een bling FAL met die setup is echt een monster van een wapenquote:Op zondag 4 juli 2010 03:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb meer dan 40000 kills met de FAL
Eerst begonnen met slight of hand en lekker schieten, maar ik vind hem veel fijner met bling, een holographic (meer damage) en een silencer.
ja die setup heb ik nu ook, heb ook een class met alleen maar holo. Met silencer schiet tie alleen gerichter maar heb je vaak wel een extra schot nodig.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb meer dan 40000 kills met de FAL
Eerst begonnen met slight of hand en lekker schieten, maar ik vind hem veel fijner met bling, een holographic (meer damage) en een silencer.
Ik doe wel mee, ik add je ff oke?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:06 schreef xSoDx het volgende:
mensen die zo gaan knallen ? (ps3; BensterNL)
ik ben nu online .. verder met prestige grinden >< (4 (of 5), lvl65 nu d8 ik)
eerlijk gezegd is dat een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen de laatste tijd, noobtuben! verder heb ik er helemaal niet meer zo'n zin in...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:27 schreef kutkabouter het volgende:
het gaat eindelijk weer best goed
RPG + danger close = instant lol
noobtuben doe ik daar niet mee, die zit er wel op, maar ik gebruik die bijna niet, gewoon de scar als primary gebruiken en als je een groepje ziet proberen een rpg multikill te halenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is dat een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen de laatste tijd, noobtuben! verder heb ik er helemaal niet meer zo'n zin in...
heb met mijn danger close class wel 4 chopper gunners gehaald in 10 potjes
dan pak je de tar of de famas of m16, zelfde verhaalquote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb helemaal geen mappacks![]()
en idd, de scar is met danger close nog steeds overpowered. maar die clip size
Hahaha ja dat is af en toe echt heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef KaMo het volgende:
Daarnet in lobbie met allemaal mensen die nog niet geprestiged waren.Was echt leuk, UMP45 Silencer FMJ
Dat had ik gister ook, 4 potjes FFA meegespeeld. 3 ervan gewonnen met 30 kills en 1 met 24 ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef KaMo het volgende:
Daarnet in lobbie met allemaal mensen die nog niet geprestiged waren.Was echt leuk, UMP45 Silencer FMJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |