een bling FAL met die setup is echt een monster van een wapenquote:Op zondag 4 juli 2010 03:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb meer dan 40000 kills met de FAL
Eerst begonnen met slight of hand en lekker schieten, maar ik vind hem veel fijner met bling, een holographic (meer damage) en een silencer.
ja die setup heb ik nu ook, heb ook een class met alleen maar holo. Met silencer schiet tie alleen gerichter maar heb je vaak wel een extra schot nodig.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb meer dan 40000 kills met de FAL
Eerst begonnen met slight of hand en lekker schieten, maar ik vind hem veel fijner met bling, een holographic (meer damage) en een silencer.
Ik doe wel mee, ik add je ff oke?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:06 schreef xSoDx het volgende:
mensen die zo gaan knallen ? (ps3; BensterNL)
ik ben nu online .. verder met prestige grinden >< (4 (of 5), lvl65 nu d8 ik)
eerlijk gezegd is dat een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen de laatste tijd, noobtuben! verder heb ik er helemaal niet meer zo'n zin in...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:27 schreef kutkabouter het volgende:
het gaat eindelijk weer best goed
RPG + danger close = instant lol
noobtuben doe ik daar niet mee, die zit er wel op, maar ik gebruik die bijna niet, gewoon de scar als primary gebruiken en als je een groepje ziet proberen een rpg multikill te halenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is dat een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen de laatste tijd, noobtuben! verder heb ik er helemaal niet meer zo'n zin in...
heb met mijn danger close class wel 4 chopper gunners gehaald in 10 potjes
dan pak je de tar of de famas of m16, zelfde verhaalquote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb helemaal geen mappacks![]()
en idd, de scar is met danger close nog steeds overpowered. maar die clip size
Hahaha ja dat is af en toe echt heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef KaMo het volgende:
Daarnet in lobbie met allemaal mensen die nog niet geprestiged waren.Was echt leuk, UMP45 Silencer FMJ
Dat had ik gister ook, 4 potjes FFA meegespeeld. 3 ervan gewonnen met 30 kills en 1 met 24 ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 12:37 schreef KaMo het volgende:
Daarnet in lobbie met allemaal mensen die nog niet geprestiged waren.Was echt leuk, UMP45 Silencer FMJ
wat is de fun dan? want ik heb die class ook en ik haal juist wel kills, gebruik m vaak in Afghan, je rent zo snel achter ze langs en soms staan er groepjes van 4+ te knallen en kan je ze allemaal in hun rug pakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
Mp5k, usp45 met tactical knife, throwing knife, smoke grenade
Marathon pro, lightweight pro, commando pro/ninja pro.
Gegarandeerd fun! je haalt geen kills maar lacht je wel kapot
Ik heb een hekel aan dat soort lui, rennen voorbij 2 claymores en knifen je vervolgens met hun commando terwijl je op ze aan het schieten bent en dan ben jij dood en hij niet..... slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wat is de fun dan? want ik heb die class ook en ik haal juist wel kills, gebruik m vaak in Afghan, je rent zo snel achter ze langs en soms staan er groepjes van 4+ te knallen en kan je ze allemaal in hun rug pakken
klopt ze zijn echt verschrikkelijk als je ze tegen je hebt! maarja fight fire with fire ehquote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat soort lui, rennen voorbij 2 claymores en knifen je vervolgens met hun commando terwijl je op ze aan het schieten bent en dan ben jij dood en hij niet..... slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Net nog weer even een potje gespeeld met een aantal relatieve noobs. 3 keer achter elkaar afgeschoten door 3 verschillende lui die met een heartbeatsensor in een hoekje zaten te wachten..... dat werd hem dus ook niet.
Het is juist altijd gegarandeerd kills met dat.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
Mp5k, usp45 met tactical knife, throwing knife, smoke grenade
Marathon pro, lightweight pro, commando pro/ninja pro.
Gegarandeerd fun! je haalt geen kills maar lacht je wel kapot
Nah dan lukt het mij gewoon nietquote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is juist altijd gegarandeerd kills met dat.
Als zo iemand in een potje FFA zit of meerdan 1 iemand met zo'n klote heartbeatsensor dan ben ik weg.Dan zoek ik wel een andere lobby op waar zewel normaal kunnen spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:51 schreef Muchachooo het volgende:
het is toch te gek voor woorden dat een spel als cod een perk heeft waarmee je 10 meter verderop teleporteert om vervolgens iemand in z'n gezicht te kniven terwijl je wordt beschoten door iemand die een anti-tank sniper op je aan het sprayen is alsof het een shotgun is...MW2
om niet te vergeten dat hij ook nog eens een rugzak op zijn rug heeft waarin een sniper, assault rifle, light machine gun en ook nog eens een rocket launcher inzittenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:51 schreef Muchachooo het volgende:
het is toch te gek voor woorden dat een spel als cod een perk heeft waarmee je 10 meter verderop teleporteert om vervolgens iemand in z'n gezicht te kniven terwijl je wordt beschoten door iemand die een anti-tank sniper op je aan het sprayen is alsof het een shotgun is...MW2
en even snel kan lopen met dat ding als iemand met een mp5 of mini uziquote:Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
om niet te vergeten dat hij ook nog eens een rugzak op zijn rug heeft waarin een sniper, assault rifle, light machine gun en ook nog eens een rocket launcher inzitten
Of de volgende:quote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef Muchachooo het volgende:
toch jammer dat die achteruitkijkspiegel attachment niet meer is gekomen...
Martyrdom is wel geniaal. Challenge binnenhalen van payback met granaat zonder er buwust iets voor te doen anders dan te vaak achter elkaar afgeschoten wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Of de volgende:
Multi-bomber: 3 noobtubes tegelijk afschieten + Multi-bomber PRO = 5 noobtubes tegelijk en extra damage..
Inviseble: 15 seconden lang onzichtbaar + Inviseble PRO = 30 seconden lang onzichtbaar..
MARTYDOM PERK
dat is gewoon een rpg met danger closequote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat voor een killstreak reward
Ja ongeveer wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is gewoon een rpg met danger close![]()
Say what?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:36 schreef kutkabouter het volgende:
ow en het helpt om de map packs van je harde schijf te flikkeren, dan kom je in veel leukere lobbies
wat een kanker sukkelquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |