchachooo het volgende:
claymores gebruik ik dus nooit met snipers... nee ik zit er een beetje tussenin, gewoon rustig rondlopen en iedereen neerhalen die ik tegenkom. en af en toe een beetje campen als ik zie dat er veel teammates zijn zodat ik niet in m'n rug geschoten word..
claymores + scavengerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb op al m'n classes claymores, ik kan namelijk totaal niet richten met semtex
deze man weet hetquote:
Maximaal 2 claymore's dus zo veel heb je er niet aan..quote:
wel bij 2 uitgangen campplekjes en naabs die telkens op je claymore's blijven lopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maximaal 2 claymore's dus zo veel heb je er niet aan..
Sommige plekken zijn gewoon altijd een kill.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:24 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maximaal 2 claymore's dus zo veel heb je er niet aan..
Die lui waar hij tegen speelt zijn echt belachelijk slecht.quote:
en dan nog zeggen dat goed zijn in mw2 niet bestaatquote:
Nee, bij domination altijd C4, Were losing B...ang!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Sommige plekken zijn gewoon altijd een kill.
Hoe lekker is het om te horen *we're losing A" en tegelijk te zien dat er iemand over de claymore is gelopen die op A staat.
Of zet er 2 op de gangen naar een punt toe. Geheid dat je dan je vlag een paar keer redt.
Als je met 2-3 man in een team zo speelt dan wordt het heel wat fijner.
Vaak zat ben je te laat of liggen ze net op het randje van capturen (doe ik zelf ook meestal) en dan krijg je ze niet dood.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, bij domination altijd C4, Were losing B...ang!
Of je legt hem bij C neer. We're losing *click, BOOM* Charlie!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, bij domination altijd C4, Were losing B...ang!
Rennen geblazenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Of je legt hem bij C neer. We're losing *click, BOOM* Charlie!
FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
dat die andere mensen steeds als een kamikazechinees op die gast af blijven rennen in plaats van gewoon nuttig bedenken dat er nóg 5 mensen ergens in hoekjes zitten te wachten...quote:
zou jij dat bedenken als je het niet van te voren wist? dat is toch te achterlijk voor woorden, dat bedenk je dus echt niet hequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat die andere mensen steeds als een kamikazechinees op die gast af blijven rennen in plaats van gewoon nuttig bedenken dat er nóg 5 mensen ergens in hoekjes zitten te wachten...
Grootste deel van zn kills komen natuurlijk van zijn killstreaks..quote:No, I wouldn't. Less players in TDM games is an advantage, not a handicap. Any decent player will have an advantage playing a lone wolf TDM because the majority of deaths will come from the enemy getting UAV's and air support off of crap team mates, without those deaths, the decent player is more likely to get to their own killstreaks, and it is much harder to find this one player just randomly running around the map.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wel bij 2 uitgangen campplekjes en naabs die telkens op je claymore's blijven lopen
echt ernstig inderdaad, ik zit ook constant in de 80 ms ping of hoger lobbiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:00 schreef Parvus het volgende:
wtf is er aan de hand met matchmaking.. wat een drama
Het is je eigen schuldquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef FUUUU het volgende:
Kut Xbox heeft mijn Modern Warfare 2 cd verneukt, dikke ronde kras over de hele cd.![]()
Is hier iets aan te doen of moet ik nou gewoon weer 60eu betalen?
In feite heb ik reeds betaald voor de licentie en zon cd op zich kost niets, is het niet mogelijk hem op te sturen of zoiets?
niks aan te doen, ik heb alles geprobeerd, maar ik moest uiteindelijk gewoon een nieuw schijfje kopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef FUUUU het volgende:
Kut Xbox heeft mijn Modern Warfare 2 cd verneukt, dikke ronde kras over de hele cd.![]()
Is hier iets aan te doen of moet ik nou gewoon weer 60eu betalen?
In feite heb ik reeds betaald voor de licentie en zon cd op zich kost niets, is het niet mogelijk hem op te sturen of zoiets?
Goed bezig man! Speelde gisteren een potje FFA en won met 30-7! In het begin was ik first blood, had al zoiets van dit word niks. Maar toen ging de UMP45 SILENCER loss! En had binnen no time choppergunner!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:11 schreef KaMo het volgende:
Op de PS3 gaat het prima
lvl 66! kd is onderhand al weer 0.46 geworden
Ik hoop het naar 0,5 te trekken, wel zo leuk
doe geen moeite, het is echt een kutspelquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:56 schreef KaMo het volgende:
Ik ga komende tijd minder spelen, heb nu CSS op de mac
Maar toch ga ik wel afentoe spelen, ik moet en zal een keer prestigen!
Hoezo is het nou weer een kut spel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
doe geen moeite, het is echt een kutspel
Is toch algemeen bekendquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een kut spel?
vond ik dat eerst niet dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een kut spel?
ik wel 8 dagen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vond ik dat eerst niet dan?alleen ik besefte me gisteren pas hoe ontzettend veel tijd ik verneukt heb hieraan
![]()
ik dus 14, en ik ben het ook echt helemaal zat en de verslaving begint nu inderdaad weg te gaan gewoon omdat ik er geen kut meer aan vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ja het is echt een kutspel. Koop ik o.a. MAG (), BFBC2 en RDR om van de verslaving van dit spel af te komen, word ik door vrienden gedwongen om met hun te blijven spelen omdat het zo "gezellig" is. En ja, met vrienden spelen is ook veel leuker dan alleen op de prairie in RDR of eenzaampjes in een tank in BFBC2. De meute dwingt mij gewoon om MW2 te blijven spelen
Hier het zelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!??1!11!??/quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
de middelbare en basisscholen zijn nu uit en het gaat meteen weer dramatisch door alle paupers met noobtubes
´s nachts spelen is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
de middelbare en basisscholen zijn nu uit en het gaat meteen weer dramatisch door alle paupers met noobtubes
Toch is rushen met de UMP45, Marathon, Lightweight en Ninja Pro in S&D het leukste. Zorgen dat je zo snel mogelijk bij hun spawn bent en dan lekker ownenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:52 schreef Muchachooo het volgende:
het is zo godsgruwelijk irritant als je ze tegen je hebt maar het is oh zo leuk om te doen
Wel silencer dan he!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Toch is rushen met de UMP45, Marathon, Lightweight en Ninja Pro in S&D het leukste. Zorgen dat je zo snel mogelijk bij hun spawn bent en dan lekker ownen
nee, net ging het hartstikke goed, zo rond 2 a 3 uur. domination zoals het hoort, vlaggen die over en weer gingen, aan beide kanten 2 snipers en de rest met assault rifles/lmg's. veel leuker dan iedereen met die zaadkankernoobtubesquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
´s nachts spelen is ook niet alles hoor
niet huilenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, net ging het hartstikke goed, zo rond 2 a 3 uur. domination zoals het hoort, vlaggen die over en weer gingen, aan beide kanten 2 snipers en de rest met assault rifles/lmg's. veel leuker dan iedereen met die zaadkankernoobtubes
Want je speelt ook alleen tegen nederlanders hequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
dankzij de nieuwe matchmaking wel ja, hij zoekt namelijk met welke host je de laagste ping hebt, wat dus over het algemeen een nederlander zal zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je speelt ook alleen tegen nederlanders he
ik vind het nieuwe matchmaking maar stom, puur en alleen omdat ik nu van tevoren al kan zien dat het een laggende kutlobby wordtquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dankzij de nieuwe matchmaking wel ja, hij zoekt namelijk met welke host je de laagste ping hebt, wat dus over het algemeen een nederlander zal zijn
ben m aan t masteren!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
OMG!!
net op groundwar met ALLEEN HARRIER AIRSTRIKE 7 kills![]()
![]()
![]()
En toen kwam pas de HARRIER zelf
Groundwarquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef SoldMayor het volgende:
OMG!!
net op groundwar met ALLEEN HARRIER AIRSTRIKE 7 kills![]()
![]()
![]()
En toen kwam pas de HARRIER zelf
tjaaaaa met dit weer heb je dat snel...quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb net mijn killstreak veranderd van 5,7,9 naar 5,7,11 en het is elke keer echt zweten als je je harrier hebt opgeroepenZweten en lekker campen
Campen in Highrise bij B (domination).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 15:19 schreef KaMo het volgende:
Ik was net level up, model 1887, gelijk maar ge-akimbood
Maar ik haal die 3 laatste FMJ-kills maar niet op mijn Scar-H
Ja, kan.quote:
ook heerlijk ja, al vind ik hp toch de beste tot nu toequote:
was elk potje mw2 maar zo spannend als de 2e helftquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
was elk potje mw2 maar zo spannend als de 2e helft
was mijn leven maar zo spannend als de 2e helftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
was elk potje mw2 maar zo spannend als de 2e helft
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
was mijn leven maar zo spannend als de 2e helft
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
was mijn leven maar zo spannend als de 2e helft
ja ben nu bezig om die FAL te masteren.... eerst ff door die eerste 25 kills heen bijten met die klote iron sights.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:34 schreef DrMarten het volgende:
Voor mensen die problemen hebben me de FMJ..... speel FFA, daar gaat het bij mij iig een stuk sneller dan bij TDM ofzo. Hangt natuurlijk een beetje van de map af, maar over het algemeen toch minstens 2 bullet penetration kills per potje, vaak ook wel meer.
Ik neem trouwens ook mijn woorden terug voor wat betreft de FAL. Met Sleight of hand and stoppingpower is het lekker schieten met dat ding, 2 hits en je hebt een kill.
een bling FAL met die setup is echt een monster van een wapenquote:Op zondag 4 juli 2010 03:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb meer dan 40000 kills met de FAL
Eerst begonnen met slight of hand en lekker schieten, maar ik vind hem veel fijner met bling, een holographic (meer damage) en een silencer.
ja die setup heb ik nu ook, heb ook een class met alleen maar holo. Met silencer schiet tie alleen gerichter maar heb je vaak wel een extra schot nodig.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb meer dan 40000 kills met de FAL
Eerst begonnen met slight of hand en lekker schieten, maar ik vind hem veel fijner met bling, een holographic (meer damage) en een silencer.
Ik doe wel mee, ik add je ff oke?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:06 schreef xSoDx het volgende:
mensen die zo gaan knallen ? (ps3; BensterNL)
ik ben nu online .. verder met prestige grinden >< (4 (of 5), lvl65 nu d8 ik)
eerlijk gezegd is dat een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen de laatste tijd, noobtuben! verder heb ik er helemaal niet meer zo'n zin in...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:27 schreef kutkabouter het volgende:
het gaat eindelijk weer best goed
RPG + danger close = instant lol
noobtuben doe ik daar niet mee, die zit er wel op, maar ik gebruik die bijna niet, gewoon de scar als primary gebruiken en als je een groepje ziet proberen een rpg multikill te halenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is dat een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen de laatste tijd, noobtuben! verder heb ik er helemaal niet meer zo'n zin in...
heb met mijn danger close class wel 4 chopper gunners gehaald in 10 potjes
dan pak je de tar of de famas of m16, zelfde verhaalquote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb helemaal geen mappacks![]()
en idd, de scar is met danger close nog steeds overpowered. maar die clip size
Hahaha ja dat is af en toe echt heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef KaMo het volgende:
Daarnet in lobbie met allemaal mensen die nog niet geprestiged waren.Was echt leuk, UMP45 Silencer FMJ
Dat had ik gister ook, 4 potjes FFA meegespeeld. 3 ervan gewonnen met 30 kills en 1 met 24 ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef KaMo het volgende:
Daarnet in lobbie met allemaal mensen die nog niet geprestiged waren.Was echt leuk, UMP45 Silencer FMJ
wat is de fun dan? want ik heb die class ook en ik haal juist wel kills, gebruik m vaak in Afghan, je rent zo snel achter ze langs en soms staan er groepjes van 4+ te knallen en kan je ze allemaal in hun rug pakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
Mp5k, usp45 met tactical knife, throwing knife, smoke grenade
Marathon pro, lightweight pro, commando pro/ninja pro.
Gegarandeerd fun! je haalt geen kills maar lacht je wel kapot
Ik heb een hekel aan dat soort lui, rennen voorbij 2 claymores en knifen je vervolgens met hun commando terwijl je op ze aan het schieten bent en dan ben jij dood en hij niet..... slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wat is de fun dan? want ik heb die class ook en ik haal juist wel kills, gebruik m vaak in Afghan, je rent zo snel achter ze langs en soms staan er groepjes van 4+ te knallen en kan je ze allemaal in hun rug pakken
klopt ze zijn echt verschrikkelijk als je ze tegen je hebt! maarja fight fire with fire ehquote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat soort lui, rennen voorbij 2 claymores en knifen je vervolgens met hun commando terwijl je op ze aan het schieten bent en dan ben jij dood en hij niet..... slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Net nog weer even een potje gespeeld met een aantal relatieve noobs. 3 keer achter elkaar afgeschoten door 3 verschillende lui die met een heartbeatsensor in een hoekje zaten te wachten..... dat werd hem dus ook niet.
Het is juist altijd gegarandeerd kills met dat.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
Mp5k, usp45 met tactical knife, throwing knife, smoke grenade
Marathon pro, lightweight pro, commando pro/ninja pro.
Gegarandeerd fun! je haalt geen kills maar lacht je wel kapot
Nah dan lukt het mij gewoon nietquote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is juist altijd gegarandeerd kills met dat.
Als zo iemand in een potje FFA zit of meerdan 1 iemand met zo'n klote heartbeatsensor dan ben ik weg.Dan zoek ik wel een andere lobby op waar zewel normaal kunnen spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:51 schreef Muchachooo het volgende:
het is toch te gek voor woorden dat een spel als cod een perk heeft waarmee je 10 meter verderop teleporteert om vervolgens iemand in z'n gezicht te kniven terwijl je wordt beschoten door iemand die een anti-tank sniper op je aan het sprayen is alsof het een shotgun is...MW2
om niet te vergeten dat hij ook nog eens een rugzak op zijn rug heeft waarin een sniper, assault rifle, light machine gun en ook nog eens een rocket launcher inzittenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:51 schreef Muchachooo het volgende:
het is toch te gek voor woorden dat een spel als cod een perk heeft waarmee je 10 meter verderop teleporteert om vervolgens iemand in z'n gezicht te kniven terwijl je wordt beschoten door iemand die een anti-tank sniper op je aan het sprayen is alsof het een shotgun is...MW2
en even snel kan lopen met dat ding als iemand met een mp5 of mini uziquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
om niet te vergeten dat hij ook nog eens een rugzak op zijn rug heeft waarin een sniper, assault rifle, light machine gun en ook nog eens een rocket launcher inzitten
Of de volgende:quote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef Muchachooo het volgende:
toch jammer dat die achteruitkijkspiegel attachment niet meer is gekomen...
Martyrdom is wel geniaal. Challenge binnenhalen van payback met granaat zonder er buwust iets voor te doen anders dan te vaak achter elkaar afgeschoten wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Of de volgende:
Multi-bomber: 3 noobtubes tegelijk afschieten + Multi-bomber PRO = 5 noobtubes tegelijk en extra damage..
Inviseble: 15 seconden lang onzichtbaar + Inviseble PRO = 30 seconden lang onzichtbaar..
MARTYDOM PERK
dat is gewoon een rpg met danger closequote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat voor een killstreak reward
Ja ongeveer wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is gewoon een rpg met danger close![]()
Say what?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
ow en het helpt om de map packs van je harde schijf te flikkeren, dan kom je in veel leukere lobbies
wat een kanker sukkelquote:
quote:
ja omdat alle "pro's" de mappack kopen en de casual gamers niet, als je dus de mappack eraf gooit kom je in een lobby zonder die klapjosties die 15 uur per dag spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |