en dan nog zeggen dat goed zijn in mw2 niet bestaatquote:
Nee, bij domination altijd C4, Were losing B...ang!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Sommige plekken zijn gewoon altijd een kill.
Hoe lekker is het om te horen *we're losing A" en tegelijk te zien dat er iemand over de claymore is gelopen die op A staat.
Of zet er 2 op de gangen naar een punt toe. Geheid dat je dan je vlag een paar keer redt.
Als je met 2-3 man in een team zo speelt dan wordt het heel wat fijner.
Vaak zat ben je te laat of liggen ze net op het randje van capturen (doe ik zelf ook meestal) en dan krijg je ze niet dood.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, bij domination altijd C4, Were losing B...ang!
Of je legt hem bij C neer. We're losing *click, BOOM* Charlie!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, bij domination altijd C4, Were losing B...ang!
Rennen geblazenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:20 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Of je legt hem bij C neer. We're losing *click, BOOM* Charlie!
FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
dat die andere mensen steeds als een kamikazechinees op die gast af blijven rennen in plaats van gewoon nuttig bedenken dat er nóg 5 mensen ergens in hoekjes zitten te wachten...quote:
zou jij dat bedenken als je het niet van te voren wist? dat is toch te achterlijk voor woorden, dat bedenk je dus echt niet hequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat die andere mensen steeds als een kamikazechinees op die gast af blijven rennen in plaats van gewoon nuttig bedenken dat er nóg 5 mensen ergens in hoekjes zitten te wachten...
Grootste deel van zn kills komen natuurlijk van zijn killstreaks..quote:No, I wouldn't. Less players in TDM games is an advantage, not a handicap. Any decent player will have an advantage playing a lone wolf TDM because the majority of deaths will come from the enemy getting UAV's and air support off of crap team mates, without those deaths, the decent player is more likely to get to their own killstreaks, and it is much harder to find this one player just randomly running around the map.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wel bij 2 uitgangen campplekjes en naabs die telkens op je claymore's blijven lopen
echt ernstig inderdaad, ik zit ook constant in de 80 ms ping of hoger lobbiesquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:00 schreef Parvus het volgende:
wtf is er aan de hand met matchmaking.. wat een drama
Het is je eigen schuldquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef FUUUU het volgende:
Kut Xbox heeft mijn Modern Warfare 2 cd verneukt, dikke ronde kras over de hele cd.![]()
Is hier iets aan te doen of moet ik nou gewoon weer 60eu betalen?
In feite heb ik reeds betaald voor de licentie en zon cd op zich kost niets, is het niet mogelijk hem op te sturen of zoiets?
niks aan te doen, ik heb alles geprobeerd, maar ik moest uiteindelijk gewoon een nieuw schijfje kopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:30 schreef FUUUU het volgende:
Kut Xbox heeft mijn Modern Warfare 2 cd verneukt, dikke ronde kras over de hele cd.![]()
Is hier iets aan te doen of moet ik nou gewoon weer 60eu betalen?
In feite heb ik reeds betaald voor de licentie en zon cd op zich kost niets, is het niet mogelijk hem op te sturen of zoiets?
Goed bezig man! Speelde gisteren een potje FFA en won met 30-7! In het begin was ik first blood, had al zoiets van dit word niks. Maar toen ging de UMP45 SILENCER loss! En had binnen no time choppergunner!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:11 schreef KaMo het volgende:
Op de PS3 gaat het prima
lvl 66! kd is onderhand al weer 0.46 geworden
Ik hoop het naar 0,5 te trekken, wel zo leuk
doe geen moeite, het is echt een kutspelquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:56 schreef KaMo het volgende:
Ik ga komende tijd minder spelen, heb nu CSS op de mac
Maar toch ga ik wel afentoe spelen, ik moet en zal een keer prestigen!
Hoezo is het nou weer een kut spel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
doe geen moeite, het is echt een kutspel
Is toch algemeen bekendquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer een kut spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |